*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NinaDina
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. gen. 07, 2020 1:37 pm

Bona tarda!! quin dia! fins ara no he pogut passar per aqui..

Sine88, actualitzada!
Nuri, com et trobes?
Naneta, quines vitamines et prens? Omega 3 i algo més? a veure aquest mes amb Omifin, t'han dit de fer dos cicles o més?

Vannion! psicosimptomes a tope jaja, creuem els dits! :ok:
Istineta, el test negatiu no vol dir res encara si no hi ha W. Jo vaig utilitzar els test d'una web que es diu embarazatest, i eren baratets. Amb els tests ovulació et regalaven alguns TE.
Ara em trobaré que si tinc un retràs no tinc cap TE a mà, vaig decidir no ferme'n més per no veure més negatius.

Que passeu una bona tarda!!
Naneta
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

EntradaAutor: Naneta » dt. gen. 07, 2020 2:21 pm

Bones!!!

Ninadina: L'omifin em va dir que me'l prengués fins que tornés a anar-hi (febrer), però com que he adelantat la data al 28 de gener, doncs al final m'hauré pres una capsa per aquests dos cicles. I després ja em dirà el què. Suposo que em farà una eco!!!! Pk és tan happy flower.... Jo li diré. No m'agrada fotra'm hormones, però per provar.... Per ara no ha sorgit efecte! Jo segueixo sense entendre pk t'ho donen si jo ovulava... Però, bueno.... És igual! Que jo sàpiga no tinc res.
Quan hi vagi li faré preguntes. Faré llistat per no oblidar-me. Vull saber coses! Sóc malpensada de mi mateixa. Suposo que si tingués alguna cosa jo, m'hagués sortit a l'analítica, però jo què sé! En això sóc insegura i penso el pitjor.

Sobre les vitamines, doncs em prenc omega 3. El que tinc són tres al dia. I em prenia acfol, però com que se m'està acabant, vaig estar investigant quines vitamines hi havia més. I vaig trobar l'ovusitol. Aquest porta àcid fòl.lic i Inusitol. Això últim va bé per la qualitat dels ovòcits. Ee dóna per noies amb sop, però també per la resta. I no deixen de ser vitamines. Es veu que aquest inusitol es ven a part també. Vaig mirar que no fos contraproduent pendre-ho juntament amb l'omifin i no. Així que aprofitant que havia de comprar unes coses a la parafarmacia, vaig pillar-ho. N'hi ha amb vitamina D i sense. Vaig agafar un de cada. Barat no és, però més que les vitamines masculines que porten omega 3 i poc més si! Provaré! Mai està de menys tenir una bona qualitat. Jejejeje!!! Ahhh!i melatonina abans de dormir. Jo dormo com un tronc, però també vaig llegir que anava bé que amb els anys la segregues menys. I tot amb bona dieta. Ara que han aabat festes fora farines!

Entre una cosa i una altra m'estic gastant una pasta.... Que si comptés!!! Millor que no!
I bé, ara pujarà el preu si hem de fer tractament. Ens quedarem pobres com rates. Jajaja! Tot sigui per una bona causa!!! :b-)))

Ahhh!! Istineta!! jo els testos d'ovulació en tinc de dues marques. One step i uns altres Diagnos. Tots amb te de regal. I jo començo a fer-m'ho el dia 10 o 11 de cicle. Que sóc una exagerada pk ovulo molt més tard, però bueno... Aquell per si de cas? Comprats per amazon.
I TE la veritat que me n'he fet molt pocs i quan he portat dies de retard. I m'he emportat un zasca!!! Així que si a mi no em dóna que ho estic, no els penso fer. Passo d'hòsties. Ho he passat malament fent-los i això que els feia quan portava molts dies. Jo fer-ho abans que baixi mai pk em conec i em rallaria més. Si ho estic perfecte, ho sabré tard o d'hora i sinó acaba baixant.

Quin rotllo us he fotut! Jajajajaja!!! :-()-)
Una abraçada!! :--/)
anika_
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dt. gen. 07, 2020 4:20 pm

Holaaaa boniques!!!
Benvinguda dolly!! :--/)

NinaDina m'apunto lo de l'augment de proteïnes a la dieta, estic segura que aquí punxo!!

Nuri esperem que aquesta SW us porti bones notícies, a més amb gripassuuu inclòs i tot, aquest mes l'heu clavat!! >.-<:

Vannion tant de bo no siguin psicosímptomes!! A veure com van els pròxims dies, procura no pensar-hi molt, que ja sé que és misión imposible, jejeje :-o00m

Istineta hi ha dones que els hi tarda més a pujar l'hormona de l'embaràs, diuen que l'ideal és fer-la un parell de dies després de la DNW, així que no està tot perdut! Però t'entenc perfectament, jo sóc incapaç d'esperar tant, me'ls faig abans d'hora i després em deprimeixo perquè tots surten negatius... jejeje, visca el masoquisme!!
Jo faig servir els de Femometer (una caixa de 50 TO i 20 TE surt per 15 €), a més et pots descarregar la seva app gratuïta, li fas una foto al test i t'ho va registrant tot, la veritat és que és bastant pràctica!

Naneta olee vitaminas pa'l cuerpooo!! A mi la gine em va dir que les vitamines tardaven uns 3 mesos a fer efecte... (acabo de començar la 5a caixa!). La veritat és que tampoc sé si és millor anar fent, canviar o deixar-ho estar, perquè valen una pasta! Esperarem aquest cicle i el següent i tornarem perquè ens diguin el què i per on hem de tirar.
I tu vés ben preparada per la propera visita, que no se us escapi res!! Per cert, la teva propera DNW quan és? Entres a gener?, o serà la primera de febrer?

Un petóooo
aainnaa
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 02, 2019 9:56 am

EntradaAutor: aainnaa » dt. gen. 07, 2020 6:21 pm

Hola a totes!!!

Jo sóc molt impacient i m'acabo de fer un TE d'aquests de tires comprats a Amazon, tot i així a mi m'ha de venir la regla dilluns o sigui que m'he avançat molt :()():::: heheh evidentment ha sortit negatiu i encara que sigui el primer cicle que ho probem teniu raó quan dieu que és recomable no fer-los abans d'hora, per molt que pensi que és molt aviat veure el negatiu sempre et fa estar una mica més de baixón.

Res ara ja me l'he fet i ja estar, era també una mica de curiositat.

Ànims a totes, és reconfortant escriure i llegir-vos.
:***:
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dt. gen. 07, 2020 7:47 pm

Anika! Entro directe a febrer!!! Seré la primera! Jejejeje!!! Per això ja calentem motors pel finde! :love:
Però us acompanyaré tot el mes a veure si doneu bones notícies. I us explicaré els meus passos endavant. Aviadet ho sabrem. Aviat passen les setmanes.

Bona nit!!!!!
Sine88
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dt. gen. 07, 2020 9:36 pm

Hola noiees,

istineta jo de complements prenc el gestagyn, m'ho va dir on vaig a fer els massatges de fertilitat, abans prenia Yodocefol però em va dir que era molt fluixet. Estem esperant a veure què ens diu la gine demà per veure si el maromo pot prendre algo per ajudar. Sobre els TE jo he comprat els més barats de farmàcia, i sempre l'he fet el dia DNW en els dos cicles que vaig notar coses "rares".

nurii a veure si aquest gripasso i la SW a tope porta bones notícies!!! :***:

Vannion els psicosimptomes crec que són inevitables.... :ufs: no havia sentit mai lo de salivar a tope!!!

aainaa és molt aviat encara, ideal seria fer-ho el dia després de la DNW crec jo, però ninguna podem aguantar crec!! <:-)

Ego: demà anem a la gineba veure què ens diu. Oficialment portem un any ja buscant, i res... La setmana passada vaig tenir massatge i divendres acupuntura, just després d'ovular (avui el TO ja ha sortit +). Estem en plena SW i de moment estem on fire, cada dia si pot ser (sense obligar-nos sinó malament)!!

Ens llegim noies!!! :p-)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » dc. gen. 08, 2020 7:49 am

Bon dia a totes!!

La veritat és que ahir vaig escriure un mega post, i a l'hora d'enviar-lo va desapareixer! no sabeu quina ràbia em va ferrr i com ja era tard, doncs ja no em vaig veure en cor de repetir-lo.... en fi!

Ja he vist que totes aneu amb les vitamines i complements a tope! molt bé, molta motivació per aquest any que comença!! Jo de moment estic fent Acfol només i a veure si ve aviat la panxu!

Mirant les properes DNW veig que Naneta i Istineta sou les següents, no? I després ja venim Ainnaa i jo!

Ego. De moment psicosimptomes , els habituals de pre-w. Amb el meu primer embaràs fins que no vaig arrivar a la data de NW no vaig notar res raro, fins i tot vaig anar de comiat de soltera! Jo bevent cubates i embarassada... després el gine em va dir que no patís, que al principi , està protegit i encara no hi ha placenta... buufff!
Del que parlaveu del TE, jo els 2 embarassos els he fet quasi una setmana després de la DNW... mira, tinc aguante! jejejej... però penso que així saps la resposta sense equívocs, tant si és si com si no, i no et frustres... bé, és la meva opinió!!
Doncs bé, post repetit! Em costa personalitzar encara! tot i que els noms els conec tots, em costa recordar el cas particular de cadascuna i com escric des del mobil, em costa tornar enrera i mirar! No us passa?
Nuri! Espero que aquest gripasso serveixi d'alguna cosa! creuem dits!
Ens anem parlant i veient com evolucionen aquestes DNW!
petonets!
Sine88
Entrades: 80
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dc. gen. 08, 2020 11:26 am

Naneta per cert, quin és el documental de Netflix que vau mirar?? Gráciess
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 1:51 pm

Bona tarda noies!!
Ahir dia 6C vaig començar amb dieta baixa en Hidrats, jo soc molt de fruita, a veure com ho porto això..
Anika jo també utilitzo l'app Femometer i vaig veure una oferta que si compraves els TO per Amazon i feies una resenya et tornaven els diners, i m'ho van fer, no eren gaire cars uns 12 euros, 40 TO i 10 TE. Només vaig provar un parell de TO fa dos cicles, potser aquest hi torno.

Aainnaa no desesperis, que en poquets dies sabràs el què.

Sine88: és avui que teniu metge? a veure què us diu. Quin tipus de massatge et fan? te'l fa un fisio?

Miri27! quina ràbia quan es borra un post!! el següent ja no sona igual eh jaja Ostres una setmana de retràs per fer TE, quin aguante que tens! molt be, aixi vas a tiro segur. Escriure desde el movil es una caca, i tant.

No sé de quin documental parleu, jo m'estic llegint el llibre de Xevi Verdaguer de Transforma la teva salut, i és superinteressant, parla molt sobre cicle menstrual i hormonal de la dona, a vegades es un xic tecnic, però s'entén molt bé. M'està agradant molt.

Que passeu bona tarda!
Istineta
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

EntradaAutor: Istineta » dc. gen. 08, 2020 2:22 pm

Eiii noies!!!

Entro ràpid desde mòbil i modo EGO:

Encara no m’ha baixat la regla, ahir te negatiu, i avui m’he netejat i tenia fluxe rosadet, mai habia vist, no es típic en mi... pregunto: podria ser el sagnat de implantació o es massa tard??? Just el dia de la No warry???? :()()::::

Alguna ho sap quan s’ha de fer? I que podria haber passat si ho es? Tan tard?

Per cert, tinc TO que m’han arribat de amazon, diuen que donen positiu si estàs prenyi també i inclús abans de un TE. Es cert?

Aiiiishhhh nenes ara estic flipant, m’havia fet a la idea de la warry ja... i encara res, només el fluxe rosat aquest mati...i ara neta total. :-o00m
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 2:26 pm

Istineta! ostres doncs el sagnat d'implantació sol ser entre 6-10 dies post ovulacio, podries haver ovulat més tard?

També he sentit lo dels TO, que podrien predir un TE+ però també he llegit que no en tots els casos.

A veure si es queda només en aquest tacadet i no va a més.
Istineta
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

EntradaAutor: Istineta » dc. gen. 08, 2020 3:11 pm

Ninadina! Merciiii per respondre tan ràpid!

Estic molt confosa, TO positiu (molt suau) i TE negatiu. Pot sortir TO positiu (suau)a dia de avui sinó es embaras???

I sense regla.

Jo soc regular com un rellotge la veritat..

Oohhhhhhhhhh quina agonia! :-o00m
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 3:54 pm

Ostres no ho sé istineta, pot ser que no sigui tant sensible el TE? i si et fas un clearblue?
Nuri00
Entrades: 223
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dc. gen. 08, 2020 4:16 pm

Istineta jo em faria directament un TE demà o demà passat. Els TO suau és negatiu. Perquè un TO sigui positiu la ralleta ha de ser igual o més marcada que la ralleta de control. Si et surt la linia suau o directament sense línia és negatiu

el sagnat d'implantació sol ser uns dies abans de la DNW, però podria ser si fos el cas que haguessis ovulat més tard. Si fos sagnat d'implantació de totes maneres voldria dir que el TE encara quedarien uns dies perquè et surti positiu perquè has de comptar uns 12-14 dies entre la ovulació i la regla.

em temo que et torcarà tenir paciència uns dies més!!!! benvinguda al entranyable món del desespero!!! jajajajaja

miri27 jo també ho he sentit això que fins que no surt el TE positiu és com que no pots perjudicar en res al fetus, que està protegit

ainaa que bona!!! és normal que vulguis sortir de dubtes ja, però si, una setmana abans és massa d'hora perquè es marqui el positiu. Vaja, seria molt estrany. Jo també sóc de les que s'esperen al DNW o l'endemà. I normalment ja no hi arribo a fer-lo perquè ja em baixa el dia exacte o començo a tacar un parell de dies abans i llavors ja m'espero a que acabi de baixar. Jo de tu m'esperaria sempre almenys fins el dia de la DNW per evitar falsos negatius i anar gastant TE.

Naneta em sembla que eres tu que demanaves si es pot pendre Ovusitol amb Omifin. Si que es pot. Jo ho vaig estar fent al novembre i la ginecologa em va dir que cap problema fer els dos alhora perquè es complementen. Tot i això Omifin només ho recomanen uns quants mesos i en canvi Ovusitol pots fer tan com vulguis perquè són vitamines. De fet jo me l'estic prenent des del març o abril i m'ha anat de conya per regular els cicles i l'ovulació perquè tenia SOP.

i ara us demano un dubte que flipareu que porti 1 any al forum i no ho sàpiga fer anar....jajajaja però quan dieu que a l'ordinador és més fàcil per escriure i personalitzar..com ho feu???? jo faig el mateix sistema que amb el mòbil, anar endarrera a les converses per anar personalitzant...hi ha una manera més ràpida???

jajaja semblo nova!!! jajaja
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dc. gen. 08, 2020 4:36 pm

Bona tarda!!!

Miri27, jo comparteixo el què dius sobre fer els TE. Jo, les dues vegades que els he fet ha estat a cinc/sis dies sense w i per res. Gastar per gastar... Pk jo també era super regular i des que busco trontolla una mica. Així que no hi faig massa cas. Crec que fins que no tingui ni un símptoma o siguin molt diferents pensaré que baixarà i no em faré res! Ahh!! Jo ja fins febrer. Estic aquí de chearleader!!! Jajajajaja!!!

Potser sóc jo que porto tants mesos que estic ja en una etapa més tranquil.la. No sé... Prefereixo prendre-m'ho calmadament i ja vindrà. És la meva opinió. He après que els nervis no em reporten res bo. Ara farà un any que estava a punt d'agafar la baixa. Tenia molts mals de panxa i era per l'ansietat que em va suposar tot això i veure que no era tan fàcil quedar-s'hi. Mai hagués pensat que podia caure com ho vaig fer. Però a tothom li pot passar.... Sort que jo soleta vaig donar-li la volta pk anava del dret a terapeuta.
Així que des d'allò vaig començar a canviar el xip. Evidentment quan em baixa tins baixon, però unes hores i amunt de nou! No em vull posar pressió a mi mateixa perquè no ho puc controlar. Ho dic amb tota la sinceritat. Per aquest motiu el meu consell és serenor i tot arriba d'una manera o altra. Ajudem al cos a què passi però sense pressionar-nos a nosaltres mateixes. De vegades, ho fem i no ens adonem ni compte.

Istineta, era ahir la teva dnw? Potser és massa aviat per detectar res. Espera més. I si ets puntual no vol dir res. De vegades, es retrassa un, dos dies. Però, vaja, espera més dies. I dels TO no en facis massa cas pk a mi sempre em surten un pelet marcat la segona ratlleta i no és que estgui ovulant ni res. Infalible és la temperatura. Jo m'ho prendria en calma i m'esperaria a veure què passa. Jo també era un rellotge ( de cucut que jo dic) i des que busco no ho sóc tant. Pot passar. I si és que ho estàs doncs no pateixis que aviat et sortirà positiu.

Sine85, e! reportatge és el sexo en pocas palabras i el capítol el de la fertilitat. Jo aviat faig un màster! Jajajajaa!!! Sé el triple de coses que l'any passat. Una passada!!! Jajaaja!!!
I a veure si entre sw, massatge i tot plegat passa el més desitjat!!!! Ànims!!! Ahhh!! Ja explicaràs què us diu la gine!!! Pregunta-li tot i més que tendeixen a quedar-se a mitges.

Ninadina a veure com et va aquesta nova dieta! Jo ara començaré a recuperar el ferro perdut. Jajajaja! Però menjant com sempre. Tindré en compte la xuleta de l'Anika.

Apali!!! Us envio tranquilitat i alegria a dojo!!! :-o00m :b-))) :p-) >.-<:
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 4:39 pm

Nuri, veig que som unes quantes que hem fet Omifin i ens ha fet pessigolles...

Jo dic lo del movil, primer perque crec que se m'ha cascat la pantalla i no va gaire fi a l'hora d'escriure, em desespera, i amb l'ordinador m'obro dues pestanyes, una amb les ultimes entrades i escric a l'altra, si hi ha una manera millor ilumineu-me!! jajaja
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dc. gen. 08, 2020 4:42 pm

Nuri00, ens hem creuat!
Merci per la info! Jo no tinc sop (que jo sapiga. Dic jo que m'ho haurien vist ja no? Entre histero, ecos vaginals vàries...). Demà m'arriba i començaré a prendre-ho. Era per canviar de l'acfol. Ja he anat variant des que busco però ara ja fa molts mesos que estic amb l'acfol. Canvi!!! Jejeje!!!

Sobre això que dius... Jo llegeixo i us escric. Si no ho recordo tiro enrere i torno a llegir. Tant des del mòbil com des de la tauleta. Ara estic amb ella, p.ex. Crec que no hi ha cap mètode especial...
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 4:44 pm

Naneta! ens hem creuat i ara t'he llegit.

A mi em passa igual amb el cicle, se'm va desajustar desde que vaig començar la cerca, abans eren 28 dies de rellotge, ara, 25, 26, 31 ( el mes d'omifin).. en fi, som la pera.
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dc. gen. 08, 2020 4:50 pm

Si, Ninadina, omifin per ara... No diré res per si de cas que sóc gafe, però aquest mes ha estat molta molèsties d'ovaris des d'ovulació a poc abans de la w i ja està.
Jo sempre era de cicles llargs, però ara potser hi ha mesos que es passen. Tot i que haig de dir que sembla que torni a abans. Creuem dits!!! Jo crec que és pk estic més zen... Però bé, ens entren bitxillos al cos.en algo ho ha de notar no??? Jajajaja!!! I amb l'omifin res de canvi. Super regular!
Jo miro enrere fixant-me amb la part inferior de la pantalla que apareixen els missatges anteriors ( més a sota dels botonets de tramet, etc. Si hi ha res més ràpid, aviseu-me!
El que si que vull fer és canviar l'avatar i no hi ha manera!!!
Nuri00
Entrades: 223
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dc. gen. 08, 2020 5:01 pm

Aaahh valee és que pensava que hi havia alguna forma més fàcil des de l’ordinador jajajaja així ja és el que faig, no estamos tan mal!!! :content:

A mi em va passar igual. abans de comencar a cercar era súper puntual i va ser començar a cercar i apali cicles de 35 o 37 ! Ara amb ovusitolD torno a ser súper puntual en la DNW.

Naneta ostres no sabia això dels nervis que vas passar fa un any per culpa de tot aquest estrés! I tan, això ens pot passar a totes! Ets una crack havent-ho resolt tu soleta, clar que si, una valenta! Jo t’admiro molt sempre lo positiva que estàs i em fas molt riure amb les teves frases jajajajaja quin remei oi? Tens tota la raó que la ment és súper important i hem d’estar tranquil·les i treure’ns pressió de sobre.
:***:

NinaDina si.... Omifin em va fer pessigolles! Bueno, també un bon mal d’ovaris quan òvulava, però res mes. De fet la ginecologa em va dir de fer-ho tres mesos més però he parat perquè prefereixo primer esperar a fer la prova de les trompes el dia 23 de gener. Amb l’endometriosi tinc molts números que estiguin obstruïdes i no vull seguir amb Omifin fins que no sàpiga del cert que pot servir d’alguna cosa. Si estan obstruïdes vaig directe a Invitro perquè respresenta que l’esperma no passa. Pels dies que em queden per la prova ja m’espero i així m’estalvio de prendre Omifin.

Pcert Ninadina tenies hora amb el gine pel tema de la RA aquests dies oi? Que us han dit? Jo tinc hora el 13 de febrer

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::