*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dj. gen. 23, 2020 1:17 pm

Hola noies!! Per fi veiem el :***: !!! Quina setmaneta de bojos! Espero que no us hagi afectat massa!

Nosaltres també som tres i jo que sóc la del mig em porto 5 amb la gran i 4 amb la petita, i estem suuuuper unides de sempre, hem fet quasi tot juntes!

Serà que les que som familia numerosa ens costa més cantar panxu? Com veig que totes som 3 germans!! Jajaja faig broma, obviament!

Ninadina, tens raó, s’ha de canviar la perspectiva i imtentar capgirar la visió negativa. Jo vaig estar aquesta setmana amb el bebé d’una amiga que no té ni un mes i em va donar una pau i una tranquilitat tenir-lo en braços, em vaig sentir una mica com dius tu, contenta i tranquila.

sobre mi, encara no ha baixat, ahir per la tarda hagués jurat que si que ja estava en els inicis però ja mo ha anat a mes i avui res!!! Mini taca al fer pipi, estic totalment tranquila pq ja conto que l’analítica la faig la setmana que ve així que vingui quan vulgui... no se qui em va preguntar si era així habitualment, doncs no, jo taco 2 dies abans una miqueta i ja em ve directament. Donant-li voltes a l’estiu ja vaig tenir un cicle així...doncs res, esperarem a veure quan vulgui venir!

Bon dijous a totes!!!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dj. gen. 23, 2020 1:18 pm

Hola noies!! Per fi veiem el :***: !!! Quina setmaneta de bojos! Espero que no us hagi afectat massa!

Nosaltres també som tres i jo que sóc la del mig em porto 5 amb la gran i 4 amb la petita, i estem suuuuper unides de sempre, hem fet quasi tot juntes!

Serà que les que som familia numerosa ens costa més cantar panxu? Com veig que totes som 3 germans!! Jajaja faig broma, obviament!

Ninadina, tens raó, s’ha de canviar la perspectiva i imtentar capgirar la visió negativa. Jo vaig estar aquesta setmana amb el bebé d’una amiga que no té ni un mes i em va donar una pau i una tranquilitat tenir-lo en braços, em vaig sentir una mica com dius tu, contenta i tranquila.

sobre mi, encara no ha baixat, ahir per la tarda hagués jurat que si que ja estava en els inicis però ja mo ha anat a mes i avui res!!! Mini taca al fer pipi, estic totalment tranquila pq ja conto que l’analítica la faig la setmana que ve així que vingui quan vulgui... no se qui em va preguntar si era així habitualment, doncs no, jo taco 2 dies abans una miqueta i ja em ve directament. Donant-li voltes a l’estiu ja vaig tenir un cicle així...doncs res, esperarem a veure quan vulgui venir!

Bon dijous a totes!!!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dj. gen. 23, 2020 1:19 pm

Istineta, si us ve bé si que faria pinxo, perquè si ahir era positiu segurament ovules avui.

Doncs jo estic ben rara, psicosimptomes no, és com que m’extranyaria que m’hi hagués quedat, però justament porto aquest mes amb dieta estricta sense gluten ni lactosa ( he millorat una pila amb la distensió abdominal) doncs això, que em sento superbé, digestions perfectes i just ahir, els tres àpats que vaig fer, una cremor horrible, i avui que he esmorzat el que estic fent aquests dies, torrada de pà de fajo, amb aguacate i infusió, i m’ha durat la cremor fins la 1.

Per la resta res més...

Ai Sine t’has fet algun test?
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dj. gen. 23, 2020 2:35 pm

Aiii que està el missatge dues vegades i no se esborrar-lo, perdó!!!

Istienta, jo també aprofitaria i en faria avui també, més val que en sobri no que en falti!

Ninadina, el canvi en la dieta és brutal, jo també he fet molts canvis i els pantalons que fa un any no em cordaven ara em tornen a cordar... quan és la teva dnw? És estrany si, però potser ha coincidit amb uns dies de més nervis? Mala pinta no en té!

Em vaig fer el TE dimarts i va sortir negatiu total, no me’n faré cap més de moment...no he deixat de tacar en cap moment, en teoria si fos implantació no hauria de durar més de cinc dies, i jo en porto ja sis, així que res, a esperar!

Si sabeu com esborrar el post ja em direu! Mercii
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dj. gen. 23, 2020 3:55 pm

Bona tarda!!

Istineta, jo també intentaria fer-ho. Avui deus ovular si ahir et va donar positiu. Per tant estaria bé fer-ho avui o demà a tot estirar. Millor avui.

NinaDina, potser has donat a diana!! T’ha de baixar la setmana vinent no? Doncs potser aquesta cremor són canvis. Però clar! Poden ser tantes coses!!! Els canvis de dieta poden anar bé de vegades. Jo des que no prenc farina de blat tot em senta molt millor. I he descobert un munt de farines noves!! I ben bones!!

Sine88, el mateix et dic. No feu cas de les generalitzacions que cada cos és un món. Ho dic per la implantació. Vés a saber! No llencis la tovallola! Tot i que també està bé ser realista.
Ah! Si prems a la pantalla del teu missatge ja pujat et surten diverses icones. Una és la x i pots suprimir-ho. Has d’haver entrat abans amb usuari i contrasenya.

Jo ahir em vaig emparanoiar perquè vaig portar una bossa que pesava bastant i després em vaig notar una estravada a la panxa. Paranoies... sóc una nyicris!! Jeje!!
Per ara no noto símptomes a part de molèsties als ovaris encara. Aquest omifin fa efecte! Massa!!

Apali! Us deixo! Tinc feina avui!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dj. gen. 23, 2020 8:40 pm

Bona tarda boniques!!!

Laura diuen que d'un embaràs a un altre, les sensacions poden ser molt diferents, a veure!! Molts ànims amb el desespero!

Istineta, jo intentaria fer pinxo avui!! Crec que el dia del TO positiu i l'endema són els millors per fer pinxito!!

NinaDina, aiiiii a veure... els problemes digestius van bastant associats als panxus!! Encara et queden uns dies per la DNW, oi? A veure com et vas trobant, però pinta bé!!
Jo tinc al maromo amb descomposició cada dos per tres, però com que és tossut com una mula, no s'ho vol mirar. Així que justament ahir dèiem de provar una temporada sense gluten, a veure si nota millora... estic segura que alguna cosa així ha de ser!!

Sine moltes embarassades tenen pèrdues durant tot el primer trimestre, crec que és bastant comú, no?? Normalment et duren tant les pèrdues? No, oi?? A veure cap a on tira!!! Creuem els dits!!

Naneta, habemus caldera??? No et ratllis per la bossa, hauries de fer un esforç extrem i continuat molt heavy perquè afecti tant tant tant!!

Nosaltres molt bé per aquí, el temps ens ha respectat bastant i hem pogut aprofitar!! Però ja començo a tenir símptomes pre-W, nooooooo!! Dolor de mugrons, punxadetes i sensació de més fluxe... com cada mes! Aiiiix, seguirem esperant!!

:--/)
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: dolly » dj. gen. 23, 2020 8:51 pm

Hola noies!
Fa molts dies q no passo per aquí, només tinc temps d llegir vos al mòbil quan vaig en metro...
Espero q el temporal no us hagi afectat massa, jo no visc a Catalunya i les imatges q l’envien o veig per les notícies son bastant alarmants!
Naneta, tu ets del Maresme? Teniu caldera ja?

Benvingudes a les noves incorporacions! Us desitjo una cerca curteta, :)

Veig q no hi ha cap panxu encara? :(
Potser per compensar q la propera q tingui positiu q sigui d bessons! Jajaj

Sine, no te pq ser implantació, però tampoc tindria pq ser W. Tranquila, q encara hi ha possibilitats!

NinaDina, potser es el canvi d alimentació, però potser es un símptoma nou? Tens dnw a final d mes?

Anika, qtal per la neu? Quina enveja! L’última vegada q vaig eskiar va ser embarassada d 8s d la meva nena, una mica insconscient, però en tinc molt bon record.

Aquesta setmana hi ha prous desesperos, com ho porteu?
Jo estic a 5dies d NW i de moment no tinc cap símptoma, però m’estic començant a capficar en q no vam fer prou be la SW...
estic una mica desanimada, vaig a llegir-me millor els vostres missatges q segur m’animo.

Petons, ens llegim
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 24, 2020 6:59 am

Bon dia! :***: Engeguem motors l’últim dia feiner!!! >.-<: >.-<:

Siii!! Dolly!! Sóc de Maresme! I tu no vius a Catalunya? Si! Ha fet molt de mal!! Al meu poble no ha passat res gres a part de caure almenys 8 o 9 arbres!!! I veure el Delta com està se’m trenca el cor... ja seria hora que posessin fil a l’agulla per evitar una mica la regressió! Que els tenen massa abandonats!! Ui! Que em poso reivindicativa!!

I no siguis negativa. Es fa el què es pot cada mes i tot val. Que, de vegades, fas tots els dies i tampoc. No vol dir res!!
Jajaja! Bessons! Jo ja estic disposada a tot. Estic disponible i em presto voluntària! Jeje!!

Anika, heu mirat que no sigui helicobàcter? Perquè pot ser un dels símptomes... mai està de més!
I ànims amb els símptomes que pot ser de tot encara!!!
I m’alegro que estigueu gaudint del paisatge i l’esport!!!
I merci!! De vegades, m’emparanoio sola! Estic tarada!! Jajaja!!!

I sí!!! Ja tenim caldera!!!! Habemus aigua calenta des d’ahir a la tarda!! I és molt modernilla! Mola! Jaja!! He descobert que puc estar uns dies sense cale, però sense dutxar-me amb aigua calenta no!!!!

Que tingueu feliç dia i no us escolteu massa. El que hagi de ser serà!!
Entrarem a setmana decisiva! Nosaltres almenys. W que ha de venir o no ( creuaré dits de peus i mans) i gine que ens explicatà coses. Ole ole!!!
Una abraçada!! :--/)
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. gen. 24, 2020 9:10 am

Per fi divendres!!

Jo tampoc visc a Cat i les imatges que surten per la TV fan por. He estat trucant a la família que viu al Bages i per allà tot bé.

Sine88_ Si ets regular fent un test demà ja et sortiria +++. Encara que la segona línia fos molt tènue. Es sospitós això del tacat….creuant dits!

NinaDina_ Mengem cada kk jo inclosa que el canvi d’alimentació es normal que et faci sentir més enèrgica i saludable, però el cos també s’ha d'adaptar i desintoxicar. Va a veure si aquest mes si que si panxu al canto.

Anika_ Que bé que el temps us hagi donat treva!! Ara a tope d’energia positiva per febrer!!

Dolly_ La meva millor amiga que surt de comptes en 15 dies, no ha tingut ni un símptoma al llarg de tot l’embaràs. Si no fos per la panxa i la diabetis gestacional ni se n’hagués assabentat. Amb això vull dir que 0 símptomes no es incompatible amb embaràs.
No et capfiquis amb el que hauries d'haver fet, amb un únic polvet en el moment just ja podria haver embaràs. La meva nena es fruit de 2 pintxos en tot un mes.

Jo_ Avui m’he llevat com nova, no tinc cap molèstia i em trobo genial. Així que he activat el mode MENTAL BLANK + ZEN :-o00m

Va que aquest final de mes compensi la primera quinzena!!!! Força!! :-()) :-()) :-()) :-())
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. gen. 24, 2020 10:08 am

Anika que t'he llegit malament....aquests simptomes pre-W encara poden ser un +! :ok:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 24, 2020 12:44 pm

Laura_Josu, Tu també estàs fora? Millor que la família estigui perfecte!!
I si no tens molèsties guay!! Així es porta molt millor!! I no et capfiques tant. Almenys a mi em passa i ja m’entra el baixon... a veure si tinc sort i tampoc noto res.

Que bé! Ja arriba el cap de setmana!!

Us escric per desitjar-vos molt bon finde!! I això! Activem aquest mode mental blank zen.

Estigueu molt zenutries i gaudiu dels dies lliures com ocellets!!!! >.-<: >.-<:
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dv. gen. 24, 2020 3:02 pm

hola boniques!!!

siii activem aquest mode mental total zen!! >.-<: >.-<:

Laura_josu sii...deunido el temporal que hem tingut! que guai que et trobis tan bé, endavant!!

Naneta uuueee aquesta caldera!!! jo tampoc podria estar sense aigua calenta...i menys aquets dies! quin riure amb això de la bossa que pesava. És que som la pera, portem aqui més de 1 any de cerca i encara ens emparanoiem amb les nostres ilusions i esperances oi? jajaja a mi em passa igual. Quants mesos portes prenent omifin?

dolly que bé tenir noticies teves! la SW si enganxes els dies amb 1 o 2 dies és suficient pel que diuen,aixi que tot pot ser! :love:

anika anims amb el desespero! pensa que els simptomes que dius poden ser qualsevol cosa, esperança a tope! t'has fet algun test?

sine88 dimarts pot ser era una mica d'hora. Jo crec que demà o diumenge si que et podria sortir bé ja. Anims amb el desespero!!

vaaa que tenim acumulacio de DNW els propers dies!!! alguna alegria!!!

jo al final em faran la histero la setmana vinent, perquè per dies de cicle em van dir que aquesta era massa d'hora. Ja us explicaré! espero que no em faci mal!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dv. gen. 24, 2020 5:45 pm

:--/) :--/) :--/) Noies!!!

Per fi, si sembla mentira però no, m’ha vingut la regla! Portava masses dies tacant fora del normal i estan segura que no era res més, així que dilluns analítica jo i el maromo seminograma i esperem tenir resultats en breus!! Feia temps que no el feia”tanta il•lusió” que arribés. Vaig al febrer però aquesta vegada sense ofuscar-me, amb optimisme!!

Àniiiims als mil desesperos que comencen!!! Mode zenutrio total!!!

A disfrutar del finde boniques!!

Per cert, estic sorpresa de la de gent de fora de Cat que sou!! Viviu estranger o per Spain???
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: lulaxin » dv. gen. 24, 2020 5:46 pm

Bona tarda a totes!

encara no domino gaire els vostres noms i situacions, però us vaig llegint!

moltes gràcies a totes per la benvinguda!

jo també sóc del maresme, i tela com han quedat platges i quants arbres/palmeres caiguts!

aquest cop no estic fent testos d'ovulació (ho vaig fer amb la cerca de la 2a però al meu home el va posar molt nerviós), per tant em guio pel que em diu l'app woman log que porto utilitzant força temps i una mica per sensacions pròpies i fluxes...en teoria vaig ovular ahir, i vam fer pinxito dilluns i ahir matí. Segurament aquesta nit o demà tornem a provar...intentarem avui (tinc la nena amb grip...a veure si trobem el moment!) i ja a esperar un parell de setmanetes i a veure què.

De moment estic molt animada i convençuda que la cerca serà ràpida...però vull ser realista...tenim més anys i més cansament, així que no sé jo...

apa guapes, bon cap de setmana i a encara l'inici de la següent amb ganes a veure si encara podem cantar un positiu durant el mes de gener.

una abraçada,

Lulaxin
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » ds. gen. 25, 2020 11:25 am

Boniqueeees, com esteu?? Nosaltres ja hem tornat de la neu, ahir vem tenir un dia de solete preciós així que hem aprofitat bastant!!
I sabeu què???? Quan hem tornat ens hem trobat que no tenim caldera!!! De debò, nooooo!!!! Al marxar vem parar el gas, la calefacció va intentar engegar-se i la caldera es va saturar i ha decidit no encendres més. Vénen a mirar-s'ho dimarts, així que aquests dies tocarà dutxar-se al gimnàs (espero que no em vingui la senyora W encara!)

Sine em sap greu, jo estic igual que tu per això, aquest mes que serà de proves me'l prenc d'una forma diferent. Com tu dius, en uns dies tindreu els resultats i sabreu més cosetes!

dolly, un pinxito prop d'ovulació ja hauria de ser suficient per un panxu, no li donis moltes voltes i ànims amb el desespero!

Naneta jo estic amb tu!!! Si vinguessin bessons estaria igual de happy flower, el que sigui em semblarà estupenduu!!
Pel tema del maromo, és un problema que arrossega des de fa molts anys, a temporades està millor i altres pitjor... no crec que pugui ser helicobàcter tant de temps sense cap altre símptoma, no?? Ai no sé... amb lo senzill que seria anar al metge a que li mirin i ja està!! Maromos!!

Laura, com diu la Naneta, millor no tenir símptomes i estar ben tranquil·la, sinó no pares de donar-hi voltes. Modo zenutria ON!!

Nuri molta sort amb la histero, espero que no et faci gens de mal, ja ens explicaràs!!

lulaxin estigues ben positiva!! Clar que pot ser aquest cicle, no pensis el contrari que no tens cap motiu. Ara a tope amb la SW!!

NinaDina tu com et trobes??

Jo segueixo una mica igual, amb sensació que la senyoreta mala W no tardarà gaire!

:--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » ds. gen. 25, 2020 6:59 pm

Sine! Com estàs? Sento aquesta w, ens ha tret de dubtes però no deixa de ser putada. Ànims cuqui!

Anika! Ostres la caldera! Què els està passant aquest mes??? Estàn rebotades com els nostres uters!

Vaia mes per emmarcar que portem...

Jo ahir no vaig tenir la cremor del dia anterior, aquest matí un altre cop, i després m’ha vingut un mal de cap per esclafar-me’l, pot ser estic incubant algun virus... per la resta tranquila, no tinc simptomes de res, em toca dilluns o dimarts W. Aixi que ja veurem...

Que passeu bon finde!!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dg. gen. 26, 2020 1:14 pm

Bon diumenge!

Una altra amiga embarassada!! :-())

Resistirem, les pròximes nosaltres! :b-))) :p-) >.-<:

Besitos!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dg. gen. 26, 2020 4:18 pm

Hola!!

Lulaxin, importantíssim que estiguis positiva!! Segur que vas ràpid!!!

Sine, em sap greu. Però mirant-ho per la part positiva us podreu fer les proves pertinents i així us quedareu tranquils. És un pas més endavant!!

Nuri00, me l’he pres dos cicles. Suposo que em farà parar, però fins dimecres no ho sabré! I ànims amb la prova! No t’ha de fer pas mal. Va a dones. A algunes els hi molesta, a d’altres no. Jo,personalment, no la tornaria a repetir, però no ha de ser igual. Tan sols es pot mirar des de la part positiva: et diran com tens les trompes i et quedaran tranquil.la. Un pas més fet!!

NinaDina, aviat tu! Ja veuràs! I potser ja ho estàs amb tanta cremor i mal de cap!! Com bé dius, Resistirem i ho aconseguirem.

Anika, això de l’helicobàcter és un simple anàlisi o fins i tot bufar. A la meva família l’hem tingut tots menys ma mare i tots amb diferents símptomes. Però sí! Són molt tossuts. El meu també!
I jolines! Que et feia enveja? Jejeje!!! Ànims sense caldera!!és una merdeta! La trobes a faltar!

Jo estic enganxada de l’espatlla. No sé què he fet. Sempre pateixo de carregar cervicals, però ara em fa un mal l’espatlla esquerra que la flipes. A veure demà. Estic amb esterilla.
Per la resta anar fent. Tranquil.la i pensant en altres coses perquè dubto que m’hi hagi quedat. Ni fent el pino puente!!!

Adeuuuu!!!!
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dg. gen. 26, 2020 4:26 pm

ninadina que bona....jo aquest mes m'he trobat amb molts coneguts i amics que han parit! algun dia ho farem nosaltres també :p-) mentrestant, com tu dius, resistirem! jajajaja
vas molt bé aixi tranquila, quan tenim un desespero aixi és un gust endavant i ja ens aniras informant a veure demà o dimarts!

anika ostres tinc un parell d'amigues que també se'ls ha espatllat aquests dies! que oportunes oi? jajaja me n'alegro que hagueu pogut disfrutar i agafar forces i energia positiva!

sine88 quin pal la W un altre cop! mira que aquest mes tenia una corazonada amb tu....amb tots aquests tacadets...jolines! bueno, com diu l'anika quan comences a fer proves el temps passa més ràpid perquè et sembla que estas avançant, i en res ja tindreu els resultats.

jo a veure aquesta setmana què tal la histero, me la faig demà, ja us diré! algú més se l'ha fet a part de la Naneta?

Naneta perquè dius que no te la tornaries a fer? no et va anar bé? et va sortir que ho tenies tot bé oi?

que acabeu de passar bon diumenge!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dg. gen. 26, 2020 5:11 pm

Nuri! Jo també me la vaig fer, a la teknon, i vaig sentir un doloret de regla, quan començava a augmentar ja va parar. Espero que sigui així per tu, hi ha de tot, la naneta va sentir dolor, cada dona és un món, i el llindar del dolor és diferent a tothom. Com més tranquila i controlos la respiració millor.

Jo igual, no he plorat que sovint el meu spm és que em sento una bleda solellada ;-))) . Però crec que vé més pel canvi d’alimentació. Si que tinc més gana, que això em passa el dia abans. Ja anem veient.. jaja

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::