CERCADORES GENER I FEBRER 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: olotina » dj. feb. 21, 2019 6:21 pm

Hola! feia dos anys que no entrava al sp i això ha canviat molt! com és que no hi ha grup de cercadores? he tafanejat al "Trobadores tardor" (s'ha canviat el nom i ara és trimestral?) i he vist que sou unes quantes que esteu actives. Com que amb el meu primer fill el sp em va regalar un grup de mares extraordinari i a qui ara considero les meves amigues, m'he decidit a obrir el post. Estic una mica rovellada, (i segur que antiquada xD) i no sé si podré estar gaire activa. A la meva època es deia que la creadora del post era la jefa XD quants records sisplau ;-)))
Em sembla recordar que a la primera entrada hi anàvem afegint la info de cada una.
Començo i sisplau corregiu-me si m'equivoco o em deixo alguna cosa. Espero que fem un grupet maco i que ens trobem a l'altre costat del fòrum ben aviat!

Atuchi :-())

Olotina
EDAT DELS DOS: 35 I 34
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: començarem al febrer
DNW: 25/2
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: al proper cicle comencem la cerca del segon! el primer va ser ràpid. 2 cicles sense comptar dies i viure en la foscor de la ignorància de l'existència del sp i 2 cicles sota la llum del sp xD Ens agradaria tenir una nena i he començat la dieta Baretta. Però si tinguéssim un altre nen seria meravellós igualment.

Nuri00
EDAT DELS DOS: 31 I 33
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: estem al 2n cicle que busquem
DNW: 05/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: estem molt emocionats per haver començat la cerca!!!

Miri27
EDAT DELS DOS: 41 i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: estem al tercer cicle que busquem
DNW: 09/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol i el vaig perdre a les poques setmanes. al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica, pero ja portem 2 mesos en serio. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon! Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 40 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: el primer (entre cometes)
DNW: 25/3 ?
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
A l’octubre em vaig quedar embarassada però el vam perdre al desembre, de 10 setmanes. Vam fer raspat i després encara va tardar 2 mesos a venir-me la regla. La vam provocar amb progesterona (va venir el 12/2) i ara m’ha tornat a venir, menys de 2 setmanes després (25/2).
Ens van dir que esperéssim la primera regla i ens hi podíem tornar a posar, o sigui que suposo que comencem de 0... i amb ganes! :)
olotina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 01, 2019 9:18 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. feb. 22, 2019 5:40 pm

Hola Olotina!!!
que bé que hagis obert aquest grup! sóc nova en tot això i no sé gaire com funciona, però em vé molt de gust poder compartir amb altres cercadores aquest procés tan emocionant!


EDAT DELS DOS: 31 I 33
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: estem al 2n cicle que busquem
DNW: 05/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: estem molt emocionats per haver començat la cerca!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Miri27 » ds. feb. 23, 2019 10:57 pm

Hola!
Doncs, vinga, jo també m'animo! No participo massa, pero us llegeixo molt! M'heu ajudat molt en alguns moments.Vinga doncs, allà voy!


EDAT DELS DOS: 41 i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: estem al tercer cicle que busquem
DNW: 09/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol i el vaig perdre a les poques setmanes. al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica, pero ja portem 2 mesos en serio. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon! Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. feb. 24, 2019 9:42 pm

Hola Miri27!! que bé que t'hagis animat a escriure. Veig que tenim la data d DNW molt apropet, a veure si tenim sort aquest mes!

Vosaltres esteu fent servir algun sistema per saber el període fèrtil (test d'ovulació, temperatura bassal,...)?

nosaltres fins ara anem molt relaxats amb aquest tema però últimament en parlem de fer-ne servir algun per intentar que la cerca no s'allargui gaire
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Atuchi » dl. feb. 25, 2019 6:24 am

Bon día!! Jo vaig ser cercadora a l'any 2013-14 o sigui que ha plogut bastant i tinc records preciosos de compartir les nostres penes i alegries. Es una llastima que aixo estigui tant parat! I a trobadores igual. No Hi ha post de mares octubre
La meva data no w era entre el 23-25 pero em sembla que vaig tenir sagnat d'implantacio dijous i divendres passat amb lo que si es confirma ja passaria a l'altre banda!
Espero tinguem totes molta Sort!!petons
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. feb. 25, 2019 7:59 am

Bon dia!

Doncs Atuchi, tot apunta a que passaràs a l'altre grup! Ja ens diràs!
Nuri00, a veure si a principis de març tenim bones noticies! Jo de moment no utilitzo cap mètode, només tinc una app que et diu més o menys quan ovules, res científic la veritat. En el primer embaràs ens va anar bé! Ara tot i que hem fet deures, ens costarà una mica més suposo, per temes de edat, però de moment esperem! i l'altra cosa que faig és prendre uns sobres SEIDIVID que a part de l'àcid fòlic, milloren la qualitat dels ovuls (no se si és molt efectiu, però bé, jo faig cas del gine!).
Olotina! que és això de la dieta Baretta? També vull nena! Explica!
Doncs això! Feliç dilluns!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES FEBRER I MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dl. feb. 25, 2019 1:32 pm

Hola! ja he actualitzat la primera entrada. Que bé que fem grupet! :b-)))

Nuri00: jo tinc baixada l'app Fertility Friend, la coneixes? em prenc la temperatura cada dia al matí i l'apunto allà. També li has de dir les dates de la regla i et calcula els dies que probablement ets més fèrtil. Junt amb la gràfica de les temperatures ho pots veure bastant clar. També pots fer TO. Els dies que et vagis acostant a la data d'ovulació i quan se't marqui :-)love(-: :-)love(-: :-)love(-: :-)love(-: ja saps Jo els compro a amazon, els one step. També pots comprar-te els TE ja, així ja els tens i t'evites gaires dies de desespero.

Hi ha noies que amb tant control encara s'atabalen més, però a mi em passa el contrari. Amb el primer fill fins que no vaig començar a controlar no em vaig relaxar. Dos cicles i au. La ciència no falla.

Atuchi!!!: wow espero que sigui implantació! T'has fet TE? ja deus poder, no?

Miri27: ui la dieta Baretta és un món XD ho vaig conèixer per una mare d'octubre 2016. Ella tenia 2 nens i volia la nena i li va sortir. Baretta és una nutricionista argentina que va estudiar la relació entre el tipus d'alimentació de la mare i si "fa" fills nen o nena, i va descobrir que una dieta alcalina o salina afavoreix tenir nenes o nens. Segons el tipus de minerals que més consumeixes fas que el teu úter sigui un medi més favorable als espermotozoides "nen" o "nena" (qui defineix el sexe del nadó és l'espermatozoide). Un medi salí agrada més als espermatozoides nen i el generen el sodi i el potassi i un medi alcalí agrada més als "nena" i el generen el calci i el magnesi. Llavors, si busques una nena has d'augmentar el consum d'aliments risc en calci i magnesi i reduir els rics en sodi i potassi, A mi la veritat és que em quadra, perquè ara m'està costant molt deixar de menjar coses que m'agraden molt: olives, patates fregides, formatges forts, menjars preparats,...la sal, vaja. I altres coses, google n'està ple. El que estic fent és menjar formatge fresc amb poca sal, un iogurt cada dia, llet, avellanes sense sal. I mira, ja veurem si funciona. Evidentment no és garantia de res, però ho vull provar.
I si vols nena també has de tenir en compte el dia que fas els deures.
Saps que els ..::·· nena són més lents però sobreviuen més temps a dintre? i els ..::·· nen són més ràpids però es moren abans? Doncs has de fer els deures un o dos dies abans d'ovular, de manera que els ..::·· nen arribin abans a un lloc sense òvul i es morin i es quedi el ..::·· nena allà ben viu esperant l'òvul.
Combinant la dieta Baretta amb el càlcul dels dies, res no pot fallar :p-) xDD

Vaia rollo
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. feb. 27, 2019 2:47 pm

Bona tarda!

Atuchi tot pinta que ja podrem cantar la primera panxulina del grup no??? t'has fet algun TE?

Que bona la dieta Baretta jajajaja no ho coneixia! >.-<: >.-<:

Olotina a mi em passa igual... al gener quan vam començar vaig pensar que no controlaria res i que vingui quan vulgui, només prenent l'àcid fòlic que em va receptar la ginecòloga i ja està. Però des de meitats de febrer que estic prenent la temperatura i la veritat és que estic molt més tranquila! jajajaja sembla mentida que ens relaxem tenint-ho tot controlat, quan la majoria de dones els passa el contrari i et diuen que no hi pensis!

Miri27: ja ens queda menys per la nostra setmana de DNW... :p-) a veure si els ..::·· ..::·· han fet la seva part i tenim bones noticies. Jo fa un parell de dies que em noto com més cansada i com una mica de mal de regla... serà que estic tenint psicosímptomes jajaja

vosaltres que ja hi heu passat, vau notar alguna cosa abans de la primera falta?

Les que ens llegiu a l'ombra animeu-vos! a veure si fem un bon grupet ;)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. feb. 27, 2019 7:42 pm

Hola!
Nuri00! jo el cansament si que el vaig notar desseguida als 2 embarassos que he tingut. De fet abans de la prova ja sabia que estva embarassada . El mal d'ovaris i pits també... podria ser! jo crec que els símptomes me'ls invento! jajjaja L'altre dia mal de pits, pero avui bé...i cansada, com vaig sempre cansada ja no sé si és o no d"embaràs! en uns dies sortim de dubtes!
Doncs estic pensant de mesurar-me la temperatura, perque no vull que s'allargui massa més... quin termometre recomaneu?

petonetssss
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Atuchi » dc. feb. 27, 2019 8:32 pm

Noies!efectivament avui a primera hora TE i positiu!!
Pels simptomes, amb el primer vaig tenir diferents, lo que va delatar va ser el sagnat de les genives i un fort mal de boca com a sabor metalic, Ho vaig mirar a google i de seguida vaig trobar simptoma d'embaraç.
Aquest ha estat diferent, res de sagnat de genives ni lo altre, en canvi ha hagut sagnat d'implantacio, i bastant mal com de regla. L'altre vegada no recordo que em fes mal. Els pits adolorits una mica
Vinga que us espero a totes a l'altre banda!! :content:
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: olotina » dc. feb. 27, 2019 9:24 pm

Uooooo!! Atuchi!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) MOLTES FELICITATS!! Com me'n alegro!!!! Ara estava repassant totes les entrades al post i la tia només ha parlat dos cops. El primer per dir "em sembla que vaig tenir sagnat d'implantació" i el segon per dir TE+ xDD Ets molt crack :-D Que guai nena, no deixis de passar per aquí i ficar-nos al dia de com va tot.

Nuri000 els meus símptomes van ser: un cansament molt desproporcionat i que tenia molta gana. Un dia vaig notar una punxada molt forta que em va plegar. Sempre he pensat que va ser el moment que es va implantar, però ves a saber. I l'últim, que tenia el convenciment que era que sí. Divendres, dissabte i diumenge em vaig fer TE i m'indignava perquè sortia negatiu i deia: tio! si que triga a sortir el +! xDD Mira, no sé, alguna cosa em deia que aquell cop sí.
El + em va sortir als 14 dies del dia clau.
Espero que t'ajudi una mica.

Ara us explico jo, que estic una mica rallada, a veure si em confirmeu que estic boja.
El meu dia DNW era dilluns 25. Dissabte 23 vaig tenir tacat, de regla segur perquè no hi havia CAP opció d'implantació. Després de veure el tacat vam fer kiki loco, amb el convenciment que si taques de regla és que ja no hi ha òvul. Doncs després d'això no hi ha hagut ni rastre de més sang.
És impossible, no?
Des de dilluns que em noto que tinc la regla a punt de venir, em fan mal les lumbars i la panxa, com sempre. Però a hores d'ara ja hauria d'haver vist o més tacadets o directament la regla.
Estem en plan: no pot ser.
Ja veurem.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: olotina » dc. feb. 27, 2019 9:34 pm

Miri perdona que no t'he contestat. Jo faig servir el digital del nen, que és molt ràpid. Me'l poso a l'aixella. Amb el primer em sembla recordar que me'l posava a la boca, però era nou, aquest no, i em fa angúnia. L'important és ser constant i fer-ho sempre a la mateixa hora i condicions. L'ideal, des del llit just quan et despertes. Jo el tinc a sota el coixí.
Si ara estàs en desespero comença ja, així tindràs registre uns quants dies. I el dia DNW si fa baixada, és :-()-) i si fa pic de pujada és :-()) No falla. És claríssim. Jo crec que vaig tenir la pujada de temperatura i el TE encara em va marcar negatiu 1 o 2 dies.
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Atuchi » dj. feb. 28, 2019 7:10 am

Jaja Olotina que va, es que com que aixo estava super parat dons molt de tant en tant entrava pero si ja veus que vas haver d'obrir tu gener i febrer tot junt! Llavors com hem encertat tant rapid no m'ha donat temps a res, l'altre vegada varem trigar un any i poc i al final amb omifin per provocar ovulacio i tot.

Miri lo de les temperatures a mi en va anar de conya, ara no podria fer-ho pq amb la nena no dormo be i has de prendre-la amb un minim d'hores de son perque sigui fiable. Tb en posava el termometre a la tauleta i abans d'aixecar-me me la prenia, es veia molt be quan haavies ovulat que era lo que a mi mes m'interesava, i ja si no baixava era panxulina!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. feb. 28, 2019 2:38 pm

Hola!
M'apunto al grup! :)

Començo pel formulari, espero no allargar-me gaire! :)


EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 40 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: el primer (entre cometes)
DNW: 25/3 ?
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
A l’octubre em vaig quedar embarassada però el vam perdre al desembre, de 10 setmanes. Vam fer raspat i després encara va tardar 2 mesos a venir-me la regla. La vam provocar amb progesterona (va venir el 12/2) i ara m’ha tornat a venir, menys de 2 setmanes després (25/2).
Ens van dir que esperéssim la primera regla i ens hi podíem tornar a posar, o sigui que suposo que comencem de 0... i amb ganes! :)

De temperatures, jo les prenc amb un termòmetre especial i via vaginal, i entre el raspat i la primera “regla” anaven boges però sempre per sota de l’ovulació. Un cop em va venir, el dia 7 del cicle estava a 36,7... Suposo que la progesterona va provocar la regla però no va evitar l’ovulació? Ni idea! El termòmetre el vam comprar en un viatge al Canadà quan estàvem buscant el primer nen, va ser casualitat trobar-lo i vaig dir... meu!! Jeje. Es diu Life basal thermometer for family planning

De complements, prenc el Seidivid i Acfol, i a més estic fent acupuntura específica per regular les regles i reduir estrès /ansietat, a veure si va bé.

Els TO els fem servir per complementar la temperatura, però fins ara era molt regular i com qui diu no els necessitava... tinc la sort/desgràcia que sé quan ovulo, i això fa que encara que vulguis no puguis “passar” ;) ;) Jo també visc més tranquil·la si ho tinc tot controlat!


Dels símptomes... en el meu cas, en els dos embarassos el primer que vaig notar va ser que no tenia símptomes... suposo que el meu SPM és una mica fort, i el fet de no tenir-lo també és un indicador... no tenia res, ni mal de panxa, ni els pits inflats, ni res de res...

Olotina, com vas? Al final ha baixat o tens algun resultat +?

Jo també vull una nena!!! Jajajaja m’apunto la dieta, tot i que has de mirar tantes coses que al final... quin estrès!

Ens anem llegint!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: olotina » dj. feb. 28, 2019 10:18 pm

Benvinguda! Demà des del PC t’afegeixo.
Només entro per dir-vos que avui he tingut un tacat. Estava segura que ja era la regla però de moment res de res.
Seguirem esperant.
No m’esperava un desespero així l’últim mes de no-cerca...
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: Miri27 » dj. feb. 28, 2019 11:10 pm

Hola a totes!
Aixxxx! doncs avui em posaré el termometre ja a la tauleta! Jo normalment noto quan ovulo (crec) pero ultimament no l'encertem! jejeje!

benvinguda ambjdejan! tenim un historial molt similar i la mateixa edat! A veure si no triguem massa! ultimament estic una mica rallada per l'edat... com els 2 cops m'he quedat molt rapid, com que penso que ara em costarà més perque ja no em queden ovuls... en fi! ara estem a l'espera de la setmana que ve, pero no tinc simptomes... de moment!

Olotina, es raro això! pero bé, a vegades el cos fa coses rares!

Ens anem llegint! Fa il.lusió tenir aquest grupet!
petonets i bona nit!
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: martonagc » dv. març 01, 2019 1:32 pm

Bondia noies!!
No sabia si apuntar-me o no però al final he decidit que si, que m'agrada intercanviar opinions amb altres cercadores i sentir-me acompanyada. Us explico una mica, jo ja havia estat al post de trobadores d'estiu i de tardor però al final em vaig ratllar pq totes ho anaven aconseguint i jo veia q no i vaig deixar d'escriure, tot i que m'alegrava moltíssim per elles eh. Portem més o menys des del juny buscant però entre pitus i flautes encara estem sense panxu, amb el primer ens vam quedar a la primera i pensavem que no ens costaria tant.

Us deixo les dades de la presentació:

EDAT DELS DOS: 36 jo I 33 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys i picu
CICLE DE CERCA: és el 8 o 9, ja m'he descomptat (des del juny vaja)
DNW: 22/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: el que he explicat abans, ah i afegir que si ens hi quedessim aquest mes seria novembrero com el peque, aquest finde comencem la SW aviam si hi ha sort...
Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES GENER I FEBRER 2019

EntradaAutor: olotina » ds. març 02, 2019 1:37 pm

Hola! Benvinguda martonagc !!
Sabeu què m'ha passat? vaig obrir el post pensant que estàvem a Gener i que entràvem a Febrer. I ara veig que estem a Març!! però com puc estar tan empanada? :-o00m he provat de canviar el nom però no es pot o no sé fer-ho.
Us sembla bé que obri Cercadores de Març? no cal que em torneu a passar les dades, ja ho copio.

Donem per tancat el mes de Febrer amb una preciosa panxulina de l'Atuchi >.-<: :-())

Al març ho petarem!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::