CERCADORES SETEMBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. ago. 30, 2019 8:16 am

Benvinguda Crunchi!!! :--/)
Apuntada estàs ja! No he pogut posar l’emoticona de la trona perquè amb el mòbil... No tinc internet... :ufs:

Cristina1304, vinga que a veure si no baixa i ho celebrem!!! I Gublin el mateix!!! Un ole ben gran!!! Acabarem molt bé l’agost!!! :b-)))

Ego: Com vaig dir estava fent TO i crec que endevinada la sw! També m’estava prenent temperatures i entre ahir i avui ja m’ha pujat així que dimecres vaig ovular com sortia a la tireta. Per tant, crec que ja sé per on va el meu cos. Deixant de banda els cois de retards que em donen esperances, l’ovulació la tinc força de manual. A veure el mes vinent com va!! I puc assegurar que és de manual. Igualment, jo espero no haver-ho de fer... jeje!!

Si vaig ovular dimecres avui va bé fer deures o ja no serveix per res?

Actualitzo la meva DNW i endavant!! Esperem que no arribi a donar pel sac!

Siau siau!!!!
Una abraçada!! :--/)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Gublin » dv. ago. 30, 2019 11:35 am

Booon dia :***: :***: :***:

Bervic doncs em vaig fer un de tires one-step, els què em venien amb els TO. Però no crec que sigui encara un retràs encara, ja que segons el TO vaig ovular a dia 26 de cicle amb lu que la DNW es demà…. Així que de moment no em vull fer il·lusions ja que avui tinc una mica de punxadetes, a veure com acaba això!! :-o00m :-o00m

Naneta, béee doncs que ho tinguis controlat això ja!! L’òvul aguanta unes 12-24h, però tu fes els deures per si acàs hehe ..::··

Cristina, molta sort demà >.-<: >.-<:

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. ago. 30, 2019 12:46 pm

Ok!! Merci Gublin! Ja m’ho semblava, però volia assegurar-me. A veure si es pot que entre que estem pendents del tècnic i que per la tarda marxem... Jeje!!! I sinó a veure si hem fet diana algun dia... Tan debó! Però ja m’ho prenc que em
vindrà com sempre que sinó després m’emociono i m’emporto una patacada.

Bé, molta sort per demà!! :p-) Que no arribi a cap!!! Ni a tu ni a la Cristina ni a la Little Muffin. Paciència i tranquil.litat. Que en aquests moments costa tenir-la. :-o00m :ok:

Siau siau!!! :content:
Una abraçada!! :--/)
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dv. ago. 30, 2019 3:29 pm

Hola noies!
Naneta, si millor acabar de fer feina després de l'ovulació.... però tu tranqui si no en podeu fer més, que segur que abans d'ovular ja n'heu fet molta...I són els dies més importants!
A veure si aquest mes pots cantar el positiu!!! >.-<:
Gublin, a veure si demà és el nostre dia! I també per la little muffin!! Ja queda menys noies!! :-o00m
Demà si no hi ha W em ppi farem TE! :--/)

Molts petonets a totes!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. ago. 30, 2019 5:46 pm

Gublin, cristina1304, molta sort aquest finde!!! quina emocio!!! ja ens informareu si feu TE! estarem pendents >.-<:

jo vinc després de vosaltres, el dilluns és la meva DNW, de moment començo a notar algun doloret preW però menys que altres mesos. A part d'aixo res més... res més diferent.

a veure si tenim sort i cantem uns quants positius seguits!!! tinc tanes ganes ja de veure el positiu... :b-))) haurem d'esperar uns dies :-o00m :-o00m

per cert Naneta si pots actualitzar la info inicial meva, estic ja al 7è mes de cerca en comptes del 6è. Gràcies bonica!! :()()::::
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » dv. ago. 30, 2019 8:08 pm

Hola noies,

Cristina1304, Gublin i Little Muffin això està mooolt emocionant!! Expliqueu com aneu!!! Volem noticiees!!

Nuri00 queda no res per dilluns i per sortir de dubtes! Molta sort!

Naneta, oleee per aquests deures tan ben fets ;-)

Jo en plena SW però crec que no la podrem aprofitar del tot. Vam començar molt bé, però costa trobar moments amb la taieta per casa z2:-) Tampoc vull pressionar massa al Taio, ja que li ha costat molt decidir-se a cercar el segon, però a l'hora estic tan il-lusionada que inevitablement vull aprofitar al màxim els dies bons. Es complicat trobar un equilibri :-:) .
Vosaltres durant la SW ho feu dia si dia no tal i com recomanen?
Que bé poder anar parlant d'aquestes cosetes per aquí
Anims a totes!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. ago. 30, 2019 9:04 pm

Fet Nuri00!!! :()()::::

Taia, merci! Jaja!! Nosaltres ho intentem sempre. I ho estem fent aquests últims mesos. Però no cal obsessionar-se. :love: Es fa el que es pot. Mentre ho facis amb alegria i molt d’amor. Jijiji!!!

:b-))) :b-))) :b-)))
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Dafneta27 » dg. set. 01, 2019 10:25 am

Bon dia noies!!

Moltes gràcies Naneta per obrir el post!!!
Et dono les meves dades actualitzades:

Dafneta
EDAT DELS DOS: ell 33, jo 35.
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 5 anys.
CICLE DE CERCA: 2on cicle.
DNW: 19/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
L'altre embaràs vam trigar uns 15 cicles aprox. en quedar-nos per culpa de les pastilles anticonceptives que vaig prendre durant molts anys.
Aquesta vegada estic neta, no he pres cap pastilla més. Tinc un cicle molt regular de 28 dies aprox. i sé perfectament quan ovulo, pel tipus de moc i pel malestar que tinc als ovaris.
Porto 3 mesos prenent Acfol.


Hola Taia benvinguda!! Tenim en comú els nens del 2014!! <:-< <:-<
A la teva pregunta de si fer-ho dia si, dia no... nosaltres ho fem així, però quan em vaig quedar al 1er embaras ho vam fer el dia anterior a la ovulació, durant la ovulació i el dia desprès, vam acorralar a l'ovulito jijiji

EGO: Noies la meva DNW és el 19 de setembre si ho miro desde la warry forta, pequè si ho recordeu vaig tenir sagnat 5 dies abans...
Avui tinc moc lliscós i trasparent.
Vaig comprar TO online, però no em surt la ratlleta, suposo que encara no ovularé.
Quan surt marcada era que a les 24/48h ovulaves no?

A les que esteu en ple desespero... molta sort! estem pendents de vosaltres!! :ok:

Ens anem llegint guapes!!
Imatge


Imatge
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: aspi » dl. set. 02, 2019 6:59 am

hola!!!! A mí se m'ha avançat un día! Se m'esta fent molt pesada la cerca... Si em pots actualitzar please.

Aspi
EDAT DELS DOS: Ell 34 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: Dos nens de 4 i 2 anys
CICLE DE CERCA: 5e
DNW: 30/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer fill el vaig tenir amb 26-27 i el segon amb 29. Ja he superat el TEMpS de cerques dels dos embarasos i desitjant q arribi el tercer ja.
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dl. set. 02, 2019 7:20 am

Nenes! Post de setembre que treu fum ja! :p-) a veure si és el nostre mes! Nosaltres aprofitant a tope el finde d'ovulacio! Jajajajaja DNW el dia 15 de setembre! Un petó a totes i bona setmana!
aainnaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 02, 2019 9:56 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: aainnaa » dl. set. 02, 2019 10:33 am

Bon dia,

És la primera vegada que escric per aquí i el motiu és per què ja fa uns mesos que estem pensant en buscar un embaràs. Els dos tenim 26 però portem 9 anys junts i ens encanten els nens. Tot i que jo sóc autònoma i ell esperant per entrar llistes d'educació primària, no saps si és el millor moment però les ganes ens fan veure les coses més positives i no pensar tan amb la part econòmica i no ser si és un error.

Algú que hagi estat en una situació similar????
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dl. set. 02, 2019 11:17 am

Hola cercadores de setembre,
Us he estat llegint després de la desconexió d'aquests dies de vacances, i ja tornem a la rutina.

Naneta Moltíssimes gràcies per obrir el post de setembre, la veritat es que amb les vacances us vaig tenir oblidades al estar fora. Lo dels dolorets de w sempre son pre ovulatoris, ens avisen que ja ve els dies. Jo ja ni faig to, pq amb els dolorets, ja començo a fer feina, diuen que els dies abans compta tb.

NinaDina, la gent es molt pesada, jo vaig estar aguantant molt de temps abans de tenir el primer, preguntes incordiants de i per quan nens? la veritat es que hem posava negre, pq en aquell moment ni en volia i ni se m'havia passat per el cap, i sempre els hi deia, me'ls cuidaràs tu? doncs preocupa't de lu teu. i ara hem trobu que hem diuen, i per quan un germanet? ara si que el busquem, i penso, ostres q no es tan fácil, la gent es pensa q es pim pam, i hauria de tenir cura a l'hora de preguntar. En fi... que no hi pensen.

Benvinguda Crunchi, ja veus que som unes quantes al Setembre.

i Aquest cap de semana, estaba molt interessant oi, Gublin, Little Muffin, i Crisitna

Ego: tot i estar de vacances, no he fet gaires deures, crec que ovulava entre el 29 i 30, i vaig fer deures només el 27 i 29, pq he estat força encostipada, i encara ho estic, m'està durant bastant. Entre dolores pre-ovulació, regularitat, fluxe... alguna vegada he tingut to i hem quadraven els dies. Així que aquest cicle estic una mica juanchi i desconectada, crec q tb va bé per renovar ganes.
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dl. set. 02, 2019 2:29 pm

Hola noies!!

Doncs em passo un moment per informar de com estan les coses!
Jo vaig veure el positiu al TE divendres... però com que el mes passat ja em va passar i al cap d'una setmana vaig tenir un bioquímic...mhe continuat fent TE cada dia i es continua veient la ratlleta del positiu... però no va a més... així que segon mes de búsqueda i segon bioquímic! Un pal noies! Però què hi farem! :ufs:
Ara a esperar que em baixi la regla que suposo que vindrà en uns dies i a seguir!!

Molta sort per aquest setembre a totes!!!
:--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. set. 02, 2019 3:48 pm

Dafneta, no utilitzo TO, però pel que he llegit sí que les 24-48 hores després del positiu són els moments clau. Siii compartim el tenir nens del 2014 :camio: . A veure si hi ha sort i ben aviat els hi podem donar un germanet/a! :love:

Aspi, sento que ja hagi arribat la W. Anims! He vist que la propera data NW és també al setembre, per tant setembre encara pot ser el teu mes. Jo també a vegades em pregunto si em costarà molt quedar-me embarassada. El meu primer embaràs va arribar al tercer cicle, i el segon que va acabar en bioquimic al segon... però ara ja sóc més gran, tinc més pors, veig que ja tinc una edat i penso que és molt probable que costi més.

Avellana18, a tope amb aquesta sexy week!!

aainnaa, benvinguda! :--/) doncs és complicat trobar el millor moment per cercar embaràs. Quan no és la feina, pot ser la situació familiar, econòmica o qualsevol altra circumstància. Està clar que és molt important que tingueu certa seguretat a nivell econòmic, però si teniu ganes i penseu que és el moment, doncs endavant. Heu de fer el que realment sentiu. Lo bo que teniu és que sou joves i per tant, teniu més marge de temps si ho voleu deixar per més endavant.

Genís. molt bé que hagis pogut desconnectar una mica i prendre't el cicle més relaxada. :ok:

Cristina1304, sap greu el que expliques... Però, t'has fet un TE Clearblue per contrastar?


Com aneu les altres?

Ego: Jo poca cosa a explicar. Ja us vaig dir, vam començar molt bé però crec que només hem fet deures abans de l'ovulació, per tant poques esperances tinc. Ja veurem! :content:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. set. 02, 2019 3:56 pm

Cristina1304 ja he vist el teu comentari a cercadores Agost. Ostres no sabia gens que això existia... em sap greu... desitjo de tot cor que la propera sigui la bona!!! :-()-)

Aainnaa benvinguda! això és una decisió molt personal, però jo si en teniu ganes us animo a que us hi poseu. La situació ideal mai la trobaras i la situació que expliques tampoc és tan dolenta. A mi em va passar algo similar. Ens hi vam posar amb 30 anys (durant la cerca ja n'he fet 31), però ja portavem 6 anys de relacio i ja feia temps que ens teniem ganes. Ho vam anar posposant per temes laborals, de voler viatjar, etc etc. I ara que ens vam decidir ja anem a pel 8è cicle de cerca i se m'està fent molt llarg. A part, resulta que tinc endometriosi i ovaris poliquistics i per tan la cosa encara ens han dit que costarà més del normal. Si ho arribo a saber, ara m'hi hauria posat abans!
Per això, si en teniu ganes i la situació és mes o menys bona, no us ho penseu perquè no saps mai si serà a la primera o tardareu uns quants mesos o anys!
tot i això, és només la meva opinió! :ok:

aspi quin greu la W!!! a mi tmb se m'està fent molt pesat... t'entenc molt

ego: avui és la meva DNW i ja he començat a tacar una mica. Necessito explicar-vos com em sento... m'han trobat endometriosi i per tan, un motiu més perquè ens costi més el positiu. Estic una mica fastiguejada ja. Comencem el 8e mes de cerca i la setmana passada una amiga em deia que no hi pensi, que ella es va quedar quan no va mirar TO ni res (al 2n cicle de cerca). I penso vaia tonteria de comentari...i jo tmb he estat mesos sense mirar TO, mes relaxada, i re de re. Aquests comentaris em fan sentir culpable, com si fos culpa meva de no quedar-m'hi perquè hi penses o perque has volgut fer TO.... i ho trobo molt injust aquests comentaris de quan no hi pensis t'hi quedaras. Encara et posen més pressio, almenys a mi...

sento el rollo...necessitava desfogar-me
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dl. set. 02, 2019 4:29 pm

Hola noies!!

Després actualitzo les últimes dades que heu enviat i faig un repassillo que tot estigui ok.

Primer de tot, Cristina, em sap molt de greu. Prova, com diu la Taia, a fer-te un clearblue. Mai se sap. L'esperança allà està mentre no arribi la w. De totes maneres, t'envio una abraçada ben forta!!

Aainnaa, benvinguda!! Si em fas el resumet com el que tenim amb les dades, t'afegeixo al post.
Està super bé que estigueu engrescats!!! I buscar el millor moment sempre costa. Sempre hi ha un all o una ceba. El més important, com diuen, és una base econòmica. Encara que la il.lusió és essencial! I el punt a favor és que sou joves!! Ja m'agradaria tornar enrere. Jeje!! Però si ho teniu clar, endavant!!!

Aspi, em sap greu... T'entenc perfectament...

Nuri00, Entenc que estiguis xof. I t'entenc perfectament. La gent fa comentaris que no toca. I, massa sovint, són totalment inadequats i molt impertinents. Si una noia té la sort que es quedi embarassada sense pensar i super relaxada a la segona o a la primera de provar-ho, doncs millor per ella. Però calla!! I més quan saps la situació de qui tens al davant. No conec la teva amiga, però tacte... No massa. Perdona si dic que té poc tacte, però és que tela!!

I no t'has de sentir culpable. De què? Cadascú viu la recerca de l'embaràs com sent. Fés sempre el què el cor et demani. Ni més ni menys. Pensa en tu, en vosaltres. Culpable mai. I menys d'això perquè s'escapa de les nostres mans. És un objectiu que per assolir-lo hi entren molts factors i diria que només un depèn de nosaltres: les sexy weeks. Jejej!!

I això que diuen que quan no hi pensis, t'hi quedaràs és una xorrada!! Si que és veritat que els nervis hi fan. T'ho dic jo que sóc una bleda i al principi hi pensava massa i vaig acabar amb uns mals de panxa que et mores i amb una baixa! I tot perquè portava tota la vida sentint dir que tothom s'hi quedava ràpidament i jo pensava que també i no! Error!! No sé... Vaig prendre-m'ho massa a pit. Sóc molt sensible. Sempre he volgut ser mare. Ho tinc super clar i veure que no arriba, que ja en tenia 35 i ell 40 i buscàvem i res... Doncs m'estressava moltíssim i vaig tenir ansietat. I em va afectar massa. No era jo. Jo sóc alegra, optimista, dinàmica, un nervi.. I estava trista, no tenia ganes de fer res, una merdeta! Sort que em vaig dir jo soleta: Para ja o pilles una depre de cavall!! Això va ser pel febrer i ara ja estic més relaxada. I ja sóc la de sempre!!!

Així que, Nuri00, amunt!!! Que tot arriba i ho aconseguirem!! I als comentaris absurds ni cas!!! Serem unes mames estupendas!!! :ok: :ok: Desfoga't sempre que ho necessitis! Per això estem! Per recolzar-nos!!

Per la resta, a tope aquest setembre!! A veure si l'acabem amb molts positius. Que vagin molt bé les sexy weeks i sexy days. Jeje!! Que, escolteu! De vegades, amb un dia n'hi ha prou. Fem creuada de dits. I mira! Per descansar una miqueta tampoc està malament.

Ego: nosaltres ja vam acabar la sexy week i res... A esperar la setmana vinent que no arribi la w. I sinó intentarem no prendre'ns-ho massa malament per seguir el mes següent. Aquest mes crec que ho hem fet millor sabent quan ovulava. I només per això ja estic contenta. Sembla que tinc ovulació de manual. Per altra banda, divendres tenim visita a la gine i li explicarem tot a veure què ens diu. Ho hem anat posposant, però millor anar i a veure si ens envia a fer alguna prova o no. O ens diu que deixem passar uns quants mesos més perquè si que és veritat que ens hi vam posar pel mes d'octubre del 18, però molt pim pam, i entre la meva baixa i tot potser aniria bé donar-nos un temps més abans de fer proves. Ai! No sé... Ja dirà ella! Els nervis són molt traidors i a mi em van afectar massa.... Sóc massa sensiblona... Sort que ara estic més zen.

Bé, callo ja que m'enrotllo!!

Alegria pel mes de setembre!!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. set. 02, 2019 10:46 pm

hola noies! Que bé avui, quina activitat! m'encanta posar-me a llegir els posts ara una estoneta al sofà...

aainaa! Com than dit, si en teniu ganes, endavant! Però si voleu esperar teniu marge! sou super joves! Així que qualsevol cosa estarà bé. Tenir un fill és una responsabilitat que t'acompanyarà sempre, per lo bo i dolent, però també és una experiència enorme!

Nuri00, nena em sap greu tot això que expliques, ets de les primeres cercadores que vaig coneixer... Però va, ànims amunt, que tard o d'hora el positiu el veuràs! no defalleixis i ves fent deures quan toca, ves donant oportunitats i segur que al final surt!!

Cristina, pero son molts dies que el TE et surt positiu, no? quants dies portes de retràs? Segur que és un bioquímic?

Aix nenes, quantes coses... moment Ego: poca cosa, aquest mes no vam poder fer deures, així que espero que la W em vingui ja i així ja iniciem un nou cicle. Amb les vacances pel mig, dormint amb el nen i en una casa de poble en familia ( pares, avis, cosins, tiets.. )... res! a pel setembre!
petons i ànims a totes!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dt. set. 03, 2019 10:00 am

Noies se m'ha adelantat 1 dia, així que passo a octubre. Amb els anteriors la cerca va ser curta però aquest s'està fent esperar i penso en l'edat dels 2 i no sé, vaja avui estic negativa.
Espero que la vostra sigui curta i trobeu positius aviat.
Ens anem llegint
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. set. 03, 2019 11:09 am

Actualitzo dades, tot i que us seguiré una mica en la distància...

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 jo i 20 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 2,5 anys
CICLE DE CERCA: 8è després de tornar a la normalitat
DNW:
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: per nadal vaig tenir un avortament diferit (9-10 sg) i em va costar 2 mesos tornar a tenir cicles regulars. Anem fent però l'edat juga en contra i cada cicle és una mica un pal. ànims que tot arriba
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Gublin » dt. set. 03, 2019 2:22 pm

Hola maquess :***:

Taia, diuen que el millor és fer-ho dia si i dia no, per tal que els bitxitos tinguin una millor qualitat.. ..::·· ..::·· però bé, si sorgeix cada dia tampoc crec que sigui un problema jeje

Aina, com ja t'han dit sembla que mai arribi el moment "perfecte", però jo sóc de les que penso que si us fa il·lusió i us veieu preparats i sentiu que és el moment...endavant!!!!!!!!!! :love: :love:

Genis, benvinguda de les vacances! A veure què tal el cicle.. però si vas ovular el 29 ja vas fer bé els deures, així que a veure si et recuperes del costipat i et porta una bona notícia >.-<: >.-<:

Aspi, Bervic, sento les vostres W, :-()-)

Nuri, aix em sap molt de greu el què expliques. Els comentaris de la gent.. un món apart. Com si per "relaxar-nos" o "no pensar-hi" ens haguéssim de quedar embarassades. Això si, mai t'has de sentir culpable, per res!! Feu el que feu ho estareu fent bé, perquè ho feu amb il·lusió i ningú més que vosaltres desitja aquest bebé. Aquí estem pel que necessitis maca, perquè et desfoguis i compartim moments en els què sembla que ningú ens entengui... No se vosaltres, és un tema molt personal, però de moment nosaltres no hem dit a ningú que estem buscant més que res per no començar a sentir "la pressió" de la gent, volem disfrutar-ho i intentar estar tranquils sense estar pendent de la gent.

Cristina, t'he contestat al post d'Agost... ja ens vas explicant i ànims :-o00m

Naneta, aiiiiii doncs amb els deures fets només queda passar el millor possible el desespero. Com t'entenc amb el què dius... Ja som dos de molt emocionals, jo també he patit de molts nervis aquests últims mesos, se'm va ajuntar amb un tema mèdic (vam haver de retrassar la cerca) i no semblava jo... :(

EGO: Vaig escriure-ho al post d'Agost, però finalment em va baixar la W el dissabte :ufs: :ufs: . Ni temps vam tenir a fer el TE... però bé, almenys ja es va acabar aquest cicle llarguíssim (39 dies) i amb això i els TO he calculat quan vaig ovular. Demà vaig al gine per explicar-li i també el caos que he tingut amb els TO (em va semblar veure dues vegades en diferent moment del cicle positiu) i a veure què.

Naneta please pots actualitzar les meves dades??

Gublin
EDAT DELS DOS: 30
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 01/10
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Intentant comprendre el meu cos després d'un cicle moooolt llarg i estrany.. continuaré amb els TO i espero que a la tercerca, vagi la vençuda!!!

:mu:: Gubliln

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::