CERCADORES MAIG 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: olotina » dt. maig 07, 2019 3:34 pm

Hola reines! quants dies i quantes coses!
AnnaSG :-o00m :-o00m :-o00m calma. De tot el que has dit el que menys enveja fa és el trasllat. Quina mandra que em fan!! Són un bon maldecap. Entenc que ja heu trobat casa doncs? I que esteu actius a la cerca? >.-<: >.-<:
Valerie valorar deixar la lactància per intentar afavorir l'ovulació és una decisió molt personal. Però pel que tinc entès no està renyit. Has fet servir test d'ovulació? Sabràs segur si ovules o no i descartes els cicles anovulatoris.
Per mi els símptomes d'embaràs van ser diferents que els de la w. L'absència de símptomes pre-menstruals i una punxada molt dolorosa a DPO7 aprox van ser els meus símptomes. Però segur que cada dona ho viu de manera diferent. Tu has tingut més embarassos. Com et sents?
martonagc passa cada dia a actualitzar desespero ;-)))
Martona-91 aiiii tan de bo tinguis raó i aquest maig sigui boníssim i els teus psicosímptomes siguin reals!!
EvaMP em sap greu :(
Nuri00 nena quin desesperoooo!! com vas? fa molt bona pinta!!
Miri27 ben decidit parar-ho. Amb proves radiològiques no cal jugar-hi. Aquí també vam parar un mes per aquest motiu. Aprofita per practicar amb els TO i estudiar-te el cicle.
Pantera com vas?

Jo en fase avorrida. Aquest finde comencem SW però sabeu que no estic gaire motivada? Estic una mica passota. El mes passat em va caure una mica el món a sobre quan vaig veure la FL de 9 dies. Crec que costarà molt i no tinc ganes de patir. Que segur que arriba el desespero i estic com una boja fent-me TE cada dia.
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dc. maig 08, 2019 9:29 am

Bon dia noies!

Passo per dir-vos que ahir va aparèixer la W... a la tarda vaig sentir unes punxades de W i aquesta nit plaaaf, 4 dies abans del que tocava.

Bé, aquest mes seguirem fent feina! I ara la DNW, segons l'aplicació, serà el dia 5/6.

Olotina molts ànims!! no desesperis i ves fent amb calma, al final tot arriba, n'estic segura, i tu en vas fent molt control, i això és molt important perquè coneixes molt bé el teu cicle!

I a les que esteu de desespero ja ens anireu explicant! A veure si cantem alguna panxu aquest mes! >.-<:

Salut!
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Pantera » dc. maig 08, 2019 5:44 pm

Bona tarda noies!

Aix Martona quina llàstima! Bueno ara tindreu més temps per practicar! Jo fa 3 dies que tinc símptomes de regla i no n'acostumo a tenir mai. Avui m'he fet un test i negatiu, òbviament només fa 10 dies de l'ovulació però volia provar a veure si sortia algo. Ara ja m'esperaré a tenir la falta al dia 12.

Nuri alguna novetat?

Pantera.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. maig 08, 2019 8:20 pm

Hola guapes! doncs jo també he tingut visita de la W avui... de fet, 15 dies clavats des de la ovulació. Però clar...jo ja estava que em pujava per les parets amb un cicle de 34 dies! mai l'havia tingut tan llarg!

el ginecoleg m'ha receptat ovusitol d, per ajudar a regular els cicles.

Martona ara anirem igual aquest mes! a mi em surt DNW 5/6.

ànims a les properes!! a veure si tenim alguna panxeta aquest mes, que portem una ratxa que ni una! >.-<: vaaa a veure si hi ha sort!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. maig 08, 2019 9:15 pm

Hola guapes!
Tens raó Olotina! practicaré test d'ovulació! Potser mhe de medicar i el paron haurà de ser més llarg....però jo segueixo al grup eh? Aquí estaré fins que aconseguim totes panxuss! I molts ànims t'he vist un mica de baixon, oi? aixx, vinga no et desanimis, però si necessites parar i pendreho en calma, doncs fes el que et diu el cos! un petó guapa.

Nuri00... aix aquesta W que ha fet aparició... doncs el mateix et dic a munt ànims i a mirar endavant, que sou joves i teniu tot el temps del món!
Martona, tu igual! a practicar!

Pantera, estem pendents a veure que passa!
I crec que alguna més està esperant la no W, força!!! Perdoneu que encara no domino tots els noms i he d'estar mirant continuament enrera!

Abraçada ben forta a totes! Us llegeixo i em doneu energia!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. maig 09, 2019 12:48 pm

Olotina ara he rellegit això del teu cicle curt. A mi el gine em va recomanar Ovusitol per regular el cicles... no sé si et podria servir?

entro un moment per fer-vos una pregunta... amb la meva parella estem començant a pensar en les vacances d'estiu, però clar....penses...i si tenim :-()) i em trobo malament? o si anem a un lloc exotic i hi ha el tema del zica...? no sabem gens què fer...

vosaltres què fareu?? les que heu tingut altres embarassos què heu fet?
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. maig 09, 2019 8:19 pm

Nuri, jo un país amb zika el descartaria 100%... perquè si no estàs embarassada però a ell li pica, crec q fins 3 mesos després encara l'encomanes...jo tenia una amiga q per feina vivia a brasil i li van donar la baixa (i per tant es va quedar aquí) tot l'embaràs...
Jo faria un lloc xulo però q no fos molt tute, per ex. no faria un viatge de carretera i cotxe, per si no et trobes bé, però tampoc no descartaria alguna cosa mínimament trepidant
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dv. maig 10, 2019 7:20 am

Bon dia! :***:
Com aneu, cercadores? Jo segueixo amb el desesper però no gaire animada... Tinc molt mal de ronyons, que per mi és un símptoma de W claríssim i em molesten els pits, així que crec que no hem fet diana. Em toca esperar el cap de setmana... :-o00m
Com aneu vosaltres? Molts ànims!!!
Pel que fa al les vacances, nosaltres ens agafarem una setmana plegats perquè fa molt de temps que no podem gaudir d'unes vacances en família. Si les podem fer més llargues, baixaríem a Catalunya, però si no, faríem un viatget no massa llarg.
Que tingueu un bon divendres!!! :-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Miri27 » dv. maig 10, 2019 7:50 am

Hola!

Nuri00 hi ha molts destins al mon! jo l'estiu que estava embarassada (6 mesos) vaig fer 1 setmana a Mallorca, una al Delta de l'Ebre i una altra als Pirineus! Vull dir que qui diu Mallorca, pots anar a qualsevol lloc d'Europa amb avio i tal. Pero tot i que jo em trobava bé, vam decidir "fer país" i no marxar massa lluny, per un any no passa res. I si vols marxar fora, fes-te seguro mèdic!. No us agobieu i gaudiu de les vacances, bon menjar, relax.... etc! L'any següent vam fer vacances amb el bebe també per aquí, i quan ja tenia casi 2 anys, a Holanda!

petonets i bon divendres!
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dv. maig 10, 2019 12:25 pm

Hola Boniques!!!

Perdoneu que he estat una mica desconnectada. Acabo d'actualitzar tota la informació, però si detecteu que m'he deixat qualsevol cosa em dieu algo, per supost.

Sobre el tema de viatjar que planteges Nuri00 jo també vaig llençar la pregunta per aquí fa un temps. Finalment la vaig fer a un gine que em va dir que l'únic consell que em donava era que no anés a cap lloc remot on pogués ser difícil trobar un hospital. Crec que s'han de valorar seriosament aquestes coses. Per tant, mentre no sigui a cap lloc remot o llocs desaconsellats com el que planteges pel tema del zica i tal... endavant! Nosaltres valorant una mica tot hem pensat anar per Europa aquest any. I sí, el tema del bon seguro estant així a la cerca i no sabent com pot anar... ho trobo indispensable. Espero haver-te ajudat.

Jo voldria llençar una pregunta també!!!!
HEU PARLAT AMB ALGÚ DE FORA DE LA PARELLA PER DIR QUE ESTEU EN LA CERCA??? (el forum socpetitero no compta! hehhehe)

Jo/Nosaltres no... opinem que és molt íntim i tal i qual... però des de fa un temps (suposo que es sumen molts cicles de cerca) que penso en si parlar amb algun bon amic....... o no...... No ho sé, em trobo amb aquest dilema... i aquest n'ha portat d'altres com per exemple que si acabem anant a RA... ho expliquem a la família més propera o no cal??? Potser us semblarà una tonteria i sé que és algo absolutament personal i sense correctes i incorrectes... però fa dies que hi dono tombs i m'agradaria sentir opinions i les decisions que heu anat prenent vosaltres en aquest aspecte >.-<:

Per últim sobre el meu 8è cicle de cerca... Novament sembla que la progesterona no funciona, segueixo amb una FL molt curta. Des de dilluns que taco (només 7 dies després de la ovulació), he passat de yodocefol a ovusitol D des de fa una setmana i bé, tot i que taco i taco i tinc dolors de W... no acaba de baixar del tot... Penso que el meu cos està una mica loco. Serà perquè s'està regulant realment? Avui prenc la última pastilla de progesterona... si baixa demà amb força potser voldrà dir que em vai regulant, però no ho sé xiquetes.......... Així estem, una mica alterat tot i preocupada...

Parlem!!!!!! Us llegeixo!!!!!!

Ciaoooo!!!!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 10, 2019 6:26 pm

Martix86 l'ovusitol D és el que he començat a pendre jo també aquesta setmana des del dimarts que vaig anar al gine i m'ho va receptar. A mi em va dir que funciona molt bé però que normalment ens hem d'esperar a 1 o 2 mesos de pendre'l per notar els canvis.

sobre el tema de viatjar, pot ser si que és millor que ens quedem per europa... tot i que ens feia gràcia anar més lluny...caldria mirar pot ser algun lloc fora d'europa sense zika. A veure què decidim al final doncs...

Sobre el tema d'explicar-ho jo si que ho he dit a les meves amigues intimes perquè alguna ja és mare i ens anaven apretant i al final quan saben que estas buscant ja no t'ho diuen més i és fàcil. Al final si no surt bé alguna cosa també necessitaria compartir-ho amb elles. A la feina també només als companys més propers perquè al deixar les anticonceptives de cop em vaig començar a trobar-me molt malament i tenir regles molt doloroses i clar... estaven molt preocupats quan veien que havia de faltar alguns dies. Per nosaltres explicar-ho a aquestes persones ens ha anat molt bé. Tot i això ho saben però no en parlem... hi ha coses que penso que si els ho explico com us ho dic a vosaltres em pendrien per boja jajajajaja
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » ds. maig 11, 2019 6:40 am

Hola a totes, sóc suuuper nova per aquí.

No m'ha donat temps a fer l'explicació de la cerca, perquè just vaig entrar a tafanejar el dia abans de la W (a veure si vaig aclarint-me amb les inicials hehe) i tenia taaaants símptomes de regla que vaig pensar, ja escriuras quan et baixi. Sí que em feia ballar els ninots el fet que aquests símptomes semblants als previs de regla els vaig tenir més dies abans de l'habitual. I també algun dia m'havien molestat olors, però ja solo ser maniatiqueta amb olors i pensava que era impossible estar embarassada 'a la primera'.
El meu marit i jo ens haviem dit a nosaltres mateixos que podriem trigar uns quants mesos... També he sentit que molts de quedar-se ràpid és quan es deixen pastilles anticonceptives i les hormones van boges i al no haver pres mai anticonceptius...

En fi, dilluns m'havia de baixar i sempre sol ser el mateix dia o dia abans. Van començar els nervis i pensava, tela aquesta regla, què emprenyadora i vaig estar mes neguitosa i amb dubtes. Amb la por que la incertesa i els nervis fessin que se m'endarreris, i amb ple convenciment que m'havia de venir,però vindria tard, vaig fer el test (pensant que així em relaxaria al veure que res d'embaràs i em vindria la w). I va i, dues ratlletes ben clares. Encara estem en xoc, no esperàvem anar tan ràpid... I he enganxat refredat, així que moooltes pors. Esperant el dia 30 amb candaletes per anar a les visites (CAP i mútua), que, si tot va bé, estaré de 7 setmanes i 3 dies, i que estigui tot bé. Suposo que llavors estarem més contents... Ara és com, quina sort tan ràpid, però mirant de ser precabuts...

I després del rotllo, l'altre motiu per haver-me decidit a escriure. El tema del viatge. En paisos amb zika recomanen esperar 6 mesos després del dia de retorn, per risc d'hidrocefalia en el fetus.

Personalment, no estaria tranquila anant-hi embarassada o sabent que estem buscant. Jo miraria un altre lloc.

Nosaltres vam agafar per anar a Nova York amb assegurança d'anul·lació. Tot i que em faria molta ràbia no poder-hi anar i, si tot va bé, hi aniré al segon trimestre (que diuen que és el millor per viatjar), si ens ho desaconsellen, podem anul·lar sense justificar motiu i ens tornen els diners. I sinó, per Europa i jo volia buscar lloc que no fes calor, que ja m'agovia de per sí, i pensava que si hi anava de poc podria ser pitjor.

A les cercadores, no hi ha gaire consells a fer... Mirar de gaudir dels intents de quedar embarassades i poc més. I el mes menys pensat, ratlleta al canto!

Cuideu-vos moooolt totes! I ànims! :--/)
zz:-) </;-)
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » ds. maig 11, 2019 6:47 am

Nuri, ara veig que preferiu fora d'Europa. Nosaltres estàvem igual... I segons informacions, fins 8 hores de vol tota tranquilitat. I que és del tot segur viatjar, no hi ha més riscos que estant a terra. I les hores de vol més que res per la circulació, però que si agafes vol llarg anar passejant-te o vol amb escala per caminar entremig.
I de llocs, és difícil sense saber què heu visitat ni estils de viatge que us agraden. Però jo vaig gaudir molt del viatge al Marroc, molt de contrast i és força a prop. Això sí, compta amb la calor. Sinó, ens plantejavem Noruega, Rússia, Islàndia o Alemanya.

A veure on aneu al final... A mi m'encanta viatjar i si no hi he estat me'n faràs venir ganes d'anar-hi :miko:
zz:-) </;-)
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Coaner » ds. maig 11, 2019 7:21 am

Bon dia, boniquesssss!!!!

Si em permeteu l'entrada... : lasito :
Fa uns dies que entro de tan en tan a SP, i ara llegint-vos una miqueta he tingut ganes de comentar! :)
Mum2b Enhorabona per aquesta panxu!!!!! :-()) >.-<: >.-<: Intenta tan com puguis deixar fluir. I segur que tot va bé!!!!
Martix86 Plantejaves una qüestió... dir-ho o no dir-ho? Aquest tema s'ha parlat a aquest fòrum varies vegades que jo recordi... I'única cosa clara que personalment n'he tret és que és un tema totalment personal. Tu triaràs la teva millor opció!!
Jo recordo haver defensat el dir-ho i molt convençuda!! Per mi la vida com més transparent, més senzilla i/o més sana. I ara puc dir que m'equivocava de dalt baix.
Nosaltres em tingut una cerca llarguíssima... tres anys. Amb tooooooooooooot el que comporta. Al principi no vam dir res. Però passat l'any, la família va començar amb les típiques preguntetes... i ho vam explicar! Quan vam tirar endavant les proves, i tractament d'infertilitat, la família n'estava al cas (la més propera, això està clar també) i un cop dones peu, ja els tens allà pendents de tot i més. Fins aquí... podríem dir que "bien" es pot fer més o menys suportable.
Quan just feia els 3 anys de cerca vam aconseguir l'embaràs, a través de una IA. Amb 3 mesos el vam haver d'interrompre... i en aquests moments no tens ganes que ningú més participi en la teva intimitat, tan sols tu i la teva parella. T'ajudaràn més o menys, però normalment no sabran com. I en el meu cas la família va prendre distància.
Ara han passat 3 mesos, i tenim l'oportunitat de reprendre la cerca! I mira... la família ja torna a voler estar al corrent de tot i més.
Doncs en el meu cas... la vida m'ha ensenyat que en aquest "joc" tan sols juguem dos.

Espero incorporar-me amb vosaltres ben aviat!!!
Una abraçada gegaaaant a totes!!!
(He vist noms coneguts :love: )
Que tingueu cerques ben curtetes!!!!!

Molts PEPOSSSS!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nura
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. set. 19, 2014 1:38 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nura » ds. maig 11, 2019 7:35 am

Hola!
No puc editar el primer missatge.
Al final m’he decidit a escriure.
Edats: 38 i 37 (jo)
Fills: Un nen de 4 anys
El primer ens va costar casi 5 anys (ja teníem hora per anar a Sant Pau per fiv.
Aquest segon portem 9 mesos de cerca.
Avui és el dia 40 de cicle, test negatiu, eco negativa (vaig anar al gine per descartar altres coses) i amb tots els símptomes de W, així que seguim esperant.
Sóc super irregular, no sé mai quan ovulo i tampoc la meva fase lutea.
Aviam si per aquí vaig aprenent.
Tema dir-ho amb el primer no ho vaig dir i va ser molt agoviant escoltar les típiques frases.Amb aquest segon ho hem dit a qui demana i així s’acaba el qüestionari.
Tema viatjar: sempre que et trobis bé i tinguis ganes viatjaria. No a països amb riscs però n’hi han molts que no et calen vacuna: Suïssa té uns paisatges espectaculars, Londres, NY, París, Viena, Budapest, Japó, Venècia, Roma, Cerdenya...
Segur que trobeu un destí per vosaltres. hi ha una pàgina amb molta informació de viatges: jo sempre els organitzo a través d’aquí.
Molts ànims a totes
Imatge

TE+: 9/09
1a visita :19/09 medeix 1.4 cm
2a visita: 13/10, medeix 5.4cm i el seu cor va a 130
Visita SS: 16/10 medeix 5.6 cm i el cor a 150
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Davire » ds. maig 11, 2019 6:19 pm

Bones a totes!

Finalment em va venir la W el dia 9, així que el meu DNW és pel 08/06. Anem a pel segon mes.

Del tema de dir-ho.. nosaltres no ho vam comentar mai a ningu per no tenir la pressió.
Ja en fèiem prou amb els típics comentaris de ui ui que se't passarà l'arròs o el ja tocaría.. ens va costar un any i mig quedar-nos embarassats i només m'hauria faltat la gent preguntant cada dos per tres.
Al quedar-nos embarassats tampoc vam voler dir res, ens vam esperar fins a les 11 setmanes i just es dir-ho i perdre'l als dos dies.
Mai saps que és millor però si el fet de compartir-ho t'ajuda endavant, jo prefereixo no dir res perquè prou estressant es com per afegir més gent.

I res avui estic una mica xof per no dir bastant, ja al venir-me la W em va tocar una mica però avui la meva millor amiga m'ha dit que està embarassada de 13 setmanes i estic molt contenta per ella però alhora tinc una rabia interior de per que a la resta els hi va bé i jo vaig haver de ser la pringada que li va tocar l'avortament.

Bueno seguirem amb la cerca a veure si tenim més sort aquest Maig!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 12, 2019 10:48 am

bon dia!
Davire quin greu la W...ànims pel maig, cada dia que passa és un dia menys pel positiu! ;-))) jo crec que em sentiria igual que tu si em passes això amb una amiga... sentiments contradictoris.

Nura benvinguda!!! has provat de fer els Test ovulacio?? jo també sóc super irregular i el mes passat vam començar amb el clearblue i m'ha anat de conya per coneixer el meu cos i el meu cicle. L'enllaç que comentes de viatges quin és? no sé si és perquè jo no ho puc veure o què però en el teu post no hi veig cap enllaç ni cap imatge.

Mum2b que ràpid!! enhorabona!!! a nosaltres també ens agrada molt viatjar. Marroc que dius ho tenim molt pendent!

veient el mapa del zika surten possibilitats lliures de risc com Xile, Japo, Xina, Islandia o Marroc que ens tiren bastant... però no ho acabem d'entendre pk per exemple surt que EEUU és zona de risc... i no ho hauria dit mai!

Coaner a veure si et pots incorporar amb nosaltres ben aviat guapa!

tema dir-ho o no, penso que l'important és fer el què vosaltres sentiu que us anirà millor, sense pensar en si és correcte o no. Serà correcte si és el que us fa sentir millor! això depèn de cadascú.

bon diumenge a totes!!! :-()-)
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Pantera » dg. maig 12, 2019 12:03 pm

Bon diumenge noies! Finalment la W ha aparegut aquest matí, clavada i ben puntual la cabro**. No res, haurem de tornar a començar jiji

Amb paciència




Pantera.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dg. maig 12, 2019 1:08 pm

Quantes coses!!
Primer de tot una super abraçada per la Davire... nosaltres vam tenir el legrat el 21D i el 24 (quan ho hauríem dit) vam rebre el watsapp d'uns amics amb la foto de la seva eco. .. així que sé el mal q fa... sap greu pq te n'alegres, però a la vegada és una punxada... estan igual q estaríem nosaltres, i fa malet. Un petó i uns ànims!
Coaner, a veure si t'apuntes aviat!! :))
Nuri, el zika a EUA és per la zona de Florida, que hi ha arribat a través de gent que va anar al seu país, al tornar tenien zika i es va establir allà perquè hi ha molts aiguamolls i mosquits
Sobre dir-ho, nosaltres al final abans del primer embaràs sí que ho dèiem pq ens va costar una mica i jo tenia moments de molt agobio...
Seguim!
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » dg. maig 12, 2019 3:20 pm

Hola de nou a totes! :content:

Coaner, gràcies pel consell. Ara no queda més que esperar a la visita, i tant! I molta sort amb el teu nou intent! Jo a depèn qui, germana i mare, tenia moltes ganes de dir-ho i ja li vaig demanar al meu marit que em freni fins la visita (quan tinc temptacions d’explicar-ho). I a la resta, tampoc crec que ho expliquem als 2 mesos, esperarem almenys als 3. Però també hi ha gent que ho volen normalitzar tot plegat i, realment, m’agradaria poder fer el mateix, però la por i incertesa és més forta que el pensar que socialment estaria bé fer-ho així.

Davire, per una amiga que ha passat una situació semblant, és un sentiment molt normal. Voler alegrar-te’n i alhora el “i nosaltres quan?”. Mooolts ànims i segur que aviadet tot endavant!

Nuri, gràcies! I sí, Marroc ens va encantar. Això sí, compte amb el de sempre, aigua embotellada, sí o sí. Res de begudes que puguin dur gel i tal.

Ambjdejan, mooolts ànims per tu també.
zz:-) </;-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::