Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mercè19
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: Mercè19 » dv. oct. 16, 2020 7:49 am

Bon dia
Després de dos tractaments d' adopció d'embrions que no han anat bé, he decidit canviat de clínica. He visitat GRAVIDA que m'ha agradat molt i també IMF.
A IMF vaig visitar-me amb una embriòloga molt maca que em va passar pressupost..però resulta que el pressupost és de EASIFIV...crec que tenen una mena d'acord però tampoc ho acabo d'entendre. El pressupost eren uns 1900 però a la web de easifiv el pressupost és de 1500...
Amb això vull dir que si ha de ser el mateix, que tampoc ho tinc clar, potser hauria de fer una visita a EASIFIV...En sabeu alguna cosa? Per què es molt més econòmic que altres clíniques?
Després hi ha GRAVIDA que el pressupost són 3000 euros. M'ha agradat força però no entenc aquesta diferència de preu. Per els meus tractaments anterior vaig pagar uns 2500.
Gràcies
Arena
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: Arena » dc. oct. 21, 2020 7:23 am

Hola Mercè19
Jo també estic interessada en fer adopció d'embrions. Però no et puc ajudar, encara no he anat a preguntar a la clínica.
He vist que easy fiv és de les més econòmiques, de manera que podria fer més intents ... espero que algú ens expliqui la seva experiència!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::