*** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » ds. des. 28, 2019 8:56 am

Ai Louly!!! Que be!!! Enhorabona! L’hormona hcg es duplica cada dos dies les primeres setmanes, augmenta ràpid!! Gaudeix molt!! A veure si et podem seguir algunes més.

Sine també penso que si proposen IA deu ser perquè es pot, vaig a dies, alguns penso anar directe a invitro i altres provar primer amb IA, els preus canvien molt també. Setmana vinent ho aclarirem tot...

Alguns desesperos?? Com aneu?

Fins ara!!petons
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » ds. des. 28, 2019 9:30 am

louly uuuuueeeeeeee!!!!! Siiii, a la mínima que es marca una miqueta ja és un positiu! Ara si que enhorabona wapíssima!!!!!!!! Et desitjo que tinguis un embaràs rodat, disfruta'l mooooolt!

Sine La gent és molt pesadeta! Sembla que hem de seguir tots el mateix camí com ovelletes. Primer t'atabalen en si us casareu, després quan tindreu un fill, després quan li donareu un germanet, i després què?? Quan us divorciareu?? Sembla que no hi ha altra possibilitat de vida!!

NinaDina sobre IA no hi estic gens ficada (encara), jo em deixaria aconsellar segons els resultats de les proves i el que us recomanin ells, però entenc que un 20% de possibilitats d'èxit al primer intent no és molt encoratjador. Molta gent ho aconsegueix a la segona o tercera IA, així que cal anar-hi mentalment preparat.

Nosaltres el mes que ve començarem a moure fils, almenys perquè ens comencin a fer algunes proves, analítiques, etc. i així ens anem preparant pel que pugui venir. Em fa una mandra terrible!!! Quina creu ens ha tocat!!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » ds. des. 28, 2019 4:39 pm

A mi també em fa molta mandra Anika, abans no volia ni sentir a parlar de RA, que o natural o res, però ara ja tinc coll avall que haurà de ser aixi... ara ho veig tot diferent. A veure si no us cal avosaltres, mai se sap.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: dolly » ds. des. 28, 2019 5:14 pm

Hola noies,

Anika, Quin greu la W i mes si a sobres than fet aquests comentaris durant el Nadal.
La gent som imbècils i moltes vegades per curiositat o per voler fer la gracia fan comentaris que senten com patades.
Jo quan era becària tenia 20anyets i no sabia res d la vida li vaig preguntar a una senyora d casi 40 q sino tindria fills i em va fotre un moc. Desde de aleshores q no pregunto mai.
Mai sabem per quina situació estàn les persones i segons quines preguntes fan mal, tot i no ser la intenció.
Després hi han capullos q només per xafardejar pregunten i aquests tenen mes mala baba.
Espero q puguis fer oïdes sordes a aquests comentaris i concentrar-te en tu, disfruta del q queda d festes sense mal humor.

Perdoneu la resta q no us contesti, però des del mòbil em resulta difícil. Si puc demà us contesto.

Ego: de moment l’únic q m’ha passat es q m’ha sortit un gra de pre-w pero de la W encara ni rastre.
Cap altre simptoma, Potser dema o Passat fara acte d presencia.
Us informo.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » ds. des. 28, 2019 10:12 pm

Ara siiiii!!! Moltes felicitats Louly!!! Tan debó algú més t’acompanyi!!!

Sobre RA, suposo que serà pk les proves no van sortir tan fabuloses com ens haguessin agradat o pk el meu xurro (quan ja portàvem uns mesos sense notícies positives) deia que segur que eren els seus bitxos que estaven fent daiquiris i no arribaven a la taverna, però estem força convençuts. (El tio va ser un endeví... malauradament).
I ja més que mandra, és ganes de començar si no arriba de manera natural. Fa mesos enrere potser em feia cosa que em remanessin, però després de la prova a per totes!!!

Així que si em baixa faré un estudi de mercat dels centres via pàgines web a veure què trobo. El que no farem és anar massa amunt i avall pk som indecisos i la liarem per decidir. Jejeje!! I entre l’estudi de mercat i el que digui la ginecòloga farem. Sobre el tipus de tractament si que he vist que si es donés el cas d’escurar-se més la butxaca hi ha una in vitro natural.
Tot es veurà!! A poc a poc, pas a pas tot s’aconsegueix!!!

Avui hem vist una estrella fugaç junts. La primera que veig. Per suposat, desig demanat!! Per duplicat! Però secretooooo!!!!

Bé, estic morta! Caminata total avui, però pau bestial. Reset.

Acabeu de passar bon finde!

Adéu boniques!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dg. des. 29, 2019 8:07 pm

Que bé aquesta escapada Naneta!

Dolly! Com vas? Et tocava aviat? A mi divendres o dissabte si es de 27 dies, aquest ultim cicle va ser tant raro, molts dies sagnant i de 25, molt curt.

Que comenceu bé la setmana, boniques!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » dl. des. 30, 2019 7:03 am

Bon dilluns i bones festes boniques!

Com aneu? Quin greu aquestes W... Però que serveixin per agafar empenta pel que calgui fer més endavant!

Dolly, Redberry? Les vostres DNW ja han passat! Com aneu?

Sobre la gent que parla O pregunta massa... Nosaltres, amb l'altra cerca en vam acabar ben farts. Al final quan la gent propera estava molt pesada amb el tema els ho explicavem.. doncs portem X intentant-ho, hem tingut un avortament... I la majoria de gent, és callava a boca i crec que aprenia per la propera vegada (només va haver una persona que va intentar donar consells sabiondos... ).

Per altra banda, noies, he vist el TO+ 3 dies més tard del que segons l'app tocava ovular, això vol dir que duien 4 dies d'error xD (em preocupa una mica perquè llavors les meves fases lutees són inferiors a 14 dies segur...) ho donàvem tot al principi i quan més importa perdíem el fuelle xD
Ahir vam fer feina... I mira, de Perdidos al Rio, avui i demà si podem , també en farem.
Que no vol dir que cantem panxu... Però la veritat és que ens he vist als dos molt esperançats en aquest cicle.
Creuo els dits per vosaltres noies! I per mi també xD

Espero que molt aviat els nostres desitjos es facin realitat
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dl. des. 30, 2019 8:42 am

Vannion, jo crec que feu molt bé! Em sembla que és més efectiu abans de l’ovulació que fins i tot el dia en si. Així que entre aquest abans que heu fet i aquest durant i després, creuem dits!!! >.-<: >.-<:
Com que porto ja temps i sóc una rallada (bé, m’agrada assabentar-me del què) he llegit ja a molts llocs que, de vegades, és millor que els espermatozous ja hi siguin per quan ovula la dona. Es veu que és més fàcil que es trobin i siguin feliços i mengin anissos.
Nosaltres ho hem intentat de totes maneres i per ara no hi ha resultats. Que de vegades és frustrant... i he arribat a pensar! Aquests xirimbolos no em funcionen o jo no ovulo! O la gine no ens ho va pintar tan malament amb la seva mobilitat i si que ho és pk ostres!! No arriben mai, encara que provis i provis!! Però seguirem endavant i no vull pensar coses negatives que no em convenen!! Aquest mes estem molt satisfets de com ho hem fet! Almenys... jejeje!!! :love: :love:
A veure si l’omega 3 ens ajuda que jo també me’l prenc. De perdidos al rio!!

D’això dels comentaris ja vaig dir que millor passar, però si que, de vegades, si ho dius es callen. En el nostre cas ho sap la família súper propera. I sincerament, estàs més tranquil. No tan sols pk et recolzin sinó Pk és com un secret que portar-lo pesa una miqueta. I jo ja parlo quan t’estàs més de 5 o 6 mesos ja buscant i veus que s’allargarà! Jo penso així. Potser sóc una persona que necessito explicar per estar bé. Jo què sé!!

Espero que no se’ns allargui massa més, trobem la solució i arribem a allò que tant desitgem i es fa esperar! Desig d’any nou per totes!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dl. des. 30, 2019 9:42 am

NinaDina sempre tens aquell d'allò que potser vindrà natural i podràs oblidar-te de tot això... però sisi, a cada warry vas fent un passet endavant... suposo que al final ho acceptes i ja està, és un procés pel qual passem totes! Ànims amb els últims dies de desespero ;)

dolly segurament totes hem posat la pota d'una manera o altra, és inevitable!! Abans d'ahir una amiga em fa fer la innocentada que s'havia quedat prenyada amb el DIU posat!!! De poc no em dóna un atac!! Jajajajajajaja després em vaig fer un fart de riure, ens ho hem de prendre tot amb més filosofia, sinó ens amargaríem massa! Tu com et vas trobant?? Ahir era la teva DNW?

Vannion una fase lútea d'entre 10 i 16 dies es considera normal, per sota de 10 si que caldria fer una visita al gine!! Opino com la Naneta, els pinxos abans d'ovulació són clau, sobretot si els bitxitos no són gaire ràpids, així que gaudiu mooolt d'aquests dies i creuem el dits!!!

Naneta jajajaja m'han fet molta gràcia els daiquiris!! Aaaaaish aquests bitxitus no estan per la labor!! Jo crec que els del meu estan al mateix bar fent l'última ronda ;) Vingaa, molts ànims per l'any que tenim a la vuelta de la esquina!! A més, aquest estel just en aquesta època ha de ser un senyal! Ja veuràs com 2020 serà un gran any!!

La resta com esteu??
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dl. des. 30, 2019 4:36 pm

Sii Anika, tot i que tinc clar que farem RA aquests dies encara penso, i si.... jaja avui he sentit alguna molestia semblant a quan m’ha de venir la W, i ja estic pendent del granet tipic de cada mes, aquest no falla, a veure si fa acte de presencia avui o demà.

Dolly, com vas? Redberry?


Obriré demà post de Gener, us sembla bé?
Abraçades!!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dl. des. 30, 2019 5:51 pm

Bona tarde maques :-()-)

Em sap greu no personalitzar, fare un mini ego per dir que el 29 com tocava va venir la senyora w... Encare que aquest mes he estat mes tranquila i positiva, s'esta fent faixuc veure com pasen els mesos, i mes tenint en compte els meus entecedents. Aixi que de moment em quedare a l'ombra a veure si aixi m'obsesiono menys.
Os desitjo a totes que tingueu una molt bona entrada d'any i que el 2020 en doni a totes les panxus i els bebitus que busquem.

:-()-) :-()-)
Molts pepos floretes!
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: dolly » dl. des. 30, 2019 8:11 pm

Redberry, em sap greu la W. Molts ànims i una abraçada ben forta. Entenc que amb la teva situacio veure els mesos passar es fa dur.
Desitjo d cor q el 2020 et porti un positiu!

Vannion, tu també a gener? Quina ràbia!
Si has fet deures abans i després del dia clau es el millor (tinc entès) hi han mes possibilitats q no pas només el dia clau.
Creuo els dits per tu, quan et toca NW?

Naneta, heu mirat vitamines o alguna dieta per els bichitos del teu maromo?
No sabria dir-te quines però que existeixen segur, potser mentre comenceu o no RA no està de mes provar.

NinaDina a tu també et surt un granet per-W? Jo pensava q només passava a les adolescents i a mi jeje
Quan et toca la NW?

Ego: estic confosa, pq d moment no ha vingut la W, nose si es q m’he equivocat d dia o que.
El granet d W va aparèixer i desaparèixer en 2dies.
Ara estem d casa rural amb amics a la muntanya.. tornem el dia 2, i no tinc possibilitats d comprar cap TE per aquí ala vora abans d tornar.. així q estic pendent cada cop q vaig al WC, pq realment no tinc cap sensació d res ni mal d panxa ni ovaris no res..
Així q d moment mentalment per mi es com si no hagués calculat be i disfrutar em del cap dany.
si la W es presenta us informo.

Petons a totes i bon cap dany a totes
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dl. des. 30, 2019 10:45 pm

Redberry, em sap greu! Aquí seguirem pel que necessitis i per si vols escriure’ns!! Una abraçada!!!

Dolly, a veure si hi ha sort amb aquests no símptomes. Gaudeix del cap d’any i no hi pensis. Desconnecta.
I a mi també em surten grans! Jajaa! Però no cada mes... i sobre les vitamines ens va receptar unes caríssimes i amb el seu pare vam investigar i és el mateix que l’omega 3 (oli de peix). Hem llegit estudis i va molt bé per la mobilitat bitxil i contribueix a mantenir l’ovulació i a afavorir la implantació de l’embrió. I vist que estem com estem de lentets per quedar-nos, ens les prenem. Jajaja!! No ens faran pas mal no?

NinaDina, em sembla genial que demà l’obris. A veure si aquest gra no és de res de w!!

I jo... doncs em sembla que vindrà. Una merda punxada en un pal!! És que... argggg!!! La odio profundament! Ja tinc símptomes de dolorets de regla de sempre i la panxa regirada com cada mes menys pel novembre que va fer el salt.
Mira, ja baixarà quan li surti! Esperaré! Però molt em temo que ja està traient el cap! Es podia quedar soterrada un temps no? Ja seria horaaaa!!! Argggg!!

Aleeee!!! Nus vemos!!! Feliç any nou abans d’hora! I aquest sí! És un número molt maco!! El nostre!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dl. des. 30, 2019 11:52 pm

Holaaa!!

RedBerry sento l'arribada de la senyora :( Una abraçada ben forta i molts ànims per aquest 2020, segur que aquest any ens portarà moltes coses bones, ja ho veuràs!! ;)

dolly crec que els granets pre-warry surten per la pujada de progesterona, així que poden significar ambdues coses, warry imminent o bitxito acampant!! Ara mateix ets l'última esperança de 2019, sense pressions eh!!?? Jejeje Estarem pendents d'aquests sospitosos no-símptomes, passa-ho molt bé aquests dies!!

Naneta, ja sé que és inevitable (jo faig el matex cada mes) però no t'avancis als aconteixements!!!!! Els símptomes poden ser 100% idèntics a una pre-W, així que fins que no vingui l'amigui res és concluent.
M'apunto lo dels xutes d'omega pels dos!!! Tot el que siguin reforços benvinguts siguin >.-<:

Puesss naaaaa noies, m'omple d'orgullo i satisfacción tancar temporada de cercadores 2019 :cnena: :cnen:
Crunchi i louly us desitjo que tingueu un embaràs fantàstic i uns peques ben forts i sanotes!!!
I per a totes les que repetim curs, els meus millors desitjos per 2020, aquest serà el nostre, ja ho veureu!!!!
:-()) :-()) :-())

Per cert, recordeu que setembre era el mes amb més naixements?? Avui feia els meus càlculs i clar... encara ens queden 30 dies per entrar dins l'estadística, és a dir, ho havia calculat malament (ejem ejem) i té més índex de prenyabilitat gener que no pas desembre, iujuuuuuuuu!!!!!
NinaDina deixo en les teves mans aquest super tan bon pronòstic pel mes vinent, segur que ens portes moltíssima sort!!!

Espero que tingueu una molt bona entrada d'any precioses!!!!!! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: dolly » dt. des. 31, 2019 10:07 am

Entrada ego ràpida: ha vingut la W 3 dies mes tard del q esperava... una llàstima.
Jo q ja n’estava fent il·lusions.
Però be, ens farem conpanyia al gener!

Molts petons i passeu bom cap d any!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 31, 2019 11:18 am

Bon ultim dia del 2019 boniques!!!

Redberry, em sap greu, has de fer el que sentis, i saps que aquí ens tens pel que necessitis quan ho vegis així. Comencem un any nou, i almenys jo, vull posar el comptador a zero. Una abraçada forta.

Dolly, sisi cada mes em surt algun granet dels que es fan notar. Aix quina rabia quan es retrassa a més eh? va que comencem mes nou! ànims!

Anika!! has tancat el mes amb dues panxus!! està molt bé això!
Ens llegim a Gener!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dt. des. 31, 2019 12:49 pm

Em sap greu Dolly!! Ens acompanyem a gener!!!

Feliç any nou!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » dt. des. 31, 2019 1:38 pm

Bon dia boniques!!!
Entro per desitjar-vos a totes un molt BON INICI D'ANY que us porti el gran desig de ser mare!
Una abraçada a cada una, amb totes vosaltres m'he sentit molt acollida en la meva cerca! Gracies!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dt. des. 31, 2019 3:15 pm

dolly em sap greu, molts ànims bonica! Acaba de passar-ho genial aquests dies i aquí estarem de nou al 2020 pel que calgui!

louly esperem que els desitjos d'aquest any es facin realitat per a totes nosaltres!!

Molts petonicooos a totes!!! Espero que tingueu molt bona entrada d'any i que els TE++ no es facin esperar gaire!!

Feliç 2020!!!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 31, 2019 3:18 pm

Hola!! \o.o/
anika merci per ser jefa de desembre, hem estat molt ben acompanyades. I totalment el q dius, les que tingueu TE+ al gener anireu directes a setembre!! aixi que cumplireu amb les estadistiques segur! ara cap d'any es dia de pinxitos! :***:
Ninadina segur q ho faras molt be de jefa i espero q et porti molta sort ser jefa!!! :-()-)

dolly, redberry em sap molt de greu aquestes W. Ojalá l'estada a cercadores no duri gire més :-()-)

Vannion, naneta, sine, savava, nuri.... i alguna mes que em dec deixar.... us desitjo molta sort tb.

merci a totes per la companyia, pels anims, per dedicar el vostre temps, gracies per les felicitacions...
Només em queda desitjar-vos bona entrada d'any i un feliç 2020. Brindem pq en el 2020 totes poguem tenir un/a bebé sa/na als nostres braços :ok:

Ens anem llegint :-()-)

cuideu-vos molt!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::