Histerosalpingografia a Girona

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: Tina84 » dt. nov. 20, 2018 6:51 am

Hola, bon dia a tots
M'agradaría tenir opinions d'aquesta prova:
Al mes de Gener vaig patir un avort ectòpic a la trompa esquerre que es va resoldre de manera natural, sense medicació ni intervenció. Ara portem novament 6 mesos de cerca sense èxit i la ginecòloga m'ha prescrit fer una histerosalpingografía, per veure l'estat de les trompes i de l'uter en general.
M'agradaria saber opinions d'aquesta prova. Com es el procediment , si s'ha de fer una preparació prèvia, entenc que és una prova ambulatòria, nivell de molèsties, si cal anestèsia...
Per zona, em va bé fer-la a Girona, tinc mútua. Algú coneix algun centre a Girona? Ahir vaig trucar a la Clínica Girona i em va sobtar que no la fan... Tampoc tindria inconvenient de fer-la alguna clínica del Maresme o Barcelona...
Algú que l'hagi fet em pot explicar com li va anar? He sentit i llegit que a vegades després de fer la prova, l'embaràs ha arribat més ràpid... espero i desitjo que sigui tot per aquest fi...
Moltes gràcies, espero respostes.
Salutacions
misaka
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 7:42 pm

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: misaka » dt. nov. 20, 2018 8:55 am

Bon dia,

Jo la vaig fer fa 3 anys a la Clínica Bofill. Jo també venia d'un abort a la setmana 8, i portàvem més d'un any de cerca post-abortament.

En el meu cas no va ser una prova especialment dolorosa, però sí que és molesta. Això sí, dura molt poquet!
Crec que trucaves per demanar hora, i hi havia un mes d'espera...El contrast l'havies de portar tu, comprat en alguna farmàcia. I crec que t'havies de pendre un antibiòtic el mateix dia (o uns dies abans, no ho recordo), i un calmant...però jo no vaig tenir ni dolors, ni cap altra símptoma després de fer-la. L'informe de la prova te'l donaven al mateix dia.

El que sí que em va passar, i no m'ho esperava, és que aquell mateix mes em vaig quedar embarassada del que ara és el meu fill....no sé si va ser per la prova (diuen que a vegades tens alguna petita obstrucció a una de les trompes, que s'elimina al fer passar el contrast ...) o si va ser perquè estava més relaxada, perquè ja teníem clar que anàvem directes a IA....

Molta sort!!
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: Tina84 » dc. nov. 21, 2018 12:37 pm

Gràcies misaka per la resposta.
He trucat a la clínica Bofill i em trucaran per donar-me hora.

Que bé que a tu no et va molestar gaire la prova i sobretot pel magnífic resultat del posterior embaràs. Espero que el meu final sigui el mateix.
No es que em faci gaire por la prova en sí, pero tampoc gaire gràcia jajajaja, espero que tot sigui per un bon final i que tot surti bé.
Moltes gràcies. Si algú s'anima a donar la seva experiència, soc tota orelles. Gràcies!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: Arigalma » dc. nov. 21, 2018 1:44 pm

Hola

JO per zona no et puc dir res, però si que puc explicar-te la meva experiencia.

Per mi al prova no va ser gaire molesta, només una mica de dolor fort de regla com a molt 1 minut i ja era al final de la prova. A Quirón et fan prendre antibiòtic 3 dies (dia abans, dia de la prova i dia després), posar-te micralax el dia abans i crec que tb et recomanen buscapina (jo no la vaig prendre),

Ah, i jo tb m'he quedat embarassada el mes de la prova... tb, com et deien, a part per la prova suposo pk em vaig relaxar pk ja em veía a IA o in vitro i donava el tema per perdut.
Imatge

Imatge
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: banyolina » dj. nov. 22, 2018 10:09 am

Hola!
Jo tambe vaig estar buscant per Girona. La gine em va dir a la Clínica Onyar pero vaig trucar i no la fan ! La Clínica Girona tampoc , nomès la Bofill o la de Figueres.
Jo al final la fare a la Teknon .
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: Tina84 » dj. nov. 22, 2018 1:23 pm

Hola
Gràcies per les respostes.
Si, a la Clínica Girona no la fan, a la Bofill m'han dit que fins maig no em poden donar hora :-o00m , a la Clínica Onyar tenen la màquina espatllada i sense intenció d'arreglar m'han dit, així crec que aniré cap a Barcelona, a la Teknon o a la Dexeus. Alguna experiència d'aquestes clíniques?
Banyolina, si la fas abans que jo, explica'm que tal... m'han dit que quan arribi la propera warry que els truqui, perquè s'ha de fer just al acabar. La espero a primers de desembre...
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: Nunik » dt. abr. 30, 2019 10:46 am

Bon dia noies!!

Se que el post es una mica antic, però jo tambe soc de Girona i m'haig de fer la prova. També m'han dit a la clinica Bofill que hi ha llista d'espera... Jo me la vaig fer fa dos anys i pico a la Bofill i no vaig haver d'esperar gens...

En fi... veig que alguna de vosaltres ha acabat a Barcelona, com us va anar? Crec que hauré de fer el mateix.

Merci
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: Tina84 » dt. abr. 30, 2019 11:03 am

Hola Nunik
Jo , com has llegit sóc de la zona de Girona, i no vaig trobar on fer-la al gener. A la Bofill molts mesos de llista d'espera, i a la Clínica Girona en aquell moment no funcionava la màquina, i pel que em van dir, tampoc tenien pressa d'arreglar-la.
Jo al final, al gener, la vaig fer a la Quirón. No tenen llista d'espera. Has de trucar el primer dia de regla, i la programen pel dia 9-12 del cicle.
Per mi la prova no va ser especialment dolorosa. Si que el moment que et passen el contrast, sents com un mal fort de regla, però la part més dolorosa, no va arribar a durar més de dos minuts i va ser suportable.
Espero que et vagi molt bé.
Salutacions
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: ambjdejan » dj. maig 02, 2019 10:50 am

Hola! jo la vaig fer a la Corachan el març del 2016 i embarassada a l'abril de 2016 (2n cicle després).
A la Corachan no has de portar res. Sí que t'has de prendre antibiòtic 3 dies, el dia abans, el de la prova i l'endemà.
A mi em va fer MOLT de mal. Moltíssim... tant que van haver de parar i esperar uns minuts i tornar a començar. En el moment en què para et deixa de fer mal, però jo ja et dic que vaig plorar molt... Suposo que la trompa deuria estar obstruïda i es va obrir, però això m'ho invento jo... la noia em va dir, és que si ho deixem aquí serà com si no haguéssim fet res...
Hi has d'anar acompanyada, i jo després me'n vaig anar directa cap a casa a descansar...
ja et dic que un cop feta la prova no fa mal, és el moment que entra el contrast.
Que vagi molt bé!! Ja veus que hi ha molta gent que després de la HSG s'ha quedat embarassada! espero que sigui el vostre cas, un petonet :*
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 2:47 pm

Hola, fa temps d'aquesta entrada però vull deixar la meva experiencia.

No recomano gens aquesta prova al Hospital de Palamos, deixant a part que no tenen en compte la teva intimitat per res (saleta de control amb 3-4 persones i portes obertes), és una tecnica que no tenen gens per mà, imagino que perquè en fan poques, però el dr que me la va realitzar no va saberfixar la cànula a l'entrada del cervix, i rebossava el liquid perque sortia pel mateix orifici per on entrava, despés de varis intents vaig marxar d'allà amb un diagnostic erroni d'obstrucció de trompes.
De no ser que soc del ram i vaig intuir que la tecnica estava mal realitzada m'hauria quedat amb això, vaig demanar repetir la prova, la vaig fer a Teknon i ni punt de comparació. La va realitzar una infermera, cada dia fan aquesta prova i en tenen molta pràctica. Cap dolor, i finalmement diagnostic de trompes permeables.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Histerosalpingografia a Girona

EntradaAutor: Bea » dj. gen. 09, 2020 8:14 am

Hola, suposo que arribo tard, però diria que al Centre de Genètica de Girona, a la carretera de Barcelona, la deuen fer. La biòpsia de corion no me la feien a cap clínica de les grans, i allà sí. Les doctores que visiten són la cap de diagnòstic prenatal del Santa Caterina i la segona cap d'obstetricia del Trueta entre d'altres, molt bones professionals, a mi em van atendre per la pública també i encantada.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::