CERCADORES SETEMBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dg. set. 29, 2019 10:13 pm

Hola noies!
La veritat és que som tantes que ja barrejo noms i estats ! No us passa? He d'anar tirant enrera per veure qui ha cantat positiu i qui està en desespero.... aiixxxxx!!!
Doncs el que si tinc clar es la confirmació del positiu de la Cirera.... felicitatssss! A gaudir de l'embaràs!!

Jo també estic en desespero, la DNW es avui, no ha aparegut, però bé, tinc mal de pits, per la resta normal, simptomes que poden ser de W o panxu... així que estic en modo zen, ja que crec que serà w, però fins que no apareixi, res!

Nuri00! ànims! ja saps.... si no hi ha w, encara hi ha esperança!

Doncs això, anem parlant!
Besitos
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dl. set. 30, 2019 7:49 am

Bon dia cercadores, ultim dia de setembre..

Feia dies que no hem conectava, i quina alegría veure un altre positiu, MOLTES FELICITATS CIRERA, >.-<: disfruta força d'aquesta nova etapa!!!!

Nuri i Miri, sou les ultimes en desespero de setembre, espero que tingueu molta sort, i ens pogueu cantar un altre positiu, i sino, aquí estarem per l'octubre per acompanyar-nos!!! Aneu-nos informant...

Per cert, ja tenim jefa per l'octubre???? algú s'anima a obrir el post????

Ego: Naltrus hem passat una sexyweek inexistent, hem estat els dos malalts i bastant fotuts, i se n'ha anat tot enlaire, aixi que aquest mes no el compto, pq no hem pogut fer deures quan tocaven... aixi que amb ganes de començar nou cicle, i tornar-ho a provar!!!!

Molts ànims a totes!!!!
Mapara
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 30, 2019 11:46 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Mapara » dl. set. 30, 2019 12:22 pm

Hola a totes!

Escric sense saber massa com funciona, si he d'obrir un post nou o escriure en aquest...
He anat llegint molt per la xarxa, aquest post i molts d'altres, d'altres anys també, etc., i al final m'he decidit a escriure.

Fa un any ben bé que ens vem posar a buscar el nostres segon fill (tenim un nen de 3 anys i mig que va venir de manera natural i molt ràpid). Així doncs, amb aquesta primera experiència ens pensàvem que així seria un altre cop (que ingenus mare meva...) i ens hem trobat amb què a mi m'han trobat moltes coses. Primer vaig començar amb infeccions vaginals, operacions de bartolino, i en una eco que em van fer a urgències per aquest tema, em van trobar un quiste endometriòsic de 5 cm. Fins aleshores jo gairebé no havia sentit a parlar mai d'endometriosi, però tenia clar que no m'ajudaria a tenir un fill. Em vaig informar molt i vaig començar acupuntura i vaig canviar la dieta (no làctics, no gluten, poca carn, etc). El fet és que el mal de la regla em va marxar, ja no m'he de prendre mai res, però l'embaràs segueix sense arribar.

El ginecòleg em deia que m'esperés fins al juliol abans d'anar a una clínica de RA perquè ja havia tingut un fill sense problema, però jo al maig d’aquest any ja no vaig poder més. I sort que no em vaig encantar! Vem anar a Fecunmed, i la meva parella tot bé però amb les primeres proves a mi ja em van sortir alguns valors hormonals una mica preocupants (FSH a 15 i antimulleriana d'1.13 amb 9 fol.licles antrals), la TSH un pèl alta (ja la tinc regulada), la vitmina D baixa. Em van dir que al cap d 'un mes quan tingués això regulat podríem començar, però per la TSH va ser just, a l'agost vaig fer les anticonceptives i ens hem plantat al setembre. Amb l'estiu pel mig, com que tneia temps, vaig decidir que no volia començar la FIV-ICSI sense haver-me fet un estudi més complet, i sort ambé que m'ho vag mirar (tot i que els metges em miràven en plan aquesta esta boja), però a mi m'era igual, tenia clar que si ens posàvem amb tot això era per intentar que funcionés amb elmàxim de garanties i estalviar-me alguna sorpresa extra. I efectivament, em van sortir els anticossos del gluten positius, i també els factors de coagulació. Així doncs estic amb Adiro 100 i quan comenci l'estimulació em punxaré Clexane40. Entremig també vaig decidir-me fer una ressonància magnètic per veure si l’endometriosi la tenia escampada per altres llocs i m’ha sortit que estic neta, excepte un petit possible quist enganxat a la cicatriu de la cesàrea.

El cas és que el 4 de setembre vaig començar amb el protocol curt i al primer control ja van veure que 2 fol.licles estaven disparats i ens van cancel.lar el cicle. El baixón és terrible quan això passa, et penses que ja ho tens encarrilat i després t’adones que ens trobarem mil pedres pel camí.
Em van dir que em punxés l’Ovitrelle per ovular i que si volíem provessim sort aquells dies però no n’hi va haver, i a sobre a la eco de control posterior em van veure que l’estimualció m’havia provocat 3 quistes funcionals. Vaig esperar a la regla següent i ara l’ovari dret ja el tinc en repòs però a l’esquerre hi tinc l’endometrioma més dos inquilins més que diuen que s’han fet més petits però encara hi són.

Em proposen fer protocol llarg amb procrin per veure si així millorem la resposta però la condició indispensable per poder-lo fer és ovular, i jo ja no tinc clar que el meu cos ovuli de manera normal amb el xute de coses que porto. Si no ovulo (ho sabre el dia 11 d’octubre) m’hauré d’esperar a la propera regla (si m’han marxat els quistes) i fer un altre cop el protocol curt m’han dit (però si ja no em va funcionar, em fa cosa repetir-lo i trobar-me en la mateixa situació d’aquí un mes...). Això és fa etern i el patiment és molt gran...

Avui m’he decidit a escriure perquè estic fatal. Ja no sé com sobreposar-me a la situació. Sé que ja tinc un fill, i em sento mooolt afortunada amb això, però és increïble com tot i saber-ho, no pugui sobreposar-me a la situació. Suposo que jo tenia un esquema de vida muntat i a la que se’t trenca, la feina que has de fer per assumir-ho és molt gran. Totes les que us trobeu en aquesta situació, voldria saber com ho fer per treure energia i positivisme.
És com si a la meva vida ara només exisitís aquest tema i tota la resta de coses han passat a segon terme.

Em fa il.lusió entrar aquí i que entre totes ens puguem ajudar, suposo que compartir-ho amb gent que està passant per situacions semblants ajuda molt.
Us he fomut un rotllo que m’he quedat a gust, si algú el llegeix i s’anima a escriure’m estaré molt contenta. He escrit al grup de CERCADORES de setembre 2019, suposo que és correcte, i si voleu muntar el d’octubre, per mi perfecte, allà estaré :)

Una abraçada i mola energia positiva a totes!
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dl. set. 30, 2019 12:41 pm

Hola noies!
Benvinguda @Mapara! Cercadores és un bon lloc per totes les que estem buscant quedar-nos embarassades a cada mes, ens fem companyia i ens expliquem com va avançant el cicle conforme passem per cada fase... També pots posar el teu post al fòrum de Reproducció assistida - FIV 2019, on trobaràs moltes companyes amb un historial similar al teu.
Aquí ara ja aviat s'obrirà cercadores d'octubre i saltarem de post per anar explicant qui té sort i qui no...
Jo, com tú tinc un nen de poc més de 3 anys i aquest ha estat el meu últim intent, si no hem fet diana aquest mes (i crec que serà que no, aquesta setmana ho sabrem) doncs ja ens plantem amb fill únic pq a la meva edat ja no estic per RA... això sí, tot i que no ens hi esforcem a fer deures, sempre quedarà la possibilitat que arribi "per sorpresa" ja que tampoc farem res per evitar-ho, només aturarem la cerca activa.
@taia! vés obrint octubre que sembla que ningú més s'anima!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. set. 30, 2019 5:07 pm

Hola!

Bervic, Nuri00 i Miri27, estem pendents dels vostres desesperos. Anims i molta sort, ben aviat sortireu de dubtes! Seria xulo poder cantar les vostres panxetes abans de tancar el post de setembre!

Genis, quina llàstima que estiguessiu malalts durant la SW...però ja saps que amb un únic intent hi ha possibilitats. I sino, doncs a pel proper cicle amb il-lusió!

Mapara, benvinguda i ànims amb tot aquest procès pel que estàs passant... Com ja t'ha dit la Mirinda, passa't pel post de Reproducció Assistida també, on podràs compartir tot el que expliques amb persones que han passat pel mateix.

Mirinda_taronja, ojalà ens puguis donar bones noticies!!! I sino arriba ara, qui sap si ho acaba fent d'aquí poquet fent cerca no activa... ;-)

Noietes, veig que no ha sortit voluntària per obrir octubre, així que vinga va, ara que estic al pc, aprofito i l'obro!! Ens llegim per allà! :-()-)
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dt. oct. 01, 2019 2:23 pm

Hola,
només passo per dir-vos que no hi ha hagut sort tampoc aquest mes tot i que vam fer deures a la perfecció. Com diu la taia a partir d'ara faré cerca no activa... mai se sap si per aquesta via hi haurà sorpresa! Ha estat entretingut compartir aquests tres cicles amb vosaltres. Us desitjo el millor i que aquestes panxus no tardin en arribar!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. oct. 04, 2019 12:55 pm

Mirinda, moooltíssima sort!!! I qui sap! No està tan pendent potser et reporta una regalet ben bonic!!!
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::