Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: mireiamb » dj. des. 16, 2021 4:00 pm

Gironina2021 ha escrit:
mireiamb ha escrit:Hola, albaiad.

Molt bona iniciativa això d'explicar tot el procés, segur que ajudarà moltes futures mares a situar-se i decidir-se!

Per les dates imagino que no deuran trigar a avisar-te, tot i que ara es deu haver endarrerit tot una mica. Jo sóc mare soltera per IAD (per la privada, ja no entrava en rangs d'edat de la pública) d'un nen de 17 mesos, i et desitjo que et vagi tot tan bé com a mi. I per descomptat, si et puc ajudar a resoldre dubtes, ho faré encantada.

Una abraçada!

Mireia.


Ha passat molt temps, no sé si ho llegirás.. et puc preguntar amb quina edat et vas fer la IAD i quants intents? Gràcies!!



Sí, i tant, cap problema.

Vaig fer 3 intents amb 39 anys que no van funcionar, llavors vaig parar per qüestions personals (canvi de feina i de país) i al cap d'un any i mig m'hi vaig tornar a posar. Amb 41 anys vaig fer 2 intents i a la segona m'hi vaig quedar, el 2019 va néixer el meu fill gran. Amb 43 anys vaig tornar-ho a provar i em vaig quedar embarassada a la primera, el 2021 ha nascut el meu segon fill. En els primers casos em penso que em punxava Ovitrelle, però els 3 últims intents (els 2 del meu fill gran i el del meu fill petit) els he fet a l'estranger i han estat sense cap mena de medicació.

Si et puc ajudar en alguna cosa, no dubtis a preguntar, per aquí o per privat.
marexdonant
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. ago. 10, 2019 6:27 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: marexdonant » ds. gen. 08, 2022 10:30 am

A finals d'octubre de 2021 vaig decidir començar per la privada i em van realitzar la meva primera IAD.

En mig de l'espera del test d'embaràs, ja a novembre de 2021, vaig rebre la carta de la Seguretat Social citant-me per començar. No m'ho podia creure! La llei de Murphy...
Va resultar ser negatiu i per tant vaig decidir continuar la cerca d'embaràs per la Seguretat Social.

Al desembre de 2021 vaig anar a Sant Pau a la visita més esperada d'aquests 3 anys.
La llevadora/ginecòloga em va explicar tot el procés, va revisar el meu historial i em va fer les receptes de medicació per començar amb la regla de gener, ja que no arribava a temps amb la regla de desembre per vacances del personal.

Una anècdota: Li vaig preguntar quan anotaran les meves característiques físiques i em va dir que ja estàven en la meva base de dades. Jo Li vaig dir que no recordava haver donat aquesta informació. Llegint en veu alta anavem dient: No no no. Resulta que estava quasi tot inventat. Segurament per l'altra ginecòloga que em va atendre a la visita de març de 2021. El color de cabell/tipus, color de pell, ulls, alçada, pes,... Així que em mirava mentre li deia com sóc i ho va rectificar.

Em va baixar la regla de gener de 2022, vaig trucar a tots els números que em van donar perquè semblava una gimcana. També vaig enviar correus per informar i va ser gràcies als correus on van poder-me activar les receptes, (Puregon, Ovitrelle, progesterona) ja que el personal de ginecologia encara estaven de vacances, però em podien donar cita pel control folicular i IAD perquè ja hauran tornat. Així que ja he començat a punxar-me i queda res, dies per la IAD!
Després de tot... puc dir que ja he començat per la Seguretat Social!
Yumewari
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. jul. 16, 2021 2:37 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Yumewari » dc. gen. 19, 2022 12:28 pm

Bon dia!

Ostres @marexdonant, quina alegria i quina emoció. Ja tinc ganes que ens puguis explicar més cosetes.
Molta sort de cara a aquest primer intent d'IAD per la SS :-o00m

Per la meva part, demà tinc la visita de resultats de les proves que em va demanar el ginecòleg de l'Hospi Terrassa (analítica hormonal i histero) i en funció d'això se suposa que farà la derivació a Puigvert.

Ciaooo
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dt. feb. 22, 2022 6:36 pm

Hola Yumewari!
Benvinguda.

Ens vas explicant, eh?
Jo, després de dos mesos, em va trucar la ginecòloga i em va dir que d'aquí a dos mesos tindré hora a Sant Pau. Suposo que em faran algunes proves i que he arribat molt just, ja que tinc 34 anys.

Txell
Yumewari
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. jul. 16, 2021 2:37 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Yumewari » dv. feb. 25, 2022 7:10 am

Bon dia!

@meredith_888, doncs al final tot s'ha retrasat. Als resultats el gine em va di que sembla que tinc polips o bé un sobreengrosament de l'endometri. Em va receptar uns anticonceptius (Azalia) que sembla que només contenen progesterona (pel que tinc entès) i si és això últim de la malformació d'endometri pero sobrecreixement, en teoria amb les pastilles es corregirà. Si per contra són polips, llavors crec que la intenció seria treure'ls abans de derivar-me a la Puigvert, així que res, estic a l'espera de la eco que em faran el proper 25 de març a veure què tal.

Bé per tu que ja t'han trucat!! Genial, tot i que això d'arribar molt just tenint 34 anys... És la mateixa que tinc jo. Bueno, a veure què et diuen a la visita de Sant Pau >.-<:
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dv. feb. 25, 2022 10:05 am

Hola Yumewari!
Ja veuràs com tot anirà bé i amb la medicació acaben de desaparèixer.
Hem de tenir paciència, però a vegades resulta esgotador.

Una abraçada i estem en contacte,
Txell
txems
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 5:56 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: txems » dl. feb. 28, 2022 6:11 pm

Hola!
Sóc nova per aquí. Al febrer del 2020 vaig demanar hora a l'ASSIR per incloure'm al procés i amb confinament i demés la primera visita es va anar postposant.
Vaig tenir-ho tot fet i al gener de 2021 vaig rebre la carta que constava ja a la llista d'espera de la Puigvert.
Avui m'han trucat per la primera visita, però m'han dit que d'allà ja sortiré amb la medicació i la data per la IAD.
Alguna que hagi passat pel mateix procés? És que m'ha semblat molt llarga l'espera i ara tot d'una un procés molt ràpid i fa una mica de respecte.
No em van fer la histerosalpingografia per derivar-me (ho van haver de consultar vàries vegades) entenc que ara me la faran abans de començar?

Gràcies, noies!
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Stekie » dl. feb. 28, 2022 10:07 pm

Hola, jo també sóc nova per aquí!
Moltes gràcies a totes per la informació, perquè es difícil trovar…
@txems jo vaig rebre la carta al juny del 2021, aixi que encara no he rebut la trucada, espero que no tardin molt. A mi per a poder entrar a la llista hem van dir que era necesaria la histerosalpingografia, suposo que si te la faràn ara. La primera visita es ràpida o per a dintre uns mesos?

Gràcies!
txems
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 5:56 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: txems » dt. març 01, 2022 5:53 am

Stekie ha escrit:Hola, jo també sóc nova per aquí!
Moltes gràcies a totes per la informació, perquè es difícil trovar…
@txems jo vaig rebre la carta al juny del 2021, aixi que encara no he rebut la trucada, espero que no tardin molt. A mi per a poder entrar a la llista hem van dir que era necesaria la histerosalpingografia, suposo que si te la faràn ara. La primera visita es ràpida o per a dintre uns mesos?

Gràcies!



Ja m'oferien cita pel dia següent, vaig poder triar entre vàries opcions.
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Stekie » dc. març 02, 2022 11:01 am

Ja m'oferien cita pel dia següent, vaig poder triar entre vàries opcions.[/quote]

Aahh vale, que ràpid llavors! Ja ens aniràs informant a veure que et diuen i molta sort!
mireia1990
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. abr. 21, 2020 12:37 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: mireia1990 » dl. març 07, 2022 11:34 am

Hola noies! Espero que estigueu bé :)

Us volia plantejar de crear un grup (whatsapp mateix) de cures on les integrants siguem persones en la mateixa situació, per compartir experiències i tenir un grup de suport/cures de referència.

Una abraçada i bona setmana a totes :)
mireia1990 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 19, 2023 8:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LLUNABASSOLLORT
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 04, 2022 3:46 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: LLUNABASSOLLORT » dc. maig 04, 2022 3:59 pm

Hola a totes :-())

Tinc 33 anys i estic tramitant per la seguretat social per ser mare soltera, o vaig tramitar a finals de l'any passat i fins l'any que be no comença el procediment d'invitro.
La meva pregunta es si tenim alguna ajuda? I no em refereixo als 100€ al mes, sino algú més? Treballo a través d'una cooperativa de terapeutes i ns si tinc algun dret, ja direu moltes gràcies ❤️
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dl. jul. 11, 2022 11:48 am

Hola a tothom!
He estat bastant desconnectada...

LLUNA, no tinc coneixements de cap ajuda. Algú en sap res?

Us faig cinc cèntims del procediment:
- JULIOL 2021: Visita a la llevadora d'ASSIP.
- NOVEMBRE 2021: Primera visita al CAP Bages
- FEBRER 2022: Derivació a Sant Pau des del CAP.
- MAIG-JUNY 2022: Visita cancel·lada i me la van endarrerir un mes. Estic en tractament de provegera i m'han derivat per fer-me una histero (...) i densitometria. A Sant Pau em van dir que comptés un any.

Tinc amenorrea primària i possible IOP (insuficiència ovàrica precoç).

Us volia preguntar si alguna de vosaltres simultàniament està fent tractament per la pública i també per la privada. Gràcies.

Espero que totes estigueu bé.

Txell
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dl. jul. 11, 2022 11:51 am

Hola Mireia!
Molt bona idea.
Jo estic en un grup de whatsaap que van obrir a través de preguntar-ho al facebook de Docents en xarxa.

Al final has creat el grup?

Gràcies.
Txell

mireia1990 ha escrit:Hola noies! Espero que estigueu bé :)

Us volia plantejar de crear un grup (whatsapp mateix) de cures on les integrants siguem persones en la mateixa situació, per compartir experiències i tenir un grup de suport/cures de referència.

Fa temps que ho busco i l’únic que he trobat és més a nivell estatal i en castellà i suposo que no m’hi sento tant...

No voldria donar el meu telèfon aquí, així que proposo que les que hi estigueu interessades m’escriviu un missatge a Instagram: @mireiatattoo

Una abraçada i bona setmana a totes :)
marexdonant
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. ago. 10, 2019 6:27 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: marexdonant » dv. jul. 15, 2022 4:34 pm

Hola noies, han passat bastants mesos des de l'última publicació i vinc amb molt bones notícies! :b-)))

Em vaig quedar embarassada a la 4a IAD (3a per la SS, ja que la 1a va ser en clínica privada).

Ja estic a meitat d'embaràs i tot va perfectament. :panxeta:

I vosaltres, com aneu? Heu iniciat algun tractament?
Alguna més embarassada per aquí? >.-<:

Confieu! Esteu en molt bones mans! I sobretot, penseu que podeu optar amb varis intents, proves, tractaments, altres clíniques i moltes més tècniques de RA que també donen molts bons resultats! Endavant! :ok:


Recordo que comparteixo tot el procés per instagram: marexdonant i estic més present per allà. :--/)
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dv. jul. 15, 2022 4:54 pm

Hola!
Moltes felicitats!!! ;)
Et vaig seguint per instagram ;)

Us informo que les proves que m'han demanat també es poden fer a Sant Pau i potser la "cosa" va més ràpid per allà. A mi m'han derivat a Sant Joan de Déu de Manresa i era com "una novetat" que demanés fer-me les proves a prop de casa (això em va dir la llevadora).

Qualsevol cosa, estem per aquí.

Txell
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dt. abr. 04, 2023 8:18 pm

Hola noies!
M'agradaria informar-vos que després d'un any i mig, aquest gener em van donar hora a Sant Pau per fer-me la histero (tot bé) i aviat començaré el tractament.

Petit resum:
- agost de 2021: derivació de la llevadora al metge
- octubre de 2021: la metgessa em deriva a Sant Pau
- juny de 2022: primera visita a Sant Pau i derivació per una densitometria (tinc amenorrea hipotalàmica)
- agost de 2022: densitometria (tinc osteoporosi i inici d'osteoporosi al maluc)
- novembre de 2022: derivació per una histero
- gener de 2023: histero feta
- abril de 2023: visita amb el tractament a seguir (tenim 4 intents)

Ahir, vaig anar a la visita en la qual em detallaven el tractament a seguir i em van dir que les IAD tenen entre un 15-20% de possibilitats que vagin bé i que hi ha un any i mig d'espera per les FIV. Em vaig quedar paralitzada i aquí us deixo la pregunta:
- cal començar per les inseminacions i després de 4 intents has d'esperar-te un altre any i mig per les FIV?
- o en la primera visita al metge, demanes directament anar a FIV?
Us ho dic per les qui esteu a punt de començar.

Com ho porteu?

Gràcies i estem en contacte.
Txell
meredith_888 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 20, 2023 10:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
txems
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 5:56 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: txems » dt. abr. 04, 2023 8:52 pm

Hola!
Què bé que tot es posi en marxa!
Tens 4 intents d’IAD i si no funciona després comences a la llista d’espera de FIV.
El meu consell és que no pensis tan enllà, concentra’t en cada intent d’IAD i deixa’t guiar per l’equip mèdic que són excel·lents.
Sembla complicat, però s’aconsegueix!

Molta sort!
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dt. abr. 04, 2023 9:04 pm

Hola Txems!
Moltíssimes gràcies ;)
Ja us aniré informant.

M'han recomanat esperar un mes, ja que aquest serà molt estressant (colònies ...).

Txell
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dg. abr. 30, 2023 11:28 am

Hola!
Com ho porteu?
Suposo que quan comenci el tractament, m'ho diran, però he vist que ovitrelle i pergoveris, tenen agulles recarregables i entenc que les dosis duren uns 8 o 10 dies i cal comprar de noves, pel següent cicle.

Gràcies.
Txell

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::