**_** Cercadores de gener '22 **_**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: XèniaAP » dg. gen. 23, 2022 4:33 pm

Hola Boniques...
primer de tot ànims a totes, el procés de cerca a vegades es fa dur, llarg i pesat. Terrallum tal i com ho expliques si que té pinta de bioquimic i els aniversaris dels fills sempre remouen coses. A mi també em passa com la Sayuri que la meva filla fera 4 anys el març... i que penso que ja m'agradaria que tingués un germanet en camí <:-< perquè la veig gran i veig que ara ja es comencen a portar molt de temps i això encara és un motiu més de pressió.

Farfalla Crec que això del xupitos és una molt bona tradició! per animar una mica la situació... Potser te la copio.

Eria ja només ens falten saber noticies teves... a veure si ens dones alguna alegria :-())

Modo Ego: Jo em vaig fer un test d'aquests molt sensibles el dissabte ( a les 3h del matí, em vaig despertar dels nervis). Però res de res el blanc nuclear. La veritat és que aquest mes a mi també m'ha afectat molt a la moral :ufs: tinc moments de pensar que no ho aconseguirem i que em venen ganes de tirar la tovallola... en fi es fa molt pesat i desgastant... però crec que he de fer un canvi de xip i gaudir del procés.
Avui ja he començat a tacar una mica... últimament els meus cicles són més aviat de 31/32 dies...
Bueno després de la caiguda d'ànims estic intentant agafar forces pel febrer. Faré TO + temperatura... tot i que això de les temperatures no ho tinc massa clar. Les que ho feu, em podeu explicar bé com es fa? També vull anar a fer-me acupuntura ja que m'ho han recomanat... va a veure si el febrer és el nostre mes!!! seria meravellós que cantéssim totes positiu :p-) passaríem d'aquest fòrum directe al fòrum de mesos jajajajja.

Vingaaaa va que ara ve la part més divertida :love: Sayuri a tu com t'ha anat el SW??? ja has fet molts deures??? creus que heu fet punteria???
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dg. gen. 23, 2022 7:42 pm

Boniqueeeess!!!

[b]Eria[/b] Volem cantar la última panxu del mes, a veure si ens dones bones notícies!!

[b]XeniaAP i Sayuri[/b] Jo també sento que la meva filla es fa gran i em fa peneta que no tingui ja un germanet en camí...però em consola pensar que tot succeeix quan ha de succeir. Va que aviat tindrem les nostres panxus i compartir-les amb els germans grans serà preciós.

[b]XeniaAP[/b] la temperatura te l has de prendre cada dia al matí just obrir els ulls i sense mouret massa. I vas apuntant-la jo faig servir una app que es diu Fermometer que també llegeix els TO fent-los una foto et diu si es positiu.
Quan veus que hi ha una pujada de mes de 0'3 és la ovulació i llavors es manté elevada i es queda així si estàs embarassada i sinó baixa just abans de que baixi la regla. És un resum molt resumit però pots buscar més info si et ve de gust. Ahhh i fer servir un termometre amb 2 decimals que són més exactes.
Tema acupuntura a mi em va ajudar fa un any tenia cicles molt irregulars, vaig fer-me 4 sessions d acupuntura i des de llavors cicles d 30-31 dies.

[b]Naniei[/b] A mí també em passava amb l'embaràs de la meva filla no m'entra va res....em vaig aprimar 9kg!!!! Però ja em va anar bé jajajaa a veure si millora més endavant!

Noies doncs jo no he fet mai de jefa però em ve molt de gust ser-ho! Tenim un grupet molt bonic i vull celebrar panxus! El mes de febrer serà el mes de les panxus, vinga vinga!!! En quan sapiguem quelcom de l'Eria ja l'obro si us sembla bé!!!!
Imatge

Imatge
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Liliana » dg. gen. 23, 2022 9:19 pm

Hola cercadores,

Ara veig que hauria d'esperar a cercadores febrer, però com us he estat llegint i per fi m'animo a crear usuari i postejar... Em sembla un recolzament enorme aquests foros, us deixo la meva info:

Liliana la metropolitana
Edat dels dos: 33 els dos
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 0
DNW: 05/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: estic amb els TO per conèixer bé quan ovulo, també amb maca encara que sospito que em pot descompensar el cicle?
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: AidaC » dg. gen. 23, 2022 9:48 pm

Hola boniques!

Us he anat llegint i em saben greu aquestes W.. molta força per febrer!

Encara que aquest mes no estic a cercadores volia fer una consulta a veure si alguna ho sap.
Com algunes sabeu al desembre vam decidir fer pausa i vaig començar anticonceptives per regular el cicle. Doncs aquest dimecres vaig començar la segona capsa i resulta que avui he notat CW amb una mica de mal d’ovaris i per curiositat he fet un TO que tenia dels altres mesos. Doncs resulta que ha sortit força marcat (més que mai en aquest temps) pero sense arribar a ser positiu. Jo tinc entes que les anticonceptives fan que no ovulis així que estic una mica confusa. Alguna sap perque pot ser?

Una forta abraçada per totes!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: nina23 » dg. gen. 23, 2022 11:47 pm

Hola noies!

Vaig descobrir aquest blog fa molt poc i m’ha coincidit amb la cerca del meu 3r embaràs així que, tot i que aquest cicle em cau mig al gener i mig al febrer he decidit escriure, a veure si us puc seguir el ritme :)

M’alegra molt veure que ja hi ha un panxu al grup i espero que totes tingueu/m moooolta sort el mes que ve. Ens la mereixem!

Us deixo la meva info:

Edat dels dos: 35 ell i 36 jo
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: 17/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
El 2021 he estat embarassada dues vegades però totes dues han acabat abans d’hora. El primer va acabar per una interrupció d’embaràs per problemes genètics a les 15 setmanes i el segon per un avortament diferit a les 10 setmanes. Aquest últim és força recent però estem animats per tornar-ho a provar. Espero poder compartir bones notícies amb totes vosaltres!
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. gen. 24, 2022 9:46 am

Bon dia cercadores! :--/)

Veig que teniu un grup molt maco :love: Us he anat llegint fa alguns dies i finalment m'he decidit!
Ànims a totes, estem aquí per fer tribu! A veure si el que queda de mes cantem alguna panxu més :pandi:

Felicitats Naniei :-())

Terrallum m'he sentit tan identificada amb tu...m'ha succeït el mateix...anar tacant, símptomes a tope...quin garbuix!

Us deixo la meva info:

Edat dels dos: 34
Cicle de cerca: 5è
Núm. de fills: 1 nena de 2 anys (en farà 3 a l'abril)
DNW: 18/02 aprox., perquè últimament...se m'ha descontrolat una mica
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
La recerca del 2n fill està resultant més complicada del que esperàvem; el primer va ser a la primera, tan perfecte...que per aquest motiu encara estem més desconcertats. Vinc d'haver patit un avortament espontani a finals de desembre, estava de 6 setmanes i 4 dies. Al gener ens hi vam tornar a posar (soc molt tossuda, impacient i inconscient xD). Afegir que vaig anar amb una terapeuta per processar i gestionar l'avortament, em sento forta i preparada psicològicament i físicament per no deixar de buscar. Aquest mes he comprat TO i el lubricant conceive +plus, a veure què...!

Vull compartir alguns consells, sé que no us descobriré la sopa d'all, però potser el que a algunes no els hi funciona a altres sí ;)

Acupuntura: Molt recomanable per quedar-se :-()) seguint el cicle, anant cada setmana a fer el tractament. (una mica de mode ego: al novembre m'hi vaig quedar a la primera, fent acupuntura). L'acupuntora em va recomanar: Alimentació molt important a tenir en compte, menjar proteïna i pocs carbohidrats, menjar sopetes i coses calentes (prendre caldo d'ossos), el cos ha d'estar calent, un cos fred no crea vida, un bon esmorzar contundent (truita, torrades amb salmó i alvocat,...)

Àcid fòlic: Seidibion, una mica car, però funciona molt bé!

Ànims amb el dilluns, que tingueu un bon inici de setmana! :cabra:
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. gen. 24, 2022 9:49 am

Obrireu grup de febrer? M'hi apunto! :p-)
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Eria » dl. gen. 24, 2022 10:13 am

Bon dia noies!

Perdoneu per no escriure abans, aquest cap de setmana he estat fora i no tenia PC.
Ego: A mi també m’ha acabat baixant la W, ha sigut un cicle estrany, les temperatures de la fase lútea han variat molt, molt, mai m’habia passat, així que tenia una mica d’esperança però res. Em va venir ahir diumenge i bff em vaig possar molt trista, a vegades em desespero no sabent quan podré tenir panxu però bé, avui ja estic una mica més animada, així que mica en mica.
Ara estic tenint una regla ben curiosa, molt marronosa i amb poca quantitat.. potser és perquè em van posar la 3ra dosi a principi de mes..? No sé..

Farfalla: Jum t’entenc perfectament, jo també m’emociono amb les temperatures i quan veus que baixen.. i si.. és un rotllo cada més passsar pel mateix.. però no ens queda una altra que animar-nos i seguir-ho intentant!

Terrallum: Ostres quin greu quan he llegit tot el que expliques debia ser molt dur. T’envio moltes forces també per aquest més de febrer, calma i a per totes! Vas estar-hi molt a prop!

Sayuri: Com estas? Comentes que encaras no has ovulat? Vinga a veure si l’enxampes ben aviadet!

Naniei: Que bé que estiguis bé, si tot és això de tenir poca gana a primeres hores, encara hehe, d’aquí poc vas a la llevadora oi? Ja ens explicaràs!

Xenia AP: Llàstima, a mi també em pasa això de tenir moments de pensar que no ho aconseguirem, perquè és fa feixuc i llarg, però bé.. ànims amunt i a seguir-ho intentant, tard o d’hora arribarà!

Uooo i d’altra banda, que xulo quantes noves cercadores!!
Liliana: benvinguda, tal i com dius és genial tenir el suport de totes les noies del grup, la veritat és que ajuda!!
Nina 23: Benvinguda també! Quin greu el que expliques. Molts ànims i força!!!
Lluna 34 Benvinguda!! Que bé, el grup es va ampliant!! Caram amb l’acupuntura!! M’ho anoto, hehe, crec que hi aniré, què faig, demano hora i dic que és per quedar-me embarassada o com? (a veure si em mal interpretaran XD). Me'n alegro que estiguis forta i preparada, ànims i mica en mica.


Vinga noies doncs a pel febrer, ja podem obrir el nou grupet hehe. M’he animat força llegint que som tantes, realment us he de dir que m’ha anat molt bé aquest més parlar amb totes vosaltres per aquí i compartir, així que som-hi! :love:


Una abraçada gegant boniques!! :-()-)
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. gen. 24, 2022 11:41 am

:***: Bon dia Eria!

Ditxosa W!!! T'entenc, ens quedem amb els ànims destrossats, el cap comença a anar a mil...el nostre gran enemic! Els mals d'avui ens faran més forts pel que vingui demà :-o00m Agafem-nos una estona per nosaltres, duem a terme alguna activitat que ens ompli, movem l'energia per crear coses noves!

Tema acupuntura: Pots trucar preguntant per tractament de fertilitat, ja que no tinc clar que tots els acupuntors/es estiguin especialitzats en tractament d'aquest tipus. Si no en trobessis cap, si vols et puc recomanar la meva.

Vaaa amunt! És molt fàcil dir-ho, però hem de seguir, permetre'ns decaure i tornar amb més força :cangui:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 24, 2022 5:02 pm

Quina passada noies!!! Quant moviment!!!

Doncs si us sembla aquesta nit obro grup i anem ja cap al febrer!!!! Em fa molta iluuuuu

Som'hi!!!! :b-))) :b-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 24, 2022 8:36 pm

Boniques ja he obert el cercadores de febrer!!! Us espero allà!!!! >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dj. feb. 03, 2022 5:53 pm

Uauuuu! Quin èxit i quin moviment les últimes setmanes del grup de gener! :love: La veritat és que em fa especial il·lusió perquè vaig obrir el grup jo... hihi!

Perdoneu perquè he estat uns dies desconnectada, ara em passaré pel grup de febrer a veure com esteu i a conèixer les noves cercadores!

Una abraçada! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::