*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dc. oct. 17, 2018 11:28 am

Bon dia reines

Començo per EGO amb el vostre permís. Prova de trompes feta, és molt soportable, una mica incòmoda pe`ro és rápida i només fa mal un parell de minutets, tindré els resultats el divendres. Lo que he tingut avui és el resultat de l'analítica que em vaig fer la semana pasada i crec que tinc la reserva ovárica pel terra... :ufs: :ufs: Li he enviat per mail els resultats a la gine (espero que no em digui res per haver-ho fet) a veure com ho veu.
En ppi el maridin demà portarpa els seus bitxitos a analitzar també... així que estamos en abstinencia forçada... i divendres donarem per inciada la SW... intanteré fer dia si dia no... .

Fins aquí el meu EGO.

Rosae molt bé per aquesta etapa ZEN! :-o00m Segur que te va bé el relax. I m'alegro que el teu marit estigui més animat i fins i tot et proposi noves vies per aconseguir panxu... Nos també haurem de parlar de què fem quan tinguem tots els resultats si surt algo malament (com la meva reserva ovárica)

Nostreta molt bé aquesta SW!! A veure si hi ha sort!! >.-<: >.-<:

Airuni sap greu la W, a pel nou cicle a tope!! :: orrr::

airyn què tal?

Redberry tu també amb ànims pel nou cicle no?? vengaaaaaaaaaa :: orrr::

Coaner wapa, com va el desespero???? Ja queda menys per fer el TE!! :-o00m :-o00m

Segurament em deixi algú, sorry.
Ens anem llegint, :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » dc. oct. 17, 2018 1:15 pm

Bona tarda boniques,

Miro de personalitzar una miqueta...
Cassiopea Enhorabona!!!! :-()) :-())
Gaudeix molt de panxulina!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Lasonai Espero que molt aviat t'arribi aquest moment tant desitjat. la Vitamina D va rebé!!! Jo em prenc una pastilleta al mes de Hidrofenol.
Red Berry A tope amb els pinxitossss!! ..::·· ..::··
Ayrin El Dr. em va recomanar sobretot esperar 20 dies. Em queda una setmaneta... Una abraçada gegant per tu!! :-()-) :-()-)
Airin El més important és estar bé!!! Ànims preciosa!! :-()-)
Rosae Estic convençuda que el trobaràs l'equilibri. Crec que centrar-te amb tu i la teva parella t'anirà genial... i deixar que tot flueixi... el temps ho anirà posant tot a lloc, i tot i que no serà un dit i fet... serà! I segur, més aviat del que et penses. Una abraçada gegant guapa!!
Nostreta Gaudeix molt d'aquest cap de setmana!!! Tots tenim dies o moments, millors o pitjors. Un cap de setmana romàntic us anirà perfecte!! >.-<:
Arigalma Que bé que hàgiu posat fil a l'agulla. Ja veuràs com tot el procés passa ràpid. Cuida't molt!! Que la prova passa ràpid, però és delicada.

Ego Doncs estic a una setmaneta de saber el resultat. El meu maridin em diu que té paciència perquè sap que estic embarassada... per els meus canvis d'humor, però jo fins que no vegi el positiu no m'ho crec passs. Tot i que és inevitable pensar que potser si... Tinc algun dolor al baix ventre, m'el noto... no arriba pas a fer-me mal. I fa un parell de dies fogots. Aaaaaaaah... i sóc contínuament a fer pipi. jejejeje Però bé... paciència i que voli una miqueta el temps.... :-o00m :-o00m

MOLTS PEPOOOOOS A TOTES!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dj. oct. 18, 2018 10:14 am

Bon dia wapes

Avui m'haureu de permetre un dels meus rotllos pessimistes... els resultats de l'analítica m'han deixat una mica tocada ja que m'ha sortit una reserva ovàrica molt baixa... quan li vaig enviar els resultats a la gine aj em va derivar a un altre gine del seu equip pk em visiti i em digui el què... així que crec que estic apssant cicles inútilment ja que no tenim gaires possibilitats... i pel què he llegit no hi ha cap tractament que millori això... ha sigut com un gerro d'aigua freda.-.. :ufs: :ufs: Tinc hora amb el nou gine a el dia 6/11 a veure què em diu però ja em veig que la única opció que tindré serà anar a RA si decidim arribar fins al final.
Demà també tindré ja els resultats de la prova de trompes, a veure què diuen.
I més endavant m'he de fer l'analítica de la progesterona.
I estic insistint pk el meu marit es faci el seminograma, però li coooooosta.... sabia que ahir em diría, doncs ara que ja sabem lo teu, no cal que em faci jo la prova no??? l'hagués matat, jo em lio a fer-me proves i tal i ell a la mínima ja intenta escaquejar-se... :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Perdoneu si no dic res més avui....
Us segueixo llegint.
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. oct. 19, 2018 7:44 am

Bon dia

Suma y sigue... segons la prova de les trompes tinc un pólip de 14mm :ufs: :ufs: :ufs:

M'està costant molt tot això.... començo a fer-me la idea que no tindré un altre fill (pk no podré) i em poso molt trista....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » dv. oct. 19, 2018 9:56 am

Bon dia boniques,

Entro per donar una miqueta d'escalforeta a l'Ari...
Arigalma Em sap molt greu... em passat tota la cerca plegades i entenc perfectament que tot això és un gerro d'aigua freda. Però sobretot paciència... :-o00m :-o00m
Si acceptes la meva més sincera opinió... no llegeixis gaire, a vegades ajuda, i d'altres confon molt. Parla amb el gine i segurament té la manera perquè milloris la teva reserva ovàrica. Hi han vitamines que t'ajudarien, però la meva opinió no deixa de ser una experiència més... el gine t'aconsellarà bé el que tu necessites.
El pòlip no t'impedirà tenir fills. Immediatament no, però quan ho hagis tractat, pots perfectament aconseguir el teu objectiu. L'únic que necessites és paciència per fer front a el temps que et ve per davant. I evidentment paciència amb el maromo, per descomptat que si a mi em diu això li cantó les quaranta... saps que passarà si permets que ell no es faci el seminograma... que tota la "culpa" serà teva... no per el que digui ell (potser no et diu res) TU t'auto-caulparàs constantment. I això no ha de ser així per molts resultats que ja tinguis. Ells tenen un alt % de resultats pèssims en els semenogramas, però és més fàcil autoculpar-nos que desbancar el seu ego mascuí. Ells tan sols tenen una simple prova, tampoc és agradable, però menys són toooootes les que ens fan a nosaltres.
I per descomptat no són feminismes, no m'en sento pas jo de feminista, però per descomptat... Sou dos els que voleu donar un germanet al vostre petit...

Espero no haver-te molestat comentant... (ja saps com sóc)
T'envio abraçades mil, guapa!!!!

Bon cap de setmana a totes!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. oct. 19, 2018 1:10 pm

Arigalma ha escrit:Bon dia

Suma y sigue... segons la prova de les trompes tinc un pólip de 14mm :ufs: :ufs: :ufs:

M'està costant molt tot això.... començo a fer-me la idea que no tindré un altre fill (pk no podré) i em poso molt trista....


Arigalma, bonica. Entenc que estiguis trista... a mi una vegada fa anys també em van dir que tenia un pòlip pero justament moltes vegades es reabsorben sols, de fet a mi mai més m'ho van tornar a veure i va ser abans de tenir a la nena. A part estant a una trompa, l'altre pot quedar lliure, no? tampoc vull dir-te moltes coses respecte a això, ja que només un ginecòleg et podrà informar ben bé dels resultats de les proves.
Això d'anar a la par, jolin... Només espero que lo pròxim que tinguem en comú és una panxeta (encara que triguem uns mesos).
Un petó enorme!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. oct. 19, 2018 5:52 pm

Hola

Coaner no m'enfado ni em molesta el que dius, gràcies per llegir-me.

Rosae, aixxxxx, lo de que anem a la par deu ni do... si que veig que saltarem d'any si tu i jo aquí... tot i que espero de tot cor que tinguis una grata sorpresa sense esperar-t'ho! Gràcies a tu tb per llegir-me!!

Sou uns :***: :***: La veritat és que reconforta tenir amb qui parlar i desfogar-te,.
Ara mateix necessito temps per païr el tema, tot i que ja començo a valorar el tema de la FIV... però son tants diners... i estic, i perdoneu si no m'enteneu, en aquell moment de pensar si realment em val la pena gastar-me tots aquests diners, relment vull arribar tant lluny? realment tenim tantes ganes de un segon fill com per passar per tot el procés??? Suposo que tot això m'ho plantejo ara pel meu estat d'ànim... se'm fa una muntanya... no ho estic gestionant gens bé.... pe`ro a mi sempre em cal temps per païr.

Perdoneu-me si aquests dies us deixo una mica de costat... necessito posar al lloc els meus pensaments i parlar amb el meu marit de les opcions, però també esperaré a veure què em diu el metge. Tot i que una conguda que és gine ja m'ha dit que creu que hauriem de fer FIV...

No sé noies, ja us aniré dient.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airyn_jp » dv. oct. 19, 2018 9:40 pm

Hola noiees, entro sobretot per donar anims a l’ari. Com t’ha dit la Coaner obviament es un pal, pero una obstrucció a una trompa no t’impedirà ser mare un altre cop si realment ho vols. com be has dit hi han opcions com la FIV, pero si que es cert que son molta diners i es una cosa que heu de valorar i parlar molt amb parella....

Jo cada cop tinc mes coll avall que acabarem a FIV un altre cop, i bueno ho portem... ja veurem que passa.

Molts anims i aquí estem pel que necessitis!

I a totes molts pepos!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dv. oct. 19, 2018 9:47 pm

Hola noies!
Entro en plan ràpid.
Arigalma no t'hem de perdonar de res, desfoga't tot el q necessitis, és supernormal q estiguis amb mil dubtes, jo també ho estaria i a més amb la gent del voltant no acostuma a ser mai fàcil parlar de tot això però primer de tot q et diguin bé les opcions q teniu i després ja us plantejareu aviam què feu. Molts ànims bonica i aquí estem pel q necessitis!
Imatge
lasonai
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: lasonai » dl. oct. 22, 2018 11:31 am

Hola noies!!!

Vinc d'haver passar un finde amb virus i febrada i ara sumem mal d'ovaris per la baixada de la regla així...que... perdoneu..però entro exprés per donar ànims a la companya Arigalma... perquè em poso en el teu lloc i és ben normal tenir els ànims pel terra ara mateix... és temps de reflexionar i tant.. i sobretot d'estimar--te reina... estima't molt ara tu a tu mateixa... dels altres necessitem i tant. però sobretot l'empenta l'hem de sentir nosaltres mateixes... molta força i endavant! sigui el q sigui el q acabis decidint!
és cert q amb una trompa obstruïda no hi ha problemes... i jo cada dia sento algun cas o altre q s'han quedat...doncs desp d'haver dit q no podies, després de fer dos FIV, després de saber q no tenir prou reserva... amb seminogrames de pena... amb això vull dir q la lluita la pots tirar endavant i us veieu amb força i per descomptat que necessites de l'altre part de l'equip...
Ara per ara el més important q pensis bé q vols... reflexiona sense pressa... i si clar q són molts diners... és ben normal q li donis mil tombs....
Força bonica... sigui el sigui passarà una cosa o l'altra... mirada endavant i positivisme...

una forta abraçada bonica!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dl. oct. 22, 2018 1:05 pm

Gràcies pels ànims wapes!! Sou genials!!

Avui ja tinc més moments de calma, suposo que vaig païnt la situació... Jo sóc de canvis lents, així que sempre me costa una mica recuperar-me dels sotracs...

Ja us diré a veure què em diuen el dia 06/11. Espero poder portar-li tots els resulatts al metge. El meu marit intentarà portar els seus bitxitos a analitzar a finls d'aquesta semana o ppis de la que ve, que aquests dies estic amb SW, tot iq ue aquest mes no hem fet ni To ni res, i tampoc he notat el dolor d'oavris que normalment sempre noto quan ovulo que hauria de ser avui..., toca't els nassosque la semana pasada esperant a que el meu marit portés lo seu no vam fer res i com se m'hagi adelantat la ovulació... o potser és que amb la baixa rserva que tinc aquest me son he ovulat... npi :-o00m :-o00m

Lasonai espero que ja estiguis recuperada del virus.

Us vaig llegint.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dt. oct. 23, 2018 7:35 am

Arigalma, es tan comprensible el teu estat d’anim. Pren-te el teu temps per recuperarte i poder reflexionar desde la pau i la calma. T’envio una forta abraçada!!
Jo esperant que em baixi la warry, em vaig fer TE hipersensible i em va donar -, aixi que a l’espera per començar un nou cicle. Ahor tenia visita amb el gine, que volia que em fes una revisio per si va tot bé, però em van canviar la visita per dintre de 3 setmanes... :-o00m
Confiem que estigui tot bé i q sols es tracti que triga a arribar aquesta panxu tant desitjada!

Petonets i feliç dimarts!
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dt. oct. 23, 2018 2:29 pm

Hola noies!!

Coaner sabeu algo??? Estic impacient >.-<:

Arigalma ànims guapa, trobareu una solució a tot plegat :-()-)

Eia, fins que no hi ha warry hi ha esperança!

Ego: el divendres és el DNW i des d'ahir a la nit que quan m'eixugo al fer pipí tinc com fluxe marronós (molt poc i de vegades sí de vegades no). Estic amb la mosca al nas perquè això em passa el dia abans de la regla però encara em queden dies i no sé si és que se m'adelantarà o és sagnat d'implantació ?-)

Entro una mica exprés, sento si em deixo trovadores per personalitzar.

Una abraçada
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » dt. oct. 23, 2018 7:23 pm

Hola boniques!!!

Nostreta preciosa t'he contestat al post de Trobadores i Ex Trobadores....

Res... que la primera ia no ha anat bé... des de diumenge que taco. Duu... el camí és llarg, pesat i duu a vegades. Demà baixem a st.Pau a buscar recepta nova i SEGUIM!!!!
Em fet un camí taaaaaaan llarg i sempre tan carregat d'emocions, MAI, practicament mai em defallit, sempre o quasi sempre em sentit que Ja ho teniem. Que en res... veuríem, sentiríem, tocaríem el nostre cigronet.
Paciència noies... us desitjo un camí ben curtet... però sobretot un camí sentit!! Que gaudiu, que sentiu en tot moment la cerca... que aquest moment també passarà.
I si es fa llarg penseu que només serà un, o dos, o tres... però que de canalla no s'en té cada dia.
Rosae Jefaza.... em "despedeixo" entre cometes perquè amb el teu permís vull entrar a cantar positius. Però ja no em sento cercadora...
Ara sento o necessito que les ia que em quedin funcionin. I el plan... ja és diferent.
Aprofiteu Sóc Petit!! Compartir aquesta etapa... és fantàstic!! I va més que bé!!

Em trobareu i ens trobareu sempre que vulgueu a el grup de Trobadores i ex Trobadores.

Bona troballa noies!! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. oct. 24, 2018 11:16 am

Hola a totes!!
Ja em sap greu entrar poc! Però sovint penso en vosaltres i m'agrada imaginar, sobretot amb les que he compartit més temps de cerca, que ho heu aconseguit... perè llavors de vegades entro al fòrum i veig que malauradament no és així.... :-o00m però m'alegra veure que seguiu igual de lluitadores!!!

Arigalma Com t'han dit per aquí, això no significa que no podràs tenir un fill... quan comences a sentir paraules majors com reproducció assistida o fiv es fa un nus a la panxa... però són opcions ben vàlides i que per sort funcionen. Una abraçada i molt i molts ànims!!!

Nostreta Ànims i paciència! Ja no queda res perquè arribi divendres i surtis de dubtes!

Coaner Em sap greu que la primera IA no hagi funcionat... tot i així et veig molt positiva!! Això m'agrada!! Gràcies per les teves paraules!!! Molta i molta sort per el proper cicle!!!!!! :love:

Modo ego: Doncs la regla se'm va adelantar una setmana al final :-o00m Un cicle de 24 dies només... un o dos cops l'any ja em sol passar...
Tinc novetats! Finalment ens van trucar per fi de la unitat de reproducció assistida, i res... just estem iniciant el proces... Ara toca repetir análisis per veure la reserva ovàrica i fer-me la prova de les trompes... i tot això hohaig de començar a moure un cop em baixi la propera regla... compto el 7 de novembre... Estic força animada... al principi aquestes paraules de reproucció assistida em feia mitja por... i m'ensopia una mica...però ja ho tinc força assuit... Quin remei! jeje

Per cert! Avui he topat amb això, no sé si coneixeu el programa Islàndia de Rac1, però avui han parlat de parelles que es troben amb aquest problema... voler fills i no aconseguir-ho ... M'ha agradat molt i ho he trobat molt interessant... Us recomano escoltar-ho!

https://www.rac1.cat/programes/islandia ... rt-om.html

Em sap greu no haver pogut llegir tot de totes!!! Ànims i força boniques que tot ens arribarà!! :oset:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. oct. 24, 2018 3:32 pm

Llunadexocolata, genial que comencis tot el procés, això et fa estar més a prop! Molts ànims i esperem aviat que cantem panxu!.
Coaner, ja sé que les estadístiques són un rotllo però és veritat que en IA, l’èxit s’aconsegueix a partir de les següents… de totes formes entenc que vulguis viure el procés de forma “diferent”, ens anem llegint i estaré encantada de celebrar la teva panxu quan arribi!
Nostreta, esperem que sigui implantació i sinó un nou cicle esperançador! Ja ens expliques.
Eia_ potser és d’hora per el TE, encara que sigui ultrasensible. De totes formes genial que et miris, així et quedes més tranquil·la,
Arigalma, bonica les noticies sempre hi ha que pair-les i això costa... conta també que ara qualsevol cosa ens semblarà tenir relació amb tot, si ovulo o no, si ja no noto dolors... lo bo és que ho estàs mirant i és important perquè almenys sabràs les opcions que hi ha i què decidiu.
Lasonai, espero que estiguis millor!
A la resta molts pepos!!

Doncs jo estic en modo espera, tant que aquest mes gairebé no he pres l’àcid fòlic, com canvia la cosa quan estàs pensant tot el dia en quedar-te embarassada, des del matí que jo tenia la costum de prendre la pastilla just abans de sortir per la porta i ara... tampoc m’estic fent TO, no en vaig comprar quan es van acabar i l’únic que em queden son molts TE... ahir el maridin em va dir de forma sorpresiva, avui és dia 14, no? El tio tenia apuntat quan em va venir la regla i em va fer molta gràcia, té l’esperança i jo, no és que en tingui o no, sinó que simplement quedo a la espera, no de que em quedi sinó de veure si pot prendre medicació i quan sàpigues que els seus bitxitos estan millor doncs posar-nos... és com si ara sabés que com no és possible doncs que no cal esperançar-se sinó es que continuaria igual d’obsessionada i he passat a una fase més realista. Diumenge vaig estar amb la meva cunyada i el nebot de 4 mesos... la meva peke li feia pessigolles i reien molt junts i pensava ostres el que s’està perdent la meva filla però Bueno són estones que tinc aquest pensament i la resta com us dic una mica happy... de totes maneres tornaré a prendre l’àcid fòlic que això si que és important.
Aquesta setmana és SW, el maridin ha comentat que ho farem avui i divendres, i jo li faré cas... que estrany que sigui ell qui planifiqui tot, jej.
M’ho estic prenent com un parèntesis, com després de l’avortament, encara que les raons eres unes altres... però mentalment em va anar bé. L’únic que ara penso que el temps se’m tira a sobre però Bueno aquí estem!
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dc. oct. 24, 2018 7:06 pm

Guapes!

Entro modo ego exprés... Estic dels nervis, porto "tacant" marronet (no és ni taca, és com pipí marronet) des de dilluns i encara no m'ha baixat la regla. Estic paranoica total, cada vegada que vaig al wc miro si m'ha vingut la maleïda... Si finalment baixa em fotré una bona patacada :ufs:
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dc. oct. 24, 2018 9:23 pm

Hola wapes!!

Nostreta quins nervis!! Tant de bo sigui implantació!! Estarem pendents de tu!! >.-<: >.-<:

Rosae, si que es fa raro que sigui el marit qui planegi :content: Nosaltres tot i les poques esperances estem fent deures (divendres, diumenge, dimarts i rematarem demà, així la setmana que ve el maridin ja podrà portar la seva mostra). Però estic com tu, sense To, ni mirant símptomes ni res, és diferent. I com ja he dit altres vegades, a mi tb em passa, que sento que el temos se'm tira a sobre. Vinga, animen-nos mútuament, al final ho aconseguirem!! JO segurament pagant si al final ens decidim, però tot arriba, ja saps que anem molt a la par, així que segur que ens en sortim!! :ok: :ok:

Lluna k tal??? feia temps que no et llegia, que bé que hagis passat per aquí!! I que bé que ja comenceu amb el tractament. ON el feu? Comenceu per IA? Molta sort preciosa :p-) :p-)

Aix Coaner, m'ha fet un salt el cr quan he vist la teva "despedida"... et trobaré a faltar!! PErò suposo que si ho fas és pk ho necessites i sempre ens quedarà el xat de TRobadores i ex-troabdores! :ok: . I ànims amb la següent IA, estic convençuda que et falta molt poc pel teu positiu!!! I no perdis mai el teu optimisme!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Eia com vas?' TEnim rastre de W?

Noies, us volia garïr els comentaris d'ànims d'aquests dies! Em veu fer plorar i tot però em vaig sentir molt acompanyada!! Us envio a totes moltes abraçades! Estic encantada de compartir penes i alegries amb vosaltres!! Gràcies!! :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 25, 2018 11:18 am

Bon dia boniques!!! :***: :***: :***:

Arigalma Guapa t'envio una abraçada molt gran!! A vegades el cami ens posa treves i les tenim que anar afrontat o sortejant. Et dic el mateix que t'han dit les companyes, ara tots els dubtes preguntes els apuntaria en una llista per el dia que vagis al gine no es quedi res sense resoldre, i amb tota l'informació podeu decidir quin cami agafar. Ja saps que estem aqui per tu sempre que ho necessitis.

airyn Bonica molts anims a tu tambe! L'esperança es l'ultim que s'ha de perdre.

Coaner Em sap greu lo de la IA, pero hi ha que mirar el nou cicle amb positivisme! Espero que encare que et despedeixes vinguis per qui per cantar la teva panxu. Molts pepos!!

Nostreta Espero que aquest tacadet sigui implantacio >.-<: Has pensat fer un TE sensible per confirmar o preferiexes esperar?

Rosae Que gracios el teu marit! Deus ser cosa d'homes que lo de planificar no els hi va massa. Pero encare que sembli que no estan a la guait ens sorprenen de tant en tant >.-<: >.-<:

Eia Si no hi ha w hi ha esperança, no et desanimis. Lo del gine si que es un pal, pero 3 setmanes pasan en no res.

Segur que em deixo moltes coses per personalitzar, sorry :-o00m

[b]Ego [/b]Aquesta setmana a sigut durilla, perque a la meva avia l'han tingut que ingresar, i bueno ja sembla que esta millor tot i que l'estada a l'hospital sera llarga.
Ahir vam rematar la SW amb un pinxito que era geriatric total pero va acabar bastant be.... Aquest cicle ens em possat les piles, i gairabe hem fet dia si dia no y algun de mes, de 10 han estat 6 intents aixi que desitjo que trobem el nostre positiu.
No es segur pero al treball s'ha aproximen canvis, i em vindria de perles tenir panxu, aixi que aixo es una mica de pressio extra.Desitjo que aquest mes que me va donar sort fa dos anys ho tornem a repetir.
Perdoneu el rotllo pero necessitava d'esfogar-me i he tret un mini ratet del treball.

Ens anem llegint. :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dj. oct. 25, 2018 12:33 pm

Redberry que deures tan ben fets, tan de bo sigui el mes!
Nostreta, has provat de fer TE o prefereixes esperar?

Voleu riure una mica? Ahir a la nit com us vaig dir el meu marit va planificar pinxito i va ser molt graciós quan al acabar i estan a sobre meu va dir, “me estoy concentrando, venga un bichito de los rápidos que llegue”, vaig riure tant que segur va caure tot, jeje. Això m’ha fet estar contenta, ja que almenys m’ho passo bé i trèiem les tensions dels últims pinxitos, jeje.

Molts pepos i atenció que aquest finde arribarà el fred així que sigui SW o no, agafeu ben fort els maromos i a passar-ho bé!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::