- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 19, 2019 9:12 pm

:--/) entrada super expresssss!!

noies que no trobo la tablet i dsd el movil es una mica rollo :ufs:

vannion em sap greu la W.... aviam desembre si ens dona mes sort!! molt maco el vannion, convidal a participar al forum jejejje

naneta moltes felicitats pel cumple!!! et desitjo moltissima sort x dema!! pensaré en tu!! ojalá s'alineen los astros i puguis cantar positiu!!!! ai quins nervis!! anims bonica. Ai, aixo que dius fel fluxe, a mi em sona que si, estant embarassada tb vaig tenir fluxe.

benvinguda sine88, dspres/demà poso les teves dates a la llista!! si vols fer To mirat els de amazon que son mes senzills pero molt mes economics!!

nuri ja ens aniras informant.... si al final aneu a RA o no us cal. Moltissima sort!!!

Genis, Louly.... agghhhh nerviiiis!!! molta sort si feu TE! anims amb desesperoooos!

anika el meu home tb posa cares de mico quan li parlo de TO jajajajja quina risa. Per aixo en aquesta cerca no li en parlo, pq amb el mini cruncho em mirava com si li parlés en xinès XD

ego estem de SW. Ahir vaig veure el fluxe clara d'ou i vam tenir pinxito. I avui tb he vist mes fluxe, aixi que observo el meu cos i sudo dels TO, ale!!! Si ho veig clar amb el fluxe doncs ja esta XD A lo loco jejeje Penso anar al ataque aquesta nit, no faré allo de dia si/dia no..... digueu-me kamikaze jejeje
Ah, us volia preguntar, creieu que dijous que tinc cito per la SS li puc dir a la gine q em miri els meus ovaris o m'engegarà a cagar?? :-D


Com aneu les altres? novetats??

redberry que ens hem creuaaaaat!!! a tope amb la SW siii!!! ..::·· neujor:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dc. nov. 20, 2019 6:25 am

Sóc un desastre.... em llevo abans, em llegeixo les instruccions atentament i quan ho faig, ho faig malament... Un autèntic desastre! L’he submergit segons, llavors el tapo, recordo que són més, el destapo, el torno a submergir, el tapo i clar... fatal! Ha tardat un ou a sortir la línea de control i l’altra ni aparèixer. I he pensat, faig la tireta. I la tireta no surt res... així que no... :ufs:

Avui el maromo anirà a comprar un altre a la farmàcia. Aquest el vaig comprar jo per Amazon pensant que algun dia el faria servir i la lio!!!

I res... que tampoc em faig massa il.lusions... que serà que no i tindré un retard descomunal que espanta i la setmana vinent estaré cagada per preguntar a la ginecòloga què li passa al meu cos...

Bufff... quina rallada porto. Què hi farem! Sóc burra! Estava tan nerviosa que ho faig al revés. Almenys ara ja sabria segur que no....

Aniré preparada per si baixa... una merda! I sinó demà m’ho torno a fer... i si segueix blanc nuclear i sense baixar, el cap de setmana i si segueix igual dimecres ja li dic a la gine i que em miri ella.

Quina p.. merda! Perdó!

I coses rares que em passen a mi. A veure si no sóc l’única. És possible ovular sense haver tingut la regla? Ja sé que ho vaig preguntar. Però jo ahir vaig fer-me una tireta i em va sortir força marcat... me la vaig fer perquè tenia molt de fluxe i jo què sé!
Que ja no sé si em funcionen.... quin cacau mental.
Això d’estar en recerca m’està aportant unes coses més rares al cos.... i estic aprenent coses que mai hagués pensat que sabria.

Nenes, crec que n’estic tarant... jajajaja!! Bé m’ho prendré rient! Ara ja vaig amb la idea que baixarà. Ja no tinc pressió. Demà el repeteixo i ja n’oblido!

Vaig per feina! Que m’he llevat d’hora i arribaré tard!!!
Una abraçada!! :--/)
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dc. nov. 20, 2019 8:19 am

Ostres, Naneta! Però a mi em sona que el TO marcat també pot dir que hi ha embaràs. Jo vaig tenir mooolt flux tot l'embaràs. Des de la primera falta. Era com aigua i em sortia de cop. I a mi els TE de tireta mai m'han anat massa bé. A veure demà amb un de farmàcia. Molts ànims! Ara ja portes molts dies de falta!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Sine88 » dc. nov. 20, 2019 8:29 am

Bon dia noies, gràcies per la rebuda!

Naneta, a veure si demà al repetir-ho correctament la cosa canvia... esperem que si! El tema d'ovular sense haver tingut la regla, ni idea. Aprofita que tens hora a la gine i pregunta-li tot, no tinguis por!

La sensació que em dóna a mi el cos, és que desde que vam decidir posar-nos al tema, he tingut desajustaments que mai abans m'havien passat... Cicles de 40 dies, sangrats de casi 10 dies... com diu me mare, això és perque t'escoltes massa, potser té raó la dona, alguna cosa sabrà que ha tingut 3 filles <:-)

Res noies, ànims amb el dia!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 20, 2019 10:27 am

Naneta si et serveix de consol, quan em vaig quedar embarassada del mini cruncho em vaig comprar un CB i també la vaig liar i em va donar error de lectura. Vaig pensar "els 15€ mes malgastats d la meva vida" jejeje Coses que passen. Tu tranquila, que esperança és l'ultim que es perd que diuen.
Lo de ovular sense tenir la regla.... mmmm no sé si vols dir que mentre no hi ha regla, pot ser q encara no hagis ovulat... que es retrassa l'ovulacio i per tant, es retrassa la regla? vols dir aixo? pot ser.

anims!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: dolly » dc. nov. 20, 2019 11:28 am

Hola noies!

quin moviment!

Naneta, no et preocupis! fallos del directo, no?
Anim, et faras un altre test dema?

Vannion, que maco el teu home, i que involucrat, jo crec q quan hagi de fer el TE li dire al meu marit q els compri ell.

Redberry, quina m**a la W! No et desanimis, :-()-)

Crunchi notes doncs que tens les regles mes curtes que abans de tenir al mini-crunchi?
Jo tambe he notat canvis en periodes d'stress, pero si vas a la gine potser et pot recomanar alguna cosa. Ja ens dius com et va la visita

Sine88 & godiva Hola noies, jo tambe m'acabo d incorporar al grup, espero que tingueu una cerca curteta, o almenys la q veiem per aqui, ja q dieu q porteu alguns mesos d cerca.

louly encara no t'has fet TE? quin aguante q tens, jo no podria!
Anims, q mentres no hi hagi W hi ha possibilitats.

Paciencia amb les q esteu en desespero!

*Ego* Doncs aquesta setmana hem començat oficialment la cerca, pero estic una mica desentrenada en aixo de SW i ovulacio,
Crec (fixant-me en el fluxe) que ovulo aquesta setmana.
Em voldria descarregar una app, per tenir control i tot a ma, pero faig servir molt el mobil ala feina, per testejar i avegades el deixo a companys i em fa cosa q vegin si tinc una app de ovulacio instalda :S
Vosaltres teniu les vostres dades de ovulacio en una app o de manera analogica? (paper i llapis)

Ens llegim! PEPOS
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dc. nov. 20, 2019 11:49 am

Jajajaja!! És que el què no faci jo, no ho fa ningú! Mira que liar-la.... A mi, Crunchi, em va sortir més barat. Almenys... i com que era clearblue (dels antics. que no surt les setmanes) i barat vaig comprar-lo. I pel que ha servit... Per res!! Avui el compra i torno a fer-lo demà i ja descartem segur. I com que serà que no, doncs a bufar-la. ja baixarà quan li surti dels pebrots! arggggg!!!

Dolly, jo ho tinc apuntat en una aplicació. I així controlo. Me la vaig baixar fa uns anys per saber quan em baixava la regla i ara em serveix de guia. Res més. Perquè ja veig que el meu cos si li dóna la gana de passar de mi, ho fa!!

Crunchi, em referia si es pot ovular una altra vegada sense baixar-te la W. Jo vaig tenir la W el 12 d'octubre, vaig ovular el dia 22 d'octubre. Per tant, ja hauria d'haver baixat fa dies. Mira... que jo què sé!! Quina merdeta! Tinc tests de dues marques diferents i cadascun marca coses diferents. Així que ja no sé quin funciona quan toca, quin no, si els envio els dos a pastar fang, si ja vaig a la meva bola i passo de tests.... Amb això estic rallada!

Ma mare em diu que estic massa pendent de tot i que ella no es mirava tant i bé li va anar. Que amb mi fins als 4 mesos no va trepitjar el ginecòleg. jajaja!! Potser li hauré de fer cas. N'ha tingut tres...

Bé, noies. Ja no hi vull pensar més. Faré el test i ja m'oblido. ja vindrà quan li surti!! Quin mes més horrorós!! Quin suspens! I els dolorets els segueixo tenint... Ja no sé de què són. Del cicle segur. Però ja no sé de què!

Estic tarada!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Una abraçada!! :--/)
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dc. nov. 20, 2019 1:23 pm

Noies això de la temperstura sabeu com es medeix? Perquè me l'he pres ara per provar i la tinc baixíssssssima. Em puc oblidar d'embaràs, no? De fet només hem fet dos intents em dos dies seguits, així que molta diana hauríem d'haver fet .
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dc. nov. 20, 2019 1:42 pm

Godiva, te m’has de prendre de bon matí. Te’l deixes ben aprop de tu i abans d’aixecar-te te’l poses a sota de la llengua. Ara no val la temperatura que t’hagis pres. És sempre pel matí, abans de fer cap moviment d’aixecar-se i procurar que sigui a la mateixa hora. Tot i això, jo no he estat purista, i si varies mitja hora tampoc passa res.
Malgrat això, he llegit que depèn si varies de minuts amunt o avall varia i clar, no és fiable. Però bueno... jo ja passo també d’això! Em vaig cansar... jejeje!!
Igualment, amb una vegada també s’encerta!!! No vol dir res. Ànims!!!

Petonets!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dc. nov. 20, 2019 1:50 pm

Holiiiiii!! Quan moviment noies!!! :p-) :p-)

Aiii nanetaaa, quin gaferio!!! Els TE de tiretes tothom els deixa molt malament. Quan els vaig comprar a Amazon la meitat de comentaris deien que no detectaven res, així que no perdis l'esperança del tot i demà et fas un CB ben fet!!!!!

Pel que dius de segona ovulació, hi ha un article a avawomen sobre la fase lútea on diuen que si després del pic de LH el fol·licle no està llest es produirà un segon pic més endavant i serà llavors quan ovulis, és a dir, ovules amb el segon TO positiu i no amb el primer. Creeec, (pel que he llegit, realment no ens tinc ni punyetera!), que no és possible ovular i no tenir la regla. El que si és possible, és que no ovulis però la warry sí que et baixi igualment.

Et mesures la tempe? A mi m'ha anat molt bé per confirmar el que em sortia als TO, ja que el dia abans d'ovular baixes uns 0,2. Et poso el meu exemple: els 14 primers dies del cicle estava amb una tempe d'uns 36,3-36,4, el dia abans d'ovular vaig baixar a 36,2 i des d'aleshores estic a una mitjana de 36,7,36,8.

Godiva potser també et serveix de refe!! En teoria una baixada de tempe després d'ovulació pot ser indicador d'implantació, o bé, de warry imminent! De totes maneres, si no has descansat bé, t'has mogut abans de mesurar-la, has tingut digestió pesada, etc, etc. pot ser que et surti alterada, hauràs d'esperar a demà a veure què et surt!

Dolly, jo també fa molts anys que tinc una app per controlar la warry i mai ningú m'ha fet cap comentari! En tot cas, agafa alguna que no tingui un nom molt evident, tipus "Mi ovulación" o "Quiero quedarme embarazada" jejeje, jo faig servir Flo i Femometer. En ambdues pots indicar, entre d'altres coses, com tens el fluxe aquell dia, o quins símptomes premenstruals vas notant, i en funció d'això et va recalculant la data d'ovulació i de warry!

Petonicooooos!!!
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dc. nov. 20, 2019 1:56 pm

Anika, la temperstura a quina hora te la lrens del dia? Jo me lhe pres al migdia. I estava súper baixa.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dc. nov. 20, 2019 2:20 pm

Jo la prenc a les 7h abans de sortir de llit. L'important és que la prenguis cada dia quan et llevis i a la mateixa hora. Si et lleves 1h abans de lo normal hauràs de sumar al resultat +0,1, i si et lleves 1h més tard restar -0,1. Però com diu la naneta, tampoc cal ser megapurista!!!! A mi normalment em lleva la meva gossa de 25kg saltant al llit, així que com et pots imaginar no estic del tot immòbil!!
:p-) :p-)

Es considera una temperatura normal tot el que estigui entre 35-37°, què t'ha sortit? A quin dia del cicle estàs?
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dc. nov. 20, 2019 2:29 pm

Vale, veig que estic a primer de pàrvuls de cercadora. Me lhe pres a les dues del migdia, ben random. Feia vuit hores que estava desperta :content: . Estic a dia 20 de cicle. El passat cicle va ser quan vaig començar a tacar. Ara amb la progesterona sembla q de moment aguanto. Aquest cicle aspiro a qr els tacats d'abans de la regla durin memys!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dc. nov. 20, 2019 2:42 pm

jajaja que bona godiva amb això de primer de parvuls de cercadores jajajaja és que és ben complicat tot plegat!!!!

ara amb tot això de ovular i que surti TO+ i que sigui com de broma perquè és només un intent i ovules realment més endavant no ho havia sentit mai!!! i m'ha fet pensar que clar quan jo veig TO+ ja no segueixo mirant les tiretes...i alguna vegda uns dies més tard he tornat a tenir la sensacio de ovular però he pensat que no era possible! aiii noieees quin lio ! jajaja amb lo fàcil que sembla quan t'hi poses i ara acabes loca loquitaaa!

nanetaaa tranquila, a mi també em va passar un dia que dels nervis i emocio que portava ho vaig submergir amb el caputxo posat i tot!!! jajajaja tu demà te'n fas un altre amb la calma i ens informes :ok:

ego: les que ho heu demanat, encara no tinc hora per la histero. Vull esperar la setmana vinent que és la meva DNW, i també aniré aquest divendres a demanar una segona opinió, a veure si és veritat que m'he d'afanyar o no és tan urgent com m'ho van pintar

Nanetaaa ves informant!!!

com tenim les DNW de final de novembre?? qui quedem??
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 20, 2019 2:51 pm

:p-) Ugh aixo treu fuuuum!!!

Ara miro qui queda per DNW pero aixi de memoria, Genis, Louly, Nuri, Naneta, Anika....
Ja ens aneu dient!!

naneta jo realment no en tinc ni idea.... Poder es aixo que ha comentat Anika. El cos humà és ben estrany. Anims i sort per dema! q et passin rapides les hores de desespero, per saber si si o si no :-()-)

dolly bonica com va? el que comentes de la app.... i si tho descarregues a la tablet de casa? és una altre opció, no ho sé. I si no aixo Que diu la companya, baixa't una app amb un nom discret XD

És curiós noies, jo del CB tinc mal record i de les tiretes barates de Amazon en tinc bon record. Però clar, per gustos els colors.

ego doncs jo mh
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 20, 2019 2:54 pm

:p-) Ugh aixo treu fuuuum!!!

[b]Properes DNW!!
Genis, Louly, Nuri, Naneta, savava, sine88.... i kiwipinya com a 2nd round oi???[/b]
Ja ens aneu dient!! Espero no haver-me deixat a ningu :()()::::

naneta jo realment no en tinc ni idea.... Poder es aixo que ha comentat Anika. El cos humà és ben estrany. Anims i sort per dema! q et passin rapides les hores de desespero, per saber si si o si no :-()-)

dolly bonica com va? el que comentes de la app.... i si tho descarregues a la tablet de casa? és una altre opció, no ho sé. I si no aixo Que diu la companya, baixa't una app amb un nom discret XD

És curiós noies, jo del CB tinc mal record i de les tiretes barates de Amazon en tinc bon record. Però clar, per gustos els colors.

ego doncs ahir vam fer deures. Aixi que comencen els meus psicosimptomes en 3,2,1.... :-D Poder si que ens escoltem massa, com heu comentat alguna, peró és dificil no escoltar-se quan estas cercant. Som una generació que en general volem les coses aqui i ara, aixi que suposo que tot s'ajunta. Suposo que és trobar el punt d'equilibri entre observar-se pero sense obsessionar-se.

Bon dimecres a totes!!!
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 20, 2019 3:00 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Imatge
Flor87
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. nov. 15, 2019 12:16 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Flor87 » dc. nov. 20, 2019 2:56 pm

Hola,

Ostres em despisto un dia i tinc un munt de coses a llegir, quina passada!!! >.-<:

Naneta, els nervis del directe, el pròxim anirà millor. Recordo en el meu embaràs el TO va sortir positiu la nit anterior l'endemà al matí em vaig fer un TE es veia molt molt fluix. A veure demà i sinó vés al gine. No pot ser aquest descontrol.

godiva estem igual en la temperatura, porto buscant l'embaràs dos anys i mai m'he pres la temperatura, demà al matí començo.

sine88 Benvinguda!! Jo també he entrat aquest mes al grup, porto molt poc pero sembla una gran família, i va super bé resoldre dubtes.

Ego: Diumenge és el dia clau, ja començo a estar nerviosa però no noto res al meu cos, així que no és com altres períodes que tens la sensació que alguna cosa ha anat bé.
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dc. nov. 20, 2019 3:09 pm

Per cert, us passo la fitxa!



EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: 21 mesos
CICLE DE CERCA: primer!
DNW: 29 novembre
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tinc la regla totalment descontrolada i és el primer cop que prenc progesterona per regular! A veure què passa!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dc. nov. 20, 2019 3:49 pm

us copio un post de la June, que he trobat mirant pel forum de cercadores, que m'ha fet molt riure...


...que no ho dius a ningú perquè no t’atabalin, però sempre hi ha qui va néixer per atabalar: “què, vosaltres per quan?”, “mira que s’us passa l’arròs eh?” Serà imbècil... :-o00m
...que et fa l’efecte que hi ha més embarassades i més nadons que mai. I que tots, tots, sense excepció, passen per aquell tros de carrer per on tu vas. :-()) :-())
...que et sorprens a tu mateixa mirant-te els pits al mirall. Sí, sí, els teus. Mirant-te’ls, a la recerca de la vena marcada.
...que és igual com de compenetrats estigueu amb la vostra parella; sempre hi ha un moment de dubte, de psicosimptoma, de plorera, de gana, de dia de desespero...en que et sents terriblement sola. Tu i el teu cos que no et fa cas. I que quan veus que l’altre s’amoina, seeeeeeempre hi ha un moment en què, senyores, ens ho quedem per nosaltres mateixes. Amb un que pateixi, ja n’hi ha prou. O no?
...que faries TE’s com qui menja pipes. No fos cas que el pipí no fos prou de primera hora, o que fos un fals negatiu, o que justament l’incompetent que treballa a tot arreu s’encarregués just del TE que tu has comprat.
...que no et prens una copa de vi/canya/mojito per si de cas. Osti tu, si m’ho arriben a dir fa un any, encara riuria....I mira tu per on... :p-)
...que un bon dia et trobes mirant el paper del water després d’eixugar-te. Senyores, benvingudes al món de la recerca. :ok:
...que, quan ja portes uns quants cicles, amb cada regla et proposes “aquest mes, amb calma”. Ja. Sí. Segur. :content:
...que arribes a pensar que el sexe cansa. Com amb la del vi, si m’ho arriben a dir fa un any no m’ho crec.
...que imagines com anirà el dia que per fi tinguis un + a la mà. Què faràs. Com ho diràs a qui (en el meu cas, quanta estona passarà abans que deixi de plorar com una bleda professional).
...que el teu vocabulari aumenta: ja no és “la regla d’aquest mes” és “aquest cicle”. O “estic en ple síndrome premenstrual i per això em menjo tots els dònuts de totes les botigues” passa a ser “estic d’un desespero brutal i per això és justificat que em mengi els teus donuts, amor”.
...que recordes poques coses que et facin sentir tan impotent. Si vull aprendre anglès, estudiio i – més o menys- n’aprenc. Si em vull posar “catxes” , vaig al gimnàs i –més o menys- m’hi poso. Si vull comprar-me unes sabates cares, estalvio moooooooooolt i al final, si vull, me les puc comprar. Si em vull quedar embarassada: bec suc de pomelo, aquarius, prenc suplements vitamínics, em poso un coxi al cul i aixeco les cames després de cada polvo, tinc sexe quan toca (que no sempre és quan ve de gust), em controlo la tempe, el fluxe...i ni més ni menys, NO m’embarasso. Toca’t els ous.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 20, 2019 5:26 pm

Godiva the afegit :ok:

Molt bo Nuri. Jo avui li deia a la meva companya de feina aixo del "meu cicle" en comptes de "regla" :r) Mhe sentit molt identificada en aquest apartat sobretot, en com parlem de la nostra regla.

:-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::