**Super-cercadores ABRIL 2022**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Eria » dc. abr. 27, 2022 7:30 pm

LILIANA!!!!!!! Ostresss quina bona notíciaa!!! Moltes felicitats que bé!!!!!! >.-<: :-())
Com et trobes? No has tingut cap símptoma diferent als altres mesos? Quina il.lusió!! Que fort, és ben bé.. que passa quan menys t'ho esperes a vegades, hehehe!!

Xènia i tuu com estàs?? Com et trobes??

Sayuri, a tu et tocava avui, oi? ja ens explicaràs a veure si hi ha alguna novetat!! Creuem els dits!

Caterinamore, merci per l'escrit de recomanacions, heheh molt complert. Vosaltres com esteu?


Que fort, quina emoció!!!! Així doncs, de moment hem fet el 20% d'aquest més, hahahah a veure si encara n'arriba algun més, que les estadístiques estan per trencar-les hihihi

Ego: la meva nova data de DNW és aquest diumenge i de moment no noto res de diferent, tot i que no sé perquè aquest més se m'està fent llargot..


Vingaaa neness a seguir donant alegries!!! Una abraçada a totes!! :love:
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: nina23 » dc. abr. 27, 2022 9:07 pm

Xènia i Liliana quina il•lusió! moltíiiiissimes felicitats! quian gran notícia… sou la nostra esperança!

perdoneu que ni personalitzi però escric des del mòbil i no tinc gaire temps…

a les que us ha vingut la regla fa poc: ànims, boniques! ja ho sabeu: nou cicle, en plena primavera, ideal per brotar :)

i a les que esteu esperant DNW: encara més ànims! l’espera es fa pesada… però hi ha bones vibracions aquest mes, a veure si sou una de les escollides!!

gràcies per la info sobre l’alimentació, intentaré fer cas! tot i que costa una mica… sobretot lo de la vitamina D.

ego: jo aquest mes m’ho estic intentant prendre més amb calma també… costa, però ho estic intentant. a veure si el maig és el meu mes! ara estem començant SW, sembla una tonteria però intentaré gaudir-la més i fer-ho menys per compromís, a veure si me’n surto. fa uns dies em vaig fer una anàlisi de sang per mirar com estic a nivell hormonal i demà tinc dietista (especialitzada en fertilitat), a veure què em diu. si veig que puc compartir idees, us faig missatget.

ànims amb aquests panxos! que ja arriben!

petons :)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Sayuri » dj. abr. 28, 2022 2:56 pm

Ostres Liliana! Moltes felicitats! Quina gran alegria! Estic molt contenta.

Com dèiem l'altre dia dona ànims veure que poc a poc van arribant les panxetes. I esperem que l'estadística segueixi així de bé.

A mi m'ha vingut la regla avui... A veure si el maig... Com costa... En fi.

Un petonet molt gran.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. abr. 28, 2022 3:31 pm

Vaya vaya quina recta final!!

Liliana moltíssimes felicitats >.-<:

Sayuri ooh, quin greu. Que tal ha arribat la notícia?

Ara ja hem tancat el cicle de desesperos d'Abril oi? Gairebé podríem obrir Maig i passar cap allà amb les mares que sortiu de dubtes els primers dies.

Com van els desesperos?

Jo també començo sw, estem una mica desconectats per ara, però tot just és el principi a veure com avancen els dies.

:***: :love:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Eria » dj. abr. 28, 2022 4:56 pm

Hola nenes!!!

Tens raó Farfalla, em sembla que ja no queda ningú més en DNW per aquest més d'abril, la Riuk i jo però estem pendents els primers dies de maig.
Així doncs... qui s'anima a ser l'amfitriona per obrir el maig i seguir amb aquesta ratxa tan bona de panxus per més??? :***:


VIngaa bon temps, porta'ns moltes panxus!! :love:
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: nina23 » dg. maig 01, 2022 5:53 pm

Hola boniques!

Us anava a escriure per traslladar-vos alguns dubtes i he pensat que ja que hi som, m'animo a fer d'amfitriona del grup de maig, a veure si això em dóna sort. Aquest mes vaig una mica atabalada de feina, però espero que això m'ajudi a distreure'm!

Ara mateix el crearé, ens trobem al maig, doncs? Un petonàs! :love:

Liliana i Xènia, podeu passar a saludar quan vulgueu també, hehehe. >.-<:

Visca la primavera! :***:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::