CERCADORES AGOST 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: RedBerry » dc. ago. 21, 2019 4:31 pm

Bona tarda :-()-) :-()-)

Olotina super felicitats per aquest postitiu!!! :b-))) :b-))) :-()) :-()) A disfrutar la panxu a tope ara :content: :content:

He estat super desconectada amb les vacances! Us he llegit en super diagonal. Molt bona benvinguda a les noves incorporacions!!

Sento molt totes les W que per el que he vist son moltes.... La meva es va adelantar, y va vindre ahir asi que res a per el proper cicle DNW 15 sept. Intentarem fer millor els deures :ok: :ok: A veure si alguna mes canta positiu.

Intenrare ficar-me mes pero no prometo molt que encare em duren les vacances :***:

PEPOS!!!
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dj. ago. 22, 2019 1:51 am

Gràcies per la info NinaDina! Tot i que crec que no m’atreveixo a fer-la, es que jo tinc el llindar del dolor a flor de pell i no m’atreveixo...
A mi m’han dit d’anar a la Clinica Cima no se si la Tecknon m’entra per la mútua..
Quin rollo els dies abans de la warry eh? Es fa llarga l’espera...
:-o00m
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dj. ago. 22, 2019 7:29 am

Moltíssimes felicitats olotina! :p-) :p-) >.-<: >.-<: que bé!!! Entro a treballar! Petons a totes!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: NinaDina » dj. ago. 22, 2019 8:35 am

Bon dia! m'ha vingut aquest matí!
proxima DNW 18 Set.

Seguim!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. ago. 22, 2019 9:01 am

Hola boniques !!
Porto molt temps desconnectada (llegint en diagonal) però és que vam marxar de vacances i vaig pensar que necessitava una mica de distància de tot ;)

Primer de tot: OLOTINA!!!!! Moltíssimes felicitats!!!! que bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Uauuuuu me n'alegro moltíssim!!!! Nosaltres seguim buscant, a veure si m'ho encomanes que teníem molts punts en comú :P (sexy days, encostipats ....).

Little Moffin:
Tema HSG... jo me la vaig fer el 2016 a la Corachan. Dues coses, primer, que s'ha de fer sobretot quan estàs segura que no estàs embarassada (abans de l'ovulació). I segona... a mi em va fer MOLT mal. Vaig plorar molt i molt, i quasi vam haver de deixar-ho a mitges, però amb molta paciència vam esperar uns minuts i després poc a poquet vam poder acabar la prova. La doctora va ser super sensible. Me la vaig fer el març, vaig tenir un cicle i el següent em vaig quedar embarassada. O sigui, que et recomano fer-la. Hi ha moltes noies que s'han quedat embarassades just després (i suposo que moltes que no). Ves-hi acompanyada, i pensa que és com anar al dentista, que és un rotllo però s'ha de fer...

Ego: Jo estic prenent seidivid, inositol en pols, natalben i acupuntura, que no falti res per enlloc! i he començat a fer dieta per rebaixar la histamina, que si us en recordeu tenia dolors d'ovulació tota la segona meitat i m'han dit que pot ser un procés inflamatori generalitzat per estrès (ja em va passar abans del primer fill)

Apali, segueixo en la distància! mua mua!
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dj. ago. 22, 2019 11:39 am

Little Moffin jo tinc entes que fa mal si tens les trompes obstruides, q es pel q serveix la prova per veure aixo. Hi ha noies q tenen obstrucció lleu i nomes amb la prova ja es neteja, hi ha altres q no i han d'anar directes a Fiv. Jo de tu me la faria, dona informació important sobre la teva fertilitat. Jo no he passat mai per RA pero si fos el meu cas, la faria. CIMA es la clinicade Sanitas, esa prop decasa meva de fer. Jo crec q desdeq hi ha la clinica propia no fan cobertura a altres de Bcn, pero es el q em sona, no estic segura
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dj. ago. 22, 2019 4:49 pm

ambjdejan
Gràcies per tot el que m’has explicat!
Ninadina
Sort pel mes de setembre, jo crec que tambe estare alla...
aspi
Saps que penso a part de que estic cagadets de por, que despres de la prova si no em quedo embarasada nomes ens queda reproducció assistida i això tenim clar que no ho volem fer, per varies coses, així que no se...
Y crec que tens rao amb lo de la clinica Cima...
Jo anava a l’escola alla al costat de petita >.-<:
Ets de tota la vida d’aquest barri?
ego
A mi em queden 5 dies de baixada de W pero m’han sortit un parell de granets que te la pinta que son de la W i començo a tenir els pits inflats i el caracter tant característic que sem posa quan estic a punt...
Així que segurament cap a setembre...
:-o00m :ufs:
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Cirera2802 » dj. ago. 22, 2019 4:52 pm

Bona tarda,

W confirmada. Una mica decepcionada, xò endavant! La bona notícia és q vam trobar el dia (gràcies als to's) i q el cicle no ha durat tant com altres vegades!!

Aquest fòrum és un gran invent per compartir i desfogar-se!!! Moltes gràcies!!!

Ànims a totes les q ja som cercadores de setembre i FELICITATS OLOTINA!!!

Una abraçada!
Amarcord
Entrades: 4
Membre des de: ds. ago. 17, 2019 10:19 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Amarcord » dj. ago. 22, 2019 11:34 pm

Enhorabona Olotina!!! :p-) :p-)
Jo vaig ben perduda amb el meu cicle. Vaig tenir flux d'ovulació fa tres dies i quan em pensava que ja havia ovulat avui torno a tenir molt flux d'ovulació. Pot ser que sigui per la lactància? Avui estic a dia 19 de cicle.



Una abraçada a totes!
Amarcord
Entrades: 4
Membre des de: ds. ago. 17, 2019 10:19 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Amarcord » dj. ago. 22, 2019 11:36 pm

Aix una altra pregunta :miko:
Els TO quan és millor fer-los, en quin moment del dia?
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dv. ago. 23, 2019 9:08 am

Amarcord el T.O jo els faig a primera hora de la tarda pero sempre a la mateixa hora.

cirera Anims!!
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dv. ago. 23, 2019 1:27 pm

Els TO no cal que siguin a la mateixa hora però mai abans de les 10 del matí, ni despres de les 20h, perque es quan la hormona puja, sino pot donar un fals negatiu . A més s'ha de retenir unes dues hores, sense beure, ni miccionar.

Ah i es normal q durant tot el cicle surti la segona linia del To pq aquesta hormona la tenim sempre (no com la hgc, la de l'embaras) pero just abans de ovular es segrega en moltissima mes quantitat.
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dv. ago. 23, 2019 2:42 pm

Ànims Cirera...a veure si a la propera hi ha sort!!!
No ens desanimem!!! :-o00m

Jo estic com tu Amarcord... aquest mes ni idea de res... i tampoc tinc gaires esperances ja que no hem pogut fer gaires deures perquè hem estat uns quants dies separats...

Ja m'he comprat els TO... tot i que no volia.... però necessito tornar a saber quan ovulo!! :miko:

Així que ja els tinc preparats per quan em baixi la W que en ppi ha de ser pel 31 d'agost

Qui té la DNW aprop??

Petonets! :--/)
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dv. ago. 23, 2019 3:40 pm

cristina jo tinc la DNW pel 28 d’agost i estic com sempre dels nervis i tampoc em fet gaires deures pero sempre l’esperança es l’ultim Que es perd... tu tens psico sintomes?
A mi m’han sortit una granets que em fan pensar que Aquest mes tampoc i no tinc ni pits inflats ni Dolors d’ovaris ni mes gana, ni res...
:-o00m :--/)
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dv. ago. 23, 2019 5:14 pm

Little mofin ja queda poquet!!!
A veure si hi ha sort.... i clar que si... l'esperança és l'últim que es perd!! :p-)

Jo de psico símptomes de moment res...
A veure d'aquí uns dies...

Normalment uns dies abans de la regla em surten granets també i moltes ganes de plorar..apart de mala llet! :miko:
Però clar... encara queden dies!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dg. ago. 25, 2019 1:12 am

Hola noies, disculpeu q us tinc oblidades pero es q estic fora de vacances i per el mòbil m’és impossible editar el missatge inicial, aixi q no puc actualitzar les dades fins q torni , al
Setembre, aixi q si alguna s’anima a obrir post nou
I. Actualitzar dades endavant!!!!
Olotina quina alegria, entrar i veure el teu positiu, me n’alegru moltissim bonica, ara a disfrutarho.
Espero q les q quedeu aquedta ultima
Setmana no us vingui la w!!!!
I a acabar d’aprofitar aquest mes d’agost!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. ago. 25, 2019 9:57 am

hola boniques!!! estic de vacances uns dies però he entrat un moment a veure si hi havia novetats i he vist la teva noticia Olotina!!!!!!

això si que és una suuuuper noticia!!!!! ENHORABONAAA!!! :b-))) :b-))) :b-))) :content:

quan vaig entrar a soc petit al gener o febrer recordo que tu eres la jefa del grup. Has sigut la jefa de la meva primera experiència a SP i encara ho fa més especial per mi! >.-<:

espero que et trobis bé i me n'alegro moltissim!!!

a veure si la setmana que arrenca demà tenim algun altre positiu!!

jo de moment en desespero fins el 02/09. De moment cap tipus de simptoma diferent als altres mesos... a veure!
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dg. ago. 25, 2019 10:49 am

Hola noies avui m’he fet un test d’alta sensibilitat i m’ha donat negatiu. Estic molt enfonsada, fa mes4 anys que intentem quedar embarassats i ja no puc mes, estic super trista.
Crec que abandonem, i ja no seguirem buscant mes acceptarem que no podem tenir mes fills, per sort tinc una nena de 6 anys. Pero es que no soc feliç sempre desitjant els que no tinc.
Segurament tinc frustració per no poder aconseguir-ho he d’averiguar realment si el meu desig es pur i sincer o nenes creix i s’alimenta De la negativa.


Sento ser tan negativa, pero necessitava expressar com em sento.

Petonets a totes i sort i força per les que esteu en el cami...
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dg. ago. 25, 2019 11:06 am

Em sap molt de greu, Little Moffin. T'envio una abraçada ben forta!!! Nosaltres ja portem uns mesos llargs buscant, entre parades i tal, per octubre ja farà un any, i sé que pot ser molt desesperant. Evidentment, no és la mateixa situació que tu, però entenc aquesta negativitat i és super normal. Jo aquest mes pensava que ho havíem fet la mar de bé i pam. La mala w arriba i amb retard de ben bé cinc dies. Un cicle llarguíssim! Així que em vaig posar a plorar com una magdalena. I li dones al cap... Nosaltres no tenim fills i penses: i si no podem?

Però, s'ha de ser positiva!! Pensar en les coses bones que tens i endavant!!! I si ho vols de veritat, per què no anar-ho intentant? Intentant no obsessionar-se. Tot i això, és una decisió molt personal. Has de fer allò que a tu et faci sentir bé, tranquil·la i feliç.

Una super abraçada i si avui estàs negativa doncs ja estaràs positiva demà. Tenim dret a tenir dies més baixos.

Un petó!!

Naneta.
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dg. ago. 25, 2019 12:31 pm

Hola. Nosaltres ja hem tornat d vacances i dema ja a la feina.

Olotina, moltes felicitats!! Menys mal algu mes pq veig q no haura set un mes amb molts positius. Tenim esperances amb les q quedeu per final d mes o principis d setembre. Va q ho podem recuperar!!

Little Muffin, és normal poder-te sentir trista i enfonsada pero com et diuen demà igual ho veus amb una altra visio i si et fa gracia tenir un altra fill perque no seguir i anar per totes. Si vas tenir un fill pq no en podras tenir un altra?? Treu tota la frustacio q tens a dins i amunt!!

Sento totes les w q han arribat pero igual al setembre es el vostre amb els pincos fets x vacances.

Jo divendres vaig anar a la llevadora i m’ha programat analisi i eco pero fins finals d setembre q llarg. Hem trobo molt cansada i amb poca gana a estones amb ganes d vomitar. Al primer embaras hem va passar igual. La llevadora va dir q la data prevista part es el 11/4 i amb la meva filla era el 12/4 i va neixer el dia 9 jo espero q si tot va b el dia 9 sigui a casa x celebrar el seu aniversari pobreta. Jo per si us pot servir vaig fer deures el dia 11 i 17 del mes i segons la tempe q hem mirava la pujada d temperatura es va marcar el dia 16. Vaig llegir q els espermatozoides viuen 4-5 dies dins nostre i l’ovul amb 12-18 hores ja s’ha eliminat. Jo nose si dir-vos q va servir el d’abans o el d despres pero per sort es van trobar.

Aneu informant les q quedeu i ànims per tots els pinxos.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::