*^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dt. feb. 18, 2020 2:05 pm

Naneta, t’entenc perfectament... et fa il•lusió per aquella persona, però a tu és com si et clavessin un punyal per l’esquena... ànims bonica, estar clar que s’ha de pensar en un mateix, però no és fàcil, no podem dir ah vale, ja està, ja no hi penso.

Anika com diu la naneta, res de sofà!!! Directe al lliiit!!! Entre setmana fa molta més mandra, si...et quedes aplatanada al sofà i no hi ha qui ens mogui, a nosaltres ens passa el mateix.

Tinc hora dilluns per posar-me la vacuna, decidit. Estarem un més out, però potser també necessito fer un mini break...

Anika, Sobre el que dius de la progesterona ho he pensat... em fa cosa tornar a la gine, pq al final m’enviarà a la psicòloga per tantes preguntes i manies, però es que em fot ràbi tornar a estar així!!!

A veure aixamb doncs si encara era massa aviat i per això va sortir blanc!!! Dits creuats!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dt. feb. 18, 2020 3:03 pm

Naneta boniiiicaaa!! Sé com et sents, fa mal, i no vols que te'n faci, però en fa! I si és una bona amiga, passa prou ràpid i te n'alegres per ella, però si no, si només és "algú que coneixes", et queda una sensació amarga... almenys jo ho visc així. I no m'agrada, però no ho puc controlar!! mooolts petons!
Per cert, no sabia que no s'ovula amb les pastilles, que tot és fals...

Anika oohh! 12 dies post ovulació!! M'ho apunto també!! Això vol dir que me'l vaig fer abans d'hora, sí. Gràcies per la informació!! Ara toca donar-ho tot, Anika!! Res de sofà!! hihihihi

Sine tema vacuna, així t'ho treus de sobre, i no serà un tema que et preocupi quan estiguis amb panxu

Ego: començo a odiar bastant el meu cos, i el meu cap... ara he vist primers filets marronets, i començo a tenir molèsties pre W, amb granet/volcà... quina tortura és aquesta??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. feb. 18, 2020 5:57 pm

Moltes gràcies, Sine88 i Aixamb!! Em sento molt compresa i reconfortada!! I la veritat, això ajuda molt quan tens momentets així. Ja són momentets. És com quan et baixa la regla. El mateix! És un plasca, però tornes a remuntar enseguida. Tot i això, tens raó Aixamb que quan és una persona no tan coneguda, el sabor que et queda és més amarg.
És que ja fa un any eh? Es diu ràpid!!
Ara ja està!! M'he de centrar en mi. Jo començo una nova oportunitat i no he de pensar si aquesta o aquella estan embarassades o no. O el què sigui. Tinc bones sensacions!!

Sine88, jo faria el mateix. Crec que també em vacunaria. I si només has d'esperar-te un mes de repós, és poquet! Potser si que et va bé fer un kit kat que dius. I escolta, pregunta-li tot a la ginecòloga. No et quedis amb l'ai al cor per no preguntar. Que pensi el què vulgui! Tens tot el dret a què et respongui els teus dubtes. Per això és doctora en aquest àmbit i especialitat.

Aixamb, és veritat que tenim molts psicosímptomes. Vinga! Molts ànims i paciència!!!

Apa! Vaig a desconnectar una miqueta! Aprofitarem ara que només tinc dos gats per casa. jejejeje!!! :-()-) :-()-) He vingut d'acupuntura i estic molt baldada.
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dt. feb. 18, 2020 6:31 pm

Hola noies, EGO TOTAL

sóc una muntanya russa!!! No estava gaire convençuda amb els tacats aquests tants dies abans i he anat al ginecòleg. El tema és que he anat al d'una amiga que em va recomanar i la veritat és que he fet bé.
Els tacats dius que pot ser un tema hormonal però que els nivells de l'analítica última són correctes, així que en principi veiem com evoluciona. Que l'última regla pel que li he explicat podria ser un "abort" si es pot considerar ja que no s'arriba a implantar, però per els dolors i els tacats... però no li ha donat més importància. M'ha dit que tinc l'endometri molt gran/gordo (ara no recordo), que em vindrà una altra vegada regla molt abundant (a no ser que estigués embarassada i llavors també sol estar així, però que creu casi 99% que no, doncs que no m'ho diguiii jajajaja). I m'ha dit que no m'esperi 6 mesos per "provar" que ja fa més d'un any i que anem avançant amb proves. De moment m'ha demanat la famosa histero..., nenes ara estic cagada jajaja, s'ha de fer en algún moment específic del cicle?? Hauré d'investigar... i també m'ha dit que veient els resultats dels dos, si les trompes estiguessin bé, potser miraria de fer un cultiu de la matriu mirant amb una càmera (t'han de sedar) per veure que realment estgui tot bé i descartar possibles problemes que no deixessin que l'embrió s'implanti, com endometrosis, per exemple. Quina pooor!!aquest home va per feinaa, i sinó abans de RA es veu que pots provar un parell de mesos una estimulació ovàrica controlada, és a dir, et van estimulant i quan veuen que hi ha ovulació, tu tens relacions en les següents 24 hores, així saps que realment estaves ovulant i com els ..::·· en teoria estan bé... bueno, això ja és següent pas, ara a buscar on fer-me la histeroblablabla.

Doncs res, em quedo més tranquila per haver anat a demanar una segona opinió, ja us dic jo, que un dia sóc blanc, a l'altre negre :r)

petoneetsss
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dt. feb. 18, 2020 7:17 pm

ahhh m'en oblidada! que res de vacuna, que si ja t'han vacunat no és estrictament necessari ja que anitcossos els tens, i que en el meu cas no és que surti negatiu, surt indeterminat, així que amb més motiu res de vacuna. Doncs res, el minibreak se'n va a la porra, bueno, fem la histero aquesta i decidim a veure. :ok:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. feb. 18, 2020 7:29 pm

Quanta informació, Sine88!! Mare meva!!! Has fet bé de demanar una segona opinió.

Sobre si va ser “abort” o falta d’implantació no li donis massa voltes perquè pot ser contraproduent. Ja ha passat. A mi quan aquell mes no em va venir també em va dir la gine que tenia l’endometrio gordito i que podria ser de regla o d’embaràs. I llavors vaig estar pensant si havia passat res perquè la regla va ser abundant. Però aviat m’ho vaig treure del cap perquè una part de mi em deia que no. Senzillament la prova m’havia destarotat el cicle.
A veure què passa! Si baixa com diu o no.

La histero s’ha de fer just quan acabes la regla i abans de l’ovulació per si de cas t’haguessis quedat embarassada. Per això ho fan així. Et fan prendre antibiòtic abans, durant i després. En el meu cas també buscapina per evitar que no tinguis dolor i també posar-te edema abans. Però mo a tot arreu això. No pateixis!! No sóc la més indicada per dir-te que jo ho vaig passar la mar de bé, però és una manera de saber que tens les trompes bé!! Jo la vaig fer al centre cetir a Barna i vaig estar molt a gust i ben atesa. No t’ha dit cap lloc per anar?

Vés pas a pas i ja veuràs que tot surt molt bé! Però si!!! Quin pim pam aquest ginecòleg no?

I mira!! Una agulla menys! Jeje!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dt. feb. 18, 2020 10:25 pm

Hola guapes! com esteu??
aix quants postsss!

Sine88! Bé que hagis tingut aquesta segona opinió! Doncs mira, histero i pa'lante! molts ànims!
Naneta! Aix aquests sentiments... els has deixar fluir, sin normals... Quan vaig tenir l'avortament, erem 3 amigues embarassades, i jo vaig ser la que no va tenir sort... i fa ràbia...és inevitable...però és normal! Res, que flueixin aquests pensaments! tranquila!

Aixamb! Espero que no vingui la W!!! Creuem dits i que el granet i aquests tacats no siguin resss. Jo això del tap mucos només conec el d'abans de parir, aquest de mig més no mha passat...

Perdudapelmon! Alguna noticia???

Algun altre desespero a la vista?

Nuri00 com vas bonica?

Ego: ara fase avorrida... el finde la començaré amb els TO i santornemhi! A veure març....
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dc. feb. 19, 2020 9:26 am

Gräcies naneta per la info!! No m’han dit cap lloc, he estat mirant i ho fan a les típiques clíniqie com teknon, quirón, dexeus... el gine no m’ha dit res d’antibiòtic!!! Arrrgg, no vull agafar res!

Sobre l’última regla ja no li donc més voltes, ha passat i punt, ara a esperar que vingui aquesta i poder fer la prova!

Miri27 àNims amb aquesta fase, és quasi pitjor que el desespero jejeje

Que tingueu bon dia totes!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dc. feb. 19, 2020 9:38 am

Bon dia!!
Entro només un moment per avisar-vos que la maleïda ja ha fet acte de presència, estic trista i de molt mala lluna, avui! Segur que aviat se'm passa, però m'havia començat a fer il·lusions... després entro i personalitzo una mica!!

Petons!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 19, 2020 9:51 am

Em sap greu, Aixamb! Ànims, bonica! Què dir-te si sé perfectament com et sents.. Amunt!!

Sine88, les indicacions te les donaran on t'ho facin.

Gràcies Miri27!!

Que tingueu bon dia!!! I amunt aquests ànims!!

I que les fases avorrides i desespero no siguin massa pesats! :ok:
Naneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 19, 2020 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Una abraçada!! :--/)
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. feb. 19, 2020 10:20 am

Bon dia boniques!!

Aixamb_ Em sap greu aquesta W. Es inevitable que ens fem il•lusions. Molts ànims i no passa res per permetre’s tenir un dia de baixon. Força!

Anika_ vam fer dos pinxos en tota la SW, creuant dits perque siguin els bons! Espero que pugueu aprofitar molt aquests TO ++. Entre setmana fa molta mandra si, però es per la millor de les causes, així que a donar-li moviment al cos que són dos dies!!

Sine88_ Molt ben fet per demanar segona opinió, es clar que si!! I tot i que per el que expliques aquest gine ha anat a “saco”, com a mínim t’ha dit les coses clares i t’ha donat alternatives. Dona la sensació de que sap perfectament del que parla i com a mínim no us sentireu estancats amb les proves que us ha demanat. Segur que us anirà molt bé!

Naneta_ En la meva opinió, és normal tenir aquests sentiments, no crec que sigui bo reprimir-los però si saber gestionar-los ràpid per a que no facin mal.

Miri_ Ai aquesta espera avorrida!! Aprofita per a carregar piles i no pensar.

Perdudapelmon_ Noticies??

Ego_ Desespero de moment no en tinc massa, entre les amígdales, que avui per primer cop en la vida m’he quedat clavada de la ciàtica i que quan la meva filla tetadicta s’enganxa veig les estrelles no tinc temps dels psicosímptones. Estic feta un nyap pero contenta jajaja.

Una abraçada gran a totes
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dc. feb. 19, 2020 12:10 pm

Booon dia boniques!! Quantes novetats!!

Sine super bé el nou ginecòleg, no?? Jo prefereixo això, que no que et diguin que vagis fent, millor anar per feina.
Llavors, el primer de tot és fer la histero i en funció dels resultats ja veureu si feu el cultiu i estimulació ovàrica, oi? No les havia sentit mai aquestes alternatives, m'agrada molt el teu nou gine!! Per cert, què val fer una histero?? Ja saps on ho faràs?
I per què creu en un 99% que aquest mes no serà?? Si l'endometri està gordito... en què es basa? I per l'avortament, com bé dius, no cal donar-hi massa voltes. Si no s'havia implantat bé o no venia sa, doncs no tenia cap mena de sentit.

Miri, ostres, no em vull ni imaginar passar per un avortament quan les teves amigues també estan embarassades, buuuuufffff... suposo que et deus culpar de tot, però en el fons no hi podies fer res, si no era viable que passi com més aviat millor. Vindrà quan sigui el seu moment!

aixamb em sap molt de greu, quina merda la veritat. Cada mes és una muntanya russa de sensacions, il·lusions... però ara toca fer net i començar a pensar en el nou cicle, que ja ha començat!

Laura estàs a tope!! jajaja pobreta, però l'important és que estiguis contenta i amb ganes, els psicosímptomes crec que no ens fan cap favor, al contrari!

Naneta, tu com estàs? Una mica més animada?? Avui quedes amb l'amiga de la in vitro, oi?? Segur que t'anirà geniaaaaal desfogar-te amb ella, és qui millor et compren!!

Ego: Nosaltres ahir vem aconseguir no aplatanar-nos al sofà i va caure un bon pinxitu!! ..::·· :love: I avui, que en teoria és el dia clau, repetirem. Que per cert, la meva app m'està dient que faci un altre pinxo abans de 5 hores, què precisa s'ha tornat la senyora, no??, quines presses!!!!!! jajaja

I res, qui tenim en desespero?? Sine, crec que aquesta setmana només ens quedes tu.. seguim sense notícies de Perdudapelmon i Genis. Per la setmana que ve estem la Laura i jo, però crec que les dues hem ovulat tard així que les DNW es mouran a la primera de març, oi??
De debò serà un altre mes sense panxus????? Algú ens ha enviat una maledicció o què?????!!!!
:sogra: :sogra: :sogra:
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dc. feb. 19, 2020 1:32 pm

Aixamb quina meerda, ho sento!!! Realment ens han fet una maledicció eh!! Serien dos mesos seguits sense cap panxu!!!

Jo estic en fase desespero, però res desesperada ja que amb la visita d’ahir ho tinc molt clar que és regla inminent.

Anika sobre la histero, vaig per mútua, però com vaig estar buscant info per internet et costa uns 70-90€, segons el lloc. La veritat és que aquest gine ha anat “a saco” però molt contenta, l’altra és super maca i em sentia que la “traicionava” però és que si finalment anem a RA la prova l’han de fer igual, doncs millor anar avançabt i descartar problemes. Sobre el cultiu i la estimulació tampoc vam entrar en més detalls, quan sàpiga més coses, us dic.
Què exigent aquesta app no?? Jajajaja a rematar la jugada avui!!

Laura millora’t!!! Ben bé ho has enganxat tot aquest mes!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dc. feb. 19, 2020 1:35 pm

hola reinetes!!!!

aixamb quina me.....!!!! perquè es fan pregar tan?? que no veuen que els estem esperant amb els braços oberts per estimar-los tan!!!?? ànims bonica :-()-)

sine88 jo també tinc endometriosi i ara fa poc em vaig fer la histero. Va anar super bé perquè resultava que les tenia tapades totes dues i gràcies a la prova es van poder destapar. Si les tens tapades la unica possibilitat d'arreglar-ho és amb aquesta prova. Sino anem directe a in vitro. Si tens mútua mira-ho perquè algunes entra! s'ha de fer entre el dia 5 i el 12 del cicle. Jo també em vaig pendre antibiotic 2 dies abans i 1 dia després.
Que guai aquet gine nou! realment quan portem tan temps s'agraeix trobar algú que vagi per feina!

que hem d'esperar i anar provant ja ho tenim ben après després de tan temps, però si hi ha alguna cosa que ens pot ajudar doncs que ens ho diguin!

anika que bé! ha costat trobar el positiu però ara l'esteu aprofitant bé! carai que precisa aquesta aplicació! jajaja jo aquest mes vull provar de fer-ho cada dia dels dies fèrtils, és l'unica cosa diferent que fins ara no hem fet! jajaja

miri27 jo estic igual que tu, fase avorrida total! esperant la setmana vinent per començar a fer TO

naneta jolines és que al final és normal que ens sentim aixi quan ens donen la noticia. Es una patacada, a mi també m'ha passat varies vegades. I després sents totes les explicacions de si ha vingut tan rapid o de si havia fet aquesta dieta que ha anat tan bé, o que si hem desconnectat i ha sigut gracies a aixo....en fin serafin....que ens expliquin a nosaltres aquestes milongas! que això ve quan ve i no quan tu vols. I no les culpo perquè jo abans que m'hi trobés era de les que també ho pensava que no podia ser tan dificil. I mira...ja fa més de un any!

ahir tenia la sensacio que ja ve la primavera, que ja s'acaba un altre hivern des de que vam decidir ser pares. Va ser una sensacio molt estranya, de dir, aquest havia de ser l'hivern que m'havia imaginat que ja tindria el meu fill en braços, el primer nadal junts, i mira!! ja s'està acabant i encara no tinc ni panxa! jajajaja mare meva....aquesta experiència ha de ser un aprenentatge de vida brutal. Esten cultivant paciencia per un tub!

perdudapelmon com estas?? ens tens impacients!

anims amb els desesperos!!!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: lulaxin » dc. feb. 19, 2020 7:05 pm

Bona nit guapes!

disculpeu la desaparició, però em passa com a la Miri, que quan estàs en fase avorrida tot plegat és un rotllo... però cada dia us vaig llegint.

Naneta: t'entenc amb el tema amigues o conegudes embarassades...jo m'estic trobant tb amb ple de gent propera que han de ser mares al 2020, i alguna que en el seu dia havia dit que es plantaven amb un apareixen embarassades, i a sobre diuen, ai, no el buscàvem pero mira...ens hi hem quedat...

Aixamb: guapa, molts ànims i molta força. Segur que al març serà el nostre mes! una abraçada guapa!

Anika: quina és aquesta app que fas servir que et concreta tant l'hora de fer els pinxitos?? a tope amb la sexy week !

Sine: jo no hi entenc gaire d'això que t'ha dit el gine, però sembla molt d'anar per feina eh! ves-nos dient tots els passos q vas fent. Ja tens hora per la histero?

Miri: fase avorridota...quina mandra...realment quan ve la regla i has de tornar a començar es quan més mandra fa...

Perdudadelmon: com vas?

Nuri: a tope amb la sw amb pinxitos cada dia! clar que si! jo tb ho vull fer, però el maromo se m'agobia..

Laura_josu, quan et toca la NW? algun psicosimptoma??

Moment ego: jo segons l'app ovulo demà, de moment hem fet pinxitu dilluns matí i ahir nit. I vaig una mica perduda, no se si fer-ne aquesta nit o demà mati...i després un altre divendres nit...i rematar dissabte nit o diumenge mati...em fa por passar-me de llarg... però vaig amb la intenció com la Nuri00 de fer-ne el màxim possibles...
D'altra banda, el maromo es posa un mica tens...diu que no li mola tot planificat...rollo avui toca pinxito, i aleshores a mi m'agafa tristor de pensar que estic perdent una oportunitat...és dificil d'explicar i amb ell no se com fer-li veure sense fer-lo sentir com un objecte...
Si aquest mes no encertem compraré tests d'ovulació a amazon, quins em recomaneu?

apa guapes, que tingueu un bon dimecres!
anem parlant,

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 19, 2020 8:51 pm

Bona nit!!!

Lulaxin, jo faria dia sí, dia no. Entenc això que dius del teu marit. Però també han d’entendre que quedar-s’hi no és fàcil i s’ha d’anar provant tant com es pugui. A nosaltres ens passava el mateix en el principi de la cerca. Ell s’ho prenia més light i jo m’agobiava. Va canviar al cap d’un temps que vam veure que la cosa costaria. Llavors s’ha posat seriós. Jejeje!!! Igualment, crec que nosaltres, les dones, potser ens autopressionem més i ens ratllem més i no ho hauríem de fer.

Nuri00, aixxxxxx.... jo això ho penso cada dos per tres quan m’enrecordo de l’any anterior. Dels meus pensaments i il.lusions. O per Nadal! Recordo també! Un any enrere dient-me: potser d’aquí un any estàs veient els Reis embarassada... i ja veus! Res! 0 pataterooooo!!!! Vingaaaa!!! Ànimssss!!!

Laura_Josu!!!! Millora’t!!! Aquest mes ho pilles tot. A veure si també l’embaràs no?

Anika, tens una app molt molona, no? Jejeje!!!
Així m’agrada! Pim pam!!

Ego: noies, oficialment calentem motors ja!!! Iujuuuuu!!! Avui pel matí m’ha trucat la gine per demanar-me si hi podria anar. I a la tarda hi hem anat. Ens ho ha explicat ja tot. Tinc tot uns apunts fets per ella de tots els passos a seguir i una graella. Jeje!!! Fins i tot, el seu mail personal. Ja tinc visites de control citades!! Estic a punt d’acabar anticonceptives, que baixi la w quan preveiem i a punxar-me. Començarem amb poca dosi perquè és la primera vegada i, si cal, ha augmentaria.
Ens ha sorprès perquè tot anirà més ràpid del què ens pensàvem. Si tot va com toca, cap a dia 11,12,13 de març ja faríem l’IA. Que fort!!! Ens ha tornat a comentar que les probabilitats son del 25%. 1 de cada 4. I jo li he dit que nosaltres seríem l’1. Així de guays. Jeje!! Estic positiva i crec que és el millor que puc fer surti bé o no, oi?
També li ha dit a la meva parella que possiblement estigui molt més sensible o de mal humor aquella setmana. Així que si us escric raro no m’ho tingueu en compte. Jiji!!

Que bé començar aquesta nova etapa. Esperem curteta i sinó no passa res. Ja estem més a prop!!! Positivitat i energia!!! Avui em prendré una valeriana que estic emocionada!!

Bona nit floretes!!!!
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dc. feb. 19, 2020 10:27 pm

Oleeee naneta!!!! Què guaiii què bé!!! I què ràpiiiid!!! >.-<: segur que sou l’1 aquest!! Jo ja ho estic visualitzant per vosaltres, clar que si!! Que ja toca tenir alegries i no sempre decepcions! Nenes, ara és la nostra, hem de tenir bones vibracions!!

Ho dic jo que aquest mes no faré res de masatges ni acupuntura, i segurament fem un break jajajaja

Les que us heu fet la histero, he trucat al gine per dir-li que no em va dir res de l’antibiòtic i em diu: tens amoxicilina per casa? Doncs et prens una pastilla 3 hores abans, i li dic però he llegit que diuen un o dos dies abans, i em diu: tu fes cas al lloc que vas... aii senyor aquest home m’agradava però això em trastoca una miqueta. Algú té les pautes de l’antibiòtic per dir-me? ?-) Ja tinc l’hora si, contant que em ve dissabte, sinó haurem de moure la data, no problem!

Nuri i lulaxin a tope amb la SW!! Arribats a aquest punt, jo faria pinxito cada dia si fa falta, clar que si!! El tema que dius del maromo lulaxin a mi em va pssar com a la naneta, si un dia no feiem res pq ell no volia jo em sentia com que haviem perdut EL dia, fins que ell va fer un canvi de xip, i jo també. Si un dia estàvem realment cansats i sense ganes, no hem fet res... em fa por el que he sentit a vegades de gent que diu que abans tenien sexe sense problemes, quan busques embaràs tens sexe quan toca i un cop et quedes embarassada ni es toquen. Jo he notat molt que la “qualitat” ha canviat, com diu el maromo ara hi ha com una pressió constant quan estem en els dies d’ovular que no et pots treure del cap. Bueno no se, sento el rotllo!!

Ànims amb les fases avorrides!! Bona niiit
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dj. feb. 20, 2020 6:22 am

Sine88, t’enganxo el panfleto que em van enviar del centre. Igualment, on vas t’haurien d’informar. Sinó ja tens això.

PREPARACIÓ PER A LA REALITZACIÓ DE LA HISTEROSALPINGOGRAFIA

- La prova s´ha de realitzar entre els 7 dies posteriors a l´últim dia de sagnat de la menstruació.

- Dp/ ENEMA CASEN de 250 cc 1 hora abans de l'exploració. Jo m’ho vaig fer abans. Que venint de fora...

- Dp/ AMOXICILINA de 500 mg 1 càpsula la nit abans de l'exploració i cada 8 h. durant els 3 dies posteriors.

Si és al·lèrgica a la penicil.lina prengui CLARITROMICINA 250 mg 1 comprimit la nit abans de l'exploració i cada 12 hores durant els 3 dies següents.

- Dp/ BUSCAPINA SIMPLE 1 càpsula 3 hores abans de l'exploració i cada 8 hores durant els 3 dies posteriors.

Si és al·lèrgia consulti'ns.

Proves necessàries que ha de portar la pacient per a la realització d'aquesta prova (hsg) :


- Fórmula leucocitària.


- Velocitat de sedimentació globular.

Espero haver-te ajudat!!!

Que tingueu bon dia!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dj. feb. 20, 2020 8:06 am

Bon dia a totesss!

Aixamb.... ai aquesta W.... potser si que hi ha alguna maledicció! quin rotllo! Pero va, al març siiii!

Anika! molt bé, pinxito quan toca i cada 5 hores!!!! que exigent aquesta app!

Nuri00, no miris enrera, aquest ultim han any has passat per moltes coses, però ara sembla que tot va encaminat a que pogueu aconseguir el vostre positiu! segur que si!

Naneta, que rapid el procés de IA no? que bé! Segur que ets del 25! ànimssss

Laura_josu.... fase avorrida que passi jaaaaa!!

Sine88 a veure aquesta histero!

Petonets a totes i feliç dijousssss
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dj. feb. 20, 2020 8:57 am

Bon dia noies!

Anika_ ja has donat per finiquitada la SW?? Hòstia la teva app!!! que compromesa amb la causa jejeje
Crec que no he ovulat molt més tard que altres mesos, així que donaré de marge fins a final de mes.

Nuri00_ Sine88_ com us afecta a vosaltres la endometriosis?

Nuri00_ ja tens raó ja de que aquesta experiència es un aprenentatge de vida brutal. Sou ben fortes!!

Lulaxin_ al meu home li passa el mateix, s’agobia molt ràpid i creu que ha de fluir amb molta mes naturalitat, també es cert que ells són molt menys conscients de que l’òvul només es manté viu 24h, els afecta menys l’edat, bla bla bla. Entenc perfectament el sentiment del que parles, es entre tristor i resignació, a mi també em passa quan a ell no li ve de gust i jo sé que es un dia "clau". Imagino que mentre no passin mes de 2 dies seguits sense fer els deures estaràs fent una bona SW.
Aquest mes que he començat amb els TO he utilitzat els One Step, m’han anat bé i són ben econòmics.

Naneta_ ei molt bé aquesta gine!!! Això anirà ràpid!! M’encanta el positivisme que desprens!!! Segur que tindreu sort, es clar que si, s’ha de pensar que sereu aquest 1 de 4!!

Ego_ Tema ciàtica, estic molt millor, crec que va ser un avís de que m’he de començar a cuidar una miqueta. Segueixo amb mal de pits i res més.
El mes passat estava convençuda de que no, pero aquest mes em sento esperançadora. Encara queden dies per saber si vam fer diana, a veure si aconsegueixo no posar-me nerviosa.

Petons boniques!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::