CERCADORES SETEMBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dj. set. 12, 2019 6:07 pm

Holaaaaa!
Zennit i Cristina! Felicitats ja oficials pels vostres embarassos!Sobretot per tu Cristina que ja has fet eco i tot! Que guayyyy

A la resta ànims! jo ja entrant a sexy week, i coincideix en finde, cosa que es d'agrair!

A la resta anims amb els desesperos, SW i W!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dj. set. 12, 2019 6:26 pm

Bona tarda maques :***:

Super ENHORABONA per aquestes panxus!!! :-()) :-()) :-()) Zenit y Cristina !!!! Entec que sigueu prudents, pero al final hi ha que disfrutar cada moment.

Avellana Estem igual em plan bruixes total... A veure si encertem :ok:

Genis Tu et coneixes millor que ningu pero no podria ser implantacio? No seria la primera vegada que ho llegeixo. Mentre no hi ha w hi ha esperança.

taia A lo millor aquest mes has ovulat una mica mes tard. Et dic com a la genis. Mentre no hi ha w hi ha esperança!!

Nuri00 No soc cap experta, pero lo dels TE depen de la sensibilitat que tinguin del mui que es el que detecta la hormona. Els one step no els coneixo, pero per exemple el de la marca predictor posa que pots fer la proba fins a 6 dies abans de la w, quan mes dies d'hora menys fiabilitat tenen per aixo.

Ego: Estic bastant convençuda de que sera postiu aquest mes, pero les pors s'em mengen, por tambe a que m'estic fent ilusions, i encare no he fet TE, la DNW es el 15... Lo mes segur anire a la farmacia avui i mel fare dema a la nit. Es una pasada noies, tinc els pits super inflats, pero no els tinc sensibles com quan te que venir la w, crec. No us pasa que no sabeis el que es normal i el que no?

Ens llegim PEPOS!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dj. set. 12, 2019 7:14 pm

Hola noies!!

Primer de tot, felicitats a les panxetes!!! Cristina i Zennit. Ara a relaxar-se, deixar-se mimar i cuidar-se!! M'alegro moltíssim! Quina sort! A veure si m'enganxeu alguna cosa :ok:

He vist un munt de missatges i ja m'he perdut. Jejej!! Ja veig que unes quantes esteu en plan desespero. Taia, Genis, Avellana, RedBerry. Qui em deixo? Ànims!!!! Es pot! I si arriba doncs a seguir... No hi ha més... Què hi farem! Sobretot, relaxxxxxx. Molta sort!!! :ok:

Molt d'amor amb les SW que comencen!!! :love: :love: :love: a tope!!

NinaDina, si creus que necessites uns mesets per agafar forces i aire fes-ho. De vegades, es necessita. Vés a saber, potser després no estàs tan pendent i patapam! Jo vaig haver de parar pk em trobava malament i emocionalment no anava fina i vaig tornar en plena forma! T'entenc perquè quan portes temps es fa molt llarg. Estar pendent de quan ovules, quan no, quan és el millor moment,etc. És un rotllo! Per molt que et diguin que t'ho prenguis com sempre no és així. És realment tota una aventura!! Però, encara que sigui fent una pausa, seguirem amb ganes i, sobretot, il.lusió!!! Molta força i ànims! T'entenc 100%. I no estàs boja! Si tu ho estàs, jo estic tarada. Jajaja!!! És normal com ens sentim.

Merci pels missatges!! Estic més tranquil.la i iniciant de nou el xip de positivisme i alegria de sempre!!! :miko: em recluiré per no enterar-me de cap embaràs proper. Jejeje! És broma...

Ego: jo a Octubreeeeeee!!!! La propera jefa ja em podrà apuntar a la llista. Pel novembre faig anys. Seria un bon regal. Preciós, vaja. ;-)))
Avui com un clau m'ha baixat. Sóc un rellotge de cucut. Jeje!! I la maleïda quin mal... Bufff!!! Vaig dopada que no vegis... :b-))). Per fi, crec que el meu cos torna a ser jo!! Vaig ovular quan tocava i ha baixat quan tocava. Deu ser que m'estic calmant i ho nota.
Pel que fa a la prova, he trucat avui però no tenien hora i fins a l'octubre no hi aniré. Aniré al centre mèdic Cetir. M'ho va dir la gine i li faré cas. A veure si sona la flauta i no hi haig d'anar... M'han enviat per correu les instruccions i quin pal! M'he de posar un enema! Em fa més cosa això que la prova. Si no me n'he posat mai cap! Buufff! No sé ni per on començar....
I demà aniré a fer-me la super analítica, però abans hauré de preguntar a la infermera si la gine m'ha demanat dues coses que em demanen per la histerosalpingografia. Sinó tornaré a la gine. Encara tinc temps. No em vull estressar.

Ara em vull relaxar. M'han de fer les proves i no em vull posar nerviosa abans d'hora.el que sigui serà! :-o00m

Que vagi super bé aquests dies que queden per la DNW! Que no arribi! I els probables embarassos a veure si són positius!

Petonets maques!!
Una abraçada!! :--/)
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dj. set. 12, 2019 9:47 pm

Moltissimes felicitats cristina! :b-))) :b-))) :b-)))
Que bé!!! Tot anirà bé, es clar que sí! :-())
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dv. set. 13, 2019 12:09 pm

Primer de tot , Felicitaaaaaats Cristina, ja heu fet la eco i tot, quin momentàs!!!!! Zenit, enhorabona a tu també, encara que sigui normal que sigueu prudents, pero coi, quina alegriaaaa ehhhhh

Taia, la veritat es q sempre he estat molt regular, però abans del meu embaraç era de 28 dies, i ara els meus cicles son de 25. Almenys he arribat avui al 25è, només falta q baixi

Naneta, lo del enema es un rollo, però que sàpigues q a la teknon no m'ho van demanar, i en canvi si m'ho feia en altres centres si, pero si t'ho vols acabar de pensar... almenys ets regular rellotge de cucut, quina gràcia

RedBerry, si estàs tan convençuda, es que será positiu, tu coneixes el teu cos i els teus cicles, i amés no queda res per sortir de dubtes, quina alegría si acaba sent un altre positiu per setembre!

Gublin, siiii anavem iguals i ens hem descompasat, pero tornarem a coincidir.. A disfrutar força de la SW

Ego: jo tinc bastant clar q ve la W, no en tinc cap dubte, no se qui deia que podría ser sangrat d'implantació.. la veritat no conec a ningú del meu entorn que li hagués passat, i a més ja seria passat de dies. Però si q es veritat, que portu 3 dies fent petita taqueta al salvaslip, i res al neteja'm, i en sec me vindrà el mogollón, però almenys ja será quan toca..

Vinga vinga que Setembre està cargadet de positius!!!!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. set. 13, 2019 12:43 pm

Genis, vés a saber! Potser sí! Fins que no vingui del tot la W... paciència! I sort!! Jo, en canvi, sóc de cicles més llarguets. Va com va... a veure si se t’acaba de regular.
Jo tampoc conec ningú que hagi tingut sagnat d’implantació. És que no sabia ni que existia això. Em vaig enterant de coses a mesura que estic ficada en aquesta aventura. Si em passés a mi fliparia perquè jo si que depèn del mes em passa. Vaig tacant fins que baixa molt i molt bé.... jeje!! Sempre he pensat que quan m’hi quedi no em farà mal res perquè ara tinc tots els símptomes. Però bé... vés a saber com em sentiré!

I sí... entre rellotge de cucut i tenir tots els dolorets possibles... vaig apanyada!

I res... ja m’he fet analítica i m’he fet a la idea de l’enema aquest dels pebrots. Jo ho provaré. Si no em veig en cor no ho faig i punt. Ho fan posar per veure-hi millor i més clar. Això és el que m’ha explicat la infermera avui. Si no hi veuen tan bé mala sort.

Piano piano.. i anar fent... Encara no hi vull pensar massa. Pas a pas i anar descartant proves per saber el què!

Cuideu-vos!

Us vaig llegint!!

Bon finde!!
Una abraçada!! :--/)
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Avellana18 » ds. set. 14, 2019 10:53 am

Bon dia a totes! Faig una entrada ràpida per dir-vos que tot i q la data de warry és demà, aquest matí he fet un TE i ha sortit +! Estic nerviosa...ja sabem que pot no anar bé així que ...a veure què passa propers dies....us vaig dient!
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Zennit87 » ds. set. 14, 2019 11:28 am

Ooooooh!!! Moltíssimes felicitats avellana!

Entenc que estiguis espantada per què no podem saber si l'embaràs avançarà. Però no està a les nostres mans, així que t'aconsello que li parlis a la teva avellaneta i la disfrutis, per què si anés malament, aquest temps gaudit no te'l poden treure!!! Encara que a mi, després d'una avortament al juny, m'està costant portar amb serenitat aquest nou embaràs.

Una abraçada,
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: cristina1304 » ds. set. 14, 2019 1:54 pm

Hola noies!!
Moltes gràcies a totes per les felicitacions!!
Avellana18 moltes felicitats!! Quina alegria el positiu!!! :-())
Jo et diré que ho disfrutis al màxim i que estiguissis molt contenta i positiva... tot i que a mi em costa molt d'aplicar m'ho!! Amb tot el meu historial em costa molt estar tranquila fins que no passin unes setmanes i veure que tot va bé!

Va noies... que a veure si cantem més positius aquest mes! :p-)
Molta sort a les que acabeu el desespero aquests dies!! :-()-)

Petonets!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: NinaDina » ds. set. 14, 2019 2:28 pm

Eiii!! Moltes felicitats Avellana!!

Zennit, normal que intentis ser prudent, gaudeix molt!

Cristina, igual que la Zennit, gaudir el moment, que ha de ser molt bonic.

A veure quan puc anunciar-vos un positiu :), ara ja en desespero total, em tocaria W dimarts/dimecres, i avui potser es el dia que em noto menys les molesties, he sentit molesties tius W però més fluixetes desde dissabte passat, no sé pas...

Que passeu un bon finde!!!
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Avellana18 » ds. set. 14, 2019 6:40 pm

Gràcies noies!
Sí...jo tb sé el que és que el cigronet no segueixi endavant...ens va passar abans de tenir el nostre petit...per això ara tot i el positiu serem prudents fins q passin les setmanes més crítiques! Però estem molt contents!!!!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » dg. set. 15, 2019 1:19 pm

Moltes felicitats Avellana!! Quina emoció!! :b-)))

Que bé, noies, ja portem uns quants positius! :-()) >.-<:

Tot i que entenc que tingueu por (jo també vaig tenir un bioquimic), disfruteu d'aquest moment, de la il-lusió de veure el positiu i de saber que dins vostre hi ha un minicigronet. No deixeu que la por us impedeixi disfrutar del tot del moment. Ja sé que és fàcil dir-ho, però en fi, costa tant aconseguir un positiu, que quan el tenim l'hem de viure amb la major il-lusió possible :-()-) .

Com aneu les altres?

Jo vaig directa a l'octubre...Espero poder tenir més sort el proper cicle :--/)
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: aspi » dg. set. 15, 2019 5:49 pm

Bones!!! He estat superdesconectada del grup, ho necessitava, ja us vaig comentar que amb l'arrivada de la 4ª regla, la cerca se m'estava fent molt pesada. Estic més tranquila i ja a dies fertils. A veure que tal aquest cicle!!!!

Enhorabona a tots els positius!!Una abraçada
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dg. set. 15, 2019 6:16 pm

Ostres, entro i hi ha molts positiuuuus!!! Que be!!! Enhorabona a totes!!!!! >.-<:

Per aqui ja ens hem tirat a la piscina, però dubto que haguem fet diana perque no era la meva SW ni dies fertils ni res.... al comtrari, a finals de setmana ja m'hauria de baixar la W. Però bueno, anem practicant i molt be :content: Amb il lusió que se sol dir XD

Ens llegim!!
Imatge

Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dg. set. 15, 2019 7:49 pm

Bones!!!

Tinc poquet temps! així que vaig al gra! Avellana! moltes felicitats! Gaudeix de l'embaràs, pensament positiu i endavant!!!! I aquí estarem per a que comparteixis el que vulguis i com et sentis.

Dons jo, mes que SW, farem sexy day...ens ho juguem a una carta... a veure.... ens costa trobar-nos , perque a la nit estem cansats (ell més que jo) i les tardes de cap de setmana el nostre nen ja no fa migdiada (que eren els nos tres moments sexys), total, que se'ns fa difícil!
A alguna us passa el mateix??

Petonets!!!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dl. set. 16, 2019 7:52 am

Bon dilluns!!!!!

ooooohhhh un altre positiu, quina alegría, moltes felicitas Avellana, ja només veure el moment del positiu , quina emoció!!!!! Es aviat, però cal disfrutar de lo bò de la vida!!!! Zenit i Cristina, aneu-nos explicant.

Crec que amb aquest ja en son 3, això si que es un bon mes!!!!

Miri la veritat es q a les nits tb estem rebentats, i el cap de semana el petit no para, buscar el segon costa més en quan a trovar els moments que t'encaixin a la sw... per això a vegades han de ser pintxitos ràpids i jugar-t'ho a una carta, però ho aconseguirem!!!

Ego: A mi em va baixar dissabte finalment, així que cicle de 26dies, i ens en anem cap a l'octubre amb moltes ganes!!!!! Naneta, apunta'm per el 9/10
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Gublin » dl. set. 16, 2019 11:07 am

Moltes felicitats Avellana, quin setembre més maco ens està quedant!!!

Redberry, alguna novetat? vas fer el TE?

Naneta, Genis, sento les vostres W però m’alegra llegir-vos més animades, a per l’Octubre

Petonets per totes :-()-)

:mu:: Gublin
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » dl. set. 16, 2019 1:12 pm

Holaa!
Quin setembre més bonic amb tantes panxuuuus!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Moltes felicitats!!! Ja ens anireu explicant com creixen :)

He estat bastanat desconectada aquest dies, us he anat llegint a estones. Però a la feina, sembla que el setembre revoluciona a tothom i tot és per ja!! Ara per sort, he tingut un momentet per entrar.

Jo estic una mica preocupada... Dijous m'havia de venir la W i res. Dissabte al migdia vaig començar a tacar una mica, però molt menys que una regla normal, ahir igual i avui també, és quan vaig al lavabo que a l'eixugar-me em surt sang granatosa o marró però la compresa està impecable... No arriba a ser una regla però no crec que sigui sagnat d'implantació...
Sempre quan em ve la W, el dolor als pits marxa automàticament, i aquest cop sembla que cada dia em facin una mica més de mal i m'extranya molt!

A alguna de vosaltres li ha passat semblant?
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. set. 16, 2019 2:01 pm

aiii siii quin setembre més bonic amb tants positius!!! Avellana me n'alegro molt!! >.-<: >.-<: >.-<:

mar_ia que estrany aixo que comentes....a vegades un o dos dies abans que vingui de ple hi han tacadets, però acaba venint. I si et fas un TE? aixi surts de dubtes. A veure si encara tindrem algun altre positiu!!!! :b-)))

jo en plena SW també!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dl. set. 16, 2019 8:41 pm

Zenit, Cristina, Avellana enhorabona!! Ostres quants positius :b-)))
Qui s'anima a obrir octubre? Nosaltres estem en plena SW i estem a tope :p-)
Molts ànims a les q esteu en ple desespero, aviam si us apunteu a aquest mes tan fructífer!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::