Hipertiroidisme de Graves

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Alea1986
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Hipertiroidisme de Graves

EntradaAutor: Alea1986 » dt. feb. 18, 2020 4:00 pm

Bones a totes!

Sóc nova per aquí i no sé gaire bé com funciona, però crec que vosaltres podeu ajudar-me. Necessito compartir el que em passa i sobretot sortir de dubtes.

Al maig farà 1 any que em van diagnosticar hipertiroidisme de Graves. Fins llavors, he estat en tractament. He fet al llarg d’aquests mesos moltes oscil•lacions, fent hipotiroidisme en vàries ocasions degut a la medicació. Ara estic amb una pastilla al dia (Tirodril) i a l’espera de tenir la TSH a 2’5 a la propera visita.

Estem esperant poder tenir el segon fill (ja en tinc un de 3 anys) i des de setembre que faig seguiment amb la meva ginecòloga per planificar l’embaràs. Ella ja m’ha receptat progesterona des de fa mesos i ara estic pendent que em recepti “vitamines” per tal d’ovular (ja que sembla que hi havia algun mes que no ho feia). Només em demana que la TSH estigui a 2’5 per posar-m’hi. Diu que ella ja minimitzarà el màxim el risc (i realment sé que serà així, li tinc molta confiança). El cas és que tinc molta por de que alguna cosa no vagi bé i, sobretot, que pugui perdre’l. En principi no tinc problemàtica afegida, a part del problema d’hipertiroidisme. Amb el primer em vaig quedar embarassada a la primera i vaig tenir un embaràs bo (el part ja és una altra cosa). Alguna de vosaltres té el mateix problema que jo i s’ha quedat embarassada? Com ha anat l’embaràs? Agrairé si algu pot informar-me una mica, ja que no conec a ningú que comparteixi el mateix problema que jo!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::