*_* Cercadores de febrer 2022 *_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

*_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 24, 2022 8:28 pm

Benvingudes cercadores!!!!

Aquest mes volem cantar panxus :-()) per un tub així que....comenci la festa!

Vull proposar per aquest mes una afirmació positiva perquè ens repetim i ens porti una panxu com una casa:

Les coses bones requereixen el seu temps, pero recordeu que la vida tendeix a viure!

Per cert, és el primer cop que obro un grup, si hi ha qualsevol cosa que no sigui correcte, comenteu-m'ho! : lasito :

A la següent entrada copiaré el diccionari de paraules i expressions útils. :content:

Podeu anar deixant les vostres dades actualitzades i aniré omplint aquest post. :ok:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


LES SUPER-CERCADORES DE FEBRER SOM:

nina23
Edat dels dos: 35 ell i 36 jo
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: 17/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
El 2021 he estat embarassada dues vegades però totes dues han acabat abans d’hora.
El primer va acabar per una interrupció d’embaràs per problemes genètics a les 15 setmanes i el segon per un avortament diferit a les 10 setmanes. Aquest últim és força recent però estem animats per tornar-ho a provar. Espero poder compartir bones notícies amb totes vosaltres!

Lluna[34
Edat dels dos: 34
Cicle de cerca:
Núm. de fills: 1 nena de 2 anys (en farà 3 a l'abril)
DNW: 18/02 aprox., perquè últimament...se m'ha descontrolat una mica
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
La recerca del 2n fill està resultant més complicada del que esperàvem; el primer va ser a la primera, tan perfecte...que per aquest motiu encara estem més desconcertats. Vinc d'haver patit un avortament espontani a finals de desembre, estava de 6 setmanes i 4 dies. Al gener ens hi vam tornar a posar (soc molt tossuda, impacient i inconscient xD). Afegir que vaig anar amb una terapeuta per processar i gestionar l'avortament, em sento forta i preparada psicològicament i físicament per no deixar de buscar. Aquest mes he comprat TO i el lubricant conceive +plus, a veure què...!

Liliana la metropolitana
Edat dels dos: 33 els dos
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 0
DNW: 05/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: estic amb els TO per conèixer bé quan ovulo, també amb maca encara que sospito que em pot descompensar el cicle

Terrallum
Edat dels dos: 33 ell i 32 jo (els faig el 31 de gener)
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 1 nena de 4 anyets
DNW: 21/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Aquest mes em poso a full amb la temperatura perquè el mes passat vaig tacar tota la fase lútea i estic una mica a l'expectativa...I tinc molt bones vibracions per aquest mes de febrer!!! :***:


_farfalla_
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca:
Núm. de fills: 0
DNW: 19/02
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: aquesta és la nostra 2a recerca, vaig tenir un abort espontani abans de l'estiu. Ara estem tornant a buscar i, tot i que vam començar amb molta calma, cada mes se'm fa més llarg. En l'anterior vam encertar al 5è cicle, espero que ens doni sort de nou

_Caterin_
Edat dels dos: 33 ell i 31 jo
Núm. de fills: 1 (9 mesos)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
El nostre fill ja té 9 mesets i li volem fer un germanet.
El problemet és que encara estem fent lactància. No massa, però li dono el pit al dematí, i una miquerroneta al vespre.
Al no tenir la regla encara és molt difícil saber els dies més fèrtils,... nosaltres anem fent, sempre que ens ve de gust

Nínive
Edat dels dos: 42 (jo) i 44 (ell)
Cicle de cerca: 1r
DNW: 14/2
Núm. de fills: 1 (4 anys)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Ens hi posem amb molts dubtes de com encararem la logística familiar ja que tenim molt poc suport, peró tenim ganes de donar-li un germanet/a a la petita... Com l'edat és la que és no sabem si arribarà aviat o tard o no arribarà, però almenys ho intentarem! Per ara anem fent sense presses i sense forçar-nos si no ens ve de gust, veurem com va a mida que passin els mesos

Eria
Edat dels dos: tots dos 32 anys
Cicle de cerca: 5
Núm. de fills: 0
DNW: 23/02/22
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Fa 2 mesets que faig els TO, ja que no estava molt segura de saber quan ovulava, normalment ovulo cap al dia 14 o 15 del cicle.

Galla22
Edat dels dos: 33 i 38
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills:2
DNW: 3 o 4 de febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: doncs en aquest últim cicle, el test va donar positiu, i als 3-4 dies vaig començar amb pèrdues i ja em va acabar venint la regla, així que entenc que vaig tenir un bioquímic...
va ser durillo, però com que l'haviem encertat a la primera, prou animada per tornar-ho a intentar...
Ara ja estem a la setmana de desespero...de moment 0 psicosímptomes...
Ah, i estic amb covid...al ser tant aviat i no saber si finalment serà o no, no ho he comunicat al CAP i no em prenc res especial...em fa una mica de cosa que pugui afectar en el cas que finalment fos que sí...però he decidit que deixaré que les coses segueixin el seu ritme i si ha de ser, ja ho comentaré a la llevadora quan faci la primera visita...
I el dia que vaig donar positiva voliem acabar de rematar...i no ho vam fer...espero que els anteriors servissin!

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: 5 abans de la vacuna i aquest és el 4t post vacuna. Per tant 9è
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 07/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després d'esperar 6 mesos, intentar-ho 5 cicles, després vacuna i ara 4t cicle post vacuna. Se'm comença a fer molt llarg... Espero trobar recolzament amb vosaltres i donar-vos el mdj suport.


XèniaAP
Edat dels dos: 32 (jo) 34 (ell)
Cicle de cerca:
Núm. de fills: 1 nena (farà 4 anys el mes de març)
DNW: 20/02


PROPERES DNW:


Liliana: 05/02 :-()-)
Sayuri: 07/02 :-()-)
Nínive: 14/02 :-()-)
nina23: 17/02 :-()-)
Lluna[34: 18/02 :-()-)
_Farfalla_: 19/02 :-()-)
Terrallum: 20/02 :-()-)
XèniaAP: 20/02 :-o00m
Eria: 20/02 :-()-)
Galla22: 25/02 :-()-)
_Caterin_:. ??? :-()-)
Terrallum l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 25, 2022 6:49 pm, en total s’ha editat 21 vegades.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 24, 2022 8:32 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i afegint els consells nous que han sortit al gener i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
-ACUPUNTURA: Molt recomanable per quedar-se :-()) seguint el cicle, anant cada setmana a fer el tractament.
-ALIMENTACIÓ: molt important a tenir en compte, menjar proteïna i pocs carbohidrats, menjar sopetes i coses calentes (prendre caldo d'ossos), el cos ha d'estar calent, un cos fred no crea vida, un bon esmorzar contundent (truita, torrades amb salmó i alvocat,...)
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. gen. 24, 2022 9:21 pm

Que be Terrallum! Gràcies per obrir grup! M'ha encantat la frase :love:

Estic contenta de veure tantes cercadores i que estem trobant un lloc on treure totes les neures i sentir que no ens jutjaran >.-<:

Doncs aquí vaig

_farfalla_
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca: 5è
Núm. de fills: 0
DNW: 19/02
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: aquesta és la nostra 2a recerca, vaig tenir un abort espontani abans de l'estiu. Ara estem tornant a buscar i, tot i que vam començar amb molta calma, cada mes se'm fa més llarg. En l'anterior vam encertar al 5è cicle, espero que ens doni sort de nou. :()()::::
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » dl. gen. 24, 2022 10:05 pm

Bona nit compis de guerra!

Noies a fer molts deures que s'han de cantar panxuts! El finde em van passar roba dels nebots i vaig estar entretinguda plegant i guardant, quina ilu aquest projecte!

Liliana la metropolitana
Edat dels dos: 33 els dos
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 0
DNW: 05/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: estic amb els TO per conèixer bé quan ovulo, també amb maca encara que sospito que em pot descompensar el cicle?

Petonets!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: nina23 » dl. gen. 24, 2022 11:09 pm

noies, quina il•lusió que estiguem tan animades!

al meu voltant hi ha moltes embarassades però ningú (que jo sàpiga) que estigui buscant ara… i trobo que és molt bonic poder-ho compartir en grup i el fet que no ens coneguem li dóna un punt màgic :love:

us desitjo a totes mooolta sort! :-o00m

petons
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dt. gen. 25, 2022 1:21 pm

Hola noies!
Doncs mai m'havia plantejat entrar en un xat així. :mu::
Però com que se us veu tant animades, m'hi apunto!! Així ens donem ánims :()()::::

_Caterin_
Edat dels dos: 33 ell i 31 jo
Núm. de fills: 1 (9 mesos)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
El nostre fill ja té 9 mesets i li volem fer un germanet.
El problemet és que encara estem fent lactància. No massa, però li dono el pit al dematí, i una miquerroneta al vespre.
Al no tenir la regla encara és molt difícil saber els dies més fèrtils,... nosaltres anem fent, sempre que ens ve de gust.:inthebed:

A veure si aquest mes tenim sort!! :lfantrose:

Ànims a totes!!!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dt. gen. 25, 2022 2:03 pm

Hola cercadores!
Tot i que estem encara dubtosos ens hem llençat a la piscina, a veure com va... Molta sort a totes i encatada de conèixer-vos!

Nínive
Edat dels dos: 42 (jo) i 44 (ell)
Cicle de cerca: 1r
DNW: 14/2
Núm. de fills: 1 (4 anys)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Ens hi posem amb molts dubtes de com encararem la logística familiar ja que tenim molt poc suport, peró tenim ganes de donar-li un germanet/a a la petita... Com l'edat és la que és no sabem si arribarà aviat o tard o no arribarà, però almenys ho intentarem! Per ara anem fent sense presses i sense forçar-nos si no ens ve de gust, veurem com va a mida que passin els mesos :-o00m

Encantada de compartir nervis, dubtes i sobretot alegries!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dt. gen. 25, 2022 4:59 pm

Hola boniques!! :love:

Terrallum, moltes gràcies per obrir el fil, aii quina il.lusió veure que som tantes i que el grup va creixent, estic molt contenta per poder compartir i aprendre de totes vosaltres.
Benvingudes també Caterin i Nínive!!

Aquí van les meves dades:
Edat dels dos: tots dos 32 anys
Cicle de cerca: 5
Núm. de fills: 0
DNW: 23/02/22
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Fa 2 mesets que faig els TO, ja que no estava molt segura de saber quan ovulava, normalment ovulo cap al dia 14 o 15 del cicle.

Per cert noies, us volia explicar que em va venir la regla el diumenge i està siguent una regla molt rara, no ha sigut gens abundant cap dels dies i totalment marró. A alguna de vosaltres li ha passat alguna vegada?


Esperem que aquest més poguem cantar panxus!!! Una abraçada gegant! :love:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dt. gen. 25, 2022 5:54 pm

Uauuu estic flipant que animat que tenim això! M'encanta!!! Aquest mes cantarem moltes panxuusss!!!

Benvingudes a les noves cercadores!!!

Eria Has fet TE per descartar? A mi els primers dies si que em baixa marronet però la sang marró és sempre del cicle passat, en algun moment t'hauria de sortir sang vermella per considerar-la regla! Ja ens explicaràs.

EgoA mí ja m'està començant a marxar la regla! Estem amb ganes ja de que marxi i començar els deures, ara portem uns dies de virus a casa i agraeixo que hagi estat aquesta setmana de regla i no com el mes passat a la SW que es va posar malalt el meu company. En fi...hem vingut uns dies de càmping a carregar piles!

Com aneu vosaltres? Algunes ja deveu estar en SW. Aquest mes estarem ben entretingudes a mig més, gairebé cada dia hi ha una DNW
Imatge

Imatge
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dt. gen. 25, 2022 6:11 pm

Hola noies!!

PEr fi m'he decidit entrar, porto des del desembre llegint des de la sombra! jajaj
I realment, no sé si sóc capaç de passar un altre cicle sense compartir psicosímptomes!!

Edat dels dos: 33 i 38
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 2
DNW: 3 o 4 de febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: doncs en aquest últim cicle, el test va donar positiu, i als 3-4 dies vaig començar amb pèrdues i ja em va acabar venint la regla, així que entenc que vaig tenir un bioquímic...
va ser durillo, però com que l'haviem encertat a la primera, prou animada per tornar-ho a intentar...
Ara ja estem a la setmana de desespero...de moment 0 psicosímptomes...
Ah, i estic amb covid...al ser tant aviat i no saber si finalment serà o no, no ho he comunicat al CAP i no em prenc res especial...em fa una mica de cosa que pugui afectar en el cas que finalment fos que sí...però he decidit que deixaré que les coses segueixin el seu ritme i si ha de ser, ja ho comentaré a la llevadora quan faci la primera visita...
I el dia que vaig donar positiva voliem acabar de rematar...i no ho vam fer...espero que els anteriors servissin! ..::·· ..::··

Som-hi! febrer és un mes xulo per tenir positius!!!! :love:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Sayuri » dt. gen. 25, 2022 6:16 pm

Ualaaaaa! Quantes cercadores.... Això és una passada! Benvingudes a totes!

Terrallum moltes gràcies per obrir el mes! A veure si et porta sort com a la naniei el més passat.... :b-)))

Ego:Jo ja he acabat pràcticament sw. Al final vaig ovular el dia 14 del cicle. Segueixo sent regular pel què veig. Hem fet pocs deures però en dies clau. No estic segura que hagi estat suficient. Però és el que deiem. Clar, amb el mètode margarita que deiem hem fet dos dies abans d'ovular, dia de l'ovulació i dos dies després ovulació. Com ho veieu? En fi... Haurem de confiar. :p-)

Us deixo les meves dades guapes.

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: 5 abans de la vacuna i aquest és el 4t post vacuna. Per tant 9è
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 07/02
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després d'esperar 6 mesos, intentar-ho 5 cicles, després vacuna i ara 4t cicle post vacuna. Se'm comença a fer molt llarg... Espero trobar recolzament amb vosaltres i donar-vos el mdj suport.
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dt. gen. 25, 2022 6:34 pm

Terrallum, sort que ja esteu tots bé a casa, vinga ja ho teniu aquí, esperem que amb la carregada de piles que heu fet el càmping, us porti sort!!

Galla22, benvinguda també! Quin greu el que comentes del bioquímic, però tal com dius, val més pensar que ja l’havieu encertat i això us fa ser-hi més a prop! Molts ànims amb la setmana de desespero, ja aniràs compartint! I esperem que el covid no sigui res i sobretot que et trobis el màxim de bé posible!

Sayuri:, que bé que detectéssis l’ovulació i que siguis regular. Pel que sembla ho heu fet els dies més importants, esperem que ho hagueu encertat i els bitxitos estiguin fent feina! Ja aniràs explicant si tens psicosimptomes i com estàs.

Ego: Si, em vaig fer TE per descartar i blanc nuclear XD així que és regla, potser la tinc més fluixeta perquè el mes passat va ser de bojos: molts nervis, entrevistes per canvi de feina, 3ra vacuna de la covid, un viatge.. en fi, espero que el febrer sigui més tranquil i ens porti coses bones.


Una abraçada ben gran!! :love:
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » dc. gen. 26, 2022 7:21 am

Hola,

Ería això que comentes de la regla marronosos, a mi m'ha passat diversos mesos, el primer vaig anar al gine i em van fer analítica, tot bé. Em van dir que la regla pot variar fàcilment amb estrès, qualsevol canvi menjar, etc. També m'ha vingut a mig cicle la regla i m'han donat la mateixa explicació...
Per cert, trec el tema de la vacuna i la regla. Heu notat diferències? A mi ara mà tornat més vermella però fa mesos que em vaig vacunar i la veritat que des dels 30 que em fa una mica el boig, amb això que us comento dels 15 dies, marronosa... Però les analítiques surten bé i a les eco ha coincidit que tinc un folicul a puntet, així que tot bé, en principi.

Salut!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: nina23 » dc. gen. 26, 2022 11:32 am

Holaaa!

M’afegeixo a la pregunta de la Liliana sobre la vacuna: just aquesta setmana m’he posat la 3a dosi i m’ha sentat fatal (febre, mal de cap, nàusees…) i em fa por que això m’alteri el cicle.

Em vull fer testos d’ovulació per apuntar millor la SW així que aprofito per demanar-vos consell: feu servir els de Clearblue o similars o bé les tires? Jo només he utilitzat TO de Clearblue un cicle i va ser el del meu 2n embaràs que després no va anar bé.

Encara me’n queden alguns però m’agradaria saber si les tires van bé i on les puc trobar. Són més barates, oi? He vist que per internet n’hi ha però no m’arriben a temps per aquest cicle. Sabeu si en venen a farmàcies tb?

Mil gràcies boniques!

Moooolts ànims i gaudiu de fer els deures tan com pogueu >.-<:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dc. gen. 26, 2022 3:11 pm

Hola noies!
Com esteu?

Ninai A mi també m'agradaria saber el vostre consell sobre els tests de tires. Van bé? Per internet ho havia mirat. I sí, són més barats que els Clearblue, però són igual de segurs? Als comentaris de l'Amazon, per exemple, les tires les deixen per terra.

També he mirat maneres de saber si estàs embarassada tipus "el truco de la abuela". Posar amb vinagre, lleixiu, o altres la primera orina del dia. Però sincerament no crec que pugui arribar a funcionar. A vegades miro aquestes coses per riure una mica.

Liliana Aiii que bé! Aprofita amb la sw!!

Sayuri Ai!! Ja heu fet els deures.. Ara a esperar!!

Galla22 El mes de frebrer té bona pinta. És un bon mes! Ànims!!

Jo m'aferro als canvis del moc cervical per saber si potser i només potser els meus ovaris es dignen a sortir del catau.
M'els imagino de vacances a sota una palmera prenent cervesa (ja que jo no en puc beure)... aix... a veure si al febrer hi ha sort. : lasito :

Doncs tema vacuna jo no me n'he posat cap encara. :camio:
Al meu xicot de petit se li van posar molt malament les vacunes de naixement (tipus reaccions al·lèrgiques). Jo no goso posar-me'n per por que li passi alguna cosa al baby. Prevenir abans que curar en el meu cas.
Les meves amigues, si. Els ha desplaçat les regles a totes i amb canvis: regles més fortes o més fluixes. Espero que no desquadri gaire l'ovulació.

Una abraçada a totes :lfantrose:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dc. gen. 26, 2022 4:47 pm

Noies, jo al primer embaràs vaig fer servir les tires normals i bé, però has d'anar-les enganxant a un full una al costat de l'altra per veure bé el pic, i després del pic no fer-ne més ja que pot haver-hi més variacions i només fan ballar el cap... a mi mai se'm va marcar més forta que la de control, però es veia bé el cicle.

Sobre les vacunes sí hi ha noies que han tingut alteracions en quantitat, durada o en dates, a mi personalment no m'ha passat, però és un possible efecte secundari, tingueu-ho en compte els 2 mesos posteriors a la vacuna, en principi són efectes passatgers.

Ànims que ja queda poquet per febrer :love:
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: XèniaAP » dj. gen. 27, 2022 10:02 am

Holaaaa noiessss!!!
Uauuu quina festaaa tuuuu això s'ha animat moltissim!!! benvingudes a totes les noves incorporacions :-()-) ara sóm tantes que segur que cantarem molts panxus :-())

Nínive Si us heu acabat animant és perquè en teniu ganes!!! la logística sempre acaba sortint, on en cap un en caven 2 :content: així que ànims i sort!!!

catarinemore tinc una amiga que està amb la mateixa situació que tu. Encara dona pit i no té la regla i els hi agradaria tenir un segon.... ànims i paciència! el teu cos encara està molt concentrat en el peque :-)(-:

Eria Aquesta regla que ens fa ballar el cap...

Sayuri A veure si l'heu encertat amb el mètode margarita... seria genial cantar el teu panxu d'aquí poquet!!

terrallum vingaaa a agafar força per fer molts deures. Aaaaiiiixxxxx aquests virus.... jo també estic confinada per covid19, però també molta sort de que ha coincidit amb la setmana de la regla, perquè el meu company i la meva filla són negatius, així que estic confinada jo sola.... :ufs:

Liliana A mi la vacuna també em va alterar la regla. Em va venir a mig cicle.... la vacuna altera bastant hormonalment.
Per cert que animada ja plegant robeta!!! A mi no m'agrada gaire dir-ho a la gent perquè m'augmenta la pressió...

Galla22 Abans de tenir la meva filla vaig tenir un bioquímic.... ànims és un rotllo!!! Però crec que si que ho hauries de comentar amb la llavadora. A mi em van fer una revisió per controlar després del bioquímic.

Modo ego: passant la regla confinada jo soleta a l'habitació.... però agafant moltes forces per sortir la setmana que ve i començar a fer deures a tope :love:

Edat dels dos: 32 (jo) 34 (ell)
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 1 nena (farà 4 anys el mes de març)
DNW: 20/02
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. gen. 27, 2022 12:42 pm

Hola noies! Aquest més hem de cantar panxus si o si amb tota la colla que som!

A veure, que ara ja necessito fer-me notes per seguir el fil de tot. >.-<:
Caterinamore, ara m'he fixat que el vostre primer fill només té 9mesos. Uaaau super valents!! És ben bé que cadascú sap quan és el seu moment. Aquella veueta que et diu, ara!
Una mica com vosaltres, oi Nínive? a vegades el cap diu que no però dins hi ha alguna cosa que et diu que ja està bé de posposar i de pensar i és moment de llançar-se a la piscina. :love:

Eria sobre la regla marró a mi m'ha passat molts cops, i quan et passa just en recerca és una meee et fa ballar el cap de mala manera.

Galla22
, ostres quina llàstima. Us veig molt positius i això és el més important. :ok:

Sayuri vinga que ara comença la part dura del desespero. Ànims! aquest mes per sort tens companyes de desespero, que va molt bé. jijiji.
Ànims a totes, aquesta part d'esperar és la més difícil amb diferència, quan comences a notar tots els símptomes del mon i els dies no passen de cap manera.
Liliana i Galla22, com ho porteu vosaltres?

Terrallum i Xènia nosaltres en res comencem la part divertida. Que ojo també te la seva ciència. Ja veig que moltes esteu mirant els TO. Jo els vaig fer servir un cicle i sí que van bé però per salut mental no em convenen gaire. Ja veieu que m'obsessiono ràpid i m'entren totes les neures. Per ara seguiré fixant-me en la CW que és força clara en mi i també procuraré evitar temperatures del cos, etc. perquè no deixo descansar el cap.

Amb l'anterior recerca vam encertar al 5è cicle, tinc la petita esperança que el 5 sigui el nostre nou número de la sort :--/)

abraçades i ens seguim :p-)
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » dj. gen. 27, 2022 9:28 pm

Bona nit noies,
Doncs jo he estat amb els TO que marcaven però segons instruccions si era fluix era negatiu. Ahir vaig tenir el fluxe clara d'ou (jo miro les calces xk no segrego gaire) i avui amb un fluxe no tan transparent el TO només marca 1 ratlla/negatiu. Sembla que vaig entent això dels fluxes i dels TO. M'ha agradat això que dèieu de guardar-los en un paper per comparar. Semblaria que feina feta aquest mes, han sigut 2 SW amb data teòrica però esperant fluxe i TO, continuaré algun dia més el TO per verificar tot. Si no hi ha panxu igual el proper mes em torno gràfiquera, a veure si així entenc el meu cicle. Pseudosimptomes de sensibilitat pits i mal baix ventre.
Xènia no li he dit a ningú, simplement feien neteja i m'han donat coses. Noies, li dieu a les amigues que esteu buscant? Jo evito el tema, pero no m'agrada amagar a les amigues, igual diré que estem relaxats sense mètodes i que qualsevol dia cau... Com ho gestioneu?
Us llegeixo cada dia, estic enganxada al serial!
Petonets,
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dv. gen. 28, 2022 9:36 am

Bon dia!

Sayuri: esperem que hagi anat bé el mètode margarita!! **--o-) jo la setmana després de la SW he fet aquarius i bosseta d'aigua calenta a la panxa i esquena a l'hora d'anar a dormir... Va que queda poquet!!

Tema vacuna i regla, jo l'únic que he notat és regles amb moooolt mal de cap, cosa que no m'havia passat mai abans...

Tema TO, jo no n'he fet servir, em guio bastant per moc cervical, crec que ho tinc força clar...

Liliana ja amb robeta?? Jo en l'anterior cicle no ho havia dit, només que ara ja en tenia ganes i que potser ens hi posariem aviat. Però al tenir el bioqímic ho vaig explicar a les amigues, i em va anar molt bé...ara saben que ho hem tornat a intentar, però tampoc pregunten...
Jo m'havia plantejat això de si explicar-ho o no, o esperar a la setmana 12...tot això que sempre "es fa", però he vist que al final, si les coses no van bé, necessites tenir algú a qui poder-li explicar...i si van bé, també ajuda compartir els psicosímptomes!!

Farfalla va que el 5 et portarà sort! :p-)

Ego: doncs ahir a la nit pensava que aquest mes no l'haurem encertat, perquè no em notava res estrany...ahir i avui estic amb mal de ronyons, i uuuuna mica de mal als pits, així que ja no sé que pensar... queda una setmana per sortir de dubtes, crec que es farà eteeerna...

Que tingueu un bon dia!! :***:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::