CERCADORES JULIOL 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: AnnaSG » ds. jul. 20, 2019 9:16 am

Bon dia!!! :***:

Aquest matí m'he fet un TE i... Positiu!!! :ok:
Serem pares per tercer cop al març!!! :-())
Estem molt contents! Dilluns marxem de vacances 15 dies, així que no podré demanar hora al metge fins que tornem, però m'ho pendré tot amb calma i a gaudir!

Espero que arribin més positius!!! >.-<:
Que tingueu un bon dissabte!!!
:-()-)
AnnaSG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 20, 2019 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Zennit87 » ds. jul. 20, 2019 9:25 am

Moltes felicitats Anna!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo estic molt callada però us vaig llegint a totes. Ga dues setmanes em va venir la W després del raspat i no estic del tot fina. No ha estat una regla normal ni de lluny. He estat expulsant les restes i he estat diàriament connectada amb el petit que no coneixaré. En fi temps.

Espero W pel 4/8 i amb moltes ganes que sigui normal per decidir si ens hi posem o no.

Vinga panxus, a mimar-vos i a gaudir! A la resta molrs ànims que anirem caient totes i a gaudir també mentrestant!!!

Una abraçada noies!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » ds. jul. 20, 2019 1:29 pm

:b-))) :b-))) :b-))) Ueeee moltes felicitats Anna!!!! A gaudir de les vacances, quin bon regalet per començar-les jeje. Espero poder cantar positiu en una setmana també :)

Zennit molts anims :-()-) :-()-) A veure si pots desconectar una miqueta fins l’agost i amb la propera regla ja decidiu

Bon cap de setmana a totes!

:mu:: Gublin
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dl. jul. 22, 2019 8:38 am

Però quin juliol més macu, i ple de positius!!!!!
Anna Enhorabona per aquesta familia nombrosa, felicitaaaaats! i ara a més a més marxeu de vacances, així que us anirà perfecte. Disfruteu-ho força!!!!
Zennit No ha de ser fácil, i tot té el seu temps. Es normal que la regla hagi estat més forta.
Gublin Ets la propera, com vas?

Ego: Jo no sé que dir-vos , porto el cap de semana com amb dolors premenstruals per dir-ho d'alguna manera, pq no ho són ben bé, i bastant intermitents, així que no se si pensar que aquest cicle s'avançarà més del normal,... Només hem queda esperar, a veure aquest divendres si finalment tinc un cicle de 26 dies.

Ànims a totes, que el juliol encara no ha acabat!!! >.-<:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: olotina » dl. jul. 22, 2019 3:08 pm

AnnaSG moltes felicitaaaaaaats!!!! >.-<: :b-))) :p-) :-()) :-()) :-()) >.-<: :b-))) :p-)

Zennit87 em sap molt greu, és normal que estiguis trista. Pren-te el temps que necessitis però tan de bo a l'agost us hi torneu a posar amb ganes
mvillpa menys creuar dits i més arrambar el maromo! xDD a veure si trobeu aquests moments necessaris
Genis :-o00m :-o00m :-o00m ai aiii dolorets diferents jijiji
Gublin com vas?

ego: DPO9 i res. Divendres vaig tenir molt dolor lumbar i al vespre em vaig trobar fatal i vaig vomitar, però ho atribueixo a una setmana de molts nervis a la feina. I avui he tingut un atac de neteja a fons, que em passa sempre abans de tenir la w. Així que ara tinc una casa neta i poques esperances de TE+
Seguirem esperant.
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » dl. jul. 22, 2019 3:26 pm

Hola Genis,

Doncs jo també vaig tenir aquest finde molèsties com de que m'ha de venir la regla, i a més m'han sortit els típics granets premenstruals... no se que pensar, ja que he llegit que això dels dolorets preregla són habituals, però dels grans ja no ho sé ahmmm ahmmm :-o00m :-o00m :-o00m També dir que des de que no prenc anticonceptives he tingut cicles irregulars i a dia d'avui estic a dia 30, així que veurem què passa aquesta setmana!!

Espero que no arribis a saber si els cicles se't regulen perque no et vingui la regla :P

:mu:: Gublin
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dt. jul. 23, 2019 7:34 am

Bon dia noies!!!

Ara fa dies que us llegeixo però no hi havia manera de trobar 10 minuts per a contestar-vos!!!

Primer de tot, MOLTES FELICITATS AnnaSG!!!! >.-<: >.-<: :-()) :-()) :b-))) :b-))) quina il·lusió! Ara sereu família nombrosa!! Enhorabona!! Al final el sofà llit ha portat bona sort ehhh!!!

Coaner, ara ja fa dies, però vaig llegir com et va anar amb l'amiga embarassada i em va saber molt greu com et va fer sentir... Com alguna va comentar, ara cal estar tranquil·la, i crec de veritat que val més treure allò negatiu de les nostres vides, encara que sigui temporalment. I tot el que vas explicar de com et senties, em vas fer plorar i tot... T'envio una abraçada molt molt forta, i molts ànims. És una situació dura, amb moments complicats de desesperació, tristor... No decaiguis, segur que ets una dona molt forta!!

Genis veig que vas tenir una SW a tope, ben fet!!!! :p-) :p-) . Ara ja et queda poquet per la DNW, oi??? Aii aquests dolors diferents de W, a veure si de són de panxu!!!

Pandora com et trobes???

Davire Ostres Davire, un cicle de 38 dies!!! A veure si el pròxim cicle es comença a normalitzar més.

Mar_ia BENTORNADA!!!

Runner185 quin greu aquesta W!!!

Mvillpa com va la SW???

Olotina ànims!!! Que mai se sap!!!!! Jo fins l'últim moment em vaig pensar que em vindria la W amb els dolors d'ovari!!

Ego: Fa una setmana vaig començar a tenir fàstics a alguns menjars, però el que porto pitjor és el dolor de pit.... Ahir vaig anar a fer la primera visita amb la llevadora i és encantadora! Em va mesurar el coll, però amb els nervis vaig oblidar preguntar-li perquè m'ho havia mesurat (pobra, em va dir que m'ho explicaria però vam anar xerrant i se'n va oblidar, igual que jo...), alguna sap perquè ho fan?? Ara m'he quedat amb la intriga!!!


Ara actualitzaré totes les dates noves!!

Molts ànims boniques, a per totes amb el juliol!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dt. jul. 23, 2019 12:16 pm

Gublin doncs ahir aquest dolor va ser bastant intens durant tot el dia, i aquest mati tb l'he tingut, ara en sec, va i bé, però te pinta que arribarà la W.
En el primer embaraç vaig tenir molèsties , però no amb aquesta intensitat, així que hem vaig mentalitzant que aquest cicle no será possible. Només espero que no sigui molt curt, estic a dia 23..
de quan va ser el teu últim cicle?

Martona crec que et mesuren lo del coll de l'uter, perque en cada revisió ho faràn, per veure la seva progressió fins el dia del part. Es important q no es faci curt fins que sigui bastant avançada la gestació.
Llavors abans de saber el positiu vas tenir molts dolors d'ovaris?

Olotina tu tb notes molèsties?

Ego: jo les molèsties vaig començar a notar desde el dia 7 DPO però era de tant en tant i cada vegada han anat a més, ahir va ser horrorós, tot el dia amb aquest doloret. Ara sembla que ja no es tant constant. te pinta de venir una super regla, ai mare!
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: mvillpa » dc. jul. 24, 2019 1:45 pm

Hola!!

AnnaSG, moltes felicitats!! Anima entrar i veure aquestes noticies!! >.-<:

Olotina, quin dia tens data NW? Potser aquest cop has netejat per tenir el niu net per l’acollida d la panxulina z2:-)

Genis, jo amb el meu embaras vaig tenir tope dolor d regla, en tenia tan q hem vaig pendre 2 ibuprofens estava super segura q m’havia d venir la w i mira va anar tardant fins q vaig fer TE i va ser un positiu aixi q res esperar

gublin, com ho portes tu?

Zennit87, crec q ha d ser ben normal. Un abort es una cosa q ha estat amb tu ha format part d tu... agafa el temps q necessitis i deseguida q estiguis amb ganes a per el positiu

Moment ego: doncs dissabte vam poder fer deures pero com faig temperatura vaig veure q crec q l’ovulacio ja m’havia passat aixi q no tinc gaires esperances en q els deuren hagin set profitosos pero tb hem faig un fart d pensar amb vosaltres pq desde diumenge q vaig tinguent moments d dolorets i penso tela el nostre cap a la q sap q busquem com sens disparen totes les alarmes!! ?-) :r) ?-) jo com tb encara dono una mica d pit a la nena tb penso igual aixo hem complica trobar l’embaras com q tot aixo d les hormones es tot un mon...

Anem esperant noticies d les NW q esperem q siguin molts positius
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » dc. jul. 24, 2019 4:51 pm

Holaaa

Començo amb l'ego... em va venir la regla ahir a la tarda :ufs: :ufs: :ufs: :-o00m :-o00m :-o00m Estava a dia 30 del cicle.... els últims quatre cicles han estat de 30 a 32 dies, sembla que amb l'Inofolic se m'esta regulant cap a aquests dies . Tot i que no vam fer TO ni cap tipus de control vam fer mooolts deures. La propera SW em cau ja en vacances >.-<: >.-<: i marxarem fora, així que a veure si "altres vents" ens porten més sort.

Us volia preguntar a les que feu TO quins feu servir, i algun consell... m'ho plantejo per mirar si realment estic ovulant almenys en algun cicle.

Genis O una superregla... o poden ser diferents per "una altra cosa" també, qui sap!! Així que tot és possible...molta sort!!

Mvillpa Si... el cap fa una mica el què vol amb els símptomes, jo ja nose si fiar-me'n heheh. Potser l'òvulet ja estava per allà i l'heu caçat en l'últim moment.

Petonets a totes

:mu:: Gublin
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dj. jul. 25, 2019 7:57 am

Gublin anem iguals, a mi puntualeta i com un rellotge aquest matí, així que cicle de 25 dies, cada vegada més curt, almenys sé que després del to +, han passat 14 dies almenys i la FL no es curta, en fi, encara ens queda estiu per donar i vendre, així que calculant, próxima oportunitat 19/08

mvill pots mirar de fer TO, i així veus quan realment ovules. Si t'ha baixat la regla, no crec que afecti el tema del pit, però qui sap. Tinc amigues que s'hi han quedat sens regla, pq donaven pit, `però això es un món, a saber les hormones com ens afecten.

La veritat es que ha estat un juliol ple de positius, quin munt!!!! i les que quedem, anem a fer l'agost que segur que ens contagiaran. :-o00m :love:
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dj. jul. 25, 2019 8:05 am

Olotina només quedes tu per Juliol? o hi ha algú més que se m'ha passat?
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: olotina » dj. jul. 25, 2019 1:22 pm

Amb 4 dies d'antelació, avui m'ha vingut la w :ufs: :ufs: :ufs:
Quin rallassu tio, no entenc què fem malament. O el primer embaràs va ser un miracle o alguna cosa falla aquest cop.

Genis sí que és molt positiu que la FL sigui de 14 dies. Cicle curt i FL suficient. Ideal per buscar!
Gublin jo tinc els One Step d'Amazon. Barats, fàcils i en venen uns quants. Agafa el pack que també porta algun TE, així ja els tens tots.

Les que us preneu complements, què us preneu? àcid fòlic? com ho demaneu a la farmàcia? marques?

Qui obre l'agost?
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. jul. 25, 2019 9:51 pm

hola noies!!! he estat uns dies desconnectada. Ho necessitava...

i ara que he entrat, quin moviment que hi ha!!! que bé!!! >.-<:

primer de tot, MOLTISSIMES FELICITATS AnnaSG!!!!! enhorabona bonica!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

olotina jo estic igual que tu...se m'està començanr a fer llarg. I això que no estem mirant ni TO ni res ultimament. Anem fent feina i ja està. Vull dir que no estem obsessionats ni rallats, però si que se m'està fent llarg també....t'entenc perfectament. A vegades penso pot ser de consultar al gine a veure si pot ser que hi hagi algun altre problema més enllà dels ovaris poliquistics.... ja veurem

genis, que bé que tinguis aquests cicles!!! a veure si a la propera és la bona!!! >.-<:

gublin, jo també vaig fer servir durant uns mesos els one step de amazon. També em van anar bé i són barats. Sino, més cars però molt facils d interpretar hi ha els clearblue...però ja és un altre preu.

ego, doncs aquest mes hem pogut fer només un parell de dies de la sexy week, però crec que hem encertat dos dies dels bons perquè tot i no fer TO ja m'ho noto amb els ovaris que em fan una sensacio diferent, i pel fluxe.... a veure si tenim sort!!! la setmana vinent ho sabrem
:ok:
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dv. jul. 26, 2019 7:34 am

Olotina a tu també t'ha vingut al final, doncs llavors hem acabat juliol... però ens queda agost que segur q és el nostre!

Nuria ara no recordó el temps que fa que busqueu, però els to sempre ajuden, la veritat es q a mi hem passa com a tu, tinc dolorets durant la ovulació i noto més o menys, però clar, a saber exactament quin és el moment.

Si voleu puc obrir Agost, el que passa que les dos ultimes setmanes seré fora de vacances, i algú haurà de fer relleu...
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dv. jul. 26, 2019 7:50 am

Noies, ja he obert Agost, però m'haurieu d'actualitzar les DNW, i les dades que vulgueu!!!!!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » dv. jul. 26, 2019 11:52 am

Bon dia boniques,

Genis, Olotina... quina pena!! Doncs anirem juntes cap a l'Agost :***:

Olotina, ànims! No crec que estiguem fent res malament... fins a un any de cerca es considera normal i no se solen fer proves abans, però és un drama i entenc que és faci llarg :-o00m :-o00m :-o00m Jo estic prenent Inofolic Fert, me'l va indicar el gine. A part d'àcid fòlic també té inositol i melanina. Jo tenia cicles irregulars i almenys ara són de 30-32 dies (fa 4 mesos que me'l prenc). Això dels complements és un món així que em vaig fiar de'l que em va receptar la gine i no hi he donat moltes més voltes.

Nuri, A veure la setmana vinent! I merci, compraré els OneStep però espero no rallar-me molt...

Genis, gràcies per obrir el post d'Agost >.-<: >.-<: >.-<: !!! Ara vaig cap allà i t'actualitzo,

:mu:: Gublin
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: pandora » ds. jul. 27, 2019 7:16 pm

Hola a totes!! Perdoneu que he estat molt desconectada d'aquí, he estat 15 dies de vacances tot el dia amb els nens i no he parat.

Anna, enhorabona pel positiu, me'n alegro molt, veig que tu també t'has animat amb un tercer, jo estic molt contenta, però no se si és per les hormones que hi ha moments que em moro de por de pensar en família nombrosa.

Martona tu com estàs?

No puc personalitzar molt ara, a veure si puc entrar demà i us comento.

Molts ànims a les que ha arribat la W i sort a les que encara esteu esperant.

Ego: Jo dilluns vaig al gine, ja us explicaré com va. De moment em trobo cansada i amb la panxa regirada a estones, en els 2 embarassos anteriors vaig tenir moltíssimes nauseas i vomits fins als 4 mesos.... de moment estic força bé.

Una abraçada a totes, sento no personalitzar en aquesta entrada.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::