*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NinaDina
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 5:15 pm

Nuri jo tampoc me’l prendria, si et fan una histero aviat, potser al passar el contrast s’emporta l’obstrucció si es poca cosa o moc, he llegit molts casos que es queden després de la histero ( jo soc la rara que no li funciona res).

Tenim visita dilluns 13 també! Llavors veurem per on tirem.

Naneta jo també intento posar una imatge d’avatar i no puc.
Naneta
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

EntradaAutor: Naneta » dc. gen. 08, 2020 7:21 pm

No diguis això, NinaDina! Res de rara! El cos és un misteri! I sinó tranquil.la que podem anar juntes al club. Jejeje!! A mi tampoc em va servir per quedar-m’hi la histero.. a part de mal... i saber que estava bé... Ja és molt! Ahhh!!! I desquardrar-me la regla, no venir-me en un mes, pensar que ho estava... res! Poca cosa! Crec que et guanyo en rara. A ningú li altera el cicle, arribo jo i patapam qué te vi!

Però eii! Amb il.lusió! Jajaja!! Quin remei... optimisme mil!!

Nuri00, aiiii!!! Gràcies!!! Que maca!!
a veure si les trompes són permeables! No en tinc ni idea, però si tens SOP tens més probabilitats? No té perquè no?
Una abraçada!! :--/)
anika_
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dc. gen. 08, 2020 11:13 pm

Jolineeees noies, quan moviment! No sé per on començar!!
Petit incís... vaja panda de frikis estem fetes!! Parlem de suplements, TO, temperatures i histeros com si parléssim de la nova col·lecció Spring/Summer de Zara jajajaja de debò, fa un any m'ensenyen el que diem aquí i tot em sonaria a xino!!

Aainaa, t'has avançat moolt!! No t'agobiis. Diria que els TE de tiretes d,amazon la poden detectar 2 dies abans de la warry com a mooolt mooolt d'hora... jejeje jo sóc de les teves per això! No em puc aguantar i me'ls faig abans per "i siiiii...".

Com diu la NinaDina, també hi ha el "mito/leyenda" que si et fas un TO et surt positiu abans que el TE... no ho he provat mai!

Istineta com diu la Naneta, en teoria és més fiable mesurar la temperatura basal (cada matí abans de sortir del llit). Un TO pot sortir positiu però no haver-hi ovulació (es produeix l'augment de l'hormona però el fol·licle no surt de l'òvul). En teoria mesurant la temperatura pots assegurar l'ovulació i predir si et vindrà la warry imminentment o si estàs embarassada.

NinaDina ualaaaa, doncs a veure si enganxo l'oferta dels TO/TE que comentes! Quan s'acabi la caixa que tinc ho busco ;)

Naneta totalment d'acord, nosaltres mateixes ens posem massa pressió, la ment ens juga males passades i el que primer es resenteix és el cos. És molt fàcil enfonsar-se, si li vas donant voltes a tot allò que no va bé acabes enviant-li al cos el missatge de no puc, no puc, no puc... Com tu dius, cal girar la truita i creure més en nosaltres, i sense pressió, ja arribarà!!

Per cert, a mi em passa el contrari que vosaltres, des que em prenc el Soniase m'he tornat mooolt més regular i tinc el cicle més curt, abans era cada 30-34 dies, i ara cada 27-29 ¿?

Sine88 ja ens diràs com ha anat la visita!

PD. Jo quasi sempre escric des del mòbil, m'obro un borrador de gmail i allà vaig escrivint, així puc anar tirant endavant/endarrere pels posts des del navegador. Fins ara no he trobat un sistema més òptim!!
Sine88
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dj. gen. 09, 2020 7:37 am

Bon dia noies!!!

Quina marxa que tenim, què guai!!!

Sobr els massatges, al centre on jo hi vaig ho fan dues dones, una és infermera i l'altre biòloga especialitzada en embrions, vaja embriòloga. Jo vaig flipar també el primer dia. Totes dues han estudiat per aquest tipus de massatges, que consisteix en massatges a tota la zona pèlvica per oxigenar la zona, treure tensions, relaxar-se una mateixa; també a la llarga ajuda a regular la regla i a evitar el tacat previ marronós (si evitessim això seria genial!!!) No se si realment funcionen o no, el que està clar és que surto grogui d'allà. El massatge te'l fas entre la W i l'ovulació, i després acupuntura en la fase lútea per afavorir la implantació. Tot molt idílic, però al final pasta, així que ho provaré un parell de mesos més i si no hi ha novtat no crec que seguim. Tenen un protocol per RA, i com us he dit la noia que ho porta està especialitzada en tot això t'ajuden també duran el procés.

La visita ahir mooolt bé, era per la tarda i durant el dia vaig tenir algun moment de mini-pànic pensant, i si veu algo i no puc, bla bla bla, però al final res dolent.
Vam preguntar-li mil dubtes, el maromo el primer i ens va dir el de sempre, ideal cada dos dies i durant la SW, ella diu dia 12-14-16 del cicle (considerant 14 com a dia que ovules) però en el meu cas ovulo el dia 16 així que això no em valdria. Al maromo li han demanat un seminograma per veure els bitxitos i a mi una analítica completa per tot el tema hormonal, que l'haig de fer el dia 3 del cicle, a ser possible. La part bona és que en teoria avui ovulo, i al fer la eco em va estar ensenyant els meus ovaris i estaven plens d'ovocits a punt per sortir, que com va dir ella, es veu quantitat però faltaria veure la qualitat, em direu tonta però em va fer una iluuu >.-<:

Res noies, quin rotllo us he fotut!!!! Bon dia!!
esperança87
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 09, 2020 9:25 am

Hola noies!!! Jo tambe soc cercador de baby per aquest any!!! Jo estic en tractament FIV. vaig començar les punxades aquest dissabte i avui tinc segona eco de control. Tinc 32 anys i el meu marit 31 i no tenim cap fill. La causa per la qual no em quedo m'han dit que pot ser per la endometriosis. Alguna per aqui que també pateixi d'aquesta malaltia? Tinc 8 folis i 1,52 de AMH.

un petó per totes!!!
Sine88

EntradaAutor: Sine88 » dj. gen. 09, 2020 9:59 am

Benvinguda Esperança87!!

Jo no tinc ni idea de FIV (de moment) i d'endomestrosisvtampoc, però espero que tinguis moooolta sort i pogueu cantar panxu aviat!

Vau estar molt temps buscant abans de passar a RA?
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 09, 2020 11:11 am

Sine88, doncs hem estat 8 mesos buscant de manera natural i al no venir ens hem posat ja al lio. Per sort o desgracia com se que tinc aquesta malaltia ja hem anat per feina. La meva reserva ovarica no esta per tirar coets i no volem esperar...

vosaltres quan porteu buscant?
Nuri00
Entrades: 223
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dj. gen. 09, 2020 7:08 pm

benvinguda esperança87!!!

jo també tinc endometriosi, però amb bona reserva ovarica i antimulleriana de 4,05 que és moltissim, inclús massa i tot em van dir. Per això també tinc SOP ara ja per sort controlat amb OvusitolD.

nosaltres ara al gener fa 1 any que cerquem i al febrer ja tenim hora per valorar si comencem FIV o esperem una mica més ja que totes les proves estan sortint bé. Dependrà de com surti la prova de les trompes permeables que em faran a final de gener. Si surten bé pot ser esperarem uns mesos més i si surten obstruïdes anirem directe a FIV. A tu te la van fer? les tenies obstruïdes??

sigui com sigui és un pal l'endometriosi, jo estic segura que si estem tardant tan és per culpa d'això, perquè punteria fem cada més amb els TO.

ja ens aniras explicant com va tot això de la FIV!!
m'interessa molt!

Istinetaaaa com vas??? ja ha passat la teva DNW!! segueixes amb els tacadets???

Sine88 que bé que sona aquest tractament que fas!!! si et funciona per estar més tranquila endavant! jo també he començat a fer reiki i no és que hi cregui gaire...però surto d'allà estupenda i penso mira, mal no em farà! i t'entenc que et fes il.lusió veure que els teus ovaris funcionaven bé, almenys és una alegria que ja ens van bé quan portem tan temps!!! me n'alegro molt!

com anem de DNW??? després de la Istineta si no recordo malament veniu Miri27, Vannion i Ainaa a principi de la setmana vinent oi??? com porteu el desespero? com neu????
aainnaa
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 02, 2019 9:56 am

EntradaAutor: aainnaa » dj. gen. 09, 2020 7:58 pm

Benvinguda Esperança87, tan de bo tinguis una alegria aviat.

Nuri00, jo el desepero el porto més bé que fa uns dies ja que ahir vaig anar a la ginecòloga per fer revisió i citologia, em va fer una ecografia vaginal i em va dir que si estigués ja hi hauria algun indici i de moment no va veure res i ara estic molt més tranquila perquè m'ha dit que tot està OK i ja espero que em vingui la regla.

Aviam si aquest mes alguna pot cridar panxu.

Ànims a totes, bona nit.
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 09, 2020 8:34 pm

Nuri: ostres!!! Estas super be de reserva ovàrica!!! Jo 8 folis i 1,52 de AMH. Quina edat tens? L’esperma de la teva parella esta be? En el meu cas, la meva dra de la dexeus no em va voler fer la prova de les trompes perquè amb pacients de endometriosis diuen q hi ha riscos d’infecció i nose quines coses mes em va explicar. I em va dir q amb la meva malaltia no proven la IA i van directes a FIV per tant tampoc interessa saber lo de les trompes perquè la fecundació es al laboratori. Resumidament això em va venir a dir. Nosaltres no vam arribar ni a l’any... ho portava fatal cada cop q em venia la regla... i al veure q també estic x tirar coets em anat per feina.

Que es el SOP? es que tela 4,05!!! Es moltissim!!! Que be!!!

Avui he tingut la segona eco i si tot va be dimecres punció. Avui mhan tocat dos punxades, però ho porto molt be!! Em punxo jo mateixa jeje

Quan parleu de DNW que voleu dir?

Ja ens aniras explicant com t’han sortit les proves!!! Molta sort!!!

Aina: en quina situacio estas???
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dj. gen. 09, 2020 9:55 pm

Bona nit!! dia de bojos! ara he parat a llegir-vos.
Com esteu?

Sine! que guay la visita al gine, reconforta tenir bones noticies, encara que s'hagin de mirar coses, que tinguis molts folicles és molt bo, felicitats!

Hola esperança87 benvinguda! jo encara estic una mica peix amb tema RA, tot just hem fet una visita on ens van demanar proves i dilluns tenim visita per veure resultats (que la dra de capçalera ja m'ha avançat que estan pèrfectes, jeje) i decidir per on tirem, si esperem algun cicle, inseminació o FIV. Nosaltres portem 1 any i 6 mesos aprox.
A mi també se m'està fent molt dur, per això no tardarem a fer tractament.
SOP son les sigles de sindrome d'ovaris poliquistics. i DNW es la data probable que t'hauria de baixar la regla. Al primer post hi ha una petita xuleta d'abreviatures.

Aainnaa portes molts dies de retràs? jo tenia entès que al principi principi no es veia res amb una eco.

Com anem de DNW? algunes en desespero no? :-o00m
Jo començo sexy week! :sex-|: solo ovular bastant aviat.
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dj. gen. 09, 2020 9:56 pm

Passo DNW.

NANETA: 2-4 de gener.
ISTINETA: 7 de gener.
AAINNAA: 13 de gener.
MIRI27: 14 de gener.
VANNION: 14-16 de gener.
NURI: 17 de gener.
GENIS: 17 de gener.
ANIKA: 23 de gener.
SINE88: 23 de gener.
NINADINA: 27 de gener.
DOLLY: 28 de gener.
Istineta
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

EntradaAutor: Istineta » dv. gen. 10, 2020 11:06 am

Hola Noies!

Deu meu quina activitat! Que beeee!

Beee, doncs ahir oficialment en va baixar la warry, amb Dolors i molta molèstia, i abundància com feia temps que no pasava i uns 2 dies mes tard del que tocaria. Així que vaig trucar al meu Gine per preguntar-li si realment m’esta Anant bé el Seidivid porque jo era molt regular. I em va dir que segur que està anant
Molt bé, porque potser el meu cos estava programat per sagnar cada 28 dies però la ovulacio no es produïa del tot correctament i el Seidivid el que fa es que el ovari treballi com ha de fer-ho i que per això el meu cos està reaccionant. M’ha dit que lo dolent seria que tingues regles cada 15 dies o coses així i llavors que el truques. Però que per ell era bona senyal les reaccions del meu cos, així que seguim endevant. Àcid fòlic Femibion pel mati i Seidivid per la nit.

Sine88 que bé que et diguessin que tot està bé! I que ovules i tot bé, això ja es molt! Ho celebro amb tu, clar que si!

Esperança87 Benvinguda al grup!!! Jo ni idea de FIV, de moment, però tranquila que la endometriosi no ajuda però no impedeix!

Miri, Vannion i Ainaaa com ho porteu? Tu Aina ja et va dir la Gine que de moment no oi? I teniu símptomes la resta??

A tope noies! No oblideu, disfrutar pel camí!

Petonas per totes!
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 10, 2020 12:07 pm

Hola noies!!

Quina activitat! Ahir no vaig poder entrar... vaig tenir crisi de migranya després de sis mesos sense i em trobava fatal. Avui millor però no estic per llençar coets.
Que no m’oblidi res sinó em perdoneu que no tinc el cap clar.

Benvinguda al club de cercadores, Esperança!! El meu cas és: Amb totes les proves a la mà jo estic perfecte, però ell té la mobilitat tocada (moderada). La gine ens va dir que tenia quantitat i compensava, però això fa que tot vagi més lent. Vam decidir començar a provar a la babalà pel setembre de 2018. Entremig vaig passar mals moments a causa de ser conscient que no era tan fàcil. I ja per febrer/març seriosament. Per tant, ja fa molt i estem cansats emocionalment parlant. Vam passar un novembre sense regla a causa de fer-me una histero i amb molta esperança I...
Així que per novembre vam anar a la gine i ja vam decidir que donàvem fins finals gener. Em va donar omifin per provar i a ell vitamines (omega3).
I preveient que no m’hi quedi aquest mes com tu! A RA. Finals de gener gine i a buscar visita a algun centre que és el que més m’inquieta. Trobar un bon lloc. És que jo en tinc 36 I ell 41 i no estic per esperar ja molts mesos més. Estic molt convençuda i amb ganes d’un positiu.

Anika, he rigut molt!! Jajaja!!

Sine, tot té molt bona pinta!! M’alegro molt que tot estigui genial!! Ara a veure el maromo i ja està!!! Guay!!

Istineta, em sap greu per l’arribada de la W. És un rotllo!!!

Ainaa, si estàs més tranquil.la, perfecte!! Però jo també tinc entès que no es veu en un principi. Almenys a mi em va passar. La gine no va assegurar-me mai res. Encara que no es veiés podia ser. Però bé, ajuda molt estar relaxada. Molt!!!

Bé, floretes!! Ja veieu que avui no estic molt happy flower. Encara estic mig aplatanada. La pastilla que em prenc em treu el timbal del cap, però m’aplaca moltíssim.

Petonets!
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dv. gen. 10, 2020 12:16 pm

Naneta: t’han fet la eco per veure la teva reserva ovàrica? I l’anàlisis per veure la hormona antimulleriana? Ojala tingueu sort i et quedis aquest mes! Ja veuras com si! Nosaltres ho vam intentar 8 mesos i res… i com per desgracia ja se que tinc, hem anat al lio ràpid.
Sine88

EntradaAutor: Sine88 » dv. gen. 10, 2020 3:06 pm

Hola noies,

moltes gràcies per alegrar-vos per mi, al final som una petita familia virtual!! Tot i veure que hi havia folicles, no sabem si aquests arriben a madurar bé o no, així que de moment tranquilitat. A esperar la següent regla i poder fer les analítiques (tan de bo no ho necessités!!), i veure els resultat del seminograma. Si demà rematem la SW, haurem fet tots els dies de manual. La gine ens va dir que res de dia si i dia també, que millor un dia si un dia no (quin descans, perque sinó a vegades és massa forçat!!) i el maromo s'ho va prendre al peu de la lletra. Hem fet abans de l'ovulació, 2 dies abans, el dia de l'ovulació i demà si tot va bé, serà 2 dies després; més el massatge i acupuntura, més coses no es poden fer :r) I després és quan baixa la W i l'hòstia arriba amb la mà oberta, però ja ho sabem això. Aquest més vull ser suuuuper positiva, que el mes passat vaig passar-ho molt xof i no em ve de gust repetir-ho.

Naneta, quin rotllo la migranya, espero que et passi aviat i puguis recuperar la "lucidez"!

Istineta em sap greu l'arribada de la W; però potser aquesta és la primera regla de l'última que tinguis abans de panxu perque el Seidivid fa efecte! :-)

Sobre centres de RA, per les de BCN, coneixo de primera mà dos casos que ho han fet tot a la Dexeus i estan encantats, però bueno, segur que aquí al fòrum trobarem mil opinions de tot.

Bon cap de setmana!!! >.-<:
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 10, 2020 5:12 pm

Esperança87, no. M’han fet ecos però no m’han dit res. Em diu sempre que molt bé. Em va demanar una analítica hormonal, però la senyora muleriana aquesta no hi era. I pel novembre estava força atabalada perquè no m’havia baixat, no sabia si ho estava, ovulació abans d’hora que va resultar falsa i mira... em vaig oblidar! Així que ara per finals de gener li pregunto el Pk no m’ho va posar i que m’ho faci. La resta si que ho tinc: el FSH, estradiol, projesterona, LH, Etc... i per això del fsh i lh em surt bona reserva ovàrica i tal. Tot normal. Però bé... que com k em veig al lio m’ho acabaran de mirar tot i repetiran. El que hagi de ser serà. Jo crec que és per la lentitud però al final penses de tot!!

Sine, tan debó no hagis de fer-te res pk hagi arribat!! És veritat que fot molta ràbia que ho facis al dedillo i baixi la regla. T’hi acostumes en certa mesura... però t’agradaria no fer-ho. Jo la començo la setmana vinent. Que per fi adéu W!! Aquest finde posarem en forma els bitxets! Jeje!! I ja iniciarem setmana vinent.

Si! De la Dexeus tinc bones referències. La tinc la primera!! Jeje!! Vull un centre amb laboratori. Això segur. També he sentit la circh (corachan) i CRA (sagrada familía). Quan sigui el moment ja decidirem!

Merciii!!!

Bon finde!!!
anika_
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dv. gen. 10, 2020 5:43 pm

Benvinguda Esperança :--/) !! Espero que vagi suuuper bé la RA, aquí estem per anar compartint dubtes, alegries i desesperos!

Sine fa molt bona pinta tot plegat, a mi em faria molta il·lusió veure tants fol·licles!!! A veure si els massatges i l'acupuntura acaben de donar-vos l'empenta que necessiteu ;)

Aainaa genial que tot estigui OK! De totes maneres, com diem per aquí, fins que no baixi la warry hi ha esperança, potser vas ovular més tard i per això encara és massa d'hora per avançar-se a res, vés a saber!

Istineta, finalment ha vingut la punyetera, quin rotllo!! No prenc els mateixos suplements que tu, però a mi la gine em va preavisar que no feien efecte d'un mes per l'altre, necessites que el teu cos agafi el nou ritme, ja veuràs com aquest mes s'acabarà d'ajustar tot!!

Naneta espero que marxi aviat aquesta migranya, aprofita el finde per descansar i agafar forces per la SW!

NinaDina aquest finde a tope!! SW amb cap de setmana pel mig és genial!

Ego jo ja hauria d'haver ovulat i de moment temperatura baixa i tots els TO negatius. Normalment els TO em van pujant d'intensitat dia a dia fins que veig el positiu, però de moment no veig cap mena de progressió, tots molt fluixets... m'estic emparanoiant mooolt en que potser és un cicle anovulatori o vés a saber què... estic una miqueta xofi--depre-ratllada... de totes maneres és d'hora per alarmar-se, potser serà un cicle un pèl més llarg i ja està, no sé... em sumo al club de "cada cicle va a la seva punyetera bola i al final pararé boja"
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 10, 2020 5:53 pm

Anika, quan et tocava ovular? Jo no sempre ovulo el mateix dia de cicle... no et ratllis que ho faràs! Tranqui! Mentre fes feina quan us vingui de gust que això també ajuda!
Merci!! Estic una miqueta millor! Demà millor!!
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dv. gen. 10, 2020 6:16 pm

Bon divendres noietes!!!

Istineta Sento la teva W, però comença un nou cicle, centrem-nos en això, a gaudir-lo!

Naneta millora't d'aquesta migranya, sort que avui es divendres i podràs descansar, que et mimi molt el Naneto!! :inthebed:

Anika potser aquest cicle ovules més tard, a quin dia estàs?

Com esteu la resta? crec que tenim uns dies de descans de DNW no? bueno tampoc tant, setmana proxima Aainaa, Miri, Vannion..

Que passeu un molt bon finde! ha sigut setmana curta però durilla, almenys la meva :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::