CERCADORES AGOST 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dv. jul. 26, 2019 7:45 am

Després d'un juliol ple de positius, comencem AGOST amb moltes ganes de vacances, de fer deures, i de molts <:-<

Olotina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 7è
DNW: 25/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Anem fent...

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 6è
DNW: 2/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest mes ens ho juguem a 2 sexy days perquè hem fet una escapada i hem estat una mica liats amb avions, maletes, etc... però a vegades ja és suficient i vull pensar que almenys ha servit per desconnectar una mica que ens feia falta...a veure si tenim sortmb ganes que arrbi el moment de veure un super positiu! al 2n cicle vam descobrir que tinc OP i que ovulo més tard del normal. Al maig he començat a pendre OvusitolD per regular la ovulació. A veure si funciona!

Davire
EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: 9/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: un avortament diferit a les 11 setmanes. Intentant regular els cicles amb soniase.

Coaner
EDAT DELS DOS: ell 42 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3er
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer cicle de cerca entre grans cometes. La nostra cerca va començar el Setembre del 2015. L'Octubre del 2018, vam aconseguir el nostre somni, desprès d'una segona IA aconseguíem l'embaràs. Tot semblava correcte, però en la eco de les 12set, van trobar-li una malformació que ens impedia continuar endavant. Després d'un temps molt complicat, torno amb ganes, però molt conscient que: "La vida és molt bonica, però complicada"


Mirna
EDAT DELS DOS: jo 33 i ell 34
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1 any
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ha estat un any intens d'emocions però com a parella estem més units que mai i no perdem l'esperança d'aconseguir el positiu. Ànims a totes!!

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 jo i 39 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: 6è després de tornar a la normalitat
DNW:
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: per nadal vaig tenir un avortament diferit (9-10 sg) i em va costar 2 mesos regular-me. Ara anem fent quan podem. Aquest mes hem estat d’obres a casa, vivint a casa els meus pares, estrès infinit a la feina... i ens ho hem jugat tot a un sexy day! Estic tan convençuda que no l’hem enganxat que dissabte vaig tenir un casament i vaig passar de tot.
Pel juny, panxes amunt!

mvillpa
EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: segon
DNW: 4/08
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos.

Genis
EDAT DELS DOS: 38 els dos
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 1 any
CICLE DE CERCA: 2
DNW: /09
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ara que el nostre petit té un any, i ja m'ha vingut la regla fa un parell de mesos, tornem amb ganes de buscar un segon. A veure si amb el bon temps, s'anima el tema!

Zenit87
Edats : 30 ell i 32 jo
Fills: 0
DNW: 6/09
Embarassos: avortament diferit 6.6.19

Gublin
EDAT DELS DOS: 30
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 23/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vacances, viatge... :***: :***: :***: amb ganes d'acabar encara millor l'agost

Mar_ia
EDAT DELS DOS: 32 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA:
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Amb moltes ganes que l'embaràs tiri endavant...

Runner182
EDAT DELS DOS: Els dos 33 anys
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3er
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tractament amb estimulació ovarica per anovulacio. Primer cicler cancelat per alta resposta. Cicle actual amb dos possibles foliculs.

Aspi
EDAT DELS DOS: Ell 34 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: Dos nens de 4 i 2 anys
CICLE DE CERCA: 3er
DNW: 06/08/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer fill el vaig tenir amb 26-27 i el segon amb 29. Prenia Ovusitol, ara prenc Ovoforte perque em surt millor de preu...

Little Muffin
EDAT DELS DOS: Ell 41 jo 39
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 6 anys
CICLE DE CERCA: 4 anys
DNW: 28/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Durant aquests 4 anys em anat tenin relacions sense mètodes anticonceptius i com ja tenim una filla doncs no ens preocupavem, vem dir que ho intentariem fins els meus 40 anys. Així que ara ja ens apreta el temps. Hem anat al metge i ens han fet un seminograma i un analisis hormonal i una revisió del uter i del cervix. Tot esta correcte.
Ara anirem a per el positiu li volem ampliar la familia!!!

Bervic
EDAT DELS DOS:
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 4 anys
CICLE CERCA: 3er
DNW: 4/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Nosaltres tenim una nena q ha fet 4 fa poquet i en vam perdre un el passat gener, la veritat és que va ser un cop molt dur i encara que estàvem de poc (10 setmanes) ens ha costat recuperar-nos. Fa un parell de mesos vam decidir buscar de nou però amb molta calma.

Miri27
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: vam començar al gener, hem parat per temes meus de salut i al juliol ens hem tornat a posar.
DNW: 5/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol 2018 (ja casi un any!) i el vaig perdre a les poques setmanes. Al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon. Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:

Mirinda
EDAT DELS DOS: Ell 38 i jo 45
Nº DE FILLS I EDAT: Un de 3 anys
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 06/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: És la primera vegada que ens hi posem, ni tan sols quan vam tenir el nostre fill l'havíem buscat seriosament, tot i que abans ja vaig tenir dues pèrdues, però van ser de poques setmanes (5 i 6) ni tan sols ens havíem fet la idea encara. Jo sóc ja gran, però qui sap si ho aconseguirem? L'anterior vegada tb ho pensava que amb 42 no anava enlloc! De tota manera tenim previst intentar-ho només durant màxim 3 cicles... si no ho aconseguim serem una feliç família de 3!

RedBerry
EDAT DELS DOS: 33 ell i 30 jo
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 1º entre moltes cometes
DNW: 15/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per resumir molt he tingut 2 perdues despres del meu princep, a les 9 y a les 23 setmanes. Ara ja ens han donat llum verda per tornar a començar, encare que vaig amb adiro, per antecedents.

Nenita87
EDAT DELS DOS: Ell 30 i jo 31
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 26/07/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: cercant novament després d’un avort diferit al maig (10 setmanes) i un bioquimic al juliol. Ho portem com podem, perque fins ara m’hi he quedat ràpid però no ha sortit bé i per un tema mèdic (no ginecologic) només puc estar uns mesos limitats de cerca

Cristina1304
EDAT DELS DOS: 36 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 13 mesos
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 31/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: abans de tenir el nostre primer fill vam tenir un embaràs bioquímic i dos avorts les primeres setmanes d'embaràs....tot això en 6 mesos! Ens van fer un munt de proves i tot estava bé!

Dafneta
EDAT DELS DOS: ell 33, jo 35.
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 5 anys.
CICLE DE CERCA: 1er cicle.
DNW: 18/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
L'altre embaràs vam trigar uns 15 cicles aprox. en quedar-nos per culpa de les pastilles anticonceptives que vaig prendre durant molts anys.
Aquesta vegada estic neta, no he pres cap pastilla més. Tinc un cicle molt regular de 28 dies aprox. i sé perfectament quan ovulo, pel tipus de moc i pel malestar que tinc als ovaris.
Aquesta vegada no he pres tempes, ni T.O ni res. I porto 2 mesos mes o menys

NinaDina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: ell una filla de 6 jo cap.
CICLE DE CERCA: 12
DNW: 18/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Portem poc mes d’un any sense prendre precaucions, entre mig ens han fet totes les proves ( per edat la gine no ha volgut esperar) histero inclosa, tot correcte, però no fem diana... Ara buscant ginecologa per Girona, la que tinc presiona per fer inseminació ja i volem provar un temps més, si no arriba ens ho plantejarem però encara no.

Amarcord:
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: Un fill de 18 mesos
CICLE DE CERCA:
DNW: 3/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Pel segon m’ho volia prendre amb calma i anar fent, però ja veig que això es fantasia.
Em va tornar a venir la regla quan el nen tenia un any, des de llavors tinc cicles de 31 dies però amb unes ovulacions estranyes. La líbido, el flux i els dolorets d’ovulació van per on volen, és a dir, no ho noto tot junt com abans i que m’era facilíssim detectar l’ovulació.
Quan penso en quedar-me embarassada em fa una mica de cosa que es portin tan poc, però com que amb el primer em va costar tant millor posar-m’hi ja.

Avellana18:
EDAT DELS DOS: ell 42, jo 36
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 4 anys
CICLE DE CERCA: 4 cicle.
DNW: 16/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Mooooooltes ganes de repetir l'experiència de l'embaràs, el part i sobretot de tenir el nostre bebè en braços!

Cirera2802:
EDAT DELS DOS: 35, ell 36
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys i 8 mesos.
CICLE DE CERCA: 1er cicle després d'un avortament.
DNW: 23-25/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: vam començar a buscar el segon. De seguida que vam poder. Després d'un any de cerca vam quedar-nos embarassats però no va tirar endavant. Setmana 8. Ho hem tornat a provar de seguida que hem pogut.

Naneta:
EDAT DELS DOS: jo 35 I ell 40.
Nº DE FILLS I EDAT: cap.
CICLE DE CERCA: vam començar pel mes d'octubre 2018, però vam parar per finals de desembre i pel març ens hi vam tornar a posar.
DNW: 13/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Portem uns mesets llargs buscant i es fa llarg, la veritat. Penses que tot anirà més de pressa i veus que no arriba el què tant desitges. Em vaig capficar massa els primers mesos i em va repercutir a la salut i no és bo. Així que ara intento prendre-m’ho més tranquil•lament i a veure si caço quin dia ovulo! Perquè crec que no acabo de donar diana en això. Per això m’he comprat TO de tiretes. Estic provant aquest mes a veure si les sé llegir i sinó ja tinc temps de comprar-me un clearblue.


Us deixo l'ARGOT SOCPETITERO:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle. És regular en cada dona. El que no té perquè ser regular són els dies que passen entre l'arribada de la w i l'ovulació. Però un cop ovulem sempre passen el mateix número de dies fins que arriba la w.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend: app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il•lusió.

DNW
Nuri00 2/09 :-()-)
Amarcord 3/09 :-()-)
Bervic 4/09 :-()-)
Miri 05/09 :-()-)
Mirinda 06/09 :-()-)
Zennit87 6/09 :-()-)
Davire 9/09 :-()-)
Naneta 13/09 :-()-)
RedBerry 15/09 :-()-)
Avellana18 16/09 :-()-)
Genis 14/09 :-()-)
NinaDina 18/09 :-()-)
Aspi 6/08 :-()-)
Nenita87 26/07/2019 :-()-)
Gublin 23/08 :-()-)
Dafneta /09 :-()-)
Cirera2802 /09 :-()-)
Little Muffin 28/08 :-()-)
Cristina 31/08 :-()-)
Mvill :-())
Runner :-()-)
Mar_ia :-()-)
Mirna :-()-)
Coaner :-()-)
Ambjdejan :-()-)
Olotina :-())
Genis l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 27, 2019 5:04 pm, en total s’ha editat 22 vegades.
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Gublin » dv. jul. 26, 2019 11:58 am

Ueueueueu gràcies per obrir el post Genis. A per l'Agost!!!!

Gublin
EDAT DELS DOS: 30
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 23/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vacances, viatge... :***: :***: :***: amb ganes d'acabar encara millor l'agost

:mu:: Gublin
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dv. jul. 26, 2019 4:38 pm

Moltes gràcies per obrir el post!!
DNW 25/8
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. jul. 26, 2019 7:09 pm

gràcies per obrir el post!!!! a veure si ser jefa et porta bona sort com a la Martona91!!! >.-<:

la meva DNW és el 02/08. Aquest mes ens ho juguem a 2 sexy days perquè hem fet una escapada i hem estat una mica liats amb avions, maletes, etc... però a vegades ja és suficient i vull pensar que almenys ha servit per desconnectar una mica que ens feia falta...a veure si tenim sort

no sé qui era que demanava sobre complements, jo prenx ovusitolD per regular els ovaris poliquistics i a més porta acid folic i vitamines. Me'l va receptar el gine també. Aquest serà el 3r cicle que el prenc.

comença un molt bon mes per relaxar-nos i aconsseguir el nostre somni!!!

per cert, on marxeu de vacances?? nosaltres encara no tenim el desti triat. Pensant que la DNW és el 2 agost pot ser esperarem a veure què surt per decidir un lloc o altre... a veure si m'inspireu amb algun desti xulo!

una abraçada boniques!
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » ds. jul. 27, 2019 10:08 pm

Bones, sóc "nova", havia estat anteriorment al fórum però fa anys que no entro, jeje...

Estem a la cerca del que será el 3er i teòricament l'últim fill, tinc ovaris poliquístics, uter en retro pero bueno, he tingut dos embaraços i han anat bé!

Aspi
EDAT DELS DOS: Ell 34 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: Dos nens de 4 i 2 anys
CICLE DE CERCA: 3er
DNW: 06/08/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer fill el vaig tenir amb 26-27 i el segon amb 29. Prenia Ovusitol, ara prenc Ovoforte perque em surt millor de preu...
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » ds. jul. 27, 2019 10:32 pm

Benvinguda Aspi!!!

que emociomant el 3r! jo sempre he pensat que si m'ho puc permetre també en voldré tenir 3 >.-<: espero que tinguis una cerca ben curteta!!!

m'he posat taaan contenta de saber que amb ovaris poliquistics i prenent ovusitol has tingut 2 criatures, i que inclus us plantegeu un 3r!!! :p-) Es just la situació que tinc jo...ovaris poliquistics i prenent ovusitolD, però en el meu cas buscant el 1r embaràs.... i de moment ja anem pel 6è cicle de cerca.... a tu et va costar molt temps aconseguir els positius dels dos fills??
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » ds. jul. 27, 2019 10:42 pm

Nuri00 ha escrit:Benvinguda Aspi!!!

que emociomant el 3r! jo sempre he pensat que si m'ho puc permetre també en voldré tenir 3 >.-<: espero que tinguis una cerca ben curteta!!!

m'he posat taaan contenta de saber que amb ovaris poliquistics i prenent ovusitol has tingut 2 criatures, i que inclus us plantegeu un 3r!!! :p-) Es just la situació que tinc jo...ovaris poliquistics i prenent ovusitolD, però en el meu cas buscant el 1r embaràs.... i de moment ja anem pel 6è cicle de cerca.... a tu et va costar molt temps aconseguir els positius dels dos fills??



Gràcies per la benvinguda!!

Doncs sí, des de que tinc 17 o així que m'ho van diagnosticar, ovaris poliquístics (no SOP) i de fet molts anys vaig pendre Diane 35, que son unes anticonceptives molt besties, les vaig deixar de prendre un any abans de buscar, per altres raons…
Cert és que l'ovusitol totes les vegades el vaig començar a prendre un mes abans de començar les cerques, el primer fill em va costar 4 cicles (en aquell moment els tenia com de 33-34 dies, recordo que el TO positiu el tenia com el 18-19, després del primer part se m'han fet mes curts els cicles, el segon fill vaig trigar 3 cicles i em duraven com 29 dies, i ara, en aquesta cerca vaig pel tercer mes i tinc cicles com de 28-30, el segon mes em va durar 26 pero jo crec q no vaig ovular pq va ser superraro, no vaig acertar a trobar TO positiu i tampoc vaig tenir indicacions d'ovular, ni vaig trobar-me molta clara d'ou ni res...

No et preocupis Nuri, amb poliqusitics es pot, espero que dintre de poc tinguis el teu positiu!!!
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dg. jul. 28, 2019 1:13 pm

EDAT DELS DOS: Ell 41 jo 39
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 6 anys
CICLE DE CERCA: 4 anys
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Durant aquests 4 anys em anat tenin relacions sense mètodes anticonceptius i com ja tenim una filla doncs no ens preocupavem, vem dir que ho intentariem fins els meus 40 anys. Així que ara ja ens apreta el temps. Hem anat al metge i ens han fet un seminograma i un analisis hormonal i una revisió del uter i del cervix. Tot esta correcte.
Ara anirem a per el positiu li volem ampliar la familia!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. jul. 28, 2019 7:18 pm

aspi gràcies per explicar-me els detalls tan personals, i pels ànims!!!! que bé veure la teva història, m'ha donat força!

benvinguda Little Moffin!!! a veure si teniu sort ben aviat doncs! si tots els anàlisis i proves han sortit bé també és bon senyal.

ego, demà comença la setmana de la DNW (divendres) i tinc una mica de mal d ovaris. A veure com acaba tot plegat!

com aneu les altres que també teniu DNW aviat??
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dl. jul. 29, 2019 9:37 am

Holaaaa!

Benvingudes Aspi, i Little Muffin, ja us he actualitzat les dades, si falta alguna coseta, ja ho dieu. Aspi, qué bé a la cerca de la familia nombrosa! Little Muffin, a veure si ve germanet@

A veure si es veritat Nuria, i hem dona sort això de ser jefa a l'agost. >.-<:

Ànims a totes, !!!!
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Runner185 » dl. jul. 29, 2019 2:08 pm

Vinga a per l’Agost! Jo estic en plena ronda de punxades ; vaig com sempre lenteta pero bueno.. fins que no estigui apunt no sabre la DNW!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Bervic » dl. jul. 29, 2019 4:56 pm

Bon dia a totes i molta sort en la cerca, espero q sigui ben curta!!
Nosaltres tenim una nena q ha fet 4 fa poquet i en vam perdre un el passat gener, la veritat és que va ser un cop molt dur i encara que estàvem de poc (10 setmanes) ens ha costat recuperar-nos. Fa un parell de mesos vam decidir buscar de nou però amb molta calma.
Així que m'apunto al post amb il·lusió i amb una mica de nervis...
El meu DNW es el 5/08 així q queda poquet, creuem els dits!
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dl. jul. 29, 2019 7:48 pm

Noies!

Gracies per la benviguda Genis!!!
Beric i Runner Lo millor pero aquesta cerca!!!


Jo avui una mica xafada, a 6dpo estic tacant (em passa des de que he comnçat la cerca) pero lo extrany és que tinc la tempe a 36.2, superbaixa. Haig de dir que jo només me la prenc quan em començo a impacientar a la fase lutia, i avui es el primer dia d'aquest cicle q la prenc, no sé com la tenia ahir o abans de ahir... Pero normalment a 6dpo encara es alta alta i el cicle passat per exemple, quan em va venir la regla era a 36.4. Es a dir la tinc megabaixa
Con se m'avanci la regla 8 dies, flipo...
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dt. jul. 30, 2019 7:47 am

Bon diaaaa!!!!

Benvinguda Bervic, ara mateix t'apunto al llistat. Et queda ben poquet per sortir de dubtes. La veritat es que es igual que sigui només de 10 setmanes, es passa molt malament, i tot necesita el seu temps en posar-se a lloc. Me n'alegro que us hagueu decidit a tornar a cercar.

Aspi, a 6dpo, es molt aviat, .... podría ser implantació??? diuen que baixa la tempe i pots arribar a tacar, almenys algunes dones, no la majoria, aixi que tot dependrà de com sigui aquest tacat i del que duri. Ens vas explicant...

Jo ja he acabat la menstruació i pensaba que amb aquells dolors que vaig tenir els dies previs a la regla, tindria una super regla ben forta, i la veritat, es que gairebé he tacat ben poc, mira que és extrany :-o00m però bueno, comencem SW, i començarem a fer molts deures, que el peque se'n va a dormir aviat, i ens deixa una mica més de marge >.-<:
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dt. jul. 30, 2019 11:22 am

Hola noies Gràcies per la benvinguda!
Aviam si poc a poc em vaig familiaritzan amb els els vostres noms.

Hi ha alguna que faci tempes? Jo aquest mes ho vull provar de fer per saber com funciona el meu cicle. I aviam si donem diana amb el dies d’ovulació
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dt. jul. 30, 2019 1:13 pm

Benvingudes Little Mofin, Bervic i Aspi!!
Little Mofin jo he fet tempes algun mes. Faig servir l'app Fertility Friend. Ara ja no me la miro perquè amb els TO, l'observació del fluxe i els dolorets, després de tants mesos, ja sé quan ovulo. Però va molt bé fer-ho algun cicle per conèixe't millor. Si tens algun dubte demana!
Genis vinga va aquesta sw!!!
Aspi no et vull atabalar però si hi ha implantació la tempe baixa un o dos dies i torna a pujar. Saps segur quan vas ovular? Com vas avui? No deixis de prendre-te-la, a veure com evoluciona. Jijiji
Bervic 10 setmanes ja en són unes quantes. Em sap molt greu la vostra pèrdua :( però també estic contenta que t'hagis animat a unir-te al grupet.
Nuri00 jo tinc SOP i sempre m'havien dit que em costaria tant i tant, i amb el meu fill ens va costar dos mesos. Ara ja ho veus, anem pel 7è o 8è mes. Amb el primer embaràs em vaig prendre ovusitol. Ara he anat de guais i no em prenia res, però ahir vaig començar amb ovusitol un altre cop, Em fa cosa perquè a partir dels 35 l'ovusitol pot estimular massa i produir dos òvuls, i ja em molaria tenir 3 fills però si em venen bessons em puc morir del susto.
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dc. jul. 31, 2019 8:33 am

Bon diaaaaaaaa !!! ultim dia de juliol... i comencem de ple amb agost que espero que vinguin molts positius :b-)))

Little Moffin, jo tampoc em prenc tempes, justament pq entre el fluxe, dolorets, i algún to ja ho controlo. Però si es veritat, que en la cerca del meu primer fill, si que m'ho vaig estar prenent, per coneixer bé els cicles i tal, però crec q amb un parell de mesos ja t'ho controles bastant.

Per cert, Olotina, que és això del ovusitol, us el sento anomenar i no se que és? us el va receptar la gine?
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Bervic » dc. jul. 31, 2019 8:38 am

Bon dia!
Genis moltes gràcies per apuntar me a la llista i gràcies a totes per la benvinguda :)
Jo tampoc em prenc tempes, amb el fluxe jo també ho controlo bastant.
Sí, Genis, ja comença l'agost, espero q amb molts positius!! Ànims i a fer deures ;)
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dc. jul. 31, 2019 10:56 am

Bon dia!!!!
Doncs Genis l'ovusitol es un complexe vitamínic per la cerca, porta acid Fólic, Inositol y si no mequivoco també vitamina B12 i iode, també hi ha amb vitamina D. Està recomanat sobretot per les que tienen SOP, les q tenim ovaris poliquistics o noies amb ovaris una mica "vagos" després de molts anys de anticonceptius hormonals. Es ven sense recepta, val uns 18-20€ a farmacia, per internet mes económic, a l'ovusitol normal venen 30 sobres pero a cada sobre va la meitat de l'acid folic recomanat, s'haurien de prender 2 al dia, a l'Ovusitol D ve el doble d'acid folic i d'inositol pero venen 15 sobres.


JO no se, el día de la baixada de tempe em vaig trobar fataaaaaal. Avui 36.6 (aquell día 36.2, nse si 4 decimes es massa per implantació) a new aquell dia vaig tacar, ja no, pero a vegada taco intermitentment abans de la regla. M'he Fet un TO i esta lluny del positiu. No se, tan de bo nomes sigui massa d'hora.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dc. jul. 31, 2019 1:52 pm

Hola,

com veig que ja hem canviat de post m'apunto per seguir el fil, hem presento:

mvillpa
EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: segon mes
DNW:
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos :ufs:


Gràcies Genis per obrir el post i a veure, jo fa temps vaig ser jefa i també va ser quan vaig aconseguri el positiu així que a per totes super jefa!! :ok: Molt benvingudes a totes, veig que per ser agost som foces.

Nuri00, nosaltres marxem uns dies a la platja que tenim una caravana pau i tranquilitat amb la nena i el gos per ara és el destí ideal. Però m'ha fet gràcia això que esperes saber si hi ha positiu o no perquè jo l'any que ho vaig estar erem de ruta per Italia i hem vaig trobar fatal com un flato i un mal de regla i la relga sense venir i mira va ser un positiu i ara dic si ho arribo a saber no anava a Italia :r) Et queda molt poc per sortir de dubtes, ja ens informaràs.

Aspi, també et falta molt poc per sortir de dubtes a veure com segueix la tempe i el tacat. Ja ens informaràs.

Little Moffin, ostres si que us ho heu agafat amb calma, jo no sé si podria però en part és el millor perquè igualment no podem fer massa amb aquestes coses veure si arriba aviat el positiu que ja toca. Jo també he començat aquest mes a mirar la tempe més que res per veure si puc entendre com vaig

Bervic, tu també ja et falta poc per la DNW, com vas?

Ego, jo el DNW és el dia 4 i sempre he set molt puntual a veure com va aquest cop, se m'esta fent llarg ?-) Com crec que ja vaig comentar l'endemà del dia d'un dels pinxos va semblar que tenia tot de simptomes, però com dic poden només ser això perquè el cap ens fa de les seves. També ens ho juguem a 2 dies d sw però per les tempes igual podriem haver enganxat just però no hem vull fer masses il·lusions. Toca esperar!!!!! Ara per ara no tinc cap simptome de res. Us passa que vegades després d'haver tingut relacions aneu al lavabo i sembla q surti tot? ?-)

Va que tenim moltes DNW a tocar, que tingueu molt bon dia!! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::