*^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sine88
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dj. feb. 13, 2020 7:55 am

Ostres Miri quina merda!!! Ho sento!!! Ja deies tu que tenies un sisé sentit...

anika, a nosaltres la meva analítica va tardar una setmana, el seminograma la veritat que van anar molt ràpids, quin rotllo!!!!

Perduda pel mon intentaré aplicar això de desicar-li només 15 minuts, ara bé, els hi treuré suc! Jajajaja

Naneta com va anar ahir? Teniu bon feeling??
Laura millora’t!!! I a veure si surt el TO, i si no podeu fer res a pel mes que ve!! Potser forçar massa tampoc és bo!!
Aixamb suuper desespero no?? Àniiiims!!!

Jo ahir vaig fer sessió d’acupuntura i aquest mes estic bastant en modo relax, si no pot ser, doncs provarem el següent...

Que vagi molt bé el dia a totes!!!
aixamb
:: tigre
Entrades: 737
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dj. feb. 13, 2020 12:27 pm

Hello!!!

Naneta riu, riu, però és desquiciant!! Com va anar el metge ahir? Encara no has explicat res, oi???

perdudapelmon doncs no ho trobo tant car, això és per fer-te proves tu, només o tots dos? Que previsora ets, sempre és millor que "perdre" mesos de la teva vida i si tens algo no ho saps fins que ja estàs desesperat... ja ens explicaràs!!

Miri va, que la primavera ha de ser nostre!!! un axuxón gran!!

Anika Quina ràbia amb els resultats, noia!! molts petonets carregats d'energia positiva!

Sine visca el modo zenutria!! hahahaha

Ego: el cos m'envia senyals super contradictòries, i jo que m'escolto massa... passarem uns dies distretes amb les meves bogeries i com que no ho puc/vull explicar a ningú més, us tocarà aguantar les neures. Ahir vaig acabar vomitant el sopar, perquè no se'm va posar gaire bé, i avui tinc els típics dolors pre w d'ovaris i ronyons... així que crec que guanya la W... però fins que no baixi, somiarem una miqueta!
Imatge

Imatge
Laura_Josu
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

EntradaAutor: Laura_Josu » dj. feb. 13, 2020 3:00 pm

Bones noies!

Miri_ sento aquesta W. La primavera sempre porta coses bones!! Ens ho haurem de mirar així.

Anika_tela no?? Ja els val al dels resultats!! Intenta no desesperat fins el dia 5. Ànims bonica!

Aixamb_ jajajaja quins psicosimptomes!! Clar que si!! Posats a tenir-ne que siguin a lo gran jeje faig broma! Va ja queda menys per saber si heu encertat!!

Ego_ he de prendre penicilina durant 8 dies, 4 sobre al dia. Crec que ho deixem per el mes que ve. De totes maneres encara no he vist el positiu dels TO. Un fracàs de mes, però mirar cap el següent amb energia.

Força nines!!
Sine88
Entrades: 78
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dj. feb. 13, 2020 3:57 pm

aixamb!!! Espero que ens donguis una alegria, siusplau!!! :()()::::

Laura_josu, el que et demana el cos fes-li cas. a cuidar-te i a recuperar-te al 100%!!!

Entrava per deixar-vos un link (que no se si ho sabré fer) d'un "article" que he llegit i que ens va que ni pintat a nosaltres, (menys la part de no poder tenir fills que crec que de moment no és el cas de ningú!!!)

https://interactius.ara.cat/infertilitat
anika_
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dj. feb. 13, 2020 7:01 pm

Miri em sap molt de greu bonica. Molts petonets i ànims, segur que aquesta primavera ens porta moltes panxulinetes!!

aixamb nosaltres encantades d'escoltar totes les neures, n'aprenem molt dels psicosímptomes de totes ;) I aquests vòmits són de peli, si una noia vomita és que està embarassada!! jejeje espero que sigui una súper senyal, avui com et trobes??

Laura vaja panorama... potser sí que és millor que aquest mes us el prengueu de descans i relax, sense pressions ni obsessions, i de cara al març hi torneu amb energies renovades. El cos és el que mana!

Sine, ara em llegeixo l'article, però crec que és d'aquests que em farà plorar, jeje sóc molt bleda

Nosaltres seguim sense resultats ni TO positiu, un mes esplèndid vaja. Però bueno, avui he començat a notar més flux i libido, així que ja hem estrenat la SW, espero que ens caigui el positiu cap al cap de setmana així segur que la brodem!

Nanetaaaa, explica'ns cosetes!!
Naneta
Entrades: 234
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

EntradaAutor: Naneta » dj. feb. 13, 2020 7:06 pm

Hola!!!

Em sap greu la w, Miri27!!!! El març més i millor!!! Ànims!!!

Laura_Josu, recupera't ben aviat i agafa el març amb molta força!!!

Aixamb, em fa gràcia que diguis que estàs boja. no crec que ho estiguis ni tu ni ningú de nosaltres. És veritat que se'ns en va una miqueta la xota estan tan pendents d'una mateixa, però és inevitable. Però bé, aquest fòrum és per això. Deixar anar pors, preocupacions, alegries i ratllades. ànims amb el desespero!!! I et traspasso molta energia positiva!!

Perdudapelmon que ràpida!! Si t'has de quedar tranquil.la fent ja proves doncs endavant. Clar que sí!! Tot per la tranquil.litat per una mateixa!!!

Anika, em sap greu!!! Si que van lents!! A nosaltres ens van anar molt depressa. Bé, prent-ho en calma que no pots fer res i aquest mes a tope i vés a saber!!! Mai se sap!!! Molta paciència i molts ànims guapa!! Sexy sexy!!! jejeje!!

Sine88, a veure si hi ha sort aquest mes!!! Però despréns molta tranquil.litat i segur que això ajuda. Almenys a prendre-s'ho des d'una altra vessant!! I ara em llegiré aquest article!!!

Pel que fa a mi... Ahir vam anar. Vaig fer les preguntes pertinents. Per què IA i no In Vitro? Em va explicar així a trets ràpids que: en general tens un 25% per quedar-te embarassada i amb els anys va baixant el %. Aleshores, amb la IA pots augmentar el % com si fossis una jovençuela de vint-i- pocs. I a més a més, la In Vitro és més invasiva i més "bèstia" per la dona i no està provat encara però potser amb el temps pot provocar càncers. Ara bé, ho vaig entendre en plan si fas molts tractaments d'aquest tipus. Que bé! que si no em surt bé la IA, jo santes pasqües i a in vitro i punto. Si haguèssim de pensar en tot el què et pot passar més endavant... Provat o no...
Amb tot són uns 12 dies. Crec que em va dir de medicació. I el dia d'insemina pot ser qualsevol. Fins i tot un diumenge. Depenen del teu cos i la teva ovuació, així que...

També li vaig preguntar què hi havia del cert en les incomptabilitats del Grup Sanguini i cap ni una. Això es comprova una vegada embarassada. I bé, que jo ho tinc tot! Com que sóc B negativa m'haurà de punxar. Així que tant fa el grup d'ell que és tan happy que ni el sap.

Em va fer també una eco vaginal per veure que tot estava en ordre i va i m'ensenya els meus ovaris. Jo ni flowers! Ho veia tot igual. jejeje! Em va dir que havia una miqueta de líquid, li pregunto què passa i em diu que res, que normal i si m'havia oblidat alguna anticonceptiva. I no! Jo com un clau cada dia!! Em faci mal de cap o de pits!! A complir i fer-ho bé!! Si m'hi poso, m'hi poso.

I res, ara m'han de trucar per anar a buscar la medicació. S'han de coordinar amb la corachan. Ja sap el meu dia de l'última regla i ara ja és qüestió d'engegar. Jo suposo que just després o durant de la propera regla m'hauré de començar a punxar hormones. Aixamb, llavors veuràs qui està més boja. Jo crec que us guanyaré! M'ha dit la gine que possiblement tindré molts canvis d'humor. buaaaa!!
Ah! També m'ha dit que si no surt bé, et recomanen esperar un mes de repós. Comprensible amb el xute d'hormones.

I res!! Amb ganes de començar!! Estic inquieta!! La meva parella m'intenta posar el fre, però jo sóc nerviosa de mena. Aparento tranquil.litat i per dins barrino sense parar. ais!! Que tot vagi bé i a l'estiu ja estigui embarassada. Tan debó!!!

Bé, perdoneu pel rotllo interminable!!!

Feliç vespre!! :-()-) :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
anika_

EntradaAutor: anika_ » dj. feb. 13, 2020 7:50 pm

Quantes cosetes Naneta!!! Molt bé!!! Llavors serà cap a mitjans de març, oi? No és res això!!! >.-<:
I tranquil·la que aquí estarem per recolzar-te i animar-te durant el xute hormonal... jo quan vaig provar les anticonceptives em vaig tirar quatre mesos enfadada amb el món i amb unes ganes de plorar que no hi havia qui m'aguantés (pitjor que el mono de deixar de fumar!!) es passa mooolt malament. Així que tu treu-ho tot i desfoga't tot el que necessitis, i pensa que només seran un parell de setmanes.

Aiiii quines ganetes, oi?? Jo ja et visualitzo amb la teva panxeta fent saltirons per les platges del maresme!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Nuri00
Entrades: 216
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dj. feb. 13, 2020 8:24 pm

hola guapes!!!

oohhh Miri27 quin greu!!! carai com ens està costant a totes!!! ànims bonica, endavant, que tard o d'hora arribarà!

Naneta aixi començareu en res ja, quina emoció!! >.-<: >.-<: estaré tan contenta quan arribi el dia que qualsevol de vosaltres digui que ha tingut un positiu!!!! fa tan de temps que busquem que serà super especial :love:
això de que pot provocar cancer ja ho havia sentit també, però al final què has de fer? hi ha tantes coses que et poden provocar cancer i les seguim fent, que no hi hem de pensar. Jo també m'ho faria si no acaba funcionant la IA. Com diu l'anika, ja et veiem amb la teva panxulina per les platges del maresme! jajaja

anika clar que si, vosaltres comenceu SW encara que no tingueu els resultats. La SW és el que compta! ara, s'estan columpian molt amb els vostres resultats ee...

laura deunido el panorama doncs....pot ser si que millor fer paron i relax i ja hi tornareu al març. Sino molt tute pel cos. Això com tu et sentis

aixamb que bona amb les contradiccions!!! jajaja som la pera. Aqui estem per desfogar-nos i fa molt riure totes aquestes coses que fem i pensem!!! jo pensa que cada mes taco una mica uns dies abans de la W, doncs tot i que ja ho sé de cada mes, igualment el primer dia sempre penso si serà implantació, imagina't lo malament que estem! encara et queda força dies per la DNW...t'espera un bon desespero si ja estas amb psicosimotomes doncs!!! jajajajajaja fes el metode de pensar 15 minuts cada dia i prou, sino acabaras boja! jajajaja

perdudapelmon avui és la teva DNW!!! com ho portes??? que bé que siguis terapeuta, ens podras donar moltes pautes quan ens desquiciem!!! jajajaja

sine88 que bé l'acupuntura que fas...cada cop que ho dius em plantejo fer-ho també, però no m'acabo de decidir. És genial si et va bé!!!

ego: segueixo tenint tacats quan encara queden 2 dies per la DNW. O sigui, que lo de cada mes. Uns 4 dies abans de la DNW començo a tacar i finalment acaba venint. Avui ja estic més mentalitzada. Al final és un bon sistema per evitr un desespero, perquè uns dies abans de la W ja sé que em baixarà. Aixi que...a esperar que arranqui i ja vinc amb tu Miri27 al març!!!
Naneta

EntradaAutor: Naneta » dv. feb. 14, 2020 6:55 am

Jajaja!! Estic tocant fusta a tot arreu!! Seré la Heidi!! Us ho asseguro. Tant com m’ho permeti la panxa.

Sine88, m’he llegit l’article. Interessant i dur. La frase: desconnecta i t’hi quedaràs! Tan certa... i També... un cogombre!! Per molt que desconnectis, si hi ha problemes.... I si! Realment està tot molt amagat. Si tot rutlla a la primera fantàstic si no és així tot s’amaga. També m’ha agradat la reflexió de: quan passa el temps i et pregunten els fills per quan? Si no en tens és perquè o no pots o no en vols. Estic totalment d’acord que són preguntes sobrants.

Que tingueu bon divendres! I qui celebri Sant Valentí molt d’amor. Jo sóc de Sant Jordi. Dia preciós, que m’encanta i em porta a temps molt bonics!!!
Genis
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

EntradaAutor: Genis » dv. feb. 14, 2020 7:45 am

Hola Noies,

m'ha passat mes i mig desde l'ultima vegada que us vaig escriure al desembre, la veritat és que he tingut bastant de lio a la feina, que ara són èpoques de molt sarao, i com que hem conectava a la feina, he estat absent aquest temps.
Veig que quasi totes sou cercadores noves, i no ha passat molt de temps! Espero que les meves antigues cercadores quedèssin embarassades. quina alegría tindria!
Bé, doncs m'uneixo a vosaltres, pq espero tornar a la cerca, tot i que just avui crec que ja em baixarà. Porto gairebé un any amb cicles curtets de 25 dies, pero desembre se'm va allargar, i en aquest cicle, sembla que també, ja que estem a dia 28,.
Fa poc, hem van detectar endometriosis en una revisió rutinaria, resulta que tinc varis quistes en un ovari, i que això pot afectar a la fertilitat. Tinc pendent fer una visita de control, i determinar si la cosa ha avançat, i veure les opcions, de si al final hauré de realitzar algún tractament, ja que vaig camí dels 39. Tot i que amb la cerca del meu petit príncep, no vaig tenir gaires problemas en trovar embaraç, sembla que dos anys després la cosa es complica.

Us deixo les meves dades:

Genis
Edat dels dos : 38
DNW: 14/02
Fills: 1 de 21 mesos
Cicles de cerca: serà el 8è crec
Alguna cosa que vulguis explicar: M'encantaria tornar a repetir aquesta experiencia tant bonica!

Em començo a posar al dia!!!!
anika_

EntradaAutor: anika_ » dv. feb. 14, 2020 9:47 am

Wapetoneeeees, no tinc gaire temps per personalitzar, després em torno a connectar ;)

Genis benvingudaaaa!! :--/) La veritat és que gener va ser una mica fiasco, no va sortir cap panxulina, i febrer de moment es resisteix!!! Però tenim uns quants desesperos així que desitjo que aviat trenquem aquesta mala ratxa!!

A veure com va la visita de control, espero que no hagi empitjorat i aviat puguis cantar la teva panxeta! Un petonaaaarro!
aixamb
Entrades: 737
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dv. feb. 14, 2020 11:35 am

Bon dia!!
PER FI ÉS DIVENDRES!!!

Laura com et trobes?? amb penicil·lina i tot, noia! L'has ben enganxat!! Que estrany que encara no hagis vist el positiu! A quin dia de cicle estàs?
Exacte! Ja posats a tenir-ho tot, doncs que sigui a lo grande. Vòmits, punxades als ovaris, mal d'esquena, nàusees... divertidíssim!!! :p-)

Sine m'he llegit tot l'article, i déu n'hi do!!! Que dur ha de ser, haver de renunciar a una cosa que desitges amb tot el teu amor.

Anika sí que són de peli, sí!! però no seria la primera vegada que el cos "m'enganyaria" d'aquesta manera. Visca l'inici de la sexyweek!!! Aquest cap de setmana us toca donar-ho tot a la causa!

Naneta vaaale no estic boja!! Però el meu cos una mica paranoic, sí!! hahaha gràcies per l'energia positiva!!! Moooolta per tu, també!! Ara comença una nova etapa, a veure si al març surt tot bé, i aviat ho podem celebrar!! Ens encantarà seguir compartint aquesta cerca tan especial amb tu i et farem costat ens els moments de bogeria hihihihi
Jo també sóc de Sant Jordi

Nuri bé, falten força dies per la data de NW perquè com que mai sé de quants dies serà el cicle... per quan vaig oblidar suposo que la data de NW seria una mica abans del que vaig dir... però no ho sé, aixó que res... a esperar uns dies... quina ràbia aquests tacats tan puntuals!!

Genis benvinguda!!! A veure què et diuen a la visita de control!!

Ego: segueixo igual, amb força punxades a l'ovari esquerra, i això em fa ratllar, perquè és on es va quedar l'òvul en l'embaràs ectòpic, alguna nàusea puntual, doloret pre W... divertida, divertida!

Que tingueu un divendres ben feliç!!!!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
Entrades: 53
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. feb. 14, 2020 12:10 pm

Noies, m'encantaria contestar una per una, com feu moltes de vosaltres, però vaig de bòlit.

En tot cas, espero ajudar-vos una mica amb aquestes recomanacions que alguna m'heu preguntat (he fet un tema nou a un altre subfòrum) :

Sobre mi mateixa (em sembla que li dieu "ego" hehe: ahir dijous m'havia de venir i encara no m'ha vingut....normalment em ve els matins, així que suposo que fins demà dissabte res de res.... Tinc sentiments contradictoris....fa 4 dies vaig tenir una taca marró (mal senyal perquè vol dir baixadeta de progesterona) però és cert que normalment, si tacava, em venia la regla en 3 dies màxim. Estic sense test d'embaràs, només en tinc d'ovulació. I em surten gairebé positius ?-)

______

1) AJORNAMENT DE LA PREOCUPACIÓ

Dedicar només 15 minuts al dia a preocupar-se «a tope»/cercar per internet/ parlar-ne. La resta del dia, quan apareguin els pensaments sobre el "tema", passar al punt 2.

2) OBSERVACIÓ I DEFUSIÓ DE PENSAMENTS

2.1. Cal entendre que la ment sempre està pensant. No existeix la ment en blanc. Per tant, no es tracta que el pensaments desapareguin sinó que s'ha d'aprendre a relacionar-se amb ells d'una altra manera.

En primer lloc, s'han de pillar «in fraganti» i observar-los com si es tractés de núvols que passen pel cel. Sense discutir amb ells ni establir un diàleg intern.

A continuació, es pot aplicar alguna estratègia de defusió de l'estil: «Tinc un pensament que diu.... (contingut del pensament». Si el pensament és molt angoixant es pot intentar cantar-lo amb una melodia alegre com la del "cumpleaños feliz" o repetir el pensament amb una veu "tonta" de personatge d'animació infantil.

En darrer lloc, hem de continuar amb allò important que estem fent o passar a fer alguna acció que sigui valuosa per a nosaltres: llegir, interessar-se per una amiga, pintar, estudiar..... el que sigui. No s'ha de viure dins la ment, és important viure la vida.

3) CONSIDERACIONS FINALS

- Aquests exercicis estan basats en la Teràpia d'Acceptació i Compromís, una teràpia amb evidència científica que es basa també en el Mindfulness oriental. Internet està ple d'informació i a Youtube hi ha força vídeos de com aplicar aquestes tècniques de "defusió cognitiva". Alguns llibres que recomano molt són: "La trampa de la felicidad" (Russ Harris) o "Sal de tu mente y entra en tu vida" (Steve Hayes).

- L'objectiu dels exercicis no és deixar de pensar. Els pensaments seguiran venint. La ment és com un :miko: L'objectiu és que no ens enganxin massa temps i que puguem seguir fent la nostra vida mentre no es soluciona allò que ens "preocupa".

- Cap recomanació d'aquestes substitueix l'ajut professional i, de vegades, cal un professional al costat que ens acompanyi o ens ensenyi a fer els exercicis. Si necessiteu alguna recomanació en aquest sentit, escriviu-me per privat.
Nuri00
Entrades: 216
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dv. feb. 14, 2020 1:48 pm

bon dia!

entro un moment per dir que ja la tenim aqui, ja ha fet presencia la W.... o sigui que com ja tenia previst me'n vaig a març!

que bé aquestes recomanacions perdudapelmon!!!! moltes gràcies!!! crec que em poden anar bé >.-<:

aiii no pinta gens malament el teu cas ee!! si sempre ets puntual si no t'ha vingut demà et pots comprar un TE i te'l fas diumenge o dilluns!
molta sort!!!!

genis guapa!! encara seguim per aqui algunes veteranes que portem més de 1 any! ja me'n recordo de tu! benvinguda de nou!
Laura_Josu
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. feb. 14, 2020 5:06 pm

Bona tarda noietes!!

Nuri00_ quin greu bonica! Març ha de ser un gran mes!!

Aixamb_ estic a dia 15 del cicle, però últimament son curtets de 25 dies. Estic drogada però millor jajaja. Merci :-()-)

Genis_ benvinguda!! Jo tb tinc una nena de 21 mesos. Quan em vaig quedar embarassada estava amb endometriosis en un ovari, em va dir que trigaria en quedar-m’hi i el primer mes pam!!

Anika_ avui soparet romàntic i a fer diana!! Ja has vist el TO+? Fa un ratet m’he n’he fet un i quedava poquet perquè sigui positiu crec.

Una abraçada a totes!!
anika_

EntradaAutor: anika_ » dv. feb. 14, 2020 7:03 pm

aixamb sisi, vaja divertiment!! Aiiix... espero que no siguin psicosímptomes i comencem a trencar aquesta mala ratxa que portem. I no pensis en l'ectòpic que segur que no té cap relació!!

Perdudapelmon si que fa bona pinta això!!! Millor no avançar-se, però entre el tacadet i aquest TO tan pujadet... ai no sé!!! Jo de tu em compraria un TE i el faria demà a primera hora, sense cap dubte!! Ja ens diràs!!
Per cert moltíssimes gràcies pels consells!!!! M'ha encantat això de posar veu de dibuixos animats, ho he provat i quin fart de riure amb mi mateixa!!!! :content:

Nuri mooolts ànims!! Aquest cicle, entre la histero i tot, potser era molt precipitat, però a partir d'ara a per totes, ja ho veuràs!! Aquesta primavera lo petamooos!!!

Laura doncs a veure si demà ja tens el teu positiu, com et trobes?? Una mica millor? A quin dia del cicle estàs?

Jo segueixo amb blancs molt nuclears :ufs: . Crec que aquest cicle tornarà a ser com l'anterior, estic una mica preocupada perquè ja en porto dos desajustats, m'he desregularitzat i no sé perquè, al març li comentaré a la gine.

Per cert, ja estan llestos els resultats, però per algun motiu no s'han publicat online i els hem de recollir a la clínica. El maromo intentarà arribar-s'hi ara, sinó haurem d'esperar a dilluns, quan sapiguem el què us dic!

Que passeu un feliç sant valentí!!!! Nosaltres també som més de sant jordi, però amb l'excusa un sopar romanticote sempre cau!! >.-<:
Miri27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » dv. feb. 14, 2020 7:57 pm

Hola guapes!
Genis, benvinguda! et recordo! Mira, aquí seguim! esperem que per poc temps ....! Bueno, jo és que ja m'hi trobo com a casa aquí! jejejj

A veure, aixamb i perdudapelmon! sembla que aquí pot passar alguna cosa, no? A veure, a veure que el febrer ens pot donar sorpreses encara!

Nuri00... de cap al març, primavera i panxeta! jejeje

Guapes gaudiu del finde, amb o sense w, SW o el que sigui!

petonetsss
anika_

EntradaAutor: anika_ » ds. feb. 15, 2020 9:18 am

Boniqueees, com va anar sant valentí??

Nosaltres ja tenim els resultats, així que si em permeteu vaig a fer una entrada super ego, sorry!!!!

Ens surt que el maromo té una oligozoospèrmia moderada, que és un baix recompte de bitxitos. No és super horrible, però està per sota del que hauria de ser.

Pel que hem interpretat nosaltres, en té pocs però la qualitat és bona, són bastant rapidets i viables. Bé, tot això són les nostres google-interpretacions, clar, no tenim massa clar si són bones o males notícies, ni si és algo que es pugui arreglar fàcilment amb suplements o vitamines, o si va més enllà i ens hem de plantejar RA quan abans millor. No sé, és una ratllada i el maromo està una mica xof.

Crec que els dos tenim part de 'culpa', ell en té pocs i jo ovulo irregular... però bé, vull pensar que no és impossible, no?

No sé... a falta de fer més proves, almenys puc donar sentit a aquest últim any, sé que és absurd, però em 'consola'... és com si m'haguessin dit: "eiiiiii, és normalíssim que trigueu tant, però no és impossible" (tot això posant veu de dibuixos animats) jajaja, m'animo jo sola, si!!

Naneta, el vostre cas és just al contrari? Molts però més lents?
Perquè en cas de fer IA, el recompte crec que afecta molt, oi? Si és així crec que haurem d'anar a in vitro directament.
Segurament és una pregunta mega-absurda, però només et posen una ejaculació? i aquesta la poden millorar d'alguna manera? Perquè, pel que veig, a nosaltres ens hormonen i ens fan mil coses, però a ells no els hi fan res??

A banda d'això jo segueixo amb TO nuclears, malament anem...

En fi, perdoneu per la ratllada!! Vosaltres com esteu?? Que alguna doni bones notícies!!
Naneta

EntradaAutor: Naneta » ds. feb. 15, 2020 1:41 pm

Bon dia!!!

Avui faré un súper escrit per l'Anika!! Jejeje!!

En primer lloc, NO ÉS CULPA DE NINGÚ! Us ho heu de dir en veu alta. Per nosaltres sempre ha estat primordial no buscar culpables. T'ho prens millor! I ho assumeixes més ràpid. Són coses del cos que no pots evitar i que és així i punt. No existeix la màgia per canviar-ho.tan sols la ment positiva i relativitzar.

En tercer lloc, cert! Bé, la gine ens va dir que tenia quantitat i que tenia un % rapidets, però evidentment i sent realistes no els necessaris. Sinó ja m'hi hagués quedat. Però sí, lu nostre és diferent i ja ni m'enrecordo del nom. Val més oblidar-ho. Paraules tècniques que no et porten enlloc. Sabem que estan de jauja i es paren pel camí a prendre el daikiri que diu la meva parella. Jejejje! Bé, jo diria que més que daikiri es queden mig esmaperduts abans d'arribar. Jejeje!! :camio: zz:-)

Aleshores, amb el vostre cas no sé pas quin seria el tractament. Només et puc dir que potser també amb una IA n'hi ha prou. O amb vitamines i ja està!!
El procés és el següent: m'hormonen (crec que quan em vindrà la regla. Per tant, si no em truquen aquesta setmana ja ho faré jo!), Et controlen via ecos per saber que va bé la cosa i que no ovules massa perquè no hi hagi un super embaràs múltiple. Perquè si t'estimules massa, paren el procés. Creuem dits que ovuli normalet. El pas següent és trucar-te quan just ovularàs.et provoquen l'ovulació o no. Tot depèn. I el dia de la inseminació anem els dos a l'hospital d'excursió i ell fa les cosetes per obtenir l'esperma. Jejej! Llavors, els bitxos van al laboratori i en el nostre cas escolliran els més ràpids. Igualment, en tots els casos escolliran els més millors. Últim pas és inseminar-me a mi, repós uns minutets i cap a casa. A esperar 15 dies a veure si hi ha miracle!!

Entenc el què dius de què ara pots donar sentit a l'últim any. T'entenc molt bé!!! No saps quan! Fins i tot, tan debó ho haguessim sabut abans. Jo tinc dos germans i estic per recoma-los que es facin un seminograma. Jeje!

I diga-li al teu maromo que ànims amunt, que aquí no acaba res, que tot comença de nou!!!! Ara a posar-hi remei. I ja està!! :ok:

I sí!!! No sé si les vitamines ajudaran en el voste cas, però mai estant de menys oi??? Segur que sí!! Ells poc els hi fan.. vitamines i prou. És a nosaltres que ens hormonen....

Ara ell s'està prenent unes altres vitamines combinades amb l'omega. Si necessites nom m'ho dius. Sinó hi ha les típiques més cares.

I no pateixis pel cicle. Fem tombs i potser n'estas fent un. A més, oi que vas deixar de prendre el soniase? No pot ser que et regulés i en deixar-ho s'hagi destartalat un pelet el cicle? Has mirat que no hagi donat aquesta casualitat? Pregunta-li a la gine i sinó te'l tornes a prendre. No et farà mal pk són vitamines. Jo segueixo amb l'ovusitol.

Molta força!!! I espereu a les opinions dels experts i ja decidireu. Ara amunt!!! Tot té solució!!!! I us anirà genial!!!!

Nuri00, em sap greu que hagi arribat la maleïda. Força pel març!!!!
Laura_Josu, m'alegro que estiguis millor! Canya aquest finde!!!

I a veure Aixamb i perdudapelmon si tenim bones notícies aviat!!!

Petonets!!! En especial per l'Anika!!!
anika_

EntradaAutor: anika_ » ds. feb. 15, 2020 3:10 pm

Moooltes gràcies Naneta, pels ànims i per l'explicació!!! M'ha anat molt bé per fer-me a la idea. Estem més positius que ahir (vaja san valentí més xofi). Jo vull pensar que, tenint bona qualitat, podem salvar-ho per aquí. Estic llegint que si almenys hi ha 3 milions de recompte mòbil ja es pot provar una IA, en el nostre cas en tenim 5,5 milions amb un 90% de viabilitat i el 35% de bitxos de categoria A/ràpida. No en tinc ni idea de com va això, però semblen bones dades tot i ser un diagnòstic de merda.

Per cert Naneta, al teu maromo li han repetit el seminograma?? O es basen només en el primer?

El que tinc clar és que no vull perdre el temps, i si pel nostre cas cal anar directes a in vitro doncs no hi ha més a parlar. Esperarem a març per preguntar-ho tot a la gine, i depèn del que ens digui anem de pet a demanar una segona opinió, no hi confio gaire en ella (per no dir gens).

Pel meu tema, el mes passat si que vaig prendre Soniase, ja tenia la caixa comprada i no volia tirar 40€ a la basura! jeje però si, també m'ha passat pel cap que no hagi afectat d'alguna manera... ni idea! Jo estic tranquil·la per això, ovularé la setmana que ve en comptes d'aquesta i ja està (o això espero!).

Aiiii noies, sento donar-vos tant la xapa!! Em passen mil preguntes pel cap ara mateix i vull respostes ja... s'ha de tenir paciència, ho sé!

Com porteu els desesperos?
Naneta, tu per quan esperes la warry? Principis de març? O abans?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::