*-* Cercadores de Gener'21 *-*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dl. feb. 01, 2021 10:45 pm

Hola noies!

Jo no m'atreveixo a obrir nou fil per cercadores febrer. Vaig mirar-ho i no me'n vaig sortir, soc una mica negada per aquestes coses i a més amb la feina vaig força liada.
A mi no m'importa seguir per aquí si ningú s'anima.

Molts ànims a les que esteu en setmana de desespero. A mi se'm va adelantar una mica la data d'ovulació, pel que no sé si la DNW també variaría, la DNW es el 13/02 casi per sant valentí, tot i que ja sé que en quan falti una setmana començo a fer algún test. Si he de tenir un altre bioquímic prefereixo saberho a pasarho per alt així vaig al metge i contabilitza ja qué començen a fer probes a partir del tercer bioquímic.

Un peto maquissimes!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dc. feb. 03, 2021 11:04 am

Hola noies!!

Crec que jo me n'aniré a febrer, quasi segur....he tingut un mini tacat fosc, la meva paranoia vol pensar que és 'implantació' però no ho veig massa clar, perquè podria ser tranquil·lament warry, ja que estic al dia 28 de cicle! Normalment la regla la tenia amb cicles més llargs, de 30 dies, però potser aquest se m'ha escurçat....veurem si va a més o no. De moment, ha sigut només això a l'anar al wc! Em fa ràbia estar tan paranoica, pq crec quasi 95% que és warry, però em ve rara, i em fa pensar massa. Però vaja...suposo que ens passa a totes! Ja us aniré informant!!

Aida, tu com vas??

petonets per totes!
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Sherhezada » dc. feb. 03, 2021 12:53 pm

Hola noies,

Escric per aquí perquè és el més semblant a un grup al que he participat, de moment.

Només volia fer una petita actualització i donar ànims a totes les que encareu febrer, de ben segur que arribarà.

Jo segueixo igual, amb la panxa regirada però res més, cap més síntome.....

No vull entrar a cap més grup per si la cosa no rutlla bé...

Quin embolic, un any esperant aquest moment i ara vinga a patir perquè pot no anar bé.

Us vaig llegint i espero que ens trobem ben aviat en la mateixa situació (el positiu em refereixo)!

Una abraçada a totes.
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dj. feb. 04, 2021 2:37 pm

Holaa noies!

Confirmo W, així que ...aquest mes no serà! M'ha fet rabieta, però potser hagués estat massa bona sort que a la primera després de la pèrdua hagués anat tot bé!

Us aniré seguint!!!

Sherhezada, me n'alegro tot vagi anant bé amb aquesta panxu!!! que creixi mooolt i bé :) molta força! i a la resta, també, amb les noves cerques i els propers mesos!

petonets!!
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » ds. feb. 06, 2021 12:35 pm

Vaja Lau! Molts ànims!
Nosaltres el primer mes despres del bioquímic tampoc i aquest es el segon i tinc bones vibres tot i no tenir síntomes. (Serán les ganes jeje).

Ojalá ben aviat aconseguim panxu totes. :cnena: :cnen:

Farfalla va obrir el fil de Cercadores Febrer per si voleu pasar-vos per allà! :p-)

Un petonet i bon cap de setmana! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::