CERCADORES AGOST 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. ago. 16, 2019 5:20 pm

Bona tarda,

Fa una mesets que us vaig llegint I avui m'he decidit a escriure.

Primer de tot, em presento:

EDAT DELS DOS: jo 35 I ell 40.
Nº DE FILLS I EDAT: cap.
CICLE DE CERCA: vam començar pel mes d'octubre 2018, però vam parar per finals de desembre I pel març ens hi vam tornar a posar.
DNW: m'acaba de venir... I compto que torni cap al 12 de setembre.

ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:

Vam decidir començar a buscar pel mes d'octubre. Sincerament, pensava que seria més pim pam I vaig comprovar que no. Tothom del teu voltant t'explica la part positive i qui li costa mai ho saps..
Crec que vaig somatitzar bastant perquè, de cop i volta, em va començar a fer molt mal de panxa I estava molt nerviosa. Tant que vaig estar de baixa I clar... Pensaven que podia ser la bacteria helicobàcter i vam parar de buscar. Tampoc no em trobava gens bé. I després d'averiguar que realment era pel motiu de no quedar-me embarassada, doncs em vaig començar a trobar bé, a tranquilitzar-me. Tot i que sóc un nervi I no puc evitar pensar-hi o il.lusionar-me, si és el cas.

Estic més tranquil.la, però cada mes que em baixa m'agafa una mica de baixon. I aquest mes ja pensava que havíem donat diana perquè pensava que m'havia de baixar un dia i no va ser així... Va baixar més tard. Concretament, dimecres... Jo pensava que havia ovulat pel dia 23 i vaig ovulat més tard. Mi gozo en un pozo.... La veritat és que he passat dos dies de disgust...

Així que m'he comprat test d'ovulació. Vull saber exactament si ovulo quan ho noto o què.

D'altra banda, tenim hora a la gine a primers de setembre. Em va dir que hi anés pel Julio!, però hem volgut donar-nos temps aquest estiu.

I bé, després del rotllo que he escrit ja està.

Que vagi tot molt bé! Feliç cap de setmana!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: NinaDina » dv. ago. 16, 2019 7:03 pm

M’uneixo, encara familiaritzant-me amb la web, us porto llegint unes setmanes i finalment he decidit a explicar la meva historia. :)


EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: ell una filla de 6 jo cap.
CICLE DE CERCA: 12
DNW: 21/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Portem poc mes d’un any sense prendre precaucions, entre mig ens han fet totes les proves ( per edat la gine no ha volgut esperar) histero inclosa, tot correcte, però no fem diana... Ara buscant ginecologa per Girona, la que tinc presiona per fer inseminació ja i volem provar un temps més, si no arriba ens ho plantejarem però encara no.
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dv. ago. 16, 2019 10:27 pm

Benvingudes Avellana, cirera, Naneta i NinaDina!
Dir-vos que ja veieu que aquí totes estem al mateix vaixell, unes amb més paciència, altres amb menys... però anar fent amb ànims i ilusió.
Ja se sap que aquí com més relaxades millor.
NinaDina, trobo q fas bé de voler canviar de gine, 35 és molt aviat per anar directes a ia! Encara hi ha temps!

Mode ego: la setmana vinent tornem-hi amb la SW! Però com us vaig dir estem d vacances amb familia i això de tenir els sogres a l'habitació del costat i al nostre nen de 3 anys a la nostra crec q ho farà mooolt difícil. Només divndres (q en ppi hauria de ser el dia q ovuli) estarem sols.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. ago. 16, 2019 10:40 pm

Moltes gràcies!!

Això intentaré... relaxxxx. Jeje!
Una abraçada!! :--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » ds. ago. 17, 2019 12:24 am

La jefa d’agost està de vacances, i amb el movil costa més això d’anar actualizant t dades.
Benvingudes a les noves, tant de bò ben aviat totes trobem embaraç. Que bé quin grupet q estem fent, entre totes passem millor el desespero..
Ego: sort q estic en plan relax. De moment les molesties q tenia ja han marxat, però no sé perquè crec q no l’hem acertat, tinc aquesta sensació. Queda ben poquet, entre diumenge i dilluns ho sabrem.
Ànims a totes!!!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » ds. ago. 17, 2019 12:27 am

Genis ha escrit:Després d'un juliol ple de positius, comencem AGOST amb moltes ganes de vacances, de fer deures, i de molts <:-<


Aquest mes les cercadores serem:

Olotina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 7è
DNW: 25/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Anem fent...

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 6è
DNW: 2/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest mes ens ho juguem a 2 sexy days perquè hem fet una escapada i hem estat una mica liats amb avions, maletes, etc... però a vegades ja és suficient i vull pensar que almenys ha servit per desconnectar una mica que ens feia falta...a veure si tenim sortmb ganes que arrbi el moment de veure un super positiu! al 2n cicle vam descobrir que tinc OP i que ovulo més tard del normal. Al maig he començat a pendre OvusitolD per regular la ovulació. A veure si funciona!

Davire
EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: 8-9/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: un avortament diferit a les 11 setmanes. Intentant regular els cicles amb soniase.

Coaner
EDAT DELS DOS: ell 42 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3er
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer cicle de cerca entre grans cometes. La nostra cerca va començar el Setembre del 2015. L'Octubre del 2018, vam aconseguir el nostre somni, desprès d'una segona IA aconseguíem l'embaràs. Tot semblava correcte, però en la eco de les 12set, van trobar-li una malformació que ens impedia continuar endavant. Després d'un temps molt complicat, torno amb ganes, però molt conscient que: "La vida és molt bonica, però complicada"

Mirna
EDAT DELS DOS: jo 33 i ell 34
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1 any
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ha estat un any intens d'emocions però com a parella estem més units que mai i no perdem l'esperança d'aconseguir el positiu. Ànims a totes!!

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 jo i 39 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: 6è després de tornar a la normalitat
DNW:
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: per nadal vaig tenir un avortament diferit (9-10 sg) i em va costar 2 mesos regular-me. Ara anem fent quan podem. Aquest mes hem estat d’obres a casa, vivint a casa els meus pares, estrès infinit a la feina... i ens ho hem jugat tot a un sexy day! Estic tan convençuda que no l’hem enganxat que dissabte vaig tenir un casament i vaig passar de tot.
Pel juny, panxes amunt!

mvillpa
EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: segon
DNW: 4/08
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos :ufs:

Genis
EDAT DELS DOS: 38 els dos
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 1 any
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 19/08
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ara que el nostre petit té un any, i ja m'ha vingut la regla fa un parell de mesos, tornem amb ganes de buscar un segon. A veure si amb el bon temps, s'anima el tema!

Zenit87
Edats : 30 ell i 32 jo
Fills: 0
DNW: 4/8
Embarassos: avortament diferit 6.6.19

Gublin
EDAT DELS DOS: 30
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 23/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vacances, viatge... :***: :***: :***: amb ganes d'acabar encara millor l'agost

Mar_ia
EDAT DELS DOS: 32 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA:
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Amb moltes ganes que l'embaràs tiri endavant...

Runner182
EDAT DELS DOS: Els dos 33 anys
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3er
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tractament amb estimulació ovarica per anovulacio. Primer cicler cancelat per alta resposta. Cicle actual amb dos possibles foliculs.

Aspi
EDAT DELS DOS: Ell 34 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: Dos nens de 4 i 2 anys
CICLE DE CERCA: 3er
DNW: 06/08/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer fill el vaig tenir amb 26-27 i el segon amb 29. Prenia Ovusitol, ara prenc Ovoforte perque em surt millor de preu...

Little Muffin
EDAT DELS DOS: Ell 41 jo 39
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 6 anys
CICLE DE CERCA: 4 anys
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Durant aquests 4 anys em anat tenin relacions sense mètodes anticonceptius i com ja tenim una filla doncs no ens preocupavem, vem dir que ho intentariem fins els meus 40 anys. Així que ara ja ens apreta el temps. Hem anat al metge i ens han fet un seminograma i un analisis hormonal i una revisió del uter i del cervix. Tot esta correcte.
Ara anirem a per el positiu li volem ampliar la familia!!!

Bervic
EDAT DELS DOS:
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 4 anys
CICLE CERCA: 3er
DNW: 5/08
ALGNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Nosaltres tenim una nena q ha fet 4 fa poquet i en vam perdre un el passat gener, la veritat és que va ser un cop molt dur i encara que estàvem de poc (10 setmanes) ens ha costat recuperar-nos. Fa un parell de mesos vam decidir buscar de nou però amb molta calma.

Miri27
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: vam començar al gener, hem parat per temes meus de salut i al juliol ens hem tornat a posar.
DNW: 10/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol 2018 (ja casi un any!) i el vaig perdre a les poques setmanes. Al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon. Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:


Mirinda
EDAT DELS DOS: Ell 38 i jo 45
Nº DE FILLS I EDAT: Un de 3 anys
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 06/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: És la primera vegada que ens hi posem, ni tan sols quan vam tenir el nostre fill l'havíem buscat seriosament, tot i que abans ja vaig tenir dues pèrdues, però van ser de poques setmanes (5 i 6) ni tan sols ens havíem fet la idea encara. Jo sóc ja gran, però qui sap si ho aconseguirem? L'anterior vegada tb ho pensava que amb 42 no anava enlloc! De tota manera tenim previst intentar-ho només durant màxim 3 cicles... si no ho aconseguim serem una feliç família de 3!

RedBerry
EDAT DELS DOS: 33 ell i 30 jo
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 1º entre moltes cometes
DNW: 21/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per resumir molt he tingut 2 perdues despres del meu princep, a les 9 y a les 23 setmanes. Ara ja ens han donat llum verda per tornar a començar, encare que vaig amb adiro, per antecedents.

Nenita87
EDAT DELS DOS: Ell 30 i jo 31
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 26/07/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: cercant novament després d’un avort diferit al maig (10 setmanes) i un bioquimic al juliol. Ho portem com podem, perque fins ara m’hi he quedat ràpid però no ha sortit bé i per un tema mèdic (no ginecologic) només puc estar uns mesos limitats de cerca

Cristina1304
EDAT DELS DOS: 36 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 13 mesos
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: en principi 31d'agost
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: abans de tenir el nostre primer fill vam tenir un embaràs bioquímic i dos avorts les primeres setmanes d'embaràs....tot això en 6 mesos! Ens van fer un munt de proves i tot estava bé!

Dafneta
EDAT DELS DOS: ell 33, jo 35.
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 5 anys.
CICLE DE CERCA: 1er cicle.
DNW: 18/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
L'altre embaras vam trigar uns 15 cicles aprox. en quedar-nos per culpa de les pastilles anticonceptives que vaig prendre durant molts anys.
Aquesta vegada estic neta, no he pres cap pastilla més. Tinc un cicle molt regular de 28 dies aprox. i sé perfectament quan ovulo, pel tipus de moc i pel malestar que tinc als ovaris.
Aquesta vegada no he pres tempes, ni T.O ni res. I porto 2 mesos mes o menys

NinaDina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: ell una filla de 6 jo cap.
CICLE DE CERCA: 12
DNW: 21/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Portem poc mes d’un any sense prendre precaucions, entre mig ens han fet totes les proves ( per edat la gine no ha volgut esperar) histero inclosa, tot correcte, però no fem diana... Ara buscant ginecologa per Girona, la que tinc presiona per fer inseminació ja i volem provar un temps més, si no arriba ens ho plantejarem però encara no.

Us deixo l'ARGOT SOCPETITERO:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle. És regular en cada dona. El que no té perquè ser regular són els dies que passen entre l'arribada de la w i l'ovulació. Però un cop ovulem sempre passen el mateix número de dies fins que arriba la w.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend: app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.

DNW :-o00m


Nuri00 2/08 :-()-)
Mvill 4/08 :-())
Bervic 5/08 :-()-)
Aspi 6/08 :-()-)
Miri 05/09 :-()-)
Mirinda 06/09 :-()-)
Davire 9/09 :-()-)
Runner ?
Dafneta 18/08
Genis 19/08
NinaDina 21/08
RedBerry 21/08
Gublin 23/08
Olotina 25/08
Cristina 31/08
Zennit87
?
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » ds. ago. 17, 2019 8:27 am

Bon dia!!
Moltes gràcies per la benvinguda!

Molta sort Genis! Mai de sap!

Una coseta... T'has oblidat de posar-me. Tot i que no m'estranya amb el rotllo interminable que vaig escriure. Jejeje! M'enrotllo com una persiana. :p-) Hauria d'haver fet un resum ;)
Una abraçada!! :--/)
Amarcord
Entrades: 4
Membre des de: ds. ago. 17, 2019 10:19 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Amarcord » ds. ago. 17, 2019 10:29 am

Hola!

Amb un mica de por... m’uneixo al grup!

Tinc un fill de 18 mesos i els dos 35 anys. Ja no me’n recordava què era estar pendent d’ovulacions i símptomes. Pel segon m’ho volia prendre amb calma i anar fent, però ja veig que això es fantasia :camio:

Em va tornar a venir la regla quan el nen tenia un any, des de llavors tinc cicles de 31 dies però amb unes ovulacions estranyes. La líbido, el flux i els dolorets d’ovulació van per on volen, és a dir, no ho noto tot junt com abans i que m’era facilíssim detectar l’ovulació.

Quan penso en quedar-me embarassada em fa una mica de cosa que es portin tan poc, però com que amb el primer em va costar tant millor posar-m’hi ja.

Us segueixo!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » ds. ago. 17, 2019 3:48 pm

Genis ha escrit:Després d'un juliol ple de positius, comencem AGOST amb moltes ganes de vacances, de fer deures, i de molts <:-<


Aquest mes les cercadores serem:

Olotina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 7è
DNW: 25/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Anem fent...

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 6è
DNW: 2/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest mes ens ho juguem a 2 sexy days perquè hem fet una escapada i hem estat una mica liats amb avions, maletes, etc... però a vegades ja és suficient i vull pensar que almenys ha servit per desconnectar una mica que ens feia falta...a veure si tenim sortmb ganes que arrbi el moment de veure un super positiu! al 2n cicle vam descobrir que tinc OP i que ovulo més tard del normal. Al maig he començat a pendre OvusitolD per regular la ovulació. A veure si funciona!

Davire
EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: 8-9/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: un avortament diferit a les 11 setmanes. Intentant regular els cicles amb soniase.

Coaner
EDAT DELS DOS: ell 42 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3er
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer cicle de cerca entre grans cometes. La nostra cerca va començar el Setembre del 2015. L'Octubre del 2018, vam aconseguir el nostre somni, desprès d'una segona IA aconseguíem l'embaràs. Tot semblava correcte, però en la eco de les 12set, van trobar-li una malformació que ens impedia continuar endavant. Després d'un temps molt complicat, torno amb ganes, però molt conscient que: "La vida és molt bonica, però complicada"

Mirna
EDAT DELS DOS: jo 33 i ell 34
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1 any
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ha estat un any intens d'emocions però com a parella estem més units que mai i no perdem l'esperança d'aconseguir el positiu. Ànims a totes!!

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 jo i 39 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: 6è després de tornar a la normalitat
DNW:
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: per nadal vaig tenir un avortament diferit (9-10 sg) i em va costar 2 mesos regular-me. Ara anem fent quan podem. Aquest mes hem estat d’obres a casa, vivint a casa els meus pares, estrès infinit a la feina... i ens ho hem jugat tot a un sexy day! Estic tan convençuda que no l’hem enganxat que dissabte vaig tenir un casament i vaig passar de tot.
Pel juny, panxes amunt!

mvillpa
EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: segon
DNW: 4/08
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos :ufs:

Genis
EDAT DELS DOS: 38 els dos
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 1 any
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 19/08
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ara que el nostre petit té un any, i ja m'ha vingut la regla fa un parell de mesos, tornem amb ganes de buscar un segon. A veure si amb el bon temps, s'anima el tema!

Zenit87
Edats : 30 ell i 32 jo
Fills: 0
DNW: 4/8
Embarassos: avortament diferit 6.6.19

Gublin
EDAT DELS DOS: 30
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 23/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vacances, viatge... :***: :***: :***: amb ganes d'acabar encara millor l'agost

Mar_ia
EDAT DELS DOS: 32 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA:
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Amb moltes ganes que l'embaràs tiri endavant...

Runner182
EDAT DELS DOS: Els dos 33 anys
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3er
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tractament amb estimulació ovarica per anovulacio. Primer cicler cancelat per alta resposta. Cicle actual amb dos possibles foliculs.

Aspi
EDAT DELS DOS: Ell 34 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: Dos nens de 4 i 2 anys
CICLE DE CERCA: 3er
DNW: 06/08/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer fill el vaig tenir amb 26-27 i el segon amb 29. Prenia Ovusitol, ara prenc Ovoforte perque em surt millor de preu...

Little Muffin
EDAT DELS DOS: Ell 41 jo 39
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 6 anys
CICLE DE CERCA: 4 anys
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Durant aquests 4 anys em anat tenin relacions sense mètodes anticonceptius i com ja tenim una filla doncs no ens preocupavem, vem dir que ho intentariem fins els meus 40 anys. Així que ara ja ens apreta el temps. Hem anat al metge i ens han fet un seminograma i un analisis hormonal i una revisió del uter i del cervix. Tot esta correcte.
Ara anirem a per el positiu li volem ampliar la familia!!!

Bervic
EDAT DELS DOS:
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 4 anys
CICLE CERCA: 3er
DNW: 5/08
ALGNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Nosaltres tenim una nena q ha fet 4 fa poquet i en vam perdre un el passat gener, la veritat és que va ser un cop molt dur i encara que estàvem de poc (10 setmanes) ens ha costat recuperar-nos. Fa un parell de mesos vam decidir buscar de nou però amb molta calma.

Miri27
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: vam començar al gener, hem parat per temes meus de salut i al juliol ens hem tornat a posar.
DNW: 10/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol 2018 (ja casi un any!) i el vaig perdre a les poques setmanes. Al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon. Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:


Mirinda
EDAT DELS DOS: Ell 38 i jo 45
Nº DE FILLS I EDAT: Un de 3 anys
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 06/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: És la primera vegada que ens hi posem, ni tan sols quan vam tenir el nostre fill l'havíem buscat seriosament, tot i que abans ja vaig tenir dues pèrdues, però van ser de poques setmanes (5 i 6) ni tan sols ens havíem fet la idea encara. Jo sóc ja gran, però qui sap si ho aconseguirem? L'anterior vegada tb ho pensava que amb 42 no anava enlloc! De tota manera tenim previst intentar-ho només durant màxim 3 cicles... si no ho aconseguim serem una feliç família de 3!

RedBerry
EDAT DELS DOS: 33 ell i 30 jo
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 1º entre moltes cometes
DNW: 21/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per resumir molt he tingut 2 perdues despres del meu princep, a les 9 y a les 23 setmanes. Ara ja ens han donat llum verda per tornar a començar, encare que vaig amb adiro, per antecedents.

Nenita87
EDAT DELS DOS: Ell 30 i jo 31
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 26/07/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: cercant novament després d’un avort diferit al maig (10 setmanes) i un bioquimic al juliol. Ho portem com podem, perque fins ara m’hi he quedat ràpid però no ha sortit bé i per un tema mèdic (no ginecologic) només puc estar uns mesos limitats de cerca

Cristina1304
EDAT DELS DOS: 36 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 13 mesos
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: en principi 31d'agost
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: abans de tenir el nostre primer fill vam tenir un embaràs bioquímic i dos avorts les primeres setmanes d'embaràs....tot això en 6 mesos! Ens van fer un munt de proves i tot estava bé!

Dafneta
EDAT DELS DOS: ell 33, jo 35.
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 5 anys.
CICLE DE CERCA: 1er cicle.
DNW: 18/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
L'altre embaras vam trigar uns 15 cicles aprox. en quedar-nos per culpa de les pastilles anticonceptives que vaig prendre durant molts anys.
Aquesta vegada estic neta, no he pres cap pastilla més. Tinc un cicle molt regular de 28 dies aprox. i sé perfectament quan ovulo, pel tipus de moc i pel malestar que tinc als ovaris.
Aquesta vegada no he pres tempes, ni T.O ni res. I porto 2 mesos mes o menys prenen

Naneta
EDAT DELS DOS: jo 35 I ell 40.
Nº DE FILLS I EDAT: cap.
CICLE DE CERCA: vam començar pel mes d'octubre 2018, però vam parar per finals de desembre I pel març ens hi vam tornar a posar.
DNW: m'acaba de venir... I compto que torni cap al 12 de setembre.

NinaDina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: ell una filla de 6 jo cap.
CICLE DE CERCA: 12
DNW: 21/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Portem poc mes d’un any sense prendre precaucions, entre mig ens han fet totes les proves ( per edat la gine no ha volgut esperar) histero inclosa, tot correcte, però no fem diana... Ara buscant ginecologa per Girona, la que tinc presiona per fer inseminació ja i volem provar un temps més, si no arriba ens ho plantejarem però encara no.

Us deixo l'ARGOT SOCPETITERO:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle. És regular en cada dona. El que no té perquè ser regular són els dies que passen entre l'arribada de la w i l'ovulació. Però un cop ovulem sempre passen el mateix número de dies fins que arriba la w.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend: app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.

DNW :-o00m


Nuri00 2/08 :-()-)
Mvill 4/08 :-())
Bervic 5/08 :-()-)
Aspi 6/08 :-()-)
Miri 05/09 :-()-)
Mirinda 06/09 :-()-)
Davire 9/09 :-()-)
Runner ?
Dafneta 18/08
Genis 19/08
RedBerry 21/08
Nina dina 21/08
Naneta
Gublin 23/08
Olotina 25/08
Cristina 31/08
Zennit87
?
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dg. ago. 18, 2019 9:53 am

Bon dia! Quantes incorporacions noves! >.-<: jo pensava que seria de les últimes :--/)
Jo avui ja en fase desespero però no és desespero perquè sé que no hem fet diana....i la veritat és que em ralla perquè vam fer els deures molt bé i jolines....amb el primer no va costar gens....pensava que ara seria igual la veritat (ja sé que no té perquè) i em fa por que ara sorgeixin problemes....sóc de rallar-me fàcil, ja veieu. Estic pre-reglil total! Dolorets a baix i mal de pits com cada mes.... :ufs:
En fi....que acabeu de passar totes un bon cap de setmana!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dg. ago. 18, 2019 10:26 am

Gràcies per afegir-me.

Avellana, ja veuràs com anirà bé!! Jo també sóc del teu club. Em ratllo massa de vegades i crec que si ens ho prenguessim més a la lleugera evitaríem mals de cap :-o00m Però cadascú és com és no? I costa canviar... Tu tingues confiança!! Si amb el primer no va costar segur que amb aquest tampoc. Jo com que sóc novata... vés a saber! I des que busco tinc la sensació que sóc més irregular i era un rellotge. Però bueno.. ja vindrà!! Confiança!
Bon finde també!!
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. ago. 18, 2019 3:43 pm

uauuu!!! quin moviment per ser a ple mes d'agost!!! >.-<: >.-<:

benvingudes les noves incorporacions!!! quin grup més gran que estem fent!! :b-))) aixi es fa més entretinguda l'espera amb tantes DNW cada setmana!

les últimes que us heu incorporat, heu de dir la vostra DNW (data en la que en teoria espereu la regla, o més ben dit, que espereu que NO us vingui la regla). Aixi la nostra jefa de grup ho podrà actualitzar al primer post i va bé per veure com anem el mes molt més ràpid :ok:
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dg. ago. 18, 2019 3:50 pm

Hola, estem d vacances i no tinc massa temps d mirar el mobil pero hem connecto d tan en tan x veure q expliqueu.
Molt benvingudes a totes les noves incorporqcions, aqui és un gran grup i el desespero es porta millor pq ens podem desfogar i compendre.
Ànims a totes q s’acosta la data nw hem d cantar mès positius i els simptomes tp mai se sap. Jo amb el primer positiu esperava venve l’arribada d la w pels simptomes eren els mateixos i ara cap. Bueno hem vaig trobar molt cansada, d mala lluna i plorera pero tp hem vaig fer molt cas pq era finals d feina x vacances i tb era normal estar cansada.
Molts ànims boniques i aneu informant!!
Jo no noto res els pits adolorits i cansada pero res més i aqui el camping hem va picar una abella, quin mal.
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dg. ago. 18, 2019 8:37 pm

Hola a totes!!!
Que guai obrir el sóc petit i veure tanta activitat!!! :p-)

Benvingudes a les noves incorporacions!!
Genis , ja queda res per la DNW no?? Esperem que hi hagi sort!!!

Amacord, a mi també em passa això de que ara buscant el segon no tinc clar quan ovulo!! Abans ho notava molt...I ara no sé si és que el cos ha canviat però em sembla que hauré de tornar als testos d'ovulació... això que aquesta vegada no volia!!

Ara mateix no sé si ja he ovulat o encara no!

Qui més hi ha amb mode desespero ara mateix?

Petonets per totes!
Amarcord
Entrades: 4
Membre des de: ds. ago. 17, 2019 10:19 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Amarcord » dg. ago. 18, 2019 11:33 pm

Cristina1304, veig que tenim la mateixa edat, nens del 2018 i un historial d'avortaments abans del primer fill! Ah, i ovulacions estranyes. Jo Ara estic a dia 15 del cicle i tinc flux,zero libido I zero dolorets d'ovulavió (els vaig tenir fa dos dies). Jo tampoc em vull fer tires... De fet ho vaig mig intentar abans de quedar-me embarassada del meu fill i no vaig mai arribar a treure l'entrellat! Sempre em donava positiu! ?-)
La meva data de no regla és el 3 de setembre!
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Cirera2802 » dl. ago. 19, 2019 7:56 am

Bon dia,

Jo tb estic en desespero en teoria, però em sembla que ja sé el desenllaç i em tindreu x aquí el més que ve. Ahir vaig trobar una taqueta marró i avui quan m'he fregat tb ha sortit marró el paper. Em podria fer il·lusions pensant que pot ser sagnat d'implementació (estic al dia 12 després de la ovulació). Però ja m'ha passat altres vegades, i a més tinc mal de W.

Era el primer cicle després de l'avortament. I caldrà esperar-ne algun altre. La part positiva és que si em ve aquests dies haurà estat un cicle de 32-33 dies (per ser jo està la mar de bé) i que vaig saber detectar amb bastanta precisió la ovulació.

Seguiré informant, però seria una immensa sorpresa si aquestes taquetes fossin implentació.

Una abraçada a totes les que esteu en desespero i ÀNIMS!!!
Cirera2802 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 19, 2019 9:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dl. ago. 19, 2019 8:54 am

Perdoneu, que m'estic familiaritzant i ho dic al revés... El meu DNW és el 13/09 aprox.

Ànims per totes!!

:--/)
Naneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 20, 2019 12:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dl. ago. 19, 2019 8:59 am

Perdoneu, que m’estic familiaritzant i ho dic al revés... el meu DNW és el 13/09.

Ànims per totes!!
:--/)
Una abraçada!! :--/)
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dl. ago. 19, 2019 11:45 am

Quantes cares noves! Benvingudes a totes :content:
Cirera estic igual que tu. DPO 10. Dissabte (DPO8) vaig treure un moc marró molt llefiscós i ahir (DPO9) vaig eixugar-me 2 mini taques roses. Avui res, em fa una mica de mal lumbar. Podria fer-me il·lusions també, però m'ha passat altres cops i demà o demà passat segur que la tindré per aquí. Ja us aniré dient :content:
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dl. ago. 19, 2019 1:35 pm

Hola a totes!!

Cirera2802 fins que no baixi la W hi ha esperances!! A vegades tacar una mica si que pot ser el sagnat d'implantació ...a mi em va passar amb el primer embaràs!

Amacord, si sembla que anem iguals eee!! Jo també estic a dia 15 ...I igual que tu amb fluxe però cap més símptoma d'ovulació... però jo normament tinc els cicles de 27 o 28 dies.
Tu també vas tenir avorts abans del primer fill.... és un rotllo això ee :ufs:

:-o00m :-o00m
Ànims a totes

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::