Ginecòleg a Girona (Adeslas)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mireiacp85
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

Ginecòleg a Girona (Adeslas)

dt. jul. 30, 2019 7:41 pm

Hola noies!

Tenim previst buscar l'embaràs a partir del gener, però m'agradaria trobar un ginecòleg de confiança pel seguiment i part.
Som d'Adeslas i haviem mirat les doctores del centre GIAH però algunes coses que he llegit per aquí no m'han agradat gens... sobretot pel tracte fred i distant amb les pacients.

Em podeu recomanar els vostres ginecòlegs i comentar una mica la vostra experiència?

Gràcies!
cata11
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. març 17, 2011 8:55 pm

Re: Ginecòleg a Girona (Adeslas)

dc. jul. 31, 2019 9:25 am

Bones! Jo a Girona anava amb el Dr. Ramos, que està al GD. M'ha portat els 2 parts i genial! Ell era el Cap de Alt Risc al Trueta, pero crec que d'allà s'ha jubilat, i de la privada, no sé fins quan hi serà. Pero es nota l'experiència sobretot en embarassos complicats. També tinc conegudes que hi han anat amb embarassos sense ser de alt risc i genial.

Jo vaig tenir amenaça de part prematur, i al Trueta em va atendre la Dra. Borrell que em va encantar. I a posteriori, men vaig enterar que una amiga anava amb ella pel privat i que molt i molt bé.

La que m'agrada molt i amb qui vaig desde fa un parell d'anys, és amb la Eliana Castañeda, pero no sé veure-la al llistat que he trobat online de Adeslas.

Qualsevol cosa, no dubtis en fer-me un privat!

Salutacions

cata11
Zennit87
Entrades: 26
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

dg. ago. 04, 2019 8:24 am

[quote][/quote]
Bones!

La Castanyeda no porta embarassos si no eres pacient abans! Jo vaig intentar anar amb ella fa tres mesos i impossible.

Giah i GiDona, pèl meu consell, oblidate'n. Són del mateix equip. Són molt fredes i distants i molt partidàries de parts programats.

Jo vaig tenir molt mala experiència amb la Dra. Huguet que està tant a Giah com Gidona. Així que vaig anar amb la Mireia Teixidor de CTD. Pel que m'han dit de CTD, totes les noies són de tracte exquisit. L'únic problema és que són les ginecòlogues del Trueta i, en principi, només et fan el seguiment de l'embaràs però no el part.
El meu embaràs va anar malament, i per això de que no et poden atendre el part, provaré amb el Dr. Santiago Bosch. És el director de ginecologia del Sta Caterina i té consulta privada allà al costat del mateix hospital, a Salt.
El que sí que m'ha comentat l'amiga que me l'ha recomanat és que l'administrativa va de bòlit i no aconsegueix donar-te hora per la setmana en què et tocaria eco. Li acaben fent una amunt o avall.

Espero que t'ajudi la informació!
Zennit87
Entrades: 26
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

dg. ago. 04, 2019 8:25 am

Per cert, jo també vaig amb Adeslas, així que els que t'he dit t'entren!

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::