*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. des. 07, 2018 7:39 am

Bon dia

Vaya Metiarc, sap greu! :-()-) Ara a pel següent cicle i que tingueu un bon regal de Nadal! xx:-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: METX » dg. des. 09, 2018 3:17 pm

Hola noies!! He entrat per veure com anaveu i he alucinat! Quin munt de panxus!! Enhorabona a totes! Jo segueixo en la cerca pero vaig desconectar pq m obsessiono tot i pensar q no ens hi kedarem... i m entristeix... de fet demanare hora amb la llevadora a veure si ens passa al gine i ens miren... ja us anire informant i disfruteu d aquestes panxus. Les q com jo seguiu a l espera molts anims i no defalliu!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dl. des. 10, 2018 12:36 pm

Hola noies,

Metx, m’alegro saber de tu, entén perfectament que vulguis prendre distància, estem per el que necessitis!
Metiarc, Li haurem de demanar al Pare Noel un bebito, jeje.

Modo ego: Ja hem arribat de les vacances i preparats pels Nadals que ja estan a la cantonada!
Com era d’esperar la W va venir el dia 6, la propera w serà ja l’any vinent, el 2/01 aprox.
Jo continuo igual, no sé potser com us vaig dir són les dates, demà farà un any del CB positiu i no puc evitar estar una mica tristona. De moment vull passar uns bons Nadal i qui sap que depararà el 2019, però en fi... ara en uns dies naixerà el meu segon nebot de l’any, sempre és una alegria un bebè, però és agafar-lo que de seguida penso en el que no tinc. De vegades penso que sóc una mica egoista, tinc una nena, salut, feina, un marit que m'estima, no hauria d’agobiar-me però de vegades necessitaria plorar i desfogar-me de forma plena, ho he fet una mica amb família o amics però noto que una vegada passa, ja està, ningú més pregunta ni res i si trec el tema és com ja ha passat el temps... Jo sé que el maridin ni tan sols deu recordar la data i potser sóc jo que vull atenció i que algú plorés amb mi... el meu germà per exemple, que sap la història, ni tan sols em pregunta ni em diu res i sempre he tingut molta confiança amb ell, no sé avui estic donant voltes tot plegat, potser és que la w ja ha marxat i que avui no he començat bé el dia, per que rieu una mica, he sortit de casa i m’ha cagat una paloma a sobre però de forma descomunal, he hagut de tornar a casa, canviar la jaqueta, el bolso, rentar-me el cabell, la cara, les ulleres i amb ganes de vomitar de la mala olor que feia, després d’això només pot venir coses bones, no?
Per cert, la setmana vinent arriba l’hivern i necessitarem nou post, alguna voluntària, no sé si estic molt animada ara per continuar i amb lo bé que ha anat el novembre, segur la nova jefa en portarà més!
Molts petons.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dc. des. 12, 2018 1:15 pm

Hola wapes

Rosae :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Molt molt ànims preciosa en aquests dies tants durs! Plora el que necessitis, desfoga't, i per res et sentís una egoísta!! Toto el que sents és normal!! Aquí estarem per fer-te costat sempre que ho necessitis!
El fet que la gent no et digui res, crec que és més normal del que ens pensem, les pèrdues gestacionals son un tema tabú... sembla que un cop ha passat ya està, tot arreglat i la vida continua, però no sempre és així.

El que et deia, et desitjo el millor, i que aviat puguis trobar la calma que necessites! Disfruta del Nadal, que ja saps que amb els peques de l'edat de la teva i el meu són molt divertides, a la par que estressants! Disfruta, relaxa't i quan vulguis parlar aquí estarem! :love:
Imatge

Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dc. des. 12, 2018 2:47 pm

Rosae, moolts anims bonica, t'entenc, aquestes dates ens toquen més la sensibilitat i les emocions, però fes el que sentis... com l'arigalma et deia les perdues gestacionals són un tema molt tabu... ningu en vol parlar... fixa't jo vaig estar embarassada de 37 setmanes i no ha passat ni un any, tu creus que algu em pregunta com estic? si als dos mesos ja m'estaven possant pressa perque havia de fer vida normal i animar-me que sino m'animava no surtiria endavant... la gent si no ho ha passa't no en te ni idea i són molt egoistes...

Pero lo del colom jo crec que es un senyal que et portara bona sort :ok:

Una abraçada mooolt fortaaa
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dc. des. 12, 2018 7:18 pm

Hola!!!

Rosae ànims!! Disfruta del nadal amb la familia, el desembre es un mes per tancar i tornar a comenzar a veure si al gener estas més animada.

METX ànims per tu també, m'alegro saber de tu, sort amb la llevadora.

Encara que estigui a l'altra banda us continuo llegint
Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dc. gen. 02, 2019 9:41 am

Hola noies!
Quants dies sense passar per aquí! Veig que amb tantes panxus la cosa s'ha quedat paradeta per això.

Metx, molts ànims! Doncs sí, a veure si us poden començar a fer una ullada i així us quedeu més tranquils. Molts ànims!!!

rosae, com portes els nadals de moment? Aquestes dates sempre són complicades quan estàs buscant i més si tens dificultats. Jo recordo com a durillo el nadal en que ens estaven fent les proves per a començar al FIV. Molts ànims guapa!

Ego: Doncs jo noies, encara no m'ho crec però crec que passo a l'altra bandaaaaa!!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Avui al migdia tinc hora per a fer-me una citologia i com que no estic segura de si es poden fer embarassada, m'he decidit a fer-me un test aquest matí. I tot i que no era el primer pipi del matí i que estic a dos dies de la data de la regla, ja s'ha marcat una ratlleta fluixeta!!!! Sembla que tenim regal de reis!!! Quan vagi a la llevadora passaré per la farmàcia i em compraré un test dels de ClearBlue, que el meu home no s'ho acaba de creure si no veu el "Estás embarazada". A més, com que en els TO la ratlla ha de ser més forta que amb la de control, no para de dir-me, "però tan fluixeta ja val?" Pobre!
Sembla increïble que amb tot el que vam passar amb el primer fill, ara ho aconseguim així! Em fa una ràbia pensar en tots els metges desactualitzats que em van fer prendre anticonceptives durant 12 anys com a "parxe" al meu problema, enlloc d'intentar resoldre realment el meu problema! Així que ja ho sabeu, si mai coneixeu una noia amb síndrome d'ovaris poliquístics, que busqui un nutricionista especialitzat amb el tema i canviï la seva dieta. I que entri al grup de Facebook de Paleosop. Tant de bo aquesta informació arribi a tantes noies com sigui possible!

Doncs res noies, a veure si alguna més m'acompanya al post de setembre :love:
Que acabeu de passar uns bons nadals!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dc. gen. 02, 2019 10:28 am

Quina ilusió!! Moltes felicitats Metiarc per aquest regal de reis adelantat.
Per la citología si que te l'has de fer, a mi es el primer que em va preguntar la llevadora, pero ho va mirar i no em tocava.

Com esteu la resta? A veure si us animeu a obrir un nou fil d'hivern que us porti molta sort
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dc. gen. 02, 2019 1:15 pm

Hola Metiarc! Moltes felicitats per aquesta ratlleta!!! A disfrutar del regal de Nadal!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dj. gen. 03, 2019 10:01 am

Moltes gràcies noies! La veritat és que estem que no ens ho creiem! Avui hem fet el clearblue i ha sortit el "Embarazada 1-2 semanas" però com que la data de regla era demà, és com que fins que no vegi que no baixa no m'ho acabo de creure.
Ahir al final no em van fer la citologia. Em van dir que n'hi ha especial per a embarassades però no es recomana al primer trimestre. Així que m'esperaré una mica i ja es valorarà si me la fan durant l'embaràs o esperen a després del part ja.

Que passeu un bon dia!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dj. gen. 03, 2019 12:00 pm

Enhorabona metiarc, quina bona noticia per començar l'any!!

Alguna més té novetats??
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. gen. 08, 2019 10:39 am

Felicitats metiarc!!
Que bé comences l'any!
Que vagi tot genial, un petó.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dc. gen. 09, 2019 7:36 pm

Moltes gràcies noies! Sí, la veritat és que això fa començar l'any encara amb més energia i optimisme :)

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » dt. gen. 29, 2019 6:50 pm

Si em permeteu... ara que tinc temps de mirar-me el fòrum del dret i del revés entro a saludar.

Metriarc, Enhorabona!!!! Gaudeix molt d'aquesta panxu!!! :-())

Però que ha passat amb les "Trobadores"??? Està molt out això!!!! N'hi trobadores d'hivern, n'hi d'any nou, n'hi res.... ;( On sou les pre-mamis amb sexy month a tope, sense ungles per els desesperos, celebrant panxus o agafant forces per un nou cicle... (recordeu sempre que pot ser un cicle ple de vida!!) i sobretot fent molta tribu dia a dia!!! Per descomptat la millor teràpia!
Com trobo a faltar tot això...

Petonets
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Nata32 » dj. gen. 31, 2019 1:26 pm

Jo també ho trobo molt a faltar... Ara que ho miro amb perspectiva ho recordo com una etapa amb molta angoixa, amarga i dolça a la vegada, però sobretot amb molta il·lusió. Compartir aquí els desesperos, les pèrdues, les pors, les il·lusions, els cicles, els piscosimptomes, les W, les NW, els embarassos... va ser del millor que vaig viure en aquella etapa :love:

Per això em fa pena veure que no s'ha seguit el fòrum amb noves trobadores... :ufs: Si alguna em llegeix, com per exemple tu Rosae, us animo a que enceteu un nou fil... Escriure a SP va ser una gran teràpia que sempre recordaré i portaré en el cor.

GRÀCIES a TOTES :-()-)
Lau_01
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 17, 2019 10:15 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Lau_01 » dj. gen. 31, 2019 7:54 pm

Hola! a mi també m'agradaria que algunes que estem en aquest cami emocionant de buscar un embaràs ens puguem anar escrivint i compartint les experiències i emocions!
jo fa unes setmanes que hem començat a buscar i estic ben emocionada :b-))) >.-<:
a veure si s'anima una mica!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Nuri00 » dj. gen. 31, 2019 8:00 pm

Hola Lau01!
nosaltres també ens hi hem posat fa poquet... sóc nova en tot aquest món, i m'agradarà molt anar compartint tot com tu dius!
a veure si ho anem animant >.-<:
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. feb. 06, 2019 2:37 pm

Hola noies!
Jo vaig ser qui va encetar el post de trobadores de tardor i la veritat és que hi ha hagut moltes bones noticies així que això gairebé està desert.
De totes maneres i ja que ja no sóc trobadora i que no hi som a la tardor, us animo a crear un nou post perquè us engresqueu i així s'apunti la gent per viure aquests moments tan intensos en el camí de la maternidad.
Vinga animeu-vos!!
Una abraçada!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::