"TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 18, 2019 12:59 pm

Hola a totes,

Recordo els primers dies de l'any amb tantíssima il·lusió... pensava fer un post desitjant-vos un any fantàstic, un post llarg... donant gràcies per tot el que em arribat a compartir. L'ajuda que per mi a suposat SP, on he trobat l'escalf de grans amigues virtuals. Però amb tantes coses a fer que no arribem a tot... amb tantes il·lusions, que des de ahir s'han convertit en ofec, en moltes llàgrimes...
Ahir vam tenir la eco de les 12 set. I va anar molt malament... el bebè hi és, té un bon batec, està format, però té una malformació al crani (té l'ós de darrere tou) l'eco va ser molt dura, dues hores de nervis, em van remenar tan com van poder, a cops... perquè l'intenció era que és mogués per prendre bé les mides, i pobret només ho va fer una mica al principi. I finalment ens van donar aquesta notícia que no esperàvem gens...
Dilluns tinc una biòpsia, a la que hi dono zero esperances.... entenc que és el procediment a seguir. I desprès un temps horrible fins a l'arrany.
No sé com superarem tot això.... avui estic adolorida de dalt baix, i amb tant poca força per seguir lluitant. Ens ha costat tant aconseguir-ho, per esfumar-se com res.
Perdoneu, sé que són notícies poc agradables... però m'està costant tant pair-ho.
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Nata32 » dv. gen. 18, 2019 1:18 pm

Ostres Coaner. No sé si tinc paraules, o si tinc paraules adeqüades, que segur que en aquest moment no n'hi ha cap ni una. Ho sento TANT, però TAAAAAAANT profundament... No esperava gens llegir aquesta entrada i m'ha colpit molt, se m'ha encongit el cor, i no sé que dir, ara mateix sento molta tristesa.

Només vull que sàpigues que estem a aquí per tot el que necessitis, i ja sé que ho saps, però igualment t'ho vull dir. Pots comptar amb mi per tot el que necessitis i faci falta.

T'envio una súper abraçada. Llàstima que visquem tant lluny perquè ara mateix te la faria en persona.

Molts molts molts ànims. Desconec totalment aquesta malformació i no sé si hi ha esperança o no, però si n'hi ha alguna, per petita que sigui, desitjo que ho sigui per el vostre petit :-()-)
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 18, 2019 5:03 pm

Moltes gràciess preciosa!
Saps que encara que no ens coneguem personalment t'estimo molt!
Gràcies!
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: lavida » ds. gen. 19, 2019 9:53 am

Coaner, bonica... no sé ni que dir-te, suposo que no hi ha res que consoli ni que et pugui deixar més tranquil.la...Quan et donen aquestes males notícies et cau tot a terra i et sents molt petit, t'entenc... Per qualsevol cosa que necessitis saps on som.

No conec gens aquesta malformació, però em quedo amb el comentari de la Nata, si hi ha alguna esperança que sigui tota per vosaltres, us ho mereixeu molt.

Una abraçada ben forta i molts petonets, valenta!
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: nostreta » ds. gen. 19, 2019 10:40 am

Coaner bonica...

No em puc arribar a imaginar pel que estàs passant i tampoc tinc paraules per alleugerir el dolor que sents.

Com la Nata, ja saps que em tens aquí pel que faci falta, ets una companya excepcional, forta, valenta i bona persona! Espera els resultats de la biopsia i no tiris la tovallola, estic segura que seras una mare de 10.

Qualsevol cosa que necessitis tens el meu número.

Una abraçada :-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Náyade » ds. gen. 19, 2019 4:23 pm

Coaner... No ens coneixem. Però tot el meu amor i esperances per a tu i el teu petit miracle. Sempre queda esperança. Una forta abraçada!
Imatge Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airuni » ds. gen. 19, 2019 7:12 pm

Coaner continuo sense paraules, em sap tant greu...
Com diu la Nata si hi ha alguna possibilitat per petita que sigui espero que sigui vostra.
Una abraçada molt forta i saps que ens tens aqui
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » dg. gen. 20, 2019 9:22 am

Hola...

Gràcies a totes per les respostes.... No sabeu el greu que em sap tenir que parlar de tot això estan vosaltres embarassades, però necessitava explicar-ho aquí. No m'ha faltat mai ganes per començar un cicle nou, estava convençuda que arribaria el moment, que desprès de tants anys perseguint-ho ho aconseguiriem i mai m'hauria pensat que tota la il·lusió s'esfumes en un sol dia. I a sobre d'una manera tan violenta, no tinc forces per una denuncia, però si m'en queden per fer un escrit de denuncia sobre el "ginecòleg" que em va fer la eco, ho faré. Avui encara continuo adolorida per tot arreu, i no sóc pas de queixar-me massa, i només pensar que demà m'han de tornar a remenar...
Demà, no sé pas que veurem demà quan em posin la sonda a la panxa... des de dijous que dic al meu home, que pobrissó sap que ens espera... he tingut mals de panxa, i punxades fortes que em continuen dient que la cosa no va bé.
Tinc por, tinc molta por... que dimonis li em fet nosaltres a la vida perquè ens costi tan aconseguir la nostra felicitat.
Imatge
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Mminil » dg. gen. 20, 2019 4:23 pm

Coaner...acabo de llegir tot... M'he quedat congelada.... Em sap tant de greu, la notícia, el tracte rebut, el mal que t'han fet i us han fet....
Només recordar-te que estem aquí, que estic aquí, al teu costat, que pel que necessitis...
És tant injust! No conec aquesta malformació, però espero que hi hagi esperança, no sé si una segona opinió... No sé....

Com donar-te suport? Qualssevol cosa, no dubtis... Una super abraçada bonica!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » dg. gen. 20, 2019 6:20 pm

Gràcies bonica.
Vam intentar buscar una segona opinió... però per la privada ens donaven hora dilluns a la tarda, i la biòpsia la tinc demà a les 9. Espero i desitjo que demà em tractin una mica millor. I que aconsegueixi calmar-me perquè de la mateixa por em poso molt nerviosa. Ja us explicaré....
Imatge
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Mminil » dg. gen. 20, 2019 8:06 pm

Ho entenc... No estàs sola bonica.
Quan vulguis ens expliques.
Una abraçada molt forta!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Arigalma » dl. gen. 21, 2019 9:09 am

Bon dia

Coaner, ahir et vaig dir que no et podía contestar aquí perquè no tenia paraules, però és que no puc parar de pensar en tu i prefreixo escriure aquí que no enviar-te un whatsapp sabent que estas ara mateix fen-te la prova i que potser no vols parlar.
Si jo sento ràbia pel que us ha passat no puc ni imaginar com debeu estar... No et puc dir res que no t'hagin dit ja, així que només t'envio força, llum, ànims, consol i tot el que et pugui ajudar a sentir-te recolzada, perquè crec que és lo únic que puc fer. recolzar-te en aquests moments (per desgracia no tinc gaires més opcions).
Tens el meu telf, quan necessitis ja saps on soc.
Imatge

Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: piruletademaduixa » dt. gen. 22, 2019 6:12 am

Ostres Coaner, feia molt que no entrava al fòrum i avui m'he animat i he llegit el què t'està passant.
Com diuen totes, no tinc paraules. Em sap moltíssim greu, és d'aquelles situacions en les que t'enfades amb la vida i no entens perquè passen aquestes coses.
Espero de tot cor que la biòpsia vagi bé i es quedi tot en un ensurt i que si hi ha alguna petita esperança us la quedeu tota per vosaltres.

Em sap greu no poder-te dir res que t'ajudi o que no t'hagin dit ja. Només que sàpigues que estem aquí, i que si puc fer res perquè estiguis una mica millor, compta amb mi.

T'envio una abraçada molt forta
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: airyn_jp » dc. gen. 23, 2019 12:09 pm

Ostres Coaner, no sé ni que dir-te, ho sento moltissim!! A veure si tens sort i a la biopsia surt tot bé i es queda en un malson! De veritat que t’ho dessitjo de tot cor!!

Una abraçada ben forta!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: alivipa » dc. gen. 23, 2019 12:24 pm

Hola,
Fa molt que no dic res i no em connecto gaire sovint, però he llegit la Coaner i et vull donar tota l'energia del món. Em sap moltíssim greu. Entenc que és un cop molt dur i ho deveu estar passant malament. Tampoc no conec el cas, però tant de bo la biòpsia surti bé.
Us envio una abraçada enorme!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » dc. gen. 23, 2019 6:54 pm

Gràcies a totes...
És complicat i molt duu, però tinc tota la fe del món en que tot això es quedarà amb un sotrac més, i prou.
Avui em tingut visita, m'han programat el llegrat per divendres.
Tindrem els resultats de la biòpsia d'aqui un mes, d'aqui tres mesos ens tornarà a citar La Vall d'Hebron perquè si tot és correcte ens donaran llum verda.
La malformació esperem que sigui fruit de la mala sort, tal i com ens ha dit la dra, que pot ser el més probable.
Quan era "Trobadora" i era conscient del que costava quedar-se embarassada em feia una ràbia terrible. Amb lo fàcil que sembla al principi... Ara que he tingut que descobrir tot això, i tot el que hi ha darrere... i és horrible.

Ayrin, estàs embarassada? Si és així ... enhorabona bonica!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: nostreta » dc. gen. 23, 2019 8:18 pm

Coaner guapa!

Me'n alegro llegir-te més animada, veig molta fortalesa en totes aquestes paraules. Estic segura que ha sigut mala sort i que aconseguireu el vostre somni. :-()-)

Serà un procés dur, el legrat és difícil de gestionar emocionalment però també et donarà pau, saber que ja "ha acabat" el malson, de veritat, dóna pau dins la tristor i la ràbia. Molts ànims bonica!

Heu pensat més enllà? En una altra IA o FIV o de moment poseu el fre?

Una abraçada
Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: alivipa » dj. gen. 24, 2019 8:28 am

Bon dia,
Coaner, tant de bo que els resultats siguin bons i aviat us hi pugueu tornar a posar i tot surti bé. Per ara, t'envio una enorme abraçada per mirar de gestionar tot això amb el temps que necessitis.
Un petó fort.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: Coaner » dj. gen. 24, 2019 10:03 am

Gràciess a totes dues,

Si Nostreta... em pensat més enllà... de fet, crec que és l'únic que ens va donant forces.
M'han aconsellat que demani jo directament a St.Pau, per tenir aquesta IA que teniem pendent. Seria la via més ràpida. Però prefereixo assegurar e informar-me bé, perquè la mateixa gine que ja em va posar en la llista d'espera, em podria repetir el procés i així tenir els tres intents, que és el més interessant. Esperarem resultats i llavors decidirem.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: "TROBADORES I EX-TROBADORES!!"

EntradaAutor: metiarc » dj. gen. 24, 2019 11:11 am

Coaner, ara t'he llegit i no tinc paraules... Em sap molt de greu que estigueu passant per això! És tan injust tot plegat! Espero que els resultats de la biopsia siguin bons i ben aviat us hi pugueu posar de nou. Però també done-us el temps que necessiteu. Pair un notícia així no deu ser gens fàcil! Molts ànims! I de veritat que espero llegir-te d'aquí ben poquet ben feliç donant-nos bones notícies. Una abraçada molt gran!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::