*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 26, 2018 1:41 pm

Mminil ha escrit:[size=150]Bon dia boniques!!!![/size]

Entro per que amb algunes de vosaltres hem coincidit molts mesos, moltes experiències i hem compartit molts estats d'ànims. Vaig decidir mantenir-me inactiva al fòrum a partir d'un avortament bioquímic al maig, encara que com ja sabeu, us he anat llegint a l'ombra i he sentit tristessa en els moments tristos, i alegria en els grans moments que heu anat compartit!! Ara el grup s'està fent gran, i les noves participants també vénen carregades d'energia positiva i això segur que es contagia!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Bé, entro per informar que finalment m'atreveixo a dir que estic de 12 setmanes!!!!!!!!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) DEsprés de molt patir, de repòs relatiu per hematoma... i per altres mil històries... Sembla que el meu petit/ta vol seguir endavant!! Encara tinc estones de moltíssima por... perquè, portem una temporada... que Deu ni dó... molt torçada!!! Però a veure si aquest petit/a torna a portar la llum i l'energia positiva!!!!

Volia entrar per animar una mica l'ambient, i a fer un reset d'energies!!!!

ARIGALMA:
Vinga amunt bonica!!!!! Si ho vau fer amb el TO+ teniu moltes possibilitats d'encertar!!! I pel tema de l'edat, no et " maxaquis",que no ets gran!! NO ho pensis, tu respira i intenta estar tranquila!! Ja veuràs que tot anirà encaminant-se!!! A mi em va molt bé, no fer-me cas!! ajajajaja Que si no, jo mateixa sòc capaç deser molt destroyer!! Tu amunt bonica!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

ROSAE
: Hem coincidit poc, però intens!! CRec que és molt important poder parlar d'altres experiències del que a vegades costa quedar-se del segon, i com a vegades les coses es compliquen... Espero que tot sorti molt bé, proves i relax mental!! Així, que segueix pensant en positiu i segur que ben aviat cantaràs!!!!!!! Una abraçada molt forta!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

NOSTRETA: Espero que molt aviat puguis saber el resultat de les proves, i si hi ha algun barem alterat et puguin donar la solució. Estic convençuda, no, estic convençudissima que tot anirà bé i a la propera serà perfecte, i podràs tenir el teu dessig en braços!! és normal que estiguis baixa d'ànims, ho sé, perquè també ho he viscut, i tenia molt clar, que si aquest petit no seguia endavant, jo, parava, perquè emocionalment no podia més. Així que t'entenc, però també vull que no perdis l'esperança, doncs ara ja estàs controlada i segur que et donen una solució!!! Una abraçada molt gran!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

AIRUNI: Com estàs bonica? Espero que estiguis més animada, i amb moltes ganes i optimisme!! Són pensaments normals, i és lògoic que et plantegis tot una mica. TU tranquila, decideixis el que decideixis, aqui estarem!! Vinga amunt aquests ànims!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

COANER: Aishhhhhhhh,deus estar nerviossima davant del final de la teva cerca!!!! Està tant a prop!!!!!!! Seràs oficialment trobadora!!! I aquell dia cantarem el teu positiu, tant alt, tant alt, tant alt... que es sentirà arreu del món!!!!!!!!!!!!!! Espero de tot cor que vagi tot perfecte bonica!!!!!!!!!!!!! Ets una lluitadora increíble!!!!!!!!!!:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

LLUNADEXOCOLATA: Com estàs? Ja et van fer la prova de les trompes? UNa amiga meva se la va fer, i em va dir que no li va fer mal. Espero que aviat ens puguis explicar la teva experiència. Dessitjo de tot cor, que tot surti perfecte i que en uns mesos tot això sigui un record llunyà. UNa super abraçada!!! :-()-) :-()-) :-()-)

A totes us dessitjo una estada ben curtaen aquest post de tardor, i que aviat salteu al cantó de panxulines!!!!!!!!!!!
No us desanimeu, i sempre ÀNIMS AMUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Us seguiré llegint, i si tot va bé, us aniré explicant com va tot!!! MOLTS PEPOS!!!


Ostres Mminil!! Quina bona noticia, moltes felicitats i enhorabona. Quina alegria llegir-te!! Ja ens aniràs explicant novetats!!
Gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

Una abraçada!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dc. set. 26, 2018 1:44 pm

Bon dia noies

Benvingudes les noves incorporacions, i espero que estigueu poc per aquesta banda el fórum.

Mminil moltíssimes felicitats! Espero que ja estigui tot bé després del hematoma i del repòs, ja ens aniras explicant.

Roase, que l'altre dia et volia comentar, que sempre dic que tu i jo anem una mica a la par.... jo tb em planetjo buscar fins desembre i llavors ja es veurà...

EGO: entrem en desespero, ja que tenint en compte que vaig ovular dilluns interpreto que els dies fèrtils ja s'han acabat (deures divendres, diumenge i ahir). :-o00m :-o00m Ahir parlava amb el maridín que com que dijous que ve tinc revisió anual a la gine, estic per comentar-li si veuria factible anar a IA en cas que al desembre no haguem aconseguit la panxu... com ho veieu? És molt desespero el que plantejo? Ja portarem aprox 1 any... i em faig gran... Potser fariem un intent o 2 (depen del preu que no en tinc ni idea, m'hauria d'informar, algú sap?).
Tb li vaig dir al meu marit que potser podría anar avançat fer-se ell un seminograma es diu?? i anar adelantant cosetes??
Em veieu molt desesperada??? Ho trobeu exagerat? Seria com la última oportunitat que em donaría abans de tancar paradeta i replantejar-me la vida i fer plans de futur només amb 1 fill.
La veritat és que em vaig plantejar això i no tinc ni idea de com funciona el tema de les IA. Ja demanaré info i si alguna em pot explicar algo doncs m'expliqueu :ok:

Apa, ja us he deixat anar la parrafada. Sorry

Bon dimarts i pepos per totes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » dc. set. 26, 2018 1:46 pm

Mminil Enhorabona preciosa!!!!

M'en alegro moltíssim per tu!!! Gaudeix de panxolina!!! :-()) :-())
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Benvingudes les noves incorporacions, que tingueu una cerca ben curteta!! <:-)
A totes en general: Disfruteu molt de cada moment del cicle... sw amb pinxitos a tope, i desesperos carregats d'il·lusió.

Ego Ja tinc primera eco de control aquest divendres. :)

Petonetsssss
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 26, 2018 1:57 pm

lasonai ha escrit:Hola noies!!!!

¿què tal?

NOM: lasonai
EDAT DELS DOS: 33 i 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 guerrera de quasi 3 anyets
CICLE DE CERCA: 5è post avortament
DNW: 30/09/2018
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Quan vaig buscar a la meva nena, vam trigar nou cicles...se'ns va fer etern... i ara trobo que no era per tant...però vaja som ànsies tots dos i mira... hem d'acceptar com som jeje...
Vaig deixar les pastilles al gener i de seguida em vaig quedar però en la setmana 6 el vaig perdre i el vaig expulsar sola... de seguida vaig tacar.. una meee...
Quan vaig buscar a la primera vaig prendre progesterona per tenir cicles més llargs.... el meu problema és que tinc cicles molt curts...
Ara prenc àcid fòlic i perles d'oli d'onagra i tinc hora a finals d'octubre a la SS per comentar-li q prenc això i que els cicles continuen sent curts...
Em sembla que hauré de prendre de nou progesterona crec...


Dubtava si entrar o no de nou... però em va ajudar tant amb l'altra búsqueda que m'he animat... a més veig que hi ha una coneguda meva per aquí... Hola Eia!!!!!! q guay trobar-nos!!!

Bé, aquí estem!!! amb piles a tope... esperant el positiu!

una abraçada boniques! :globus:


Benvinguda de nou lasonai!
Segur t'ajudarem a cantar de nou el teu positiu!!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 26, 2018 2:26 pm

Ariagalma, no ho veig desesperat, volem panxu i és lícit buscar d’altres solucions. Si ho heu parlat i esteu d’acord perfecte. I no està de més poder fer l’espermiograma, així una cosa menys!
Coaner, que bé que ja comences! El camí és va escurçant!! Ja ens expliques que et diuen i quins són els següents pasos.

Nostreta, alguna novetat?

Modo ego: ahir vaig fer TO i es va començar a marcar i sospito que avui i demà donarà el positiu. I just avui el meu marit té una reunió de la que vindrà agobiat... ja m’ha dit que avui no hi hauria tema, que demà i divendres! ens ho juguem tot a un o dos dies depèn de quan ovuli realment... i contant que la gine em va dir que ja havia ovulat donant positiu el TO, doncs no sé... el que si veig és que el fluxe encara no és tant clara d’ou i no tinc dolors així que espero que demà o divendres sigui el dia.
De moment avui no han trucat respecte a la mostra de semen que va repetir així que entenem que aquest cop és suficient per analitzar-ho... crec que fins dilluns o dimarts no estaran els resultats.
Per cert avui m’he pres la Tempe però he vist que el termòmetre que tinc no es de 4 digits (crec que els decimals havien de ser dos...) i sé que he començat tard però potser puc veure la diferència quan ovuli?
En fi, ja us aniré explicant!
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dj. set. 27, 2018 7:39 am

Bon dia boniques!

Lasonai!! Quina ilu veure’t per aqui >.-<: segur q el forum ens porta sort a totes!

Rosae, lo ideal es que sigui de 4 digits, però jo n utilitzo un de 3, i em serveix igual per veure quan he ovulat.

Ariagalma, jo tb veig bé de buscar altres solucions. Ja ens vas explicant. Una es comença a agobiar quan ja porta temps. Nosaltres ja fa més d 1 any que vem començar la cerca (comptant el paron de 5 mesos)

Modo ego: ahir vaig fer el TE de first response, i tal i com m imaginava, negatiu. Mira que ven fer bé els deures :miko: però la naturalesa a vegades ens fa aquestes Jugades; quan més ho desitjes, més triga! :-((
Aixi que esperar que vingui ja la warry per començar un nou cicle, i a veure si arriba la nostra castanyeta o bolet!

Bon dijous reines!
Imatge
lasonai
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: lasonai » dj. set. 27, 2018 8:48 am

Bon dia noies!!!

Eia ostres no sabia que existia això... si dius q surt abans... està tot inventat tu!! jajajajajja

Rosae gràcies per la benvinguda!

Ariagalma, la veritat que has de fer el que et surti del cor... la decisió estarà ben pressa si la decideixes tu... jo no sé que faria...perquè sóc molt ànsies i sé que això no ajuda... ara no sé si m'equivoco perquè encara us he de conèixer una mica... però tu ja tens un/a petit/ a no? igual no eh..aix perdona...ho dic més que res..perquè un any entra dins de lo normal.. si has pogut tenir un, pots tenir un altre...almenys això és el que em fa estar tranquil·la a mi...q estic desitjant que arribi però no estic igual que quan buscava a la primera...q si estava molt preocupada...
Per mirar IA no perds res...això és cert... però crec q la ment ens juga una mala passada....però també penso que arribarà quan hagi d'arribar...
No sé si teniu instagram... i seguiu a @estoreta... però ella va posar un post sobre el tema de la búsqueda i penso que és interessant de llegir que la cosa no arriba...recomana acupuntura que m'han parlat molt bé i una terapeuta... que jo pensava que si trigo gaire més... aniré si més no per prendre-ho amb calma... i relaxar-me...

MOMENT EGO: jo ja tinc molèsties com si m'anés a baixar la warry... però vaja q tinc dolors cada mes... quan ovulo i quan m'ha de venir...tenint en compte que tinc cicles de 24-25 dies...doncs em passo gairebé tot el putu mes amb molèsties jajjajaajajaja :p-) :p-)
Així que res a esperar a diumenge a veure...
Per això també prens oli d'onagra pq diuen que ajuda a no tenir molèsties i regular els cicles a 28 dies... aquest és el segon mes que el prenc... a veure si em dóna sort...pq diuen q ajuda no sé...

Anem parlant!!!

Per donar ànims... i q a mi em va bé...tinc baixón del dia q baixa la regla però l'endemà organitzo alguna cosa q m'agradi fer i q estant embarassada no pugui fer...com veure vinet, anar de birres, un soparet xulooo i fer exercici fort per treure la ràbia..per exemple... :miko: :miko: :miko: :miko: :miko:

Besitos
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dj. set. 27, 2018 10:26 am

Bon dia wapes

Lasonai, si que tinc un fill ja, i això em dóna la tranquilitat de saber que puc quedar-me embrassada, però el problema el tinc en que ara considero que les condicions no són les mateixes que quan em vaig quedar la primera vegada, tinc 5 anys més, porto un ritme de vida molt diferent i una cosa que em frena molt és que ara que el nen ja farà 5 anys al gener, comencem a viure més tranquils, això vol dir que cada mes que passa em fa més mandra tornar a començar... ens ha costat molt trovar una mica d'estabilitat des de que va néixer el meu fill (no hem dormit una nit sencera fins els 4 anys, és mmooooooolt mogut, però moolt, és molt quadriculat...)... Per això em vénen més les presses... tinc la sensació de que ja no tinc temps de "perdre" més emps... no sé si m'explico. Gràcies igualment per la teva refelxió :ok: Sempre va bé llegar opinions.

Eia mentres no hia ha W hi esperança, així que de moment no donis el mes per perdut! Ara toca :-o00m

Rosae, sort amb els pinxitis d'aquests diez, ja sabem que amb 1 és suficient, espero que sigui aquest!! :ok:
Amb lo de les tempes no et puc ajudar gaire, sorry. Només ho vaig fer un mes. A mi el gine em va dir que havia de prendre la tempe tot el mes, per poder veure les diferències. I no sabia que hi havia termòmetres amb 4 dígits :-:)

Coaner que bé que ja comences amb el procés!! JA ens diras què tal va la eco de control i ens vas explicant. Segur que ara ja esteu molt a prop de la :-())

EGO: doncs res, com vaig dir estic en desespero i en modo psicosíntomes ON a saco.... porto des d'ahir amb dolor i sensació de W i fins el 8/10 no ha de baixar.... Dios que dolenta sóc controlant el cap.... M'espera un desespero heavy aquest mes, ja ho veig venir. Es farà llarga l'espera. :sogra: :sogra:

Que passeu bon dijous!

PD; per cert, jo que deia que no sabia si em convindria desconectar del fórum i crec que és el mes que estic més activa, si és que...... necessito treure els nervis per algún lloc i aquí és més fácil, perquè em podeu entendre millor. Disculpeu si em faig pesadeta!

Pepos per totes!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dj. set. 27, 2018 12:00 pm

Hola a totes!

Pff! Quins records escriure al SP de nou! Em porta taaants records, que ara mateix em venen llàgrimes als ulls i tot recordant-ho! Amb companyes d'aquí vaig compartir moments molt durs i moments molt feliços i algunes han acabat sent molt bones amigues :love:

Em presento i us explico una miqueta:

NOM: metiarc
EDAT DELS DOS: 34 i 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 de gairebé 3 anys
CICLE DE CERCA: el primer
DNW: Qui sap! Si fos un cicle de 28 dies el 25 d'octubre, que a més és el dia del meu cumple, jejeje
ALGUNA COSETA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: jo vaig ser grafiquera ja fa uns quants anys amb la cerca del meu primer fill, però quina va ser la nostra sorpresa quan, després d'uns 12 anys de prendre anticonceptives no em venia la regla. Resulta que les anticonceptives havien agreujat els ovaris poliquístics que tenia, produint-me amenorrea. Vam passar per ovusitol i omifin, però res. Res em feia ovular i cada certs dies havia d'acabar prenent progesterona per a fer-me baixar la regla i començar de nou. Així vam estar un temps fins que vam acabar anant a parar a una FIV. Aquí vam tenir molta sort perquè vam aconseguir positiu a la primera transferència i vam poder congelar un bon grapat d'embrionets per a quan volguéssim anar a pel germanet/a. Durant tot aquest temps però jo no em vaig quedar satisfeta amb que el meu cos no fos capaç d'ovular per ell mateix. Em negava a resignar-me al que em deien els metges, que tot ho solucionaven amb anticonceptives mentre no volgués més fills i amb fiv quan en volgués. Així que vaig investigar molt, vaig veure que l'alimentació hi tenia molt a veure i vaig fer un canvi de dieta radical! Amb això vaig aconseguir millorar molt d'altres coses però seguia amb l'amenorrea, fins que fa uns mesos vam començar a deslletar al meu fill i, quan ja només feia les tomes d'adormir-se, em va venir la regla! I jo just acabava de fer la primera visita a la clínica de RA per tornar a començar després de l'estiu! No us podeu imaginar lo feliç que vaig ser! :b-)))
Des de llavors m'ha vingut la regla unes quantes vegades amb cicles llargs, fins avui, que m'ha vingut per primera vegada amb un cicle exacte de 28 dies! Increïble per a mi! Així que avui comença la nostra nova cerca. De forma natural una altre cop almenys durant uns quants mesos. Ja que el meu cos ha decidit posar-se a treballar, almenys li donarem l'oportunitat d'intentar-ho per ell mateix. I si l'estiu vinent veiem que la cosa no tira de forma natural, doncs anirem a buscar als embrionets congelats.
L'altre cop, el recolzament que vaig trobar aquí al SP va ser vital per a mi. Sort del SP, sinó hauria sigut tot molt més dur de passar!
Així que aquí estem! Carregada de nou de TOs, TEs, termometre i molta paciència i disposada a compartir aquesta aventura amb vosaltres. :ok:

Quan tingui una estona m'aniré posant al dia amb vosaltres!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dj. set. 27, 2018 7:28 pm

Hola noies!!!
Em costa molt personalitzar amb el mòbil però he entrat i he vist que hi havia molta gent nova i us volia donar la benvinguda! Espero q aquesta tardor ens porti molta molta sort a totes!!
Jo res, estic en plan desespero però no massa desesperada pq aquest mes no hi confio gaire!
Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dj. set. 27, 2018 8:14 pm

Ara us he pogut llegir una miqueta :)

martonagc, segur que vam coincidir al SP per al primer fill perquè veig que es porten poc. El meu és del gener de 2016 :)
Molts ànims amb el desespero!

llunadexocolata, jo em vaig fer la histero amb el primer fill i a mi el que em va fer mal va ser el radiòleg posant l'espècul una mica a sac, però la resta de la prova gens. I això que a mi em va sortir un petit hidrosàlpinx. Molts ànims!

Arigalma, molts ànims! Les cerques llargues es fan dures. És normal tenir dies de més baixón, però almenys a mi el SP em servia per alliberar-me, em treia una mica el pes de sobre. Així que algun cop que ho vaig deixar uns dies hi tornava de seguida. Era la meva teràpia! jejeje

coaner, molts ànims amb aquest nova etapa. Si tens qualsevol dubte aquí em tens. Jo vaig fer directament FIV, però potser et puc ajudar en alguna cosa...

A les altres ja no he arribat a llegir. Demà més! :)

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: RedBerry » dj. set. 27, 2018 9:45 pm

Bona nit!!! :love: :love: :love:

Aqui una que s'apunta per fi!! >.-<: >.-<: >.-<: :p-) >.-<: :p-)

NOM: Redberry
EDAT DELS DOS: 28 yo i 32 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 (14 mesos)
CICLE DE CERCA: 1 post avortament
DNW: 13/10
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vaig patir un avort a l'agost, i ja tenim la ment oberta i moltes ganes de anar trobar aquesta tardor bolets i castanyes!!!

Bueno noies m'haureu de perdonar que començare per l'ego :p-) :p-)
Com alguna ja em coneix, a l'agost vaig patir un avort, i va ser un gerro d'aigua freda, a mes em van veure que tenia un quist paraovaric bastant gran, em van recomanar aturar la cerca i esperar que vingues la W, a veure que tal. Mai hagues dit que tindria tantes ganes de veure a la maleïda, per sort va arribar ven puntual .
Avui he tingut la revisio m'han dit que el quist s'ha reduït a mes de la meitat. Que esta tot OK!!!
Tambe m'han dit que ja havia ovulat. Dilluns vaig notar una forta punxada, asi que confirmadisim que va ser l'ovulacio, es super d'hora a CD10. Per sort el diumenge vam fer un super pinxito improvisat, i no hi havia barreres :love: :love: :love: Esperem que els soldadet hagin trobat a la princesa!!!
Vinc amb moooltissimas ganes i possitivisme per ser una trobadora de bolets i castanyes!!! :-)(-: <:-< :-)(-: <:-<

Rosae Guapa moltissimes gracies per obrir el fil! El teu missatge m'ha aribat : lasito : Teniu ja els resultats de les proves del maromo?

Mmnil Bonica moltissimes felicitats per aquesta super panxu!!! Enhorabona bonica!

Arigalma Bonica, per buscar info i anar informante de la IA no perds res. Un any es fa pesat, pero pensa que per el desembre encara hi ha moltes oportunitats de trobar la panxuuu!!! :ok: :ok: Per cert, tampoc s'havia que hi ha termometres de 4 digists. :miko: i estem aqui per aixo, per desfogarnos i escoltarnos, es com una terapia :-o00m

Lasonai Que cicles mes curtets. Aixi es fa mes curta l'espera entre w i w. Dolores com si baixes tambe pot ser de panxu, asi que si no hi ha W hi ha esperaça :content:

Eia_ Si no hi ha W, hi ha esperança! Vas fer el TE a data de NW o abans?

Coaner Que be!!! La espera tan desitjada ja arribat!! Et desitjo el millor i que deixis ja aquest costat del forum que tu mereixes, molts PEPOS :-()-) :-()-)

Metiarc Me emocionat amb la teva historia. Esta clar que si et poses metes i lluites es poden aconseguir, al final es cos huma no es una maquina i els diagnostics no son al 100 :ok: Desitjo una estada ben corteta aquest costat del forum!

Bueno ens anem llegin!
PEPOS :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. set. 28, 2018 10:41 am

Martonagc: de vegades tenim mesos que pensem que ho hem fet tot perfecte i no hi ha resultat així que encara que no les tinguis totes amb tu, potser hi ha sort!
Metiarc: benvinguda, si tinc dubtes sobre tempes (he començat fa poquet i a veure com va), et preguntaré! Que bé que t’hagis informat i et donis una oportunitat física i mental per aconseguir-ho!!
Arigalma: sembles el meu cervell, jeje, pensem igual, la peke farà els 5 anys al març i la veritat és que estem molt bé, ben mirat no seria un drama però no és el amteix decidir que no vols un altre fill que sigui perquè vegis que no arriba i llençis la tovallola…
Redberry: sento que estiguis de noi, nem a la par 1 nena i un avort espero que aviat les dos celebrem panxu! El maridin encara no té els resultats, imagino que dilluns o dimarts.
Lasonai: jo també tinc molèsties quasi tot el mes, la gine va dir que era muscular perquè de fet és més del costat esquerre inclús quan ovulo per la dreta. I últimament també tinc cicles tirant a més curts. Ja ens diràs com va l’oli d’onagra.
Eia_ potser era d’hora per fer TE? Ja ens confirmes si finalment hi ha warry.
Airyn_jp, t'esperem!
Crec que no m’he deixat a ningú i ho tinc tot actualitzat.
Modo ego: ahir va haver to positiu i pinxitu, us vaig dir que dimarts semblava que s’estava marcant el TO però dimecres era menys, vaig pensar i tot que potser ja havia ovulat però potser era línia d’evaporació lo de dimarts… avui s’ha marcat una miqueta també així que avui també hi haurà pinxito. Les tempes no sé no ho veig clar, trobo que la tinc molt baixa i no sé si és normal.
Respecte a com em sento, doncs hi ha de tot, ahir parlava amb el meu marit sobre el fòrum, explicava una mica les nostres vivències i els casos que hi ha. Ell em diu que els % de tot, de quan es triga en quedar-se embarassada, si tira endavant, aconseguir una segona panxa, etc és més desfavorable del que pensem, perquè la gent no parla d’això normalment... em va comentar que jo m’he posat el límit de desembre però que ho podem anar provant i si passa al juny doncs passa, que tenir un fill amb 40 no passa res, però precisament la data límit és per després posar barreres anticonceptives, perquè em rallaria igual, calcularia dates encara que no fes TO, miraria símptomes... no sé no ho veig.
Suposo que la setmana vinent ja tindrem els resultats del maridin, a veure que diuen els seus bitxillos, ell pensa que vull que no surti bé i no és això, sinó que de vegades trobar explicacions ajuda a no ratllar-se i saber que hi ha un motiu (dona igual si fos meu o seu).

Passeu molt bon últim cap de setmana de setembre!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. set. 28, 2018 11:05 am

Bon dia

Ai Rosae com t'entenc amb lo de com et sents... A m em passa el mateix. El meu marit tb diu que no cal posar una data per finalitzar la cerca, però per mi és important per poder centrar la meva vida en coses que no siguin si tinc dolors de W, si ovulo, si baixa o no la W... necessito podr fer plans a llarg termini tenint clar que som 3 (si parem clar), i a més, que no vulle star eternament buscant....

Molta sort amb aquests pinxitus!!!

Redberry m'alegro molt veure't per aquí!! Això vol dir que estas animada per buscar i que ja tens llum verda! >.-<: PErò espero que estiguis poc per aquí.

Caoenr què tal el control??

Segur que em deixo coses. Després segueixo.

Bon divendres
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Nata32 » dv. set. 28, 2018 1:56 pm

Holaaaaaaaaaaaa Guapissimesssssssssss :-()-)

Us vaig llegint a la sombra, la veritat que m'encanta anar-vos llegint. I m'haig de controlar perquè cada dia escriuria. Avui no he pogut evitar escriure quan he vist l'entrada de la MMINIL.... Quina SOPRESA!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: MOOOOOOOLTES FELICITATSSSSSSSSSSS :love: M'ha alegrat moltissim llegir aquest súper positiu....A disfrutar molt de la panxolina preciosa :-()-) Ja has passat la franja del primer trimestre així que ara ja segur que pots relaxar-te i viure amb tranquilitat i felicitat l'embaràs :-())

A la resta us envio molts moooolts ànims... Tot arriba... Espero anar entrant per anar cantant positius :b-))) Veig moltes noves incorporacions, segur que portaràn noves il·lusions i sobretot moltissimes ganes...i tot plegat farà que aquesta tardor surtin moltes castanyetes i bolets :-)(-:

Que tingueu totes un BON CAP DE SETMANA!!!! :-()-) :-()-) :-()-) i recordeu, ÀNIMS AMUNT i CALCES AVALL... >.-<:
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. set. 28, 2018 3:13 pm

Nata32 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaa Guapissimesssssssssss :-()-)

Us vaig llegint a la sombra, la veritat que m'encanta anar-vos llegint. I m'haig de controlar perquè cada dia escriuria. Avui no he pogut evitar escriure quan he vist l'entrada de la MMINIL.... Quina SOPRESA!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: MOOOOOOOLTES FELICITATSSSSSSSSSSS :love: M'ha alegrat moltissim llegir aquest súper positiu....A disfrutar molt de la panxolina preciosa :-()-) Ja has passat la franja del primer trimestre així que ara ja segur que pots relaxar-te i viure amb tranquilitat i felicitat l'embaràs :-())

A la resta us envio molts moooolts ànims... Tot arriba... Espero anar entrant per anar cantant positius :b-))) Veig moltes noves incorporacions, segur que portaràn noves il·lusions i sobretot moltissimes ganes...i tot plegat farà que aquesta tardor surtin moltes castanyetes i bolets :-)(-:

Que tingueu totes un BON CAP DE SETMANA!!!! :-()-) :-()-) :-()-) i recordeu, ÀNIMS AMUNT i CALCES AVALL... >.-<:


Gràcies bonica. Com et trobes?? Ja has fet eco? Ja ens explicaràs.
Un petó
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airyn_jp » ds. set. 29, 2018 9:26 pm

Hola boniques!!

Per fi trobo el moment i les ganes per tornar a entrar al forum... algunes ja ens coneixem, us dec una disculpa per desapareixer sense dir res, i d’altres ens anirem coneixent mica en mica....

De moment em presento

NOM: Airyn
EDAT DELS DOS: 35 els dos
N° DE FILLS I EDAT: 1 (2anyets i 8 mesos)
CICLE DE CERCA: 6 post avortament
DNW: 23/10
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vaig patir un avort a l'abril. Despres d’aixo de seguida vam tornar a probar pk tot estava ok. Jo tinc ovaris micropoliquistics aixi que anem prenent omifin i hem tornat a punxar ovitrelle... a veure si aquest mes hi ha sort!!

Arigalma- com ja sabeu jo vinc de fer fiv amb el meu fill gran i vam fer dues ias abans, on jo ho vaig fer sumant la medicacio i tot se’n va a uns 900-1000 euros... l’unic es que es probable que no et facin la ia fins fer tota la bateria de proves...

Perdoneu pero no recordo qui ha mencionar abans l’histerosalpingografia, molts anims!! Es una simpatica--- merda de prova pero no dura gaire... si tens dubtes em dius i t’explico!!

Coaner molta sort amb la medicacio i la ia!

Com us deia abans us dec una disculpa! Em sap greu haver desaparegut, però necessitava agafar distància, recomposar-me interiorment... us he anat seguint en la ombra pero escriure aqui feia encara mes evident el que ja no hi era i em sentia rara... ara encara fa mal, suposo que perque s’apropa la data de naixement... pero mica en mica fa menys mal que abans...

Ara a tenir energies positives per trobar la nova castanyeta de tardor i que el rainbowbaby arrivi aviat... sino pel gener crec que anirem a pels frigos a veure si hi ha sort!

Un petonet per totes!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » ds. set. 29, 2018 9:56 pm

Hola boniques!!
Ara feia dies que us llegeixo però no tenia temps per escriure i veig que hi torna a haver moviment.

Benvingudes a les noves incorporacions! Espero que no esteu gaire temps per aqui.

Nostreta espero que vagin bé les proves i trobeu quin és el problema per poder solucionar-ho. Molts ànims!!

Arigalma jo no ho veig desesperat, m'aniria informant, tot el que puguis anar avançant i guanyar temps millor, mentrestant potser arriba la panxu però per si de cas ho aniria mirant. Ànims amb el desespero! a veure si no et cal informar-te sobre tractaments.

Mminil enhorabona!! m'alegro que ja estiguis de 12 setmanes i tot estigui bé, quina bona noticia! ja ens aniràs explicant.

Coaner què tal la eco? Ja ens aniràs explicant les novetats.

RedBerry m'alegro que estiguis una altra vegada per aqui i que estiguis tant animada, a veure si el pinxito improvisat dona resultats.

Rosae no se que dir-te sobre les proves del teu home, ho veig com tu, per una part millro que tot estigui bé, però per l'altra estaria bé trobar el problema per poder posar-hi solucions, així que no se si dir-te que estigui tot bé o que trobin el que i solucionar-ho. Molts ànims! compartim DNW així que podrem compartir psicosimptomes :-D Encara que jo vaig més tard que tu perquè crec que no he ovulat però suposo que al tenir tants dies la warry ovulo més tard.

Eia ànims! si no ha baixat la warry sempre queda una mica d'esperança, potser és aviat...

Lasonai com vas? alguna novetat? com prens l'oli d'onagra? amb pastilles? on ho compres, a la herboristeria? últimament tinc moltes molèsties amb la warry, abans amb les atniconceptives no tant, però al deixar-les ho paso fatal i últimament m'està fent una mica el tonto la duarada dels cicles, potser m'aniria bé.

Nata com estàs? ja has fet la primera eco? ja ens aniràs dient com va.

Airyn de vegades va bé fer un reset i desconectar, motls ànims segur que aviat arriba la panxu.

EGO Crec que ovulo avui o demà, si no vaig ovular ahir...Amb el tema dels TO ja ho havia comentat que no porto bé els horaris, ahir no el vaig poder fer i avui he fet el primer i ha sortit la linia molt marcada (mai la he arribat a veure igual que la de control), demà intentaré fer un al mati i un a la tarda, vaig llegir que els dies d'ovulació es pot fer 2 o 3 al dia per afinar més , a veure si es va marcant més ovularé demà i si baixa és que vaig ovular ahir, hem estat fent sobre la marxa quan ens ve de gust i ha coincidit que hem fet dia si dia no sense planificar-lo. A veure si demà trobem una estona i ja dilluns o dimarts i donem per finalitzada la SW.

Que acabeu de passar un bon cap de setmana.

Petonets! :-()-)
Imatge
lasonai
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: lasonai » dl. oct. 01, 2018 8:05 am

Bon dia boniques!

Q tal el finde???

Jo encara sense W... però com el cicles no els tinc exactes..m'espero uns dies... normalment els tinc entre 24 i 27 dies màxim...més aviat els tinc curtets..però ... malgrat tingui símptomes vull esperar...crec q sóc massa positiva.... i més d'un cop em penso q si.. clar...jajajajaja i després patapam... perdoneu que entri modo ego primer però estic en desespero total... la única diferència d'altres mesos...és q solc tenir molèsties als pits i ovaris abans q baixi però els pits se m'inflen i després ja se'm baixa la sensació i és quan baixa la regla...i ara porto 3 dies amb els pits adolorits tota l'estona...això em fa tenir esperances..però ja veurem... aixxxxxx ojalà!!!

Meiarc: Benvinguda guapa!!! ojalà cantis positiu molt aviat!!!!

Redberry: Benvinguda!!!! i si, tenir cicles curts fa q passi molt ràpid... és una part positiva... però vaja m'agradaria tenir cicles de 28 ..però els meus cicles són així... :)

Mmimil: Encara no t'havia dit res..perdona, Moltíssimes Felicitats!!!!! Les bones noticies sempre les hem de celebrar...no hem coincidit a la cerca però és igual!!! me n'alegro mil!

Airyn_jp: hem passat per avortament més o menys igual... jo el perdia el 17 d'abril... fa mal encara si..pq ara tindríem panxota..però sempre penso q el cos és savi... i si va ser així era pq no estava bé alguna cosa...i millor mirar endavant per saber q el següent anirà tot bé malgrat q tinguem por...crec q això jo almenys assumeixo q marca... i q la por la tindré però poc a poc l'anirem perdent quan veiem q tot va bé! moltes forces bonica!!

Airuni: doncs jo prenc oli d'onagra fa 2 cicles només, ho vaig comprar a una farmàcia gran q també tenen coses naturals..h o trobaràs tant en farmàcies com en botigues de coses naturals...és millor comentar-ho amb el gine... jo tinc hora el dia 10/10 però vaig començar abans pel meu compte... jo prenc 3 al dia dsd q em ve la w fins que ovulo..perquè vaig llegir que si ho prenies per buscar embaràs calia fer-ho així...perquè no es pot pendre tot el cicle.. no obstant, millor comentar al metge... jo ho faré.. a veure que em diu... com vaig llegir i sé d'alguna noia q ho ha pres i s'ha quedat...em vaig animar...a més de treure el mal ajuda a q s'enganxin els bitxets diuen....

Bé noies, seguim!!!!

Bon inici de setmana!!!!

Ptonets
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dl. oct. 01, 2018 9:06 am

Hola boniques!

Com ha anat el cap de setmana?? Espero que bé!
Nostreta, ha vingut la W, algun avança amb les proves?
eia_ alguna novetat, ha vingut la W, has repetit TE?
Lasonai, tan de bo tinguem bones noticies, aixx ho esperem!!
Airuni, si anem a la par! A veure si podem cantar panxu!!
Airyn, benvinguda!! Seguim compartint...
Martonagc, aquesta setmana és la teva, si vols compartir el desespero aquí estem i sinó, passa a cantar el teu positiu 
Modo ego: doncs la veritat és que ja no reconec molt el meu cos. Resulta que ahir em va donar el TO positiu, quan ja es començava a marcar des de dimecres però ara dubto de tot, si era línia d’evaporació, si estan defectuosos... ahir era clar les dues ratlletes i dissabte també (vaig oblidar fer foto i ja els he tirat). És estrany perquè els dolorets i el fluxe van donar més aviat dijous i divendres. Avui no he pogut fer TO perquè ja no en tinc i no m’havia fixat... per el mes vinent compraré el clearblue, és més car però ho veig molt clar! De totes maneres donem per finalitzada la SW, ho hem fet 4 dies seguits i fer-ho avui amb tants dies seguits no ho veig... estic prenent la tempe també però com porto poc, no sé interpretar-ho encara del tot bé. Igualment com el mes passat la gine ja me va dir que havia ovulat, penso que potser ara el meu cos acumula la hormona més temps inclús quan ja he ovulat.
Aixx ja entro en desespero, que llarg es farà, jeje. Espero compensar-ho amb bones noticies!!

Una abraçada i bona setmana!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::