*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

dl. oct. 01, 2018 1:18 pm

Hola wapes

Com anem??
Per fi us he deixat uns dies tranquiles!!

Rosae, a veure si amb el Clearblue interpretes millor, pk si que és raro que duri tant el positiu no?? I carai, 4 dies seguits, tens la meva admiració >.-<: Nos els altres mesos haviem fet 3 dies seguits i l'últim ja era una mica rotllo, remate, no tant per gust... A veure si teniu sort i no hauras d'aprendre a calcular tempes ni comprar el clearblue! :ok:

Lasonai espero que ens puguis cantar el teu positiu!! :p-)

Airuni sort amb aquesta SW!!

Airyn no cal que demanis disculpes, si necessites distancia és comprensible, i quan has volgut tornar aquí estem! Així que bentornada :ok: :ok:

NAta, com va?? Et vaig seguint al post de mamis de maig! Quina ilu veure't per aquí!! >.-<: >.-<:

Coaner què tal? A veure quan ens pots explicar com va el procés!

I la resta?? Com aneu??

EGO; doncs res a 1 semana de la DNW esperant i desesperant.... l'espera és un rotllo. Símptomes com els primers dies després de la Sw ja no en tinc... si que de tant en tant doloret i punxadetes a l'ovari però vamos, com sempre. Així que res, a esperar :-o00m :-o00m Sempre em qued l'esperança que amb el primer embaras tampoc vaig tenir cap símptoma fins el dia que havia de venir la W que tenia els mateixos símptomes de W de cada mes... Així que res, paciencia.

Que passeu bon dia.
Pepos per totes
Imatge

Imatge
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

dt. oct. 02, 2018 5:46 am

Bon dia boniques!!!

Personalitzo una miqueta,
Lasonai Molt bé aquest Planning post w!!! :ok: :ok: Em de saber gaudir de cada moment del cicle, tot i que jo he de reconèixer que també les he odiat, una nova w és un nou cicle carregat d'esperances.
Arigalma Anem a pams... Estàs a una setmana de la teva dnw, oi? i he llegit una setmaneta enrere... Ari passada la sw ja et dones 0 esperança... perquè??? Gaudeix de la cerca... saps que en res tot això es pot acabar, i saps que hi han un munt de noies esperant aquest moment, del qual nosaltres només en veiem la part negativa. Entenc perfectament que les cerques llargues són dures i esgotadores si tu (i la teva parella) creieu que ha arribat el moment, o si tu veus que estàs molt cansada de cerca, convens a la teva parella i cerqueu nous objectius. Aquests 5 anys de diferencia, no són tants. Ànimsss bonica!!!
Metriarc Benvinguda, guapa!! I gràcies!! : lasito :
Red Berry Mil abraçades bonicaaaa!!!! :love: :love:
Ayrin Hola preciosaaaa!!!! :love:
Rosae i Airuni Ànims amb el desespero!!! :-o00m :-o00m

Perdoneu si em deixo algú.
Ego Doncs vaig tenir eco divendres i ahir. Tot bé!! Ahir nit em vaig posar l'Ovitrelle i demà ja tinc la ia. Així que el procés és rapidíssim
Us vull parlar una mica de com em sento jo.... la setmana abans de començar cicle nou estava híper nerviosa (us ho havia comentat... que no dormia, i tal...) en començar el tractament vaig anar tocant de peus a terra, i veient les coses a lloc. Descanso, estic molt més tranquil·la i ho he aconseguit dedicant-me cada dia temps. Importantíssim!!!! No sé com anirà demà... de tres vegades que em estat a st.Pau, dues em vist sortir parelles davant nostre plorant. I en veure això sincerament cau el món a sobre. Però bé... com diu la nostre jefa "Que l'únic que caiguin siguin les fulles dels arbres"

Bon dimarts!!!
Imatge
Imatge
Arigalma

dt. oct. 02, 2018 8:45 am

Bon dia

Entro bàsicament per la Coaner. Llegin-te m'avergonyeixo una mica de la meva actitud pessimista... Sabent el que has passat tu, tot el temps que portes cercant fins arribar ara a la IA ostres, pensó que sóc "mala persona"... Em sap greu a vegades ser tan pesimista però mira, aquest mes el tinc creuat :ufs: Em va sentar molt malament la baixada de la W i em costa remuntar... Amb això et vull dir que t'admiro pel teu to optimista sempre, els teus consells i les tevés opinions. No canviis mai i fes-me tocar de peus a terra! :love: :-()-)

Ànims amb la IA, espero que tingue moltíssima sort i tingueu la :-()) tan desitjada!! Us ho mereixeu!

Molts pepos també. Gràcies a totes també pels vostres comentaris, ànims i consells! Però avui necessitava "disculpar-me" amb la Coaner.
Imatge

Imatge
Coaner

dt. oct. 02, 2018 8:59 am

Eeeeeeeeiiiiiiii..... carinyet. No t'has de disculpar amb mi per res, eh!
Des de que sóc a SP que compartim cerca, i potser em passo dient el que penso... però sóc així.
És molt bo veure d'altres opinions... si t'ha servit per agafar una mica d'aire jo ja estic contenta.
Molts pepos reina.
Imatge
Imatge
metiarc
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

dt. oct. 02, 2018 10:25 am

Bon dia noies!

Ara que ja us he llegit a totes, veig els ànims d'unes quantes una mica decaiguts. Us entenc perfectament! Jo amb el meu primer fill ho vaig passar. Anar veient com passen els mesos i que les companyes van aconseguint les seves panxus i tu res... I que te n'alegres molt per elles, però clar, també vols que arribi el teu moment! A més, que és com que atures tota la teva vida, els teus plans de futur, tot! Pendent de quan arribarà aquesta panxu... Però noies, heu de pensar que el vostre moment arribarà! Diria que la majoria de les que passem per aquí, d'una manera o d'una altra, aconseguim ser mares. Així que quede-us amb això! Que arribarà! I mentrestant, intenteu disfrutar del camí. Passat tot el que vaig passar amb el primer, us diria que no deixeu de fer coses, que no deixeu de fer plans per si resulta que al final llavors esteu embarassades. Seguiu amb la vostra vida, pensant-la com la teniu i gaudint-la com ho havíeu fet fins ara. I quan arribi la panxu, tranquil·les que ja canviareu o paralitzareu el que sigui la mar de felices. Però us estalviareu una temporada d'angoixa. Sé que és més fàcil de dir que de fer. Caldrà veure'm a mi d'aquí uns mesos, jejeje Però, havent-ho passat ja, crec que és el que hauria d'haver fet l'altre cop. Molts ànims a totes!!!!

Personalitzo una miqueta:
Coaner, demà feu la IA? Molts i molts ànims! Pensa que ja estaràs un passet més prop de tenir la teva panxu!

Arigalma, això dels símptomes...pff! Podríem escriure'n un llibre sencer crec! jejeje Jo crec que no hi ha símptoma que valgui, ens analitzem massa (jo la primera, eh!). I l'únic que podem fer és respirar i esperar. Molts ànims!!!

rosae, això dels TOs és tot un món. Hi ha noies que ho veuen molt clar, però no a totes ens passa igual. Pensa que per exemple jo que tinc SOP, el meu cos intentava ovular durant molts dies però no ho acabava d'aconseguir. Llavors la meva hormona anava pujant i baixant durant diversos dies però jo no acabava d'ovular i jo amb els TOs no entenia res! Està clar que lo teu no és igual, però t'ho dic per a que vegis que els TOs no sempre són bons indicadors. La temperatura és amb lo que ho veus més clar. En quan hagis fet la gràfica un parell de vegades, ho veuràs clar (encara que esperem que no hi arribis ja! jejeje)
I si tens dubtes pregunta el que vulguis!

lasonai, ànims que ja queda poc per sortir de dubtes! Els ditxosos símptomes ens faran parar boges!!! jejejeje

airuni, acaba de disfrutar d'aquesta SW! A veure si hi ha sort i heu fet diana!

airyn, crec que tu i jo vam coincidir amb la cerca del primer fill. Espero que d'aquí poquet aconseguiu la vostra panxu i no us calgui anar a pels frigos. Natros ens donem de temps fins l'estiu. Sinó també anirem a per ells.

redberry, m'encanta la teva eneregia! Clar que sí! Ànims soldadet, que la princesa t'espera!!!

Per cert, veien que algunes esteu una mica nervioses per un tema o per un altre, crec que us anirien molt bé els olis essencials. Jo no hi creia gens en aquestes coses, però des de que el meu fill ha passat de tenir bronquitis cada 2-3 setmanes a no tenir-ne cap gràcies als olis essencials, m'he tornat una super defensora d'aquests olis. Jo faig servir alguns de la marca Pranarom (més barats, els venen en moltes farmàcies i poden assessorar-te a les pròpies farmàcies si en saben o a un correu de consulta que tenen. Tot i que triguen una miqueta. I també al facebook de pranarom cada 15 dies pengen un video de resolució de dubtes) i altres de la marca Young Living (es venen online, hi ha més varietat diria, són més cars. Si et dones d'alta via una assessora et surten més barats i tens assessoria permanent a l'instant). Per si a alguna li interessa posar-se amb el tema...

I res, modo ego: Jo de moment esperant la sexy week. Encara no he començat ni amb les tempes perquè a mi em dura bastant la regla i, mentre vagi tacant és tonteria. A veure si en un parell de dies faig net i podem començar la SW d'aquí poquet. I a veure com ens ho podem muntar, que amb un peque de 2 anys, això de complir just quan toca no sé com ho portarem! jejeje

Que tingueu totes un molt bon dia!!!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
rosae7
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

dt. oct. 02, 2018 12:27 pm

Coaner ha escrit:Bon dia boniques!!!

Personalitzo una miqueta,
Lasonai Molt bé aquest Planning post w!!! :ok: :ok: Em de saber gaudir de cada moment del cicle, tot i que jo he de reconèixer que també les he odiat, una nova w és un nou cicle carregat d'esperances.
Arigalma Anem a pams... Estàs a una setmana de la teva dnw, oi? i he llegit una setmaneta enrere... Ari passada la sw ja et dones 0 esperança... perquè??? Gaudeix de la cerca... saps que en res tot això es pot acabar, i saps que hi han un munt de noies esperant aquest moment, del qual nosaltres només en veiem la part negativa. Entenc perfectament que les cerques llargues són dures i esgotadores si tu (i la teva parella) creieu que ha arribat el moment, o si tu veus que estàs molt cansada de cerca, convens a la teva parella i cerqueu nous objectius. Aquests 5 anys de diferencia, no són tants. Ànimsss bonica!!!
Metriarc Benvinguda, guapa!! I gràcies!! : lasito :
Red Berry Mil abraçades bonicaaaa!!!! :love: :love:
Ayrin Hola preciosaaaa!!!! :love:
Rosae i Airuni Ànims amb el desespero!!! :-o00m :-o00m

Perdoneu si em deixo algú.
Ego Doncs vaig tenir eco divendres i ahir. Tot bé!! Ahir nit em vaig posar l'Ovitrelle i demà ja tinc la ia. Així que el procés és rapidíssim
Us vull parlar una mica de com em sento jo.... la setmana abans de començar cicle nou estava híper nerviosa (us ho havia comentat... que no dormia, i tal...) en començar el tractament vaig anar tocant de peus a terra, i veient les coses a lloc. Descanso, estic molt més tranquil·la i ho he aconseguit dedicant-me cada dia temps. Importantíssim!!!! No sé com anirà demà... de tres vegades que em estat a st.Pau, dues em vist sortir parelles davant nostre plorant. I en veure això sincerament cau el món a sobre. Però bé... com diu la nostre jefa "Que l'únic que caiguin siguin les fulles dels arbres"

Bon dimarts!!!

Genial coaner, això està al caure, ho has de viure de forma positiva, almenys saps que tens controls rutinaris que us ajuden a tenir els moments més favorables, potser les parelles que vas veure plorar no ho tenien en aquell moment!
T'ajudarà molt estar descansada!!
Ja ens expliques, com va!!
Molts PEPOS
Coaner

dt. oct. 02, 2018 12:33 pm

Contesto modo soso des de el mòbil.
Metiarc, siii tinc la ia demà.
Rosae, gràciessss guapa. Estic fent un entrepà i m'en vaig al fisio a fer-me un massatge i m'agafo tota la tarda per mi.
:)
Imatge
Imatge
martonagc
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

dt. oct. 02, 2018 1:42 pm

Hola boniques!!
Coaner que bé veure't (bé, llegir-te) tan animada i positiva sempre! Animes a qualsevol jajaja! Molta molta molta sort demà!!
metiarc també m'encanta veure el teu positivisme, tens raó, un dia o altre arribarà però és cert que sempre ho volem tot ja i a la vida no sempre és tot tan fàcil.
Arigalma ànims amb el desespero!
Rosae aviam si aquest mes que ets la jefa et porta sort i arriba el teu positiu, 4 dies seguits està suuuperbé! >.-<:
lasonai tens novetats?? aiii ojala!!! aviam si aviat entres per donar una bona notícia!
airyn rebenvinguda! aviam si ara amb l'ovitrelle ho aconseguiu!

Ego no tinc massa a explicar, esperant la W per aquest divendres, tinc bastant clar que baixarà, tinc 0 símptomes i no tinc masses esperances aquest mes, però wenu, esperant que vingui per agafar amb més forces el següent cicle!!
Imatge
rosae7

dt. oct. 02, 2018 4:40 pm

Hola noies,

Sento molt entrar amb ego, però necessito desfogar-me.
Com ja sabeu, el meu marit es va fer la prova del semen, que va haver de repetir perquè la quantitat no era suficient.
Doncs fa una estona m’ha enviat el correu amb els resultats perquè ell no ho pot obrir al estar encriptat en zip i amb la contrasenya corresponent.
Textualment us dic: oligozoospermia, astenozoospermia severa
Encara ell no ho sap, li he dit que com estava la meva jefa no podia obrir-ho al ordinador de la feina i que al mòbil tampoc, que ja ho farem a la nit a casa, sense pressa...
Ja tenim una foto del que passa, com té el problema que us vaig comentar de la pròstata inflamada doncs ja quadra. Ell està prenent antibiòtic per tractar aquest tema, no sé això ajudarà, entenc que si, o no, no ho sé... si és pot revertir. Imagino haurà d’anar al uròleg per veure si el tractament està funcionant... No sé si quan em vaig quedar embarassada al novembre i que no anés bé té relació amb això...
No us enganyaré que tinc moltes ganes de plorar però pateixo sobretot coneixent al maridin, es rallarà molt i es sentirà súper malament.
Ho volia compartir amb vosaltres, gràcies per escoltar.
Arigalma

dt. oct. 02, 2018 9:06 pm

Ostres Rosae... Sap greu. A veure què Li diu l'uròleg, que no es deprimeixi (el meu marit faria com el teu).
Per veure una part positiva, ara ja sabeu què pot estar passant i podeu buscar ajuda. Ja sé que des de fora és fàcil veure la part positiva i des de dins no tant, però Segur que podeu Fer algo per millorar.

Molts pepos preciosa i pel maridín tb!
Ja ens vas dient i aquí estem pel que necessitis.
Imatge

Imatge
metiarc
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

dt. oct. 02, 2018 11:10 pm

Rosae, per si et serveix, jo ho veig com la Arigalma. Clar que es preferible no tenir cap problema, però arribat el punt de que hi ha algo que falla, millor saber quan abans millor què és per poder tenir clares quines són les possibles solucions. Així, ben aviat podreu posar fil a l'agulla per poder fer el que us diguin que ha d'anar bé.
I si vols saber algo més, jo et diria que fessis una cerca al fòrum de RA. O preguntes directament. Segur que allí hi ha més noies amb el mateix problema o similar i us poden ajudar.
Però una pregunta, la prova li van fer prenent l'antibiòtic ja? Perquè fins on jo sé, que no és molt, els medicaments afecten a la qualitat dels bitxitos també...
Sigui com sigui, molts ànims pels dos. I quedeu-us amb això, que saber el problema us fa estar un pas més prop de la solució. Una abraçada!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
lasonai
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

dc. oct. 03, 2018 7:48 am

Hola noies!!!

Com esteu?
Entro ràpid sense personalitzar gaire... només volia animar a la Rosae...

T'envio una abraçada gegant i energia positiva que ara la necessites... empatitzo amb tu...perquè no és fàcil assumir aquestes noticies... però ooooooooooooooooo, la part positiva hi és sempre... i sempre hi ha finestres per obrir i respirar aire de nou...

Jo pel q he llegit crec q és millor anar a FIV directament... pq si hi ha poca quantitat i poca mobilitat... diguéssim que és el més directe...però el personal professional serà qui millor assessori...

Ara necessiteu força els dos... maridin per la frustració i la culpabilitat i tu per la impotència... cal gestionar-ho emocionalment i no és fàcil...clar q no! plora si ho necessites...

Però... després toca mira endavant!!! d'acord?? sigui com sigui!!! busqueu un plan xulo per tots dos... per buscar la calma i respirar fons..

Ja ens explicaràs com ha anat si et ve de gust!!!

Moment ego: encara no m'ha baixat la W i l'esperança clar q la tinc...però avui tinc més molèsties.. i no sé jo... no les tinc totes.. en tot cas penso q si no baixa genial clar i súper feliç però si baixa vol dir q l'oli d'onagra m'ha anat bé i he allargat els cicles... la qual cosa és positivaaa i continuaré amb l'oli... així q res en espera encara del que passarà... normalment tinc cicles d'entre 24 i 27 dies... avu estic al límit de 27... i només vaig tenir cicle de 27 després d'avortament... a veure q passa...

una abraçada en especial a Rosae avui!!! :-()-)
rosae7

dc. oct. 03, 2018 9:47 am

Hola noies,

Gràcies per els ànims.
Finalment el maridin va veure els resultats i em va escriure uns whatsaaps una mica derrotistes.
Quan va arribar a casa no vem parlar fins que la nena va marxar a dormir i la veritat és que en la dinàmica de com és ell, no va voler dir res, que ja estava tot clar. Li vaig comentar que igualment havia d’anar al uròleg a interpretar els resultats, que està clar el que posa però potser és momentani... el meu marit és cap ens dins total, de sempre i sé que això portarà cua... però davant d’ell seré molt forta, intentava fer-li broma i que l’estiu vinent ja podrem fer grans viatges com fèiem abans de la peke, intentant veure que el mon no s’acaba... encara que estigui trista.
No sé si la medicació influeix o no, seria una bona pregunta a fer a l’uròleg...
Respecte a altres solucions, sempre hem tingut clar que no ho faríem per tant sinó arriba de forma natural, voldrà dir que no tindrem més fills.
Continuaré per aquí fins desembre, tal i com vaig comentar, l’esperança mai es perd i confio en el 5% de possibilitats que tenim segons els resultats, que per cert et detallen tant bé, que fa por! Inclou una foto també...
De moment no he plorat, encara que en tingui ganes... em noto angoixada, amb ganes de fumar-me un piti i deixar-me anar i tenir clar el que hi ha, perquè encara que no perdés l’esperança, cada mes hauria d’estar igual, veure si ovulo o no, si baixa la w... i crec necessari d’alguna manera que el cap ha de deixar de pensar... sinó fins la menopausa em tornaria boja...
Us aniré informant de si vol o no anar al uròleg a interpretar els resultats... potser en calent no vol però més endavant si, justament divendres tenim pediatra amb la nena al mateix centre on té l’uròleg així que li diré d’agafar hora.

Un petó a totes i vinga que no marxo fins a cantar positius!!
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

dc. oct. 03, 2018 10:27 am

hola noies! escric poc però us llegeixo!
moltissims ànims a totes!!!! tot anirà bé!
d'altra banda us volia preguntar.... fins on poden arribar ela psicosimptomes???? crec q els tinc tots... o mestoc tornant boja.... i encara queden 7 dies x la dnw :-o00m :-o00m
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

dc. oct. 03, 2018 11:42 am

Hola!!

Rosae: a mi em va passar una cosa semblant. El maridin al seu moment es va fer una prova i li va sortit teratozoospermia amb 0% de formes normals. Nosaltres vam anar directes a la clinica de RA i quan van tornar a fer les proves van sortir gairebe normals... no perdeu l’esperança, pk pot ser això, pot ser per lo de la prostata o fins i tot un error... els homes sempre es fiquen al pitjor pero intenteu ser possitius!!

Coaner: molts anims amb la ia!! Es genial que el cicle hagi anat tan be!!!

Metiarc: si que vam coincidir si!!

Arilgama anims amb la desespero!! A veure si hi ah sort!!

Segur que em deixo moltes coses però estic amb el movil i es un rollo:

Mode ego: jo vinc del gine, tincsos folis a un ovari, l’endometri està perfecte i m’he de punxar l’ovitre El divendres... aixi que oficialment ja estem de sexyweek.., a veure si aquest mes hi ha sort!!

Un peto a totes i molts pepos!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
martonagc
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

dc. oct. 03, 2018 12:34 pm

Hola noies!
Escric sobretot per donar-li molts ànims a la Rosae, estic amb el que et diuen totes que millor saber què passa per buscar una solució, la putada és q l'home sigui tan tancat que com no vulgui que li mirin ni res, serà complicat... Ja ens aniràs explicant aviam si vol que el visiti l'uròleg o què al final.

Ayrin a veure si podeu aprofitar força la SW doncs!!! A por ello! jejeje! >.-<:

cassiopea això dels psicosimptomes és un bon misteri, jo hi ha mesos que els tinc tots i mesos com aquest que res de res... Tot i que a 7 dies de la data NW és bastamt aviat però com tot és possible espero que siguin símptomes de veritat! Ja ens diràs!!

lasonai és molt bona senyal que se t'allargui el cicle, l'oli d'onagra ha fet feina! Però espero que sigui encara més bona senyal i acabi en panxuu! Ja ens informaràs!

Jo segueixo sense ego jajaja esperant que baixi el més aviat millor...

Petons a totes!!
Imatge
Arigalma

dc. oct. 03, 2018 1:13 pm

Bona tarda

Rosae, aixxxx, aquests marits!! Potser necessita uns dies... A veure si el pots convencer d'anar a l'uròleg. Per si et serveix, el que li dic jo al meu marit, fins que tanquem paradeta, hem de fer tot el posible per aconseguir la panxu, que després no ens quedem amb la sensació de que no ho hem intentat tot, i si això comporta anar al metge i fer més proves doncs ho farem (això si, mentres mantinguem la idea de tenir un segon). Però weno, llegin-te el teu marit em recorda una mica al meu i aquestes coses els hi costen... Ànims per tu i per ell. I si necessites plorar aquí estem nosaltres, i si necessites anar a fer una volta ves-hi, i si vols fumar... aquí ja no sé què dir-te... decideix tu però si ho fas que sigui algo excpecional.

Deixa passa una mica de dies a veure com va reaccionant i mooolta paciència :-o00m :-o00m

Moltes pepos wapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Martona, estas en desepsero tb ja? Ànims!

Airyn a per totes amb la SW :sex-|: :sex-|:

Cassiopea, com t'han dit, els psicsíptomes poden arribar a qualsevol nivel, fins i tot els nervis et poden fer retradar la W, així que molta :-o00m I espero que no siguin psico sino que siguin símptomes de veritat.

Lasonai espero que no baixi aquesta W :ok:

Coaner com va anar la IA??? Ja ens diras.

No sé si em deixo algo. Demano disculpes si m'oblido de comentar a alguna.

EGO: doncs res esperant... dilluns és DNW. Símptomes comuns de W (alguna punxadeta, algún doloret). Lo únic que porto dies amb l'estómac raro però suposo que deu ser algún virus que ronda per casa (provinent del cole, clar)... així que res, esperar. No queda otra.
Això de la W està molt mal muntat, hauriem de pode saber al instant si hem fet diana!! :ufs: A on es posen les queixes per defectes en l'anatomia humana??

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
Coaner

dc. oct. 03, 2018 6:48 pm

Bona tarda boniques,

Personalitzo una miqueta:
Martona Moooolts, molts ànims bonica!! I si ve la maleïda aprofita, relaxa't i cicle nou!!!
Rosae Et dic el mateix que l'Arigalma i Metiarc és bo per tots dos saber on és el problema. Entenc la reacció del teu home... (el meu també faria igual) però amb paciència i molta força trobareu el camí. Dediqueu-vos temps... us anirà genial. I qui sap? Potser mentre feu proves, i relaxeu una miqueta en tema cerca, sense pensar-ho feu diana. Jo també posaria la mà al foc de que els medicaments no li fan cap bé a els bitxitos del teu maridin. A veure si podeu anar a l'uròleg i buscar d'altres opcions o buscar solució de manera més natural. Una abraçada gegant!!
Cassiopea Ànims amb els psicosimptomes!!
Arigalma Jo també hi firmo per un te express!!! ;)

Ego Doncs la IA molt bé!!!! No em començat massa bé... el meu maromo estava molt nerviós, per recollir la mostra Puigverd no ho té massa bé... per no dir fatal. Jo ja feia estona que li deia de que les instal·lacions de st.Pau són molt més tranquil·les, i allà si!! Em dinat i a primera hora de la tarda la esperada ia, un doctor molt agradable (però que espero no veure més... jejeje) molt ràpid i còmode. I per la nostre sorpresa els bitxitos del meu home tenen bona qualitat!!! :p-) :p-) :p-) Les que em coneixeu ja sabeu que el nostre problema venia d'aquí... poc esperma i lent.
Consells!!!!! Si el vostre maridin es troba igual o si el voleu ajudar una mica (moltes vegades no es sap i el problema ve d'aquí) un suc de taronja cada mati. El gine m'ho va recomanar en començar el tractament d'Omifin i des de el gener de l'any passat que cada mati li preparo un suc de taronja natural, segons ell el millor per millorar qualitat i quantitat. I Gestagyn Men, és car... uns 72€ aprox... en té per 2 mesos. Però si així fem diana, val la pena.
Ara em d'esperar 20 dies amb progesterona i fer te aprox 23 o 24 d'octubre!!

Ara per ara.... estic moooolt feliç!!! :b-))) :b-)))

Una abraçada a totes!! :-()-)
Imatge
Imatge
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

dc. oct. 03, 2018 9:19 pm

Rosae jo conec un altre cas com el del teu marit i amb una visita a uroleg: ATB i un polivitaminic (crec q era gestagyn men) ara tenen una panxu de 5 mesos! així que... no hi ha res perdut! molta força! ànims per els 2 a seguir lluitant!
lasonai
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

dj. oct. 04, 2018 9:47 am

Hola noies!

Entro modo ego només ara...i a la tarda a veure si puc personalitzar...

Em va baixar la regla ahir a la tarda... :ufs:

Lo bo és que aquest mes el cicle ha estat més llarg.
El dia 10 tinc hora amb la gine pq no m'he tornat a mirar res des del març que vaig tenir la pèrdua...
Li vull comentar lo de l'oli que prenc i que durant 3 cicles vaig tenir un filet vermell en el mig del cicle... com no m'havia passat mai abans... doncs no sé...

La progesterona em va anar molt bé quan buscava a la Naia així que li diré com ho veu... pq si és més efectiva que l'oli... rotllo desespero .,... jejjeejejje a veure q...

El meu marit diu q creu q l'època fèrtil nostra està entre febrer i març... perquè els dos cops q he tingut positiu ha estat en aquests mesos... ?-)

una abraçada boniques i Rosae a veure si el pots convèncer... pq com et diuen... hi ha casos com el teu marit q han aconseguit panxu...

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::