*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dl. nov. 05, 2018 4:55 pm

Layi ha escrit:Hola boniques! Moltes gràcies per la benvingudaaa!!!

matiarc: ja ens diras a veure si finalment ve la W...

redberry: jo els mesos anteriors també estava molt emparanoiada i tenia psicosimptomes per tot arreu, es una merda que no hi hagi un test per fer just despres d'ovular i no haver d'estar aquest dies amb aquesta tensio

arigalma: molta sort amb la visita a la gine, ja ens explicaras que et diu

martonagc: potser era d'hora el divendres pel TE, tens pensat fer-ne un altre si avui no ve...??

rosae: jefa!! la meva DNW es el 23 de novembre perquè veig que vas apuntar el 07 de novembre ;) Aquesta epoca que estas vivint (que es molt dificil gestionar quan les coses no van com volem) espero que agafant-ho de la millor manera possible, que se que es super dificil a vegades veure el costat positiu, et porti una super panxu :-())

Ego: nosaltres estem en la nostre setmana SW, ja us vaig explicar que quan vam començar a buscar em vaig obsessionar molt en quedar-me de seguida embarassada i cada cop que veie la W era com una perdua, així que vaig deixar de fer TO i vam decidir fer-ho com abans i intentar (encara que es molt dificil) no obsessionar-se. No esteu cansades de sentir la frase: quan no hi pensis t'hi quedaras... però com vols no pensar-hi??


DNW correcte!
La meva mare em va dir el mateix que es va quedar de mi just al mes següent que li deien que s'operava o no tornaria a ser mare... i aquí estic però vaja és tan difícil gestionar el cap, per això ara que estic així en modo zen no em preocupo tant però clar hi ha un motiu...
Aprofita la SW almenys per passar-ho bé!!
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dl. nov. 05, 2018 6:03 pm

Martonagc, tu i jo estem exactament igual. Jo avui torno a estar amb moltes nàusees i amb molèsties a la boca de l'estomac. Crec que aquests dies se m'havien calmat perquè amb el pont havia pogut descansar més i avui que ja m'he tornar a pegar matinada per a treballar han tornat. Ara m'he posat nerviosa, perquè em sembla una mica bèstia que tants dies amb nàusees puguin ser psicosímptomes. Però tampoc sé quan fer el test perquè com que tampoc sé quina seria la data de NW. Avui estic a DPO 12. No sé si esperar-me al cap de setmana o fer-lo abans...

Arigalma, a veure què us diu demà el gine. Ja ens contaràs.

No personalitzo més perquè estic amb el mòbil. Només volia compartir neguits amb la martonagc!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dl. nov. 05, 2018 7:49 pm

Hola boniques!!

Què tal el dilluns després del pont?

arigalma ja ens diras com ha anat el gine, molta sort!

Martonagc Quina m...aquest desespero, tornaràs a fer TE si no baixa? Molta sort!

Cassiopea ànims! els primers mesos i els últims són durillos.

Rosae m'alegro que els anàlisis hagin sortit bé. Alguna novetat? has fet TE? us han donat els resultats de les proves?

Layi que valenta! Molts ànims! i que sigui curta la cerca.

Metiarc com ho portes? hi ha novetats?

RedBerry fes Te i sortim de dubtes!! Molta sort!

EGO Intento resumir perquè estic molt desesperada.
Diumenge d'aquesta setmana passada no, l'anterior em va sortir el TO positiu, dimarts em va sortir una mica de sang, he llegit per internet que pot ser per la ovulació, de vegades surt una mica de sang, ja quadraria perquè si el TO marca abans de la ovulació, podria ovular dilluns o dimarts.
Dijous i divendres vaig tenir molt mal com si em vingues la regla i em va sortir una mica de sang però molt poca cosa, només quan anava al lavabo el paper sortia una mica tacat.
I així segueixo em noto punxades a la part baixa i dolors com si m'hagues de venir la warry però no tant fort com dijous.
Us prometo que amb la SW pensava estar molt tranquil·la, pensat que tot el que em pugui passar es psicosimptoma perquè amb l'anterior embaràs, només vaig vomitar una vegada de 10 setmanas i a partir de les 6 o 7 setmanes algun mareig però res, l'únic simptoma que vaig tenir va ser el mal de panxa com si baixes la warry i aquest simptoma és impossible saber si es panxu o warry, així que tenia molt clar no donar-hi voltes fins la DNW, però ja veieu que em va durar poc...i fins dilluns que ve res, ja estic pensant a veure si no baixa i fer un TE diumenge, però potser és massa aviat. Quina desesperació!!! :ufs:

Que tingueu una bona setmana!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dt. nov. 06, 2018 10:07 am

Bon dia wapes

Té pinta que aquest mes cantarem moltes panxus veient tots els símptomes que teniu varies.... >.-<: >.-<: A veure si al semana que ve em deixeu sola a mi aquí a trobadores!

EGO: esperant la W que com vaig suposar aquest mes es retrassarà i nerviosa per la visita d'avui al gine... demà us explico.

Espero moltes notícies vostres i dels TE que anireu fent.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: RedBerry » dt. nov. 06, 2018 1:39 pm

Bon dia!! :***:

M'he fet TE i ha sortit súper positiiiiiuuu!!! :-()) :-()) :-())

Dema si puc torno a entrar i personalizo.

PEPOS
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dt. nov. 06, 2018 1:47 pm

Moltes felicitats RedBerry!!! A gaudir de la panxeta!!!
Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dt. nov. 06, 2018 2:52 pm

Enhorabona RedBerry!! A gaudir de la panxu!!

Les altres que teniu la DNW aprop com aneu amb el desespero??
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dt. nov. 06, 2018 3:07 pm

Hola guapes!!

Com esteu??

Layi, benvinguda!! Quina història la teva... Em sap molt greu tot el que has passat. Ets super valenta! Espero que aviat tingueu el vostre bebé arcoiris.

Redberry, vaya notición!!! Moltes felicitaaats :-()) >.-<: aquest cop confía que tot anirà bé! Espero poder-te acompanyar ben aviat!

Ànims a totes les que esteu amb desespero! Aquest mes sento que serà de baby boom!!

Jefa Rosae, la meva nova NW és el 18 de novembre.

Ego: nosaltres estem acabant la SW, aquest cicle a tope, hem fet deures cada día, així que tinc moltes esperances! Ara toca esperar.... Encara no tinc els resultats de les proves de genetica, trigaran 2 setmanes més, si surt tot bé voldrà dir que hem tingut molt mala sort amb els avortaments.

Una abraçada a totes
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Nata32 » dt. nov. 06, 2018 3:59 pm

Ostres... Quina alegria passar per aquí per veure com esteu i veure el positiu de la REDBERRY!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Moooooooltes Felicitaaaaaaaaats Preciosaaaaaaaaaaaaaa :love: A gaudir moooltissim d'aquesta etapa, i ja veuràs com aquesta vegada és la definitiva i tot anirà perfecte :ok:

A la resta us envio molts molts molts ànims amb aquests desesperos :-()-) i ojalà que com diu la Nostreta, aquest mes sigui un autèntic baby boom!!!!! :-)(-: <:-<
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dt. nov. 06, 2018 4:21 pm

Moltes felicitats Redberry!! :p-) :p-)

Disfruta molt de la panxu!! Ja ens vas explicant a les que ens quedem per aquí!! O al post de trobadores i ex-trobadores.
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. nov. 06, 2018 5:29 pm

Ueee, felicitats Redberry!! Una abraçada ben fort.
Que bé comença aquest mes de novembre.
Vinga qui serà la següent??
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dt. nov. 06, 2018 9:17 pm

Enhorabona Redberry!!!! :p-) >.-<: :-())
Al final t'ha portat sort aquest mes!!!
Jo segueixo sense W però crec q em vindrà aviat, avui tinc el típic mal de cap q tinc sempre el dia abans :ufs:
Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dt. nov. 06, 2018 11:12 pm

Moltes felicitats Redberry!!!! >.-<: >.-<: >.-<: A celebrar-ho de valent!

Ego: A mi avui ja m'ha vingut la warry. Tot i així he continuat tenint molèsties a la boca de l'estòmac i una mica de nàusees. Molt estrany... Potser és que encara no m'ha fet la baixada forta de la progesterona, que suposo que és la que em donava els símptomes. A veure si demà estic millor i a agafar forces per un nou intent!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Mminil » dc. nov. 07, 2018 8:34 am

Ualaaaaaa!!!!! Quina alegría Redberry!!!! >.-<: >.-<:

MOLTISSIMES FELICITATS BONICA I SUPER ENHORABONAAAAA!!!!!
:-()) :-())
Què bé comencem aquest novembre!!!!! :-()-) :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dc. nov. 07, 2018 8:41 am

Bon dia noies

Permeteu-me fer ego total avui i us explico la visita al gine,
Va estar mirant tots els resultats de les proves, les meves analítiques ja sabeu que em va sortir la reserva baixíssima, el seminoograma del maridín està bé, i segons la prova de trompes m'havien vist un pòlip. Doncs em va estar remenant en una eco i no va vaure el pòlip per enlloc, llavors, com que fa 2 anys i mig em van haver d'operar de la ciciatriu de la cessària (se m'havia quedat oberta i me la van recosir) i em van posar una malla per reforçar l'uter, diu que potser el que va pasar és que en la prova de trompes tot lo de la cicatriu va crear bossa d'aire i semblava un pòlip.
Total, que abans de decidir res em vol fer una hiesteroscòpia per poder mirar bé per dins pk per culpa de la malla 8se suposa) ahir amb la eco no podía veure tot bé pk sortia com una ombra sònica que deia ell.
En quant al tema de RA, em va dir, que no sabia si una in vitro em resultaría útil ja que l'objectiu de la FIV és aconseuir molt òvuls però ambla meva baixa reserva tampoc sap si n'aconseguiriem gaires, així que em va dir que sino es pot probar IA.

Així que res, a la espera de fer la histeroscòpia (ara m'he de fer pre-operatori pk la fan amb sedació). I seguir passant cicles....

La veritat és que no vaig sortir ni més trista ni més contenta amb el què em va dir... m'he quedat una mica... com "po vale". A veure quan tarda tot plegat... a mi se'm comença a fer una mica pesat el tema ja de tantes analítiques, proves, espera, dubtes...

I per la resta doncs res, esperant que baixi la W que suposo que caurà entre demà i divnedres tenint en compte el retard que vaig tenir en la ovulació.

Sento la parrafada.
Us vaig llegint.
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. nov. 07, 2018 8:53 am

metiarc, ànims, la propera amb il·lusió!!
Arigalma, almenys el gine et va donar al seva opinió i sembla bastant coherent tot, si que es veritat que el temps passa i es fa passat tot el procés... però al menys ja ho tens més a prop per decidir que el que vulgueu decidir!
martonagc, t'ha vingut? has fet TE?
nostreta a gaudir molt de la SW ja ens expliques com van els anàlisis.
airuni, què malament es passa en el desespero... però vinga que hi ha esperança!

modo ego: noies encara no hi ha rastre de la w, i no puc evitar tenir una mica d'esperança... si em venia dilluns, el cicle era de 26 dies (com la mitja dels últims mesos...), avui estic a CD 29 i demà a CD 30. Abans de l'avortament normalment podia tenir cicles entre 28 i 30, encara que en l'últim any només ha passat un cop de tenir un cicle de 29, així que demà oficialment estaria de 30 i podria dir que seria un retràs... però com estic tant zen potser les meves regles s'estan tornant a regular de cara a 30 dies... no sé però tampoc vull fer TE, prefereixo esperar al menys divendres... tampoc sé dir si tinc símptomes o no, algun doloret però no sé... com tampoc faig TO no sé si vaig ovular més tard o no, no recordo quan vaig tenir dolorets així que també podria ser que fos aquest el motiu de que la w vingui més tard...
La prova del maridin li va sortir bé i ara dilluns ja té hora per començar a prendre la medicació per millorar els bitxitos, ja us explicaré quin és el tractament i quina duració prevista té.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » dj. nov. 08, 2018 5:29 am

Entro un momentet per felicitar la Red Berry
Enhorabona preciosaaaaa!!! :-()) :-())
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Gaudeix molt d'aquesta nova etapa!!! I que siguis super feliç!! :love:

Layi Una abraçada gegant!!! I que tinguis una cerca ben curteta.
A la resta ànims amb aquests desesperos, warry's, símptomes i psico símptomes....
Estic convençuda que aquest mes cantareu moltes panxus!! :-()) :-())

MuaaaaaaaaaK
Imatge
Imatge
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dj. nov. 08, 2018 12:59 pm

Bondia noies,
Estic com la Metiarc, és molt heavy el q ens passa amb els psicosímptomes eh... Vaia tela, a mi em va venir ahir també, pròxima DNW 07/12 i no em ve massa de gust quedar-me embarassada aquest mes pq naixeria a l'agost i no m'agrada per diferents motius: no em podré banyar pq estaré o a punt de parir o en quarentena, ves a saber si la meva gine estarà de vacances i els que queden sempre a l'agost són els més pringats jeje, i a part que el baby faci anys a l'agost que no hi ha quasi mai ningú per celebrar-ho tampoc em fa gràcia, però wenu que si ha de nèixer a l'agost serà molt benvingut eh! Ja hi trobarem el cantó positiu!

rosae7 tens notícies??
Arigalma aviam si aclariu si hi ha pòlip o no, tan de bo no hi sigui i així una cosa menys! I la W ha baixat? Aviam si hi haurà sorpresa!

Ànims a totes les q esteu en SW!!
Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Bervic » dj. nov. 08, 2018 1:37 pm

Hola noies!
Veig que ja hi ha una panxu, enhorabona!!!
Us explico :
NOM: bervic
EDAT DELS DOS: 37 i 43 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: des d'agost
DNW: 19 novembre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: el 2015 vaig crear el grup de mamis de juliol. El primer embaraç va ser molt ràpid, al 3er cicle pam, panxu! Aquest veurem si seguim amb la mateixa sort..

Intentaré llegir el que heu escrit per posar-me al dia!! Molts ànims a totes
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dj. nov. 08, 2018 5:16 pm

Benvinguda bervic!! Espero tinguis una cerca curteta!!
Coaner guapa, molts petons!!
martonagc aix si poguéssim controlar el nostre cos i cap quan volguéssim...!!
modo ego: Suposo que hagués estat massa heavy que l´’únic bitxet ràpid entrés, jeje i ja tinc senyals, suposo que demà o a la nit farà presència en esplendor! I quina ràbia perquè pel pont de desembre també hi serà i marxem fora 
Sembla que he tornat a un cicle de 30 dies (potser és el modo Zen...) no sé si contar la propera DNW també 30 dies... si és així seria el 07/12.

Tic segura que cantarem més panxus tan al novembre com al desembre! Qui vol donar com a regal de Nadal un TE positiu??

Algú va dir que quan venia la W, era millor fer algun plan divertit, doncs ho penso fer i demà vaig a veure la peli de Bohemian Rhapsody, amb crispetes ñam ñam.

Molts Pepos a totes!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::