"TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Arigalma » dl. des. 17, 2018 8:19 am

Bon dia

Airyn que vagi bé la visita, ànims amb el procés! :-()-) Segur que ràpid teniu resultats! :ok:

Com esteu totes???? A les de juliol us tinc més controlades però i la resta??

Nata com estas del ronyó? Era el ronyó lo que t'estava donant problemes?

Roase, com van aquesta ànims? :-()-)

Ens anem llegint precioses!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » dj. des. 20, 2018 7:10 am

Bon dia precioses!!!!

Em sembla que totes no donem l'abast xxo.0.o xxo.0.o i tenia moltes ganes de saber de vosaltres...

Nata Com estàs preciosa??? I el teu cigronet?? :love:
Ayrin Que bé llegir-te!!!! Que tal la visita?? Com et trobes tu???
Rosae Com estàs???? Tot bé????

Ego Em ganes de que passi ràpid el Nadal i fer més proves.

Una abraçada gegant per a totes!!!!!
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airuni » ds. des. 22, 2018 4:33 pm

Hola boniques!!

Com van les panxus i les cercadores?

Nata com tens el ronyó?

Rosae com estàs? espero que estiguis més animada, segur que aquest 2019 porta moltes panxus noves.

Jo no tinc gaire a explicar, porto uns dies sense el cariban i noto la panxa una mica regirada però no tant com abans, però no vull abusar de tants medicaments.
A l'analitica del primer trimestre m'han trobat una infecció d'orina i estic amb monurol (crec que és diu així, ho dic de memoria).
I poca cosa més, esperant a la primera eco oficial al gener, tot i que com ja vam fer eco amb el privat aprofitarem el nadal per donar la noticia.

Una abraçada!
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: rosae7 » dl. des. 24, 2018 10:23 am

Hola noies,

Feia temps que no escrivia, aquestes setmanes són mogudetes en general, jeje.
M’alegro que estigueu totes tant bé!! Us espera un any genial!!
Ara mateix estic amb tantes coses que poc tinc per pensar així que el cap de moment no em torna a fer baixar els ànims... el maridin continua entusiasmat en cada cicle i en cada SW, i jo per veure’l content doncs li dic que si a tot però Bueno.
No sé si us vaig explicar que feia unes setmanes tenia uns dolors de panxa i pensava que estava sent intolerant a alguna cosa, doncs dimarts em vaig fer una prova i tinc una hernia de hiato! Almenys ja sé el que tinc... ara quan vagi a consulta imagino em traurà aliments i tal...
Que he d’esperar del 2019? Doncs no ho sé, no vull tenir falses esperances i això fa no tenir il·lusions... l’altre dia la meva filla em va dir que volia un germanet, fa temps m’ho va dir però ara diu que vol que tingui un bebè a la panxa i que ella el vol cuidar, se’m cau el mon i a sobre jo li responc que no vull un altre bebé, que només la vull a ella. El maridin em va dir que l’altre dia la nena li va dir això i que tampoc calia dir-li això, però vaja no li diré a la nena que la cigonya no vol, aix no sé... en fi...
La meva cunyada ja està fora de comptes, així que aquesta setmana ja seré tieta de nou.

Us volia desitjar un feliç Nadal, un bon 2019, us aniré seguint i comentant però no tinc clar ser ja una trobadora, potser he de trobar-me primer a mi mateixa i sentir el que vull.

Una abraçada molt forta!!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airyn_jp » dt. des. 25, 2018 8:52 pm

Hola nenis!!

Bon nadal a totes!! M’alegra llegir-vos tan contentes! Jo d’anims estic bé, com a regal de Nadal ha vingut la warry per no perdre’s la festa... pero bueno ja m’ho imaginava ja que no tenia absolutament cap simptoma. Així que desprès de que el meu home se li hagi passatbl’enfadament amb el món definitivament aquest mes ens anem a RA, ja no esperarem més... la doctora ens va explicar l’altre dia que ella recomana fer-ho en cicle natural i que aixi no havia de prendre medicació... només farem ovitrelle per garantir la ovulació i la pujada d’hormones i desprès ja progesterona... i amb això creuarem dits per a que es descongeli bé i vulgui implantar-se.... a veure si tenim sort!

Ja us aniré explicant!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Nata32 » dj. des. 27, 2018 10:51 am

Boooooon Diaaaaaaaaa Guapesssssssss...

Volia entrar fa dies per desitjar-vos bones festes però entre una cosa i una altra m'ha sigut impossible... Però bé, espero que hagueu passat un Bon Nadal en família i amics xx:-D i no hagueu menjat masses turrons... jejejejeeje :content:

Arigalma Com estàs ¿? Us vaig seguint quan puc pel post de Juliol... La veritat que fa goig eh... :love: Després hi entraré i així em poso una mica al dia... :ok: Si que era el ronyó si el que m'estava donant problemes però just avui he anat a fer la eco renal i m'han dit que el ronyó ja no està patint, ja no està dilatat ni hi ha cap osbtrucció, sembla que tenia una pedra i que ja l'he expulsat, ja no hi ha dolor, així que ara per ara puc respirar tranquila >.-<:

Coaner Que tal estàs tu ¿? Segur que ha estat un nadal MOLT especial... :love: Jo també estic amb ganes de que passi ja tot el Nadal i seguir amb les proves i amb la rutina i vida normal...

Airuni Què tal va la infecció ¿? Ja t'has recuperat ¿? Ja veuràs com mica en mica anirà desapareixent això de les nàusees i el malestar i l'estòmac regirat... Almenys a mi m'ha passat, al principi era horrorós i ara que estic a la setmana 19 em trobo GENIAL, MILLOR que mai!!!!! :b-)))

Airyn Molitssimaaaaaaa sort amb aquesta RA :-()-) I desitjo de tot cor que aquest 2019 que està a punt de començar us porti aquest regal tant especial i desitjat... :cnena:

Rosae T'envio una súper abraçada :-()-) Penso moltisim en tu. En algunes de les teves paraules em sento reflexada, quan abans d'aconseguir panxu també em vaig trobar en aquesta mateixa situació, amb aquests pensaments, plena de contradiccions. Aprofita aquest nadal i si tens alguns dies de descans per pensar i reflexionar, i sobretot, que crec és molt important, compartir-ho amb la teva parella. De vegades quan compartim les coses amb una altra persona ho podem veure amb més perspectiva i veiem una mica més enllà; penso que és bo compartir els neguits. Jo sóc molt de patir per dins i guardar-me les coses però haig de reconèixer que a vegades quan ho comparteixo amb el meu home ell fa que ho vegi des de un altre punt de vista i em tranquilitza. Decidiu el que decidiu serà una bona decisió i de bén segur la més encertada. Però pensa que ara s'han ajuntat moltes coses, moltes panxus de cop, Nadal, el naixament dels teus nebots... Jo et diria que comptis fins a 10.000 i respirirs fons, que recordis perquè vas començar la cerca i que et va moure a fer-ho i després de això prenguis la decisió.... Molts Petons Preciosa :-()-) :-()-) :-()-)

La resta com esteu ¿? Va que aquest 2019 serà la REHÒSTIA amb patinet per totes ja ho veureu!!!! :love:
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Blue Moon » dl. des. 31, 2018 3:03 pm

Hola noies! Feia molt que no podia entrar, no se per que des del mobil no em deixava iniciar sessio... Avui de cop i volta m'ha deixat :miko:
M'ha fet molta ilusio veure que moltes ja sou a l'altra banda del forum, de fet no hi ha ni post per cercadores d'hivern...

Al setembre havia de neixer la meva nena, finalment es va avançar 3 setmanes i avui ja fa 4 mesets! Estem encantats :love:
Ara fare la cronica a l'apartat de parts per si pot ajudar algu.

I jo estic ja amb el cuquet del segon jeje, pero aquest any toca centrar-me en treure'm les opos que surt la meva plaça i no em vull quedar sense feina! A veure si l'aconsegueixo i em puc dedicar a buscar un germanet amb el que es porti poquet temps.

Ens anirem llegint, molta sort a totes aquest 2019!
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Arigalma » dc. gen. 02, 2019 1:21 pm

Hola wapíssimes!!

Bon any a totes!!!

Bluemoon enhorabona per la teva princesa!!!! Disfruta molt!!! Ara després llegeixo el teu relat de part!

NAta m'alegro que ja etsiguis bé del ronyó!! >.-<: >.-<: I ja de 20 setmanes no ??? Com passa el temps!! :b-)))

Rosae carinyet, com estas?????????? Espero que els ànims estiguin millor!! :love:

Jo per aquí, esperant ja la eco de les 12 setmanes que la tinc dimarts que ve :p-) Ja no tinc nàusees i sembla que que ja fa 1 semana que a les nits no moro de son, al contrari, estic desvetllada i vaig a dormir tard. Sembla que estic una mica més enérgica ja.

Weno wapíssimes, anem parlant! Espero llegir-vos!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airuni » dc. gen. 02, 2019 7:17 pm

Hola boniques!!!

Feliç any nou a totes!!!

Rosae molts ànims, es dur quan hi ha tantes panxus, la cunyada, el nadal...però fas bé en pensar amb altres coses i de vegades s'ha d'agafar una mica d'aire, es fa pesat tornar a començar cada mes. Disfruta de la teva peque i segur que aquest 2019 us porta moltes alegries.

Airyn molta sort amb la RA espero que aviat tinguis la panxu, ja ens aniras explicant.

Nata m'alegro que s'hagi solucionat lo del ronyo.
Ja 19 setmanes??? Que ràpid s'esta pasant el teu embaràs.
La infecció suposo que bé perquè vaig repetir análisis i no m'han tornat a trucar.

Blue moon enhorabona per la nena!!! Molta sort amb les opos a veure si aviat us hi podeu posar amb el segon.

Ari espero trobar també aquesta energia, dormo tot el que puc i continuo tenint son...a veure si la propera setmana que fare les 12 millora.

Jo com la Ari esperant a dimarts per la eco de les 12 setmanes que ens donaran el resultat del TS i dimecres torno a tenir gine privat.

Ens anem llegint!!! Una abraçada!
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airyn_jp » dl. gen. 07, 2019 8:19 pm

Hola noies!!

Doncs per aqui anem ja a tota maquina... tinc la transfer del frigobaby el divendres... he començat ja amb la progesterona i tot aixi que espero que tot vagi be! Pero ara mateix els dubtes i les pors son moltes tot i que intento mantenir-les al marge i ser positiva.... espero realment que vagi bé!!

Espero poder passar per aqui aviat a donar-vos bones noticies!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 08, 2019 1:07 pm

Bon dia wapíssimes!!

Airyn molta sort!! Esperem notícies tevés!! >.-<:

K tal esteu totes???

Jo avui he fet la eco de les 12 setmanes ja!! Es veia perfecte, m'han dit que tot ok i amb les dades d'avui + analítica en 3-4 dies em donaran resultat TS :p-) :p-)

Rosae, penso molt en tu :love: Espero que vagi tot bé!

Ens anem llegint reines!!
Imatge

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: lavida » dt. gen. 08, 2019 5:55 pm

Noietes!!!
Quina il·lusió veure'us per aquí i que la gran majoria ja estiguin a l'altre costat del forum! :-()) i que alguna ja tingui el seu petit a braços... quina gràcia! I la resta, és perquè la coseta està a punt d'arribar per quedar-s'hi.
La veritat, és que ho tinc bastant abandonat el forum, a cercadores la cosa era més viva i el suport, almenys per mi, més directe, una relació diferent... tot i això, avui mirant he vist que hi havia aquest post i que la majoria de noms els tenia ben en ment!
Jo estic de 23+3 i esperem un Nil </;-) , em trobo força bé i amb ganes que passin aquests mesos que queden...

Moltes abraçades a cada una de vosaltres! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 08, 2019 8:17 pm

Moltes felicitats Lavida!! Ara ja l’embaras vola segur que en res teniu al nen amb vosaltres!!

Pues crec que no quedem moltes al costat fosc de la cerca no? Jo i no sé si algú més... pero segur que ben aviat ho tindrem!

Un peto ben fort!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airuni » dc. gen. 09, 2019 6:43 am

Bon día.

Molta sort Airyn, quan sabrás si ha anat be? Ja ens aniras informant.

La vida que be saber de tu, ara ja pasaran les setmanes volant, m'alegro que tot vagi be.

Nosaltres ahir vam tenir la eco de les 12 setmanes, ens va sortit risc baix i el bebe esta molt be, estem molt contents.

Ens anem llegint
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Nata32 » dj. gen. 10, 2019 7:27 am

Holaaaaaaaa Guapissimessssss Booooon Diaaaaaaaaa neujor:-)

Com esteu totes ¿? Tenim això una mica abandonadet eh... A les mamis de Juliol us vaig seguint per el vostre post però ja he vist que heu fet un grup de whatsap, llàstima perquè m'encantava llegir les vostres cosetes... Però espero anar sabent de vosaltres per aquí :love:

Rosae Espero que estiguis millor i una mica més animada i que aquestes festes t'hagin servit per respirar i agafar aire, per parlar amb la parella i per treure conclusions. Una abraçada per si ens llegeixes :-()-)

Coaner Trobo molt a faltar entrar al post i llegir els teus textos...

Airuni i Arigalma Felicitats per aquests resultats de les 12s >.-<: >.-<: >.-<: Ara a disfrutar encara més d'aquesta panxolina :love:

Lavida Jo també penso igual que tu que el post de cercadores era diferent, més personal, més íntim, amb molt més lligam i sentiment...

Airyn desitjo de tot cor que aquesta transfer hagi anat bé!!! Ja ens aniràs explicant com va... ..::··

La resta ja anireu explicant què tal esteu eh...

Modo Ego: Jo ja estic a la setmana 21. La veritat que entre una cosa i una altra m'ha passat VOLANT...Ja m'han dit per això que ara la resta de mesos em passaran de forma més lenta. He estat súper costipada, de fet encara ho estic, ara ja antibiòtic perquè tenia infecció i ventolin perquè tenia atacs de tos molt forts i no podia respirar. Porto molts dies sense poguer dormir. Això és que el meu cos ja s'està preparant i mentalitzant per les nits que m'esperen quan neixi el nen.... jejejejejeeje Ahir em vaig fer la eco morfològica i tot PERFECTE però ja m'han dit que és una passada lo mogut que és el nen, que no para quiet.. així que em sembla que tindrem feina per estona.... jejeejejejeje >.-<:

Per cert, encara no tenim nom pel Bebé, jo li dic "Bebè número 4" perquè serà el 4t germà :content: Els noms que tenim ara a la llista són: Abel, Adam, Bru, Dídac, Joan, Lleó, Lluc, Pep i Teo.

Una Súper Abraçada per totes!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airuni » dj. gen. 10, 2019 2:09 pm

Hola!!

Rosae suposo que estas en modo desconnexio, ben fet.

Nata a mi també se m'esta pasant super ràpid el teu embaràs. Espero que et trobis millor, es un rotllo no poder prendre res, jo creuo dits per no agafar cap grip ni res.
A mi l'altre embaràs em va pasar rápid de les 12 fins les 35-36, l'ultim mes va ser bastant durillo
Dels noms que has dit a mi els que mes m'agraden son Adam i didac però tots son bonics, nosaltres si tenim nen tindrem un problema perquè no tenim nom.

Jo no tinc gaire que explicar, ahir tenia gine però estava fent una cessaria i em vaig quedar sense visita. Ara ja fins al febrer que torno a tenir gine i llevadora no tinc res mes.

Ens anem llegint!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Arigalma » dv. gen. 11, 2019 7:53 am

Bon diaaaaaa

Nata com m'agrada llegir-te!! A veure si passa ràpid aquesta grip!! Ànims wapa!!
I ja de 21 setmanes >.-<: >.-<: què guay, m'ha passat volant el teu embaras! Ja només et queda la meitat!
Ah i dels noms que has posat, els que més em molen a mi són Bru i Teo.

Si que hem fet grup de whatsapp les Julioleres i la veritat és que hi ha moments que té molta activitat. Jo de tant intento entrar aquí al Sp i anar dient cosetes, pk sap greu que es quedi tan paradet! Ja vaig veure que al post de maiog sembla que heu començat a escriure de nou no?

Airyn que vagi molt bé la transfer avui!! Ja ens diras!

Lavida, 23 setmanes ja >.-<: >.-<: k guay! Cada vegada us queda menys!!

Airuni, nosaltres tb tindrem problemas si surt nen pk no tenim cap nom en ment... ja ens va costar amb l'Aran... que el vem decidir a la semana 35 crec aprox... i va néixer a la 39 jajajajajaja. Mai ens haviem plantejat noms de nen... Ma mare ahir em deia que li va preguntar a l'Aran quin nom de nen li agradava i va dir David :-:) No sé d'on la tret... de nena diu Aina pk ja li vaig dir jo l'altre dia que al papa i la mama els agrada Aina per nena... aquí l'hem convençut...

Weno noietes, ens anem llegint!! A veure si podem mantener el post ben viu! :-()-)
Imatge

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: lavida » dv. gen. 11, 2019 10:26 am

Bon dia!

Airuni: és un descans la eco de les 12. Me n'alegro molt que tot sortís bé! I del que comentes del pas del temps a mi ara m'està passant força ràpid, em va costar més les 12 primeres setmanes, ara el temps em passa volant!

Ayrin: molts ànims en aquesta cerca, n'estic segura que en res passes a l'altre costat i acabeu aquest 2019 amb un petit/a a braços! Esperem notícies teves, que avui pot ser un gran dia per tu!

Nata: a veure si ara s'anima el post... sembla que potser sí! Jaja sinó sempre ens trobarem aquí!

Arigalma: a mi el tema whatsapp m'aniria millor, però a l'inici del post se'n va parlar i es va acordar que no es feia... suposo que sempre ho podem tornar a replantejar jaja. Sense abandonar el forum, però per practicitat... Escollir el nom és un món, nosatres fins que no vam saber si era nen o nena no vam acabar-hi de tancar del tot, però segur que el que escolliu serà el millor per ell/a!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » ds. gen. 12, 2019 4:20 pm

Holaaaa guapeees i Bon aaaaany!

Quina alegria llegir aquestes ex trobadores. Ai noies, i tan q recordo compartir moments amb vosaltres. Quina tribu més maca que fèiem.
Blue Moon, enhorabona!
Lavida, ja ho tens això!
Naaataaa, bonica! Quin greu no poder compartir més amb tu.
Rosae, em sap molt greu que estiguis tan trista. :(
Ayrin, desitjo de tot cor que ara sigui la teva. Massa temps lluitant. Però quan esdevingui haurà valgut la pena.

Mil abraçades a totes! I tots els meus millors desitjos!
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 15, 2019 8:08 am

Bon dia precioses!

Com va?

Nata i Lavida us vaig llegint al post de maig! M'alegro que s'hagi animat de nou el vostre post!! >.-<: >.-<: VEig que ja esteu amb el tema cotxets, robeta i tal, quina ilu!! :love:

Nos per juliol encara estem totes expectants, algunes acabant ara el primer trimestre... però suposo que fins que no arribem a la semana 20 com vosaltres no ens anirem movent molt en tema de compres.

Com esteu totes???

Ens anem llegint!!! :p-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::