Embarassar-nos en plena pandemia

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: DavidiAnna » dg. març 29, 2020 12:05 am

Bona nit noies
Despres d'un avortament diferit a les deu setmanes a principi de febrer volem començar a posar fil a l'agulla per anar a pel segon fill (tenim nena de 4 anys) a veure si aquest cop va millor.
Pero tinc un pensament que em fa enrera i es el coronavirus maleït...
Per altra banda per la meva edat (44 anys) sento que el temps va en contra meu i cada mes que passa es una oportunitat que perdem. Si que el ginecoleg em va dir que no patis que si em vaig quedar embarassada de seguida al primer intent no tindre problemes ara i que els resultats dels analisis (antimulleriana etc etc) van ser molt bons.
Que n'opineu vosaltres noies? Esteu en situacio similar?
Molta força a totes!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: Miri27 » dg. març 29, 2020 4:49 pm

Hola Davidianna!

Diria que hem coincidit a cercadores!
Ho recordo perquè ens angoixava el tema de l'edat ( jo tic 42, camí de 43) i també busco el 2n fill. Aquest mes jo no he deixat de buscar... potser hem baixat el ritme, però vull pensar que entre que ens hi quedem i anem a la primera eco, ja haurà passat el pitjor. Tinc la mateixa sensació que tu, que el temps ens hi va en contra, així que jo no pararia! L'altre tema és que us trobeu bé, clar!
Ànims amb la cerca!!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: lulaxin » dl. març 30, 2020 7:19 pm

Hola noies,

jo també ho pensava, però com diu la Miri, entre que ens hi quedem i ens donen visita ja haurà passat el pitjor, no vull deixar perdre oportunitat, si som a casa els primers mesos tampoc passaria res.

D'altra banda, em fa una mica de mandra que si ens quedem ara, haver d'escoltar la cantarella de que es el baby boom del covid...nosaltres portem buscant des del desembre, i no seria pas pel confinament, sino q ja portàvem temps.

una abraçda,

*lulaxin*
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: Nuri00 » dl. març 30, 2020 9:29 pm

hola!!

jo també ho havia plantejat però tinc clarissim que he de seguir. En el meu cas no per l'edat però si perquè ja portem més de 1 any buscant el 1r fill i ens han postposat l'inici del tractament de reproduccio assistida. Mentre no puguem iniciar el tractament anem fent a veure si sona la flauta.

I és el que diuen. Pitjor seria si per aquestes dates et toqués fer la primera eco,però entre que t'hi quedes i tot ja estem a finals d'abril.

I a més que a mi em passa al revés, que em faria ilu i tot de quedar-me ara i poder assaborir bé els primers dies amb calma des de casa, descansar bé, etc... m'encantaria!

aixi que ànims i endavant!!! molta sort!!
-Lis-
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. nov. 05, 2019 6:18 pm

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: -Lis- » dt. març 31, 2020 9:42 am

Bon dia noies!

Bé, entenc perfectament l'angoixa de deixar-ho de provar durant un mes i sobretot quan sents la pressió de l'edat.
Jo no tinc cap fill, fa gairebé 2 anys que ho estem intentant, i el resultat és que fa un any vaig tenir un avortament a les 4+2, el novembre una ILE a les 17 setmanes i aquest diumenge un avortament a les 6 +4. La post-ILE ha sigut el moment més dur, sobretot perquè ja havia començat a notar moviments i tenia una panxa considerable. Em van dir que m'havia d'esperar 3 mesos per tornar-ho a intentar i jo pensava que era massa temps i em vaig obsessionar que estava deixant passar masses oportunitats. Que volia ser mare ja, abans de complir un altre any. El meu cos va donar la raó als metges, vaig estar 70 dies seguits "sagnant" i "tacant", fins a tenir algun dia hemorràgies molt bèsties.
En fi, tot això és per dir-vos que entenc perfectament el no voler esperar.
Aquest diumenge em van dir que perquè el meu cos estigués preparat havia de passar una regla.
Però, atenció!!, ahir vaig parlar amb la llevadora i quan vam parlar del tornar-ho a intentar, em va dir que m'esperés almenys 2 mesos per la situació que estem vivint, que em valia la pena esperar.
Aquestes setmanes d'embaràs he estat molt angoixada perquè si agafava el maleït coronovirus em pogués provocar un avortament o afectés al meu baby d'alguna manera. No hi ha estudis de com afecta als 2 primers trimestres perquè és massa aviat.
En fi, endavant i ànims amb la decisió que preneu. Jo de moment no em vull anticipar, d'aquí un mes segons com estigui el panorama veure què decideixo. Però el que tinc clar és que no vull tornar a passar per una pèrdua i si per això em recomanen que m'esperi ho faré.

Salut i ànims a totes!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: aixamb » ds. abr. 04, 2020 2:58 pm

Bona tarda, noies!!
Jo estic com la Lulaxin, ja portem 8 mesos cercant (amb un ectòpic i un bioquímic entre mig) i si m'hi quedés aquest mes, seria més que benvingut (tot i que amb el ritme que porto, ja no ho espero), fins que no em toqués la primera visita cre que tot estaria tornant a la normalitat poc a poc... i quedant-nos a casa, poc risc podem tenir.
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 09, 2020 5:09 pm

Boniques!
Doncs estic una mica igual, ens tocava començar en 1 mes (al maig o així) però ja tinc ganes i penso, ostres, millor m'espero. En el meu cas sóc infermera i això comporta un risc més, si em quedés i agafés el corona potser no passaria res, potser si, igualment em fa molta coseta i ens esperarem, com havíem pensat, al seguent mes.
És un tema molt personal, obviament, si porteu molts mesos cercant, jo no pararia la cerca, d'aqui a la 1a eco potser ja estem al juny i en ppi les coses estaràn millor ja... molts ànims!!!!!
I jo si que espero molts babys fruits del confinament, em sembla la millor manera d'acabar l'any i començar el 2021 amb molta vida i esperança!!!! :love:
Imatge Imatge
Elisai
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 07, 2016 5:04 pm

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: Elisai » dg. abr. 19, 2020 11:58 pm

Bona nit, us he llegit i jo em trobo en una situació semblant.
Tinc 42 anys i mai he tingut fills, a l'octubre passat vam fer una Fiv/icsi amb els meus propis òvuls i va resultar negativa. Ho vam passar malament a nivell psicològic i fisic també perque vaig fer una hiperestimuació ovàrica amb molts de dolors i em vaig inflar moltíssim. Hem deixat passar uns mesos per repetir una segona vegada i amb l'únic blasto tipus C que ens queda. Ho teniem programat per fer-la el mes vinent però amb tot lo que està passant amb el tema coronavirus ho deixarem pel septembre a veure si s'arrecla una mica aquest tema.
El problema meu no es només la por al coronavirus, jo ja vinc amb por perque el tractament anterior no em va funcionar, i a sobre quan mel faci tindré 43 anys i això em fa molta angunia per si pot venir amb alguna alteració cromosómica degut a la meva edat.
Tenia ganes d'escriure perque he trobat gent molt maca en aquest foro, havia escrit altre post i les companyes m'han estat animant a que tiri endavant, ja sé que es algo personal però a vegades necessitem escoltar i que ens escoltin altres persones que ens trobem en la mateixa situació.
Gràcies companyes.
estefarga
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. abr. 18, 2020 12:58 pm
Contacta:

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: estefarga » dv. maig 01, 2020 5:58 pm

És una decisió molt difícil, donada la situació però com dius, i tens raó, se't passa el temps i corre en contra teva ... Jo no sabria què fer, perquè sí que és cert que el problema de la pandèmia va a anar per llarg i hi haurà un nou rebrot de cobtagios segurament
bolilola
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. abr. 20, 2020 6:26 pm

Re: Embarassar-nos en plena pandemia

EntradaAutor: bolilola » dc. maig 13, 2020 11:43 pm

com ja ho esmenti en un altre tema d'aquest fòrum, jo ​​ja tinc tres fills i ja no busco més, però et puc dir que el teu fill arribés quan hagi d'arribar, perquè els temps de déu són perfectes, encara que de vegades nosaltres no ho entenguem .

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::