CERCADORES JULIOL 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: mvillpa » dj. jul. 04, 2019 6:26 pm

Bona tarda.

Avui ha arribat la w ben puntual això si amb força mal d panxa q ara feia temps q no en tenia :ufs:

Pero bueno avui ja marxem cap al camping q s’acaba la pretemporada aixi q aprofitar a tope d lanpiscina q a la peque li encanta.

Bon cap d setmana :love:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dv. jul. 05, 2019 7:57 am

Aixx aquesta W... Però vinga, ànims mvillpa!! Ara al càmping a carregar les piles, agafar energia i a fer panxu!!!!!

Davire, finalment va aparèixer la W??

Nuri00, com vas???


Vinga noies, molts ànims, força!!! Aquest mes segur que ve alguna panxu més!
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Davire » dv. jul. 05, 2019 10:27 am

Hola,

Doncs encara no ha vingut la W.
Ahir em vaig fer un TE i negatiu, no tinc cap dolor ni res, aquest mes no se quan vaig ovular per què amb els test no vaig arribar a veure el positiu...
Porto 3 mesos amb el soniase i semblava que m'havia regulat els cicles, però aquest mes vaig ben perduda...
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. jul. 05, 2019 5:43 pm

Davire pot ser vas ovular més tard doncs si encara no t'ha vingut i t'ha sortit negatiu... espera uns dies i torna a repetir el TE...mai se sap!!!

a mi avui ja m'ha baixat la W...ben puntual...sembla que amb Ovusitol D se m'ha regulat els ovaris poliquistics, just 28 dies clavats! és la part positiva, que veig que per fi es va posant a lloc els cicles. Tot i això se m'està començant a fer una mica llarg... no em vull agobiar perquè just hem fet 5 cicles i penso que no és tan, però al ser el primer embaràs no sé com funciona i si que se'ns comença a fer llarg.

Però en fi, paciència i a disfrutar de l'estiu!!! per sort ara ve una bona època per sortir i disfrutar molt del temps lliure i ens anirà bé una mica d'aire fresc a tots dos. Estavem il.lusionats per haver fet bé els deures i no ha pogut ser, però estem més units que mai i això és bonic.

Com aneu la resta???
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Zennit87 » dg. jul. 07, 2019 7:20 am

Aiiii!

Que no m'arriben les notificacions i no us havia llegit. Després ho faig! Només passo a dir-vos a que m'ha baixats W després del raspat i estic molt contenta!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Bon diumenge!!!
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: pandora » dg. jul. 07, 2019 2:31 pm

Hola a totes!!!
Com va el cap de setmana, nosaltres amb escapades a la piscina del poble per anar aguantant la calor.

Zennit, que bé! aquesta W si que era molt desitjada, ara si pots passar pàgina i a per totes! A veure si juliol porta sort.

Nuri, no us preocupeu, 5 cicles tractant-se del primer és normal, jo vaig trigar més també és veritat que no mirava calendari perquè no ems voliem agobiar, crec que vam trigar 7 mesos o així. És molt positiu que estigue-ho tant units i no us desesperi, disfruteu molt de la parella ara que encara sou 2, jeje!!! Ànims bonica!!

Davire, com va? Finalment ha vingut la W?

Mvillpa, ha continuar provant, a disfrutar del camping i de l'estiu, estar relaxat ajuda així que ànims!!

Martona, com et trobes???

Modo Ego: jo estic en modo desespero, la meva DNW és demà però es que no tinc cap simptoma de W, jo sempre tinc molt símptomes i bastants dies abans, i ni un doloret d'ovaris ni res. No vull fer-me il.lusions perquè potser es que em vindrà més tard (porto mesos amb cicles de 21 dies però sempre havien estat de 26, així que potser aquest mes ha de trigar més).... aiiiiix no sé, no vull pensar gaire, a veure que passarà.

Una abraçada a totes!!
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Zennit87 » dg. jul. 07, 2019 4:05 pm

Ai ai Pandora!!!

Tant de bo ens donis una sorpreseta!!! ++++

Nosaltres aquest mes encara no ens hi posarem. M'he començat a tractar amb una fisio de sòl pèlvic (i per això m'ha vingut la W molt abans que el què va dir la gine) i m'ha dit que no tingui pressa... Encara que com a màxim aguantaré fins setembre... El que si faré és controlar-me l'ovulació xq quan m'hi vaig quedar vaig sabe, per casualitat, r que havia ovulat tard i tinc por de tenir una ovulació tardana i, per tant, fase lutea curta i això me pugui provocar avortaments de repetició.

Martona, com vaaaas???

Nuri, no t'agobïis! Si aquest mes no t'hi quedes podries anar al gine però a mi em van dir que no desesperés, que podia costar.

Una abraçada i molts ànims a totes!!!
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Davire » dg. jul. 07, 2019 5:47 pm

Bona tarda,

Jo segueixo igual sense la W.
Demà trucaré per demanar hora al ginecòleg, aquest matí he fet un altre TE i blanc nuclear.

Zennit87 enhorabona per aquesta W tant esperada. Per cert avui revisant el fòrum he vist que tu també vas visitar-te amb la doctora Huguet al giah... Al final amb quin ginecòleg et vas quedar? Amb els del CTD bé?

Pandora a veure si et la següent en aconseguir el +!!

Nuri00 a nosaltres el primer embaràs ens va costar any i mig... No et desesperis! Arriba quan menys ho esperes :-o00m
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Zennit87 » dg. jul. 07, 2019 6:01 pm

Bones Davire!

Amb l'Huguet no hi torno ni que em matin! Les del CTD són molt maques totes. El problema és que només fan seguiment i, en principi, no et fan el part a la privada. És la pega. Jo aquesta setmana provaré amb en Santiago Bosch. És el director de ginecologia del Santa Caterina i té consulta privada i també fa parts a la Bofill. Amb la Teixidor del CTD, que és maquíssima, em vaig trobar una mica desemparada al no funcionar-me les pastilles per avortar i al Trueta d'urgències (ella em va dir que hi anés) em van dir que el raspat me'l fessin a la privada... Vaig haver de remarcar que la meva gine privada treballa al Trueta. No sé, m'agradaria tenir un ginecòleg que em pogués atendre en tot, en lo bo i en lo dolent, i és la pega del CTD.
Dijous tinc el Dt. Bosch i ja et diré què tal el tracte que per mi és fonamental!
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Davire » dg. jul. 07, 2019 6:07 pm

La Huguet és fatal. Jo amb ella tampoc torno més. Ara volia provar amb els de CTD a veure que em diuen amb el problema que tinc de cicles irregulars, després de cares a un embaràs buscaria algú que em fes tot el seguiment i el part.
Ja em diràs que tal amb el Dr. Bosch.
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: pandora » dl. jul. 08, 2019 8:17 am

Bon dia a totes,
Us escric un moment des de la feina per dir que aquest matí m'he fet TE i un super positiu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: , estic que no m'ho crec i cagadeta de por.

Bueno noies despres llegeixo que ara no puc.
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dl. jul. 08, 2019 8:30 am

Bon diaaaa noies!!!

Ara t'anava a preguntar que tal , i he vist el teu super positiu pandora me n'alegro moltíssim!!! Quina bona noticia!!!!! Després ens expliques.

Zenit quina bona noticia que t'hagi baixat la W, i que bé, que estàs amb la fisio del sòl pèlvic, ja veuràs que aquests mesos de descans t'aniràn bé i com dius, així controles la ovulació. A disfrutar de l'estiu.

Jo estic en plena SW,qunes ganes tenia!!!, portem fent deures tot el que el peque ens deix, ja que dorm a l'habitació i a vegades amb nosaltres també, així que aprofitem tot el que podem!

Cada inici de semana estem tenint positius, quines alegries de dilluns, amb la martona i tu. A veure a qui li toca en la seguent?
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dl. jul. 08, 2019 8:43 am

Nuri 5 cicles no es gens, i menys per el primer embaraç. Lo important es q poc a poc, t'estàs regulant i cada vegada ets més regular, i per tant pots controlar més la ovulació i enganxar el momento idoni.
Jo en el meu primer embaraç, vaig iniciar la cerca, i quan vaig anar al gine, per fem revisió em van dir que m'havia d'operar de miomes si o si, pq ho estava dificultant. Així, que entre que em vaig decidir operar-me, fent preoperatoris i demanant segones opinions, la baixa de l'operació, i la recuperació i tornar a iniciar la cerca, hem va pasar any i mig, (va ser dur esperar-me) però mirant enrera és el millor q vaig fer, pq el petit va arribar als 4 mesos aprox. i el més important, no el vaig posar en risc.
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » dl. jul. 08, 2019 1:59 pm

Hola maquesss :--/) :--/)

Fa un temps que us llegeixo i per fiiiii ja puc escriure com a cercadora. Quina il·lusió >.-<: >.-<: >.-<:
Teniem ja moltes ganes d'entrar en aquesta nova etapa però justament quan ens hi anavem a posar a principis d'any... vaig tenir uns problemes de salut i per proves i mil coses s'ha retrassat uns mesos, així que aquí estem per fi :b-))) :b-))) :b-)))

Martona, Pandora..... Moltes felicitats :) quina bona ratxa aquest Juliol, espero que s'encomani :-()) :-())
Davire, has pogut parlar amb el ginecòleg?¿ A veure si així et quedes més tranquila..
Genis, jo també estic de SW :love: :love: :-)love(-: :-)love(-:

Espero a la propera personalitzar millor... us deixo les meves dades:

Gublin
EDAT DELS DOS: 30
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 24/07
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Després d'uns mesos d'espera per temes mèdics... ens hi posem més il·lusionats que mai. He estat molts anys amb anticonceptius i fa cosa d'un any que ho vaig deixar.. he anat controlant el cicle i sóc força irregular, tot i que de fa 3 mesos que em prenc l'Inofolic Fert i se m'ha quedat entre 30-32 dies. Que el solet, la platja, les terrasses (i algun que altre mojito) facin el seu efecte el més aviat possible. :content: :content:

PD: Per cert, m'encanten les emoticones del socpetit, intentaré no abusar-ne jejeje :b-))) :b-)))

:mu:: Gublin
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dl. jul. 08, 2019 2:03 pm

Bon dia noies!

Pandora FELICITATS!!!! >.-<: :b-))) :b-))) :-()) :-()) :-()) . Quina il·lusió obrir el post i veure aquesta súper bona notícia!!! Un altre positiu, que bé!! ENHORABONA!! Ara, tot i les pors, a gaudir al màxim!

Ostres Davire, encara sense W i amb els TE blancs... Ja ens diràs què et diu el ginecòleg, potser és perquè vas ovular tard com va comentar la Nuri00.

Nuri00 no pateixis, intenteu no agoviar-vos, tot i que entenc que en alguns moments pot ser complicat. Sóc de les que pensa que al final tot arriba, i segur que més aviat del què penses arribarà el positiu! Ara gaudiu del bon temps, de les vacances, de la desconnexió,... Crec que estar tranquils facilita les coses, ja veuràs!

Zennit87 que bé aquesta W :p-) !! Normalment no la volem veure, però en aquest cas si, i estic molt contenta per vosaltres!! I quan comenceu altra vegada amb la cerca, amb moltes ganes!

Mvillpa ànims! Ara comença un cicle nou i una nova oportunitat per fer diana! Un cicle menys per aconseguir el positiu!

Genis molts ànims amb la SW!!! A practicar força, a veure si d'aquí poc ens cantes una nova panxu!

Ego: De moment em trobo força bé, només els mugrons súper sensibles i segueixo amb punxadetes com de W i una mica inflada. Ja tinc hora amb la llevadora pel 22 de juliol i el dia 26 anem a la privada a fer la primera eco, no podia esperar-me a les 12 setmanes per fer-la!! :()():::: :()()::::

Apa noies, ànims a totes, tant a les que esteu en plena SW, com a les que esteu de desespero, com a les que us ha vingut la W!!!

I FELICITATS altra vegada Pandora!!!
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dl. jul. 08, 2019 2:08 pm

Benvinguda Gublin!! :b-))) :b-)))

Ja t'he inclòs a la llista del primer post com a cercadora, a veure si el teu pas per aquí és breu i aconsegueixes una panxu aviat!

Molts ànims amb la SW, a fer molts deures!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Coaner » dl. jul. 08, 2019 4:51 pm

Boniquessss!!!!

Que tal???
Vaig llegir-vos un dia al post de Juny i vaig veure moltíssimes panxus!!! :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Enhorabona boniques!!! No sé si aquí encara ho podreu llegir. (Però volia contestar amb calma, i no he trobat el moment)
Pandora Enhorabona preciosa!!!
Mar-ia Ho sento molt reina!!!! :( Molta força i endavant!!! Una abraçada enorme!!
Zenit Que bé aquesta W!!!!
Martona Gràcies per obrir el post!!
A la resta... molts ànims!!! I que el Juliol ens porti moltes panxus!!!

Ego A mi el final em van fer la ia el divendres 28. I tindré els resultats aquest divendres. Però esperaré dissabte a fer-me el te. El mateix divendres m'he de trobar amb una amiga embarassada i prefereixo estar tranquil·la. Sé que d'aquesta manera estaré més empàtica. Estic bé... la veritat és que no he pogut estar gens pendent de res. És un temps de molt estrès laboral per nosaltres, i tots els símptomes possibles els atribueixo a la calor, o si convé a un llarg etc... Bé, que no em vull fer masses il·lusions.

Petonets per totes!!!!!
Imatge
Imatge
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dt. jul. 09, 2019 8:44 am

Bon diaaaaa! :***:

Benvinguda Gublin, que bé que ja podeu iniciar la cerca, a veure si ben aviat cantes positiu :cnena: a fer força deures!

Coaner divendres resultats? això ja és aquí, imagino q per el que parles estàs molt liada a la feina, i no tens temps gairebé ni de pensar-hi, quasi millor, així no es fà tan llarga la espera. Molta sort i ànims per divendres!!! :love:

Martona ben fet, jo tampoc hem podría esperar a les 12 setmanes, val la pena anar per privat per al control de l'embaraç per la quantitat de visites que es fan. De moment, et trobes bé oi?

Davire encara no ha aparegut? :ok:
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » dt. jul. 09, 2019 6:08 pm

Martona, gràcies per incloure'm. Ara toca esperar fins el dia 26 doncs... sembla lluny però imagina't si haguéssis d'esperar-te fins a la 12!! Ves-nos explicant :cnena: :cnen: :-())

Coaner, molts molts ànims per divendres!! Ja queda res i com diu la Genis, que almenys la feina et serveixi per no donar voldes de més al cap durant l'espera. Queda amb la teva amiga embarassada si és el que et ve de gust, passeu-ho bé i dissabte ja feu el test. Pensarem en tu!!! :-o00m :ok: :ok: :ok:

Genis sembla que anem a la par!! >.-<: >.-<: A per totes tu també


:mu:: Gublin
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dt. jul. 09, 2019 6:21 pm

Bona tarda, cercadores!

Felicitats a les noves :-()) !

Jo tinc DNW la setmana vinent, entre el 13/17 de juliol. Aquest mes tampoc tinc bones vibracions, hem tingut convidats a casa i hem passat la SW dormint al menjador en un sofà llit! :-D
El més que ve tenim vacances,va veure si podem fer diana!
De moment, a l'espera!
Sort a totes! :-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::