*_* Cercadores de febrer 2022 *_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: nina23 » dc. feb. 02, 2022 10:47 pm

Hola noies!

Escric breu però és per enviar ànims a la Liliana i la Sayuri que deuen estar esperant que no vingui la W, creuem els dits per vosaltres i desitjo que passin ràpid els dies i pogueu sortir de dubtes!

Els psicopsímptomes són el pitjor… com els porteu?

Ego: jo aquest cop n’estic tenint fins i tot ara durant la SW… em sento inflada, amb acidesa… és molt pesat això!

Us envio molts ànims i espero que aviat pogueu donar-nos bones notícies!

Terrallum: moltes felicitats per l’aniversari! I espero que no sigui res això del sagnat. A veure què et diu el metge, ja ens diràs!

Ara no recordo qui va obrir el meló de si explicar o no els embarassos o que s’està buscant… jo he anat canviant d’idea a mesura que m’han passat coses. Us ho comparteixo per si us serveix: el primer cop no vaig dir res a ningú, volia esperar a la eco de la setmana 12 i va ser just aleshores que ens van dir que hi havia problemes (un tema genètic q van identificar mesos més tard, quan ja l’havia perdut). Al sortit del ginecòleg vaig haver de trucar familia i amics per explicar-los-ho tot i em vaig adonar que no havia tingut gaire sentit amagar-ho fins llavors, perquè igualment els necessitava en aquell moment. Per això el segon embaràs (que vaig perdre a la setmana 10) el vaig explicar molt abans. I quan les coses es van torçar em va anar molt bé no haver-ho d’explicar tot des de zero. Aquest 3r cop fins i tot he comentat a algunes amigues íntimes que estem buscant, així que cada vegada he anat compartint més informació. No sé si és el millor però sí que és el que m’ha sortit en cada moment. Entenc perfectament totes les opcions i us volia compartir la meva per si us va bé. Al final, cada cop es nornalitza més que alguns embarassos van bé i d’altres no, però també és cert que dir-ho posa certa pressió… tot i que també en treu, perquè si la gent sap que estàs buscant o que has patit una pèrdua s’estalvia certs comentaris :)

Espero que estigueu totes bé! Vaaaa que el febrer ja és aquí i espero que l’acabem ben contentes :love:

Bona niiiit!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. feb. 03, 2022 2:27 pm

Hola noies.

Ostres Terrallum ja ens explicaras. Imagino que deus estar ben capficada, no són coses que facin cap gràcia. Ànims i espero que no sigui res greu.

Ego: per aqui les coses van lentes, estem en plena SW i encara no hem fet deures.... no anem molt bé aquest mes que diguem. Espero aprofitar els últims dies.


Molts ànims a les cercadores en recta final de desespero!! Ja ho teniu aquí!!!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Sayuri » dj. feb. 03, 2022 2:45 pm

Hola cercadores!
Jo també entro en midó ràpid.

En primer lloc terrallum molts ànims amb tot això. Espero que no sigui res important. Quan passen coses que no entens et desesperes. Segur que la gine us treu de dubtes aviat.

Vaig a l'ego... Resulta que el refredat tan fort ja resultat ser covid finalment... Així que estic més pendent de tot això que no pas del desespero. Ara em ratllo perquè penso que potser preferiria que aquest mes no encertessim... Però i si encertem que? Creieu que seria perillós? Estic més ratllada per això que per res més... Pel que fa als símptomes només tinc una mica de doloret d'ovaris. Res més. Tan pot ser una cosa com una altra.

Petons a totes.
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Naniei » dj. feb. 03, 2022 6:47 pm

Hola noies!!

Oh!! Que xulo veure tant de moviment! >.-<: Quina alegria!

Tenia moltes ganes de passar-me per aquí a veure com estàveu i a conèixer les noves cercadores, però la veritat és que quan arribo de la feina a les tardes estic súper súper cansada... Faig un esforç per fer 4 coses per casa, però poc més. Suposo que és el que toca... :-()) Per les que no em coneixeu, sóc la que vaig obrir el grup de "cercadores de gener" i justament em vaig quedar embarassada! Terrallum espero que tinguis la mateixa sort! Bé, tu i totes! :p-)

Us he anat llegint a totes, però sincerament se'm fa molt difícil recordar-ho tot! :-o00m

Espero que tingueu SW molt productives i que els psicosímptomes siguin lleus!

Per cert, el fet de dir o no que s'està cercant, en el meu cas que estàvem buscant ho sabia la mateixa gent que sabia que vaig tenir un embaràs que no va anar bé l'any passat, és a dir, la família i 2 amigues meves. I d'aquest nou embaràs encara no n'hem dit res a ningú. M'havia plantejat dir-ho a la família, però alguns membres de la família sé que estarien molt a sobre i potser m'atabalarien massa. Així que de moment esperarem una mica, no sé si fins a la eco de les 12 setmanes, ja ho anirem veient... Suposo que cada parella és un món i també depèn de la família o de la gent que teniu al vostre entorn.

Mode ego (ja sé que potser no toca parlar-ne aquí, perquè aquí esteu cercant, però si no us sap greu, us en faig una petita pinzellada): Ara estic de 8 setmanes i un dia, ja vaig tenir visita amb la llevadora i tot bé. De moment em trobo bé malgrat el cansament que és molt bèstia i les poques ganes de menjar quan em llevo, per la resta tot perfecte!

Sóc de les de fotre rotllos... Em sap greu! Una abraçada precioses! Procuraré anar passant i posant-me una mica més al dia, perquè m'agrada molt anar sabent de vosaltres! :ok:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dj. feb. 03, 2022 8:42 pm

Bona nit boniques!!

Terrallum: quin greu el que estàs passant, entenc que se’t faci llarg fins el dia que tens visita, però sort que te l’han adelantat i així esgarrapes uns dies. T’envio molts, molts ànims i espero que quan puguis anar a la llevadora el dia 14 sortiu de dubtes, que no sigui res greu, et quedis del tot tranquil.la i pogueu seguir cercant.

Liliana: va ànims amb aquesta setmana de desespero, a veure com segueixen els símptomes i si hi ha alguna bona noticia!! Ja ens aniràs dient.

Farfalla: com està anant la SW?? Has detectat ovulació? Vingaa a acabar d’aprofitar els últims dies de SW!!!

Nínive: sort amb la revisió i neteja de boca ehehe. Sobre això que comentes que aquest més no has vist la CW i que et vas vacunar el mes passat, jo estic totalment com tu, em vaig vacunar just fa un més i aquest mes ni rastre de CW, dies amb fluxe si, però no com els altres cicles, però a fer deures igual hahah, jo també faig del dia 10 al 18 del cicle. Com portes el desespero?

Caterinamore: uauu això dels somnis… tant de bo sigui premonitori hihii. Me’n alegro que ja estiguis recuperada del refredat. Paciència aquests dies i ja ens aniràs explicant!!

Nina23: Com estàs?? Com portes l’acidesa? Vaa ànims amb els psicosímptomes!!

Sayuri: Ostres no crec que passés res si esteu embarassats i has passat el covid, si t’ajuda, tinc una amiga que estava embarassada de 4 setmanes i el va passar, no es va prendre res, aquesta setmana s’ha fet la eco de 12 setmanes i tot està perfecte!!

Naniei: Que bé que la visita a la llevadora et diguéssin que tot estava bé, quina bona noticia, mica en mica i que la panxona vagi creixent.


Ànims per a tootes!!!! Seguiim!! :love:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dj. feb. 03, 2022 8:58 pm

Per cert, volia escriure una altre entrada a part per comentar-vos vàries cosetes. Com us vaig explicar, avui tenia cita amb la ginecòloga i la veritat és que m’ha anat molt bé, quina doctora més maca per favor, m’he sentit genial amb ella i m’ha fet una revisió i una visita més que complertes.

Us volia explicar algunes coses que potser us serveixen:

- Vacunes i regles, és del “tot normal” tenir algunes variacions amb la regla un cop ens vacunem, ja sigui en més o menys quantitat, to..

- Vacunes i cicles, a vegades durant un parell de cicles els escurça una mica o els allarga, també pot variar una mica el fluxe..

- Respecte a quan tenir les relacions clau, m’ha comentat, que sobretot quan hi ha mes posibilitats és el dia abans d’ovular, el de l’ovulació i el de després (per si encara estem dins les 24hores de vida de l’òvul). Tot i així (i segur que ja ho sabieu) lo ideal son els 4 dies abans d’ovular i els 2 després.

- Pel que fa a complements vitamínics, m’ha parlat que sobretot el més important és l’àcid fòlic per prevenir espina bífida, però que també ho és molt el yode, ja que normalment n’acostumem a tenir nivells baixos i és per asegurar que la tiroides funcioni perfectament, ja que també influeix molt en l’embaras. M’ha recomanat prendre Gestagyn o Natalben que a més porten algunes altres vitamines o bé un altre (que demà busco el nom) que és només àcid fòlic i yode.

- Per últim, també m’ha comentat que els mamífers tardem un promig de 9/12 mesos a tenir un embaras i que es considera del tot normal, cosa que m’ha relaxat molt.

Modo ego: amb la ecologia m’ha vist que estic a punt d’ovular i m’ha manat fer deures avui, demà i demà passat! Així que s’haurà d’aprofitar hahah. Aquests dies estic més optimista i relaxada, m’ha ajudat anar al ginecòleg i també parlar amb vàries amigues que ja son mares i que m’han explicat que han tardat quasi un any en aconseguir l’embaras, així que ara ja estic més conscienciada i convençuda, que poc a poc a totes ens arribarà!!


Un petunàs gegant!! :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. feb. 03, 2022 9:50 pm

Que bé Eria, quina entrada més xula. Gràcies per compartir tota la informació :***:

Pot ser que sigui Yodocefol el complement que et faltava? jo em prenc aquest i és àcid fòlic i iode només.
Ara també porto un temps procurant evitar els sucres i fer més exercici. Espero que ajudi, em costa molt lo del sucre, no era conscient de tot el que menjo que en porta moltíssim. Vosaltres esteu seguint alguna pauta? Algun consell sobre aliments que estigui bé incorporar?

Sí que he detectat CW, justament avui molt clarament i amb força quantitat, aixi que dec estar a puntet. Estic en dia 14 de cicle que ja quadra. Per sort hem aprofitat la tarda uee. :love:

M'ha fet gràcia que la doctora t'ha manat fer deures, jeje. La he imaginat fen-te la recepta neu:-D "Fer deures cada 8h abans del àpats" jajajaja

Febrer és el mes més curt però em sembla que es farà ben llarg. Només estem a dia 3 !!!

Abraçades cercadores!
:--/) :--/) :--/)
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dj. feb. 03, 2022 10:00 pm

Farfalla Siii, exacte, el que em faltava que no recordava el nom és el Yodocefol.
Jo també m'hi estic mirant amb els sucres i exercici. També estic menjant força fulla verda (espinacs, bròquil, enciam..) que també diuen que van molt bé per ajudar en l'embaràs, hhihi com que m'agradem molt no m'està suposant cap esforç.
El que em costa més es l'exercici, abans anava a córrer però no va massa bé, així que ara camino força però no sé, em falta una mica d'emoció hahah..

Qué bé que hagis vist la CW!! Ben aprofitada la tarda i a seguir aprofitant!!!!

Ostres tota la raó, que llarg que es farà el febrer, queda casi tot el meset, hehhe

Bona nit boniques :love:
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » dj. feb. 03, 2022 11:14 pm

Hola noies,

Ànims a totes, ens especial a les que alguna cosa, ara, no va bé. Qui sap si demà sóc jo i us necessito recolzant-me.
Doncs jo continuo amb el mal de pits, però com aquell TOE de tira va sortir net, us confeso que he seguit amb la meva vida de cerveceta al bar i sopar amb vinet. Que feu vosaltres a la fase lutea, no bebeu? Com porteu fer-vos la idea que haureu de renunciar a aquestes coses fins que acabeu la lactància i que penseu del canvi de vida, canviareu la vostra manera de viatjar? Com ho compaginareu amb la feina? Vaig fent debat, perquè així fem passar els dies i comparteixo les meves inquietuds.

Petonets a totes i visca la SW! Jijiji
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dv. feb. 04, 2022 9:48 am

Bon dia pixis!!

Modo soso mobil!!
Vinga!! Ànims a les que esteu en desespero màxim!!! :()():::: Aquesta setmana ja s'acaba.

Terrallum! Intenta no preocupar-te. Tot arriba, si no és aquest mes s'erà l'altre. Cuideu-vos molt.

Sé que costa molt poc dir-ho i molt fer-ho. Potser que comenci a aprendre a meditar, que segur que ens ajudaria una mica.

Jo fa que no bec una birra!!! Ufff a vegades en tinc unes ganes!!!! Un dia em vaig llevar i vaig dir "vull un baby". Des de llavors que no prenc cervesa... i no sóc de vins...
Així que quan pugui beure quedaré pitof amb mitja ampolla. Ni idea si pot afectar a la fase lutea o no.

Mode ego: ahh els psicosimptomes em juguen males passades. Mal el baix ventre, tinc una mica més de gana, avui m'he marejat,... però no en vull fer cas perquè crec que és difícil quedar-me embarassada així que res. Hem decidit que per Sant Valentí comprarem un TE. A veure què passa...

Com aneu les que teniu la W/TE a tocar??
Una abraçada gegant!! :love:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » ds. feb. 05, 2022 11:02 am

Bon dia de dissabte boniques!

Com aneu les que teniu síntomes? Alguna ha fet un TE o ha plantejat quan fer-lo? Volem començar la cantada de panxuuuuus!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Pel que dieu de beure alcohol i demés, jo a la cerca del primer embaràs ho vaig fer durant el primer any a la fase lútea em cuidava molt però us he de dir que el segon any de cerca ja ...nanai jajaja :lfantrose: inclús el cicle que em vaig quedar embarassada 3 dies abans de la DNW vaig pillar una taja...jajajaja però bueno després vaig donar el pit a la meva filla 3 anys i 3 mesos així que en vaig fer 4 d'abstinència totaaaal jajaja t-t:-

Us vinc a explicar una mica com m'està anant també que fa dies que no entro.

Ego Segueixo amb sagnats alguns dies més altres menys però ja és sang vermella, inclús dos dies he expulsat uns coaguls enormes. Així que dijous vaig decidir anar a una consulta privada i pagar una eco. El ginecòleg molt amable em va revisar molt bé, em va fer tacte, TE, em va mirar bé el coll i finalment una ecografia on vam descobrir que tinc un pòlip de 14mm x 7mm i em va dir que els pòlips poden provocar sagnats intermenstruals com els meus.
Em va donar la eco així que en comptes de eco d'un bebé, tinc la eco del meu pòlip, li posarem nom :content:

Total, al final m'ha dit que hem d'esperar una menstruació perquè a vegades els pòlips petits s'expulsen amb la menstruació i que si seguís igual doncs després de la menstruació s'hauria de fer una histeroscopia (que es posar una càmara ) i que en aquest mateix procediment ambulatori s'extriparia. De moment hem acordat aturar la cerca per recomanació i esperaré al dia 14 de febrer, dia dels enamorats, que tinc la consulta amb la ginecòloga de la SS. A veure ella que em diu, com veu el pòlip i que em recomana perquè no tinc mútua així que si o si faré tot per la SS.

He estat llegint i es veu que els pòlips són la causa més recurrent de la infertilitat així que estic contenta que hagi donat símptomes i poder-lo treure des d'un inici. Ara el que em preocupa és haver-me quedat embarassada aquest mes...ja seria mala pata! No sé si embarassada es deuen poder treure els pòlips en fi....de moment ja us posaré al dia a veure que em diuen per la SS. Perdoneu el toxto però necessitava compartir-ho en aquest grup que em sento tant acollida i escoltada :love:

Així que em quedo a la banqueta però amb moltes ganes de cantar les vostres panxus compiiiiisssssss :p-)
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. feb. 06, 2022 11:37 am

Ostres Terrallum!! Com bé dius, la part positiva és haver-ho detectat. Ara mateix el més important és encarregar-vos d'això i posar-hi remei.
Encara que estiguis a la banqueta ves-nos explicant com vas i què et van dient!
Com et sents anímicament? Imagino que és un bon pal. Espero que poc a poc es dispersi el núvol.

modo ego: per aquí estem tenint una SW molt fluixeta, ara ja no em noto CW. Em sembla que serà un miracle encertar aquest mes. Sent realista no tinc massa esperances, però coses més extranyes han passat, així que una miqueta en tinc.
:-o00m

I les primeres DNW què diuen?? Estem atentes i expectants
:p-)
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » dg. feb. 06, 2022 4:14 pm

Hola noies,

Terrallum m'he n'alegro que estigui localitzat, ja has possar fi a l'agulla per solucionar-ho, ara donem-li temps. Paciència bonica!
Ego: ahir no em va venir la regla i el meu marit em deia 'no m'ilusionis' però just ara estic tacant... No acabo de quadrar aquest nou mal de pits que significa, però bé, les hormones a vegades es tornen bojes. En part penso que ja va bé, perquè així faré els 3 mesos d'àcid fòlic, veig que intento buscar el cantó positiu quan veig que no ha sigut.
Així que començem nou més amb termòmetre a la tauleta de nit, gràfiquera em torno! També faré 2 sw i en comptes de cada 2 dies, pujarem a día si dia no encara que baixi una mica qualitat esperma. Estic veient que cada mes vaig provant i implantant coses i em vaig distraient veient que pot funcionar.
Gràcies pels comentaris de l'alcohol, va super bé tenir opinions de gent que està en la teva situació. Crec que seré més curosa amb la quantitat alcohol, una copeta com a molt en cada àpat, estigui en la fase que estigui.
Em deia el maridet que els amics van comentar sobre una app que et diu l'hora exacta per concebir? Ho vaig trobar una mica raro que hi pugui haver una hora exacta i més raro que una app t'ho pugui dir, però deien que conneixien a un parell de parelles que els hi havia funcionat, no va pendre nota i no la trobo a Google, algú sap quina pot ser?
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dl. feb. 07, 2022 1:42 pm

Bon inici de setmana!
Terrallum, és bona notícia saber què tens i poder-ho arreglar en una visita ambulatòria, en res estaràs un altre cop en cerca activa!
Liliana, és segur que és la regla doncs? Que s'han donat casos de petits tacats durant l'embaràs per la irrigació extra de la zona...
Sayuri, alguna novetat?

Ego: per fi m'han arribat els TE, en uns dies els estreno, seria estrany haver encertat a la 1a però mai se sap... Com anem amb les SW i desesperos? :()()::::

Edito per dir que aquesta nit he tingut moltes molèsties a les cames, cosa que només vaig tenir durant l'embaràs de la nena, "síndrome de las piernas inquietas" crec que es diu... molt aviat per notar símptomes però quina murga, just aquest no el volia jo repetir :ufs:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dl. feb. 07, 2022 3:12 pm

Hola noies!!!!

Terrallum Ostres quina sorpresa això dels pòlips! Millor saber-ho ara que més tard. Millor trobat a temps, eh?... Espero que el dia de Sant Valentí vagi molt bé a la ginecòloga... i ja ens aniràs explicant... que ara potser vas a la banqueta per beure aigua i recuperar l'alè, però d'aquí quatre dies a torna-hi! Si és que no t'has quedat embarassada ja... :miko: Cuideu-vos molt molt!!!!

Farfalla Vinga! Espero que els deures fets, tot i ser pocs com dius, hagin encertat!!! Ara toca esperar...
Tema d'alimentació i sucres, sí com menys millor, això no vol dir que no en poguem menjar de tant en tant. Als primers mesos de lactància vaig llegir molt sobre alimentació i marketing... Al final el que em va quedar bastant clar és que si diuen "sense sucres" mira sobretot que no duguin edulcorants ni greixos saturats. I si diuen "sense greixos" mira que no duguin sucres. Crec que és millor menjar sucre de canya que Malitol o Steviol,etc etc. Evitar també el glutamat monosòdic (la substància adictiva de les patates xip). Però no cal que ens tornem boges llegint-ho tot XD.
Nosaltres mengem molta molta verdura (i gairebé l'avorreixo).
Vaig trobar un llibre a la biblioteca que està prou bé per fer receptes de verdures i no avorrir-nos. Jamie Oliver VEG.
Ah i proteïna que no falti (carn, peix, ous, làctics i formatges i no dels baixos en greixos precisament). Evitar farines i carbohidrats... però bueno no cal ser tant estricte tipus Rotetmeier. :sopant:

Liliana Ostres,... quina caca lo de la worry. Bueno, així pots anar preparant una mica el terreny com dius: àcid fòlic, menjar bé, cuidar-te, dentista,... Ja ens explicaràs com ho portes sent de grafiquera. A mi em faltaria constància (sempre intento escriure el diari cada dia i no ho faig mai). Diuen que si fas una cosa 20 dies seguits llavors es converteix en un hàbit. T'imagines fer el mètode margarita per sempre? Com a habit? Estariem fibradíssimes!!
Doncs ni idea de la app. Jo al primer en vaig fer servir una però només et deia els dies. L'hora no. Ja ens diràs com es diu si la trobes, o diga-li al Lilianu que faci memòria. :ok:

Nínive Aii quins nervis!!! A veure si heu encertat! Ja ens explicaràs!! Que volem cantar panxuuus!! :p-) ànims!!!

Sayuri Com ho portes? Alguna novetat? Ànims!!!

Eria Ja vau fer els deures com us va manar el ginecòleg?
A mi em va anar bé la piscina, però quan ja estava embarassada. Si vas caminant crec que ja anirà bé. Pots provar amb exercicis de ioga amb una pilota i estoreta? (jo mai he sigut de ioga, m'avorreix una mica, però a vegades va bé per "meditar" una estoneta).

Ego Jo no gaire a explicar... vaig tenint simptomes però podrien ser de qualsevol altra cosa. La veritat que tinc una mica de lio general, que també em va bé per a no estar tant pendent. "Em fa mal la panxa... m'ha de venir la regla o he de fer un pet?"
A veure què passa aquesta setmana.

Una abraçada noies!!!! :love: :love: :love:
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. feb. 07, 2022 5:02 pm

Bona tarda boniques!

Primer de tot perdoneu, he estat completament desconnectada! I a la que he entrat, woooooowww allau de missatges! Quina passada! És preciosa aquesta comunitat que heu anat construint! :love:

M'he anat llegint des de la primera fins la última pàgina, he agafat alguns apunts per seguir el fil i contestar-vos com us mereixeu :ok:

Com han anat les SW? Acabades o quasi per acabades? Espero que les hagueu gaudit, resultin profitoses i puguem compartir la il·lusió de les que hagueu encertat :miko:

Comentaré una mica alguns dels temes que han anat sorgint al llarg d'aquests dies:

TO: Crec que son recomanables per quan no es té gaire clar el cicle i quan es fa difícil detectar la CW. Una bona eina per comprovar el pic d'ovulació i saber que aquell és el moment idoni. Ego: Jo he fet servir aquest cicle (1ra vegada utilitzats) els d'Amazon, la caixa de la marca Easyhome, son baratets i conté 50 TO i 20 TE. Estan prou bé i amb l'app Premom registres el resultat de les tires a través d'una foto, que automàticament queda penjada a l'app on et diu el resultat del nivell de la LH. Per exemple: Aquest mes vaig començar amb 0.19 (baix) el dia 10 del cicle, dissabte dia 5 (dia 15 del cicle) em va detectar a 0.72, continuava sent baix, i finalment ahir, a 1.52, on va sortir la indicació que era alt.
Diria que son força fiables, ja que divendres vaig tenir el canvi de fluix (CW), dissabte vaig començar amb dolor d'ovari esquerre i inflor, i diumenge seguia així, amb molèsties d'ovulació. A vosaltres també us passa que detecteu de quin ovari ovuleu?

Dir-ho o no dir-ho: És molt personal, depèn molt del moment i d'experiències prèvies, del tarannà de cadascú,... Us he llegit i comparteixo al 100% el que heu anat dient. Ego: En aquesta nova cerca tinc clar que no ho diré a ningú fins que la cosa avanci unes quantes setmanes, 10-12, l'avortament espontani en aquest sentit em va deixar tocada; el no voler explicar fins que ho tingui més segur.

Tenyir-se: Actualment hi ha gran varietat de productes per no tenyir-se amb tints tan nocius, hi ha perruqueries més "eco" on els tints no comporten cap risc. Tot el tema de tòxics és un món, sé que algú comentava el tema de la coca-cola (perdó, per ara no recordar qui ho va dir) i altres hàbits que ens hauríem de revisar quan estem cuidant-nos embarassades, i és que és així, hauríem de mirar tot amb lupa, desodorants, cremes, maquillatge,...si fa no fa molts dels productes que fem servir, segur que no porten els components adequats per la maternitat.

Alcohol i fase lútia: Considero que és positiu cuidar-se en la fase lútia i no excedir-se amb segons què, però a la vegada desconec si pot afectar el beure alcohol a l'hora de la implantació. També crec que aquestes vigilàncies alimenten l'obsessió per quedar-se embarassada, intentar mantenir la tranquil·litat i quotidianitat de la nostra vida, sense estrès ni pressionar-nos, perquè de seguida se'ns contagia aquella il·lusió del i si ho estic...? I ja no t'ho pots treure del cap, i si és que no, patacada forta. (Perdoneu per aquestes últimes línies, no vull que em mal interpreteu; és que porto sentint-me així des de l'octubre cada vegada que ho hem anat intentant).

Personalitzaré una mica, espero no equivocar-me amb els noms i que lligui amb el que heu anat dient :ok:

Terrallum: Caram amb el pòlip...ostres! És bo que ho hagin detectat, almenys posar-hi nom i saber el que realment està succeint. Un temps prudencial per deixar de cercar i poder-hi tornar amb la seguretat que el teu cos està a tope! T'envio una abraçada forta!

Sayuri: Com et trobes? Recuperada de la covid? Com va el desespero? Algun psicosímptoma més?

Galla22: Segur que és la regla? com han dit podria ser per irrigació extra a la zona...! Liliana: Em sap greu aquesta W! Un “entrebanc” ens fa ressorgir amb més força!

_farfalla_: S'ha de ser positiva amb la SW que dius que ha set fluixeta, potser els deures fets han resultat els més exactes i efectius ..::··

Eria: Que bé la visita a la gine, bon moment per revisar que tot estigui perfecte :koala: gràcies pels consells. Espero que hagueu pogut complir amb la seva recepta :p-)

Naniei: Me n'alegro de llegir bones notícies! Desitjo que tot vagi molt rebé!

Nínive: Aiaiai aquestes molèsties…potser serà indicis de panxu?

Caterinamore: Entenc el que dius, la confusió de símptomes que ens fa anar el cap boig, i després dius, és que podrien ser tantes coses!!! Més val que ens ho agafem amb humor jeje! A vegades escoltar-nos tant, pot resultar contraproduent.

Ego: La SW, ha esdevingut a SD (Sexy days), perquè vaig pillar covid i tot seguit inflamació de disc lumbar o d’alguna apòfisi vertebral, així que els 2 dies que he estat més en forma, ha tocat :p-) Hem fet servir el conceive +plus, és molt agradable, gens pringós com d’altres ! Vaig ovular ahir i avui continuo tenint molèsties, tornaré a fer TO a veure què em marca (ahir 1.52 alt) i rematarem :: orrr:: Porto una setmana que entre paracetamols i enantyums…no sé pas si és el moment idoni o el cos està prou fort per crear vida…! No les tinc totes.
Demà tinc sessió d’acupuntura, seguint el cicle. Vaig començar el 25 de gener, la següent setmana no hi vaig poder anar (covid) i demà hi torno! Espero que m’ajudi a reforçar el sistema i m’activi la irrigació a l’úter perquè els ..::·· sàpiguen on han d’anar i trobin un bon coixí on quedar-se >.-<:

Ànims a totes, en el moments tan diversos en els que estem immerses, tot arriba i repetim-nos el mantra que va encapçalar la tribu de cercadores: Les coses bones requereixen el seu temps, però recordeu que la vida tendeix a viure!


Una abraçada enorme per a totes!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Sayuri » dt. feb. 08, 2022 1:14 pm

Hola cercadores!
Terrallum molts ànims! L'important és que ja ho tens localitzat. Ja heu posat fil a l'agulla.

Ego: ja tinc la regla aquí. En part millor com us deia perquè tenint el covid preferia que no fos aquest mes... De totes maneres una mica aixafada perquè ja marxo al marc que serà el cicle número 10. Molt llarg ja tot plegat... Potser no arribarà mai. En fi.

Un petonet a totes.
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dt. feb. 08, 2022 1:49 pm

Uauuu quin repàs Lluna34, superpost!

Sento la W Sayuri, ànims i a veure si el 10 és el vostre número :love:

Mode ego ràpid: aquest matí m'he llevat marejada (cosa superrara en mi) i he fet un TE per quedar-me tranquil·la i al contrari, TE positiu claríssim! Estic a 6 dies de la DNW, no entenc com és que marca tan aviat, igual la vacuna em va avançar l'ovulació? Bé, de moment repetiré TE en uns dies a veure si es manté, que ja vaig tenir 2 pèrdues a pocs dies de la DNW l'any passat, així que encara no canto victòria. Porto poques pastilles d'àcid fòlic i no sé com estic de vitamines i tal, però bé, que l'hem encertat segur, ara a veure si qualla x*x*x
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dt. feb. 08, 2022 2:33 pm

Hola noies!!

Entro a l'ordinador que no vull fer soso mòbil.

Sayuri! Molts ànims guapa!!!! No et desanimis! Març tampoc és mal mes, i tot arriba. :motu::

Nínive aiaiaiaiaiaiaiaiai quins nervisssssss!!! aii, és que no vull cantar panxu abans d'hora... però a casa jo ja l'he cantat.
És que estic tant contenta!!! Avisan's quan et tornis a fer un TE o ja vegis que sigui una mica definitiu. Quina alegria!!
Disfruta i no et desesperis,, "piensa en positivo, nunca negativo". Ja ens aniràs explicant. :p-) :p-) :p-)

Una super abraçada!!
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Lluna[34 » dt. feb. 08, 2022 4:22 pm

Bona tarda cercadores!

Sayuri: Em sap greu la W. Intenta que no t'atrapin els pensaments derrotistes :-o00m així el teu cos es podrà recuperar amb forces al 100% dels efectes de la covid per arribar en bona forma al següent cicle. T'envio una abraçada :-()-)

Nínive: Ohhh que bé, això té bona pinta! A veure si en uns dies cantem ben fort :-())

Que acabeu de passar un bon dimarts :girafa:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::