**Cercadores de maig de 2022**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

**Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: nina23 » dg. maig 01, 2022 6:02 pm

Benvingudes al grup de cercadores de maig!

Fa un parell de mesos -des que s'ha acabat l'hivern- que estem cantant panxus molt merescuts. Així que esperem que aquest mes estigui ple de vida també i ho poguem celebrar >.-<:

Us envio molta energia i il·lusió a totes. La primavera és nostra!

Aneu-vos apuntant i us aniré afegint a la llista :--/)

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:

Les cercadores del mes d'abril som:

Nina23
Edat del dos: 36
Cicle de cerca: 4t
Núm. de fills: 0
DNW: 16/05
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: quan arribi, aquest serà el nostre tercer embaràs, després d'una ILE i un avortament diferit. Tot i que no fa gaires mesos que busquem, la cerca està sent més llarga que en els dos primers embarassos... aixi que estem aprenent a ser pacients. Confiem que la primavera ens porti bones notícies!

Cris1986
Edat dels dos: Jo 35, ell 40
Cicle de cerca: 3er(però seriosament es el 1er)
Núm. de fills:1
DNW:10/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Pensàvem que només tindrien 1 i ja. Que ens ha sortit molt moguda. Peeeeeero, també estem gaudint molt de l’experiència i ens encantaria tenir un altre. </;-)

_farfalla_
Edat dels dos: 32 i 36
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 1estrella
DNW: 16/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Aquesta és la nostra 2a recerca, vaig tenir un avortament espontani aviat farà un any. Vam trigar una mica en buscar de nou, no m'hi veia amb cor. Ara ja fa força mesos que vam tornar a començar i es fa llarg. El mes passat vam fer una aturada, crec que ens ha anat bé. Ara estic en plens SexyDays i hem aprofitat poquet. Aixi que no comencem massa positius. Esperem anar reconnectant aviat.

AidaC
Edat dels dos: 24 i 36
Cicle de cerca: 1er després de l’aturada
Núm. de fills: 0
DNW: segons app 21/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Vam fer una aturada ja qué estavem una mica saturats i per intentar regularitzar els meus cicles que estaven descontrolats a causa d’un avortament al 2020.

Eria
Edat dels dos: 33
Cicle de cerca: 8è
Núm. de fills: 0
DNW: 25/05?
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Personalment estic una mica cansada i se m’està fent llarg aquest procés, a veure si ja vénen més dies de sol que m’encanta i també em projecto amb altres motivades, sento que m’està ocupant massa la cerca de l’embaràs.

Riuk
Edat dels dos: 33
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 05/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: se m'està fent molt llarg aquests procés i a vegades em sembla que durant el cicle passo per tots els sentiments possibles: il·lusió, alegria, positivisme, neguit, desil·lusió, desespero, passotisme...

Sayuri
Edat dels dos: 37 jo i 38 ell.
Cicle de cerca: 12è. Fa mal...
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 25/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs això, buscant germanet des de fa molt de temps, no arriba l'embaràs i quan va arribar ja fa més d'un any i mig va ser ectòpic. Més animada amb la primavera, i amb les estadístiques que esperem que comencin a fer el seu efecte. L'edat segur que no ajuda gens, i l'estrés tampoc.

Caterinamore
Edat dels dos: 31 i 34
Núm. de fills: 1
DNW: 23/05 (?)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Amb ganes i il·lusió però amb un modo zen insuperable XD. Tot arriba...

Martona-91
Edat dels dos: 31 jo, 38 ell
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 1 de 2 anys
DNW: 11/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tenim una nena de març de 2020, és la segona vegada que passo per aquí com a cercadora, aquesta vegada per anar a buscar un segon embaràs. Estem molt emocionats amb la idea de repetir, amb ganes de gaudir buscant-lo i de poder tenir el part respectat que tant desitjo :--/)

PROPERES DNW:

Riuk: 5/5 :-()-)
Cris1986: 10/5 :-()-)
_farfalla_: 16/5 :-()-)
Nina23: 16/5 :-()-)
AidaC: 21/5 :-o00m
Eria: 25/05? :-()-)
Sayuri: 25/05 :-()-)
Caterinamore: 25/05? :-()-)
Martona-91: 11/06 :-o00m
nina23 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 30, 2022 9:17 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: nina23 » dg. maig 01, 2022 6:08 pm

Em responc a mi mateixa per fer-vos la consulta que us deia:

- d'una banda, m'estic plantejant fer-me d'una mútua, però hauria de ser una que no tingui carència. M'han parlat de Cigna, la coneixeu? La meva parella té DKV (per la feina) però no sé si hi ha packs familiars... teniu bones referències d'alguna companyia? Vaig una mica perduda perquè mai n'he tingut. Sobretot m'interessaria fer alguna visita preconcepcional i també quan estigui embarassada poder tenir més seguiment, ja que pel sistema públic no em miraran fins la setmana 12 i és molt angoixant esperar tant quan ja has tingut avortaments abans.

- de l'altra, us volia preguntar si coneixeu alguna endocrina. M'he fet unes anàlisis hormonals i m'han sortit els anticossos de tiroglobulina a 150. La nutricionista que me'ls va demanar m'ha dit que són força alts i que poden ser causa d'avortament natural, així que m'agradaria millorar abans de quedar-me embarassada. En sabeu alguna cosa d'aquest tema?

MIl gràcies boniques! I mooooolta sort aquest mes de maig :-o00m
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: cris1986 » dg. maig 01, 2022 10:00 pm

Bona Nit a tothom!
Moltes gràcies nina per haver-te llençat a obrir el cercadores de maig. Fa un parell de mesos que vaig entrant i us vaig llegint. Com que quan vam prendre la decisió de tenir un segon fill coincidia amb el mateix mes en que em vaig quedar embarassada de la nostre filla hem anat fent sense mirar gaire dies fèrtils ni res. Anar fent. Aquest mes ja ens posem al tema amb mes consciència. Així que Som-hi! >.-<:

Edat dels dos: Jo 35, ell 40
Cicle de cerca: 3er(però seriosament es el 1er)
Núm. de fills:1
DNW:10/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Pensàvem que només tindrien 1 i ja. Que ens ha sortit molt moguda. Peeeeeero, també estem gaudint molt de l’experiència i ens encantaria tenir un altre. </;-)

Sort a totes boniques!! Que aquest mes es contagin les panxus i trenquem récords! :-()) :-())
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. maig 01, 2022 11:23 pm

Ja tenim grup de maig. I que bonic obrir-lo el dia de la mare.
"Una mare neix el dia que neix el seu desitg de ser-ho"
:love:

Edat dels dos: 32 i 36
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 1estrella
DNW: 16/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Aquesta és la nostra 2a recerca, vaig tenir un avortament espontani aviat farà un any. Vam trigar una mica en buscar de nou, no m'hi veia amb cor. Ara ja fa força mesos que vam tornar a començar i es fa llarg. El mes passat vam fer una aturada, crec que ens ha anat bé. Ara estic en plens SexyDays i hem aprofitat poquet. Aixi que no comencem massa positius. Esperem anar reconnectant aviat.

Abraçades cercadores
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: AidaC » dl. maig 02, 2022 3:06 pm

Hola noies!

Finalment en llençem a la piscina per tornar a la cerca.

Edat dels dos: 24 i 36
Cicle de cerca: 1er després de l’aturada
Núm. de fills: 0
DNW: segons app 21/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Vam fer una aturada ja qué estavem una mica saturats i per intentar regularitzar els meus cicles que estaven descontrolats a causa d’un avortament al 2020.

Molta sort a totes per fer diana aquest mes :()():::: :love:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Eria » dl. maig 02, 2022 4:41 pm

Bona tarda boniques! Com esteu?

Nina23, moltes gràcies per obrir el fil del maig, aiiiss esperem que arribin moltes panxetes!! :content:
Deixo les meves dades.

Edat dels dos: 33
Cicle de cerca: 8è
Núm. de fills: 0
DNW: 25/05?
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Personalment estic una mica cansada i se m’està fent llarg aquest procés, a veure si ja vénen més dies de sol que m’encanta i també em projecto amb altres motivades, sento que m’està ocupant massa la cerca de l’embaràs.

Que tinguem molta soort totes i un més de maig on floreixin moltes panxus!!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Eria » dl. maig 02, 2022 4:42 pm

Guapes, responc el que heu anat dient!!


Nina23: Entenc el que comentes de la mútua, una amiga meva va viure una situació molt semblant a la teva i es van fer d’una mútua per estar més tranquils per si tenien algun dubte o fer més seguiments, i la veritat és que van estar-ne contents.
Respecte al que comentes de si coneixem algún endocrí, em sap greu però jo no. A veure si alguna altra companya te’n pot dir quelcom al respecte.

Cris1986: Benvingudaaaa!!! Heheh m’ha fet gràcia això de que teniu una nena força moguda però que tot i així us agradaría molt tenir-ne un altre. Vingaa doncs, a veure si tal i com dius, aquest més de maig fem un récord de panxus, seria genial!!

Farfalla: Que bé el que comentes que us ha anat bé fer el parón d’un més.. és que buff es fa llarg quan van pasant els mesos.. com t’entenc.. Vinga a acabar d’aprofitar la SW i a veure si heu fet diana!!!

AidaC: Molts ànims amb aquesta nova recerca!! Ja tens els cicles més regulars? Vinga doncs, a consciència i a per totes!

Ego: A mi em va venir la super regla el dissabte, dos dies abans del què li tocava.. grr, la veritat és que estic veient que se m’estan escurçant una mica els cicles, abans sempre era més o menys 27,28,26, i ara estic en 25,26.. en fi. Personalment estic una mica cansada i se m’està fent llarg aquest procés, a veure si ja vénen més dies de sol que m’encanta i també em projecto amb altres motivades, sento que m’està ocupant massa la cerca de l’embaràs.

Una abraçada gegant per totes!!! :-()-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. maig 03, 2022 3:18 pm

ooh Eria. T'envio una forta abraçada. T'entenc tant.
Portem el mateix temps de recerca i el moment de la regla és un pal. Si a sobre ha vingu abans...
Mols ànims.

ego: la nostra sw ja va concloure, encara estic en dies bons pero la meva parella està fora per feina així que ja van quedar els deures fets. És el que hi ha. Tornem a començar a càmara lenta.

Que tal comenceu el mes la resta?

:--/)
Riuk
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. feb. 26, 2022 12:17 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Riuk » dc. maig 04, 2022 9:03 pm

Bona nit boniques!
He estat molt absent el més d'abril però necessitava desconnectar una mica, espero poder estar més per aquí aquest mes! Així que m'apunto, Gràcies Nina23 per obrir el grup!

Riuk
Edat dels dos: 33
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 05/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: se m'està fent molt llarg aquests procés i a vegades em sembla que durant el cicle passo per tots els sentiments possibles: il·lusió, alegria, positivisme, neguit, desil·lusió, desespero, passotisme...

Sort per totes!!!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Eria » dj. maig 05, 2022 10:57 am

Hola noiess!!! Com van aquests primers dies de maig?

Aiiss sembla que estem totes una mica en aquest estat de desil.lusió, desespero, positivisme tímit... Personalment em sento totalment identificada amb el que diuen la Farfalla i la Riuk, que es fa llarg el procés i a vegades costa, però bé jo sempre penso, tots aquests mesos que porto passats ja conten i es va apropant el moment, si us plau estadística, no ens fallis!!

Per cert, Riuk, vas dir que era el teu aniversari a principis de maig?? Quin dia?? no sé perquè em sona que era avui.. però no n'estic segura, nena ens has d'avisar que així et podrem felicitar, hehehe!!


Va boniques, una forta abraçada i ens anem llegint!! :love:
Riuk
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. feb. 26, 2022 12:17 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Riuk » dj. maig 05, 2022 7:21 pm

Hola de nou noies!! :--/)

SI Eria demà és el meu aniversari! Però ja sé que no tindré el regal que volia... perquè tinc tots els símptomes de warry ja, així que si no m'acaba baixant avui serà demà segur! Així que entenc perfectament l'estat de desil·lusió...
Per cert.. pel que dius de tenir els cicles més curts casi que millor, així tens més oportunitats de fer diana!! i la incertesa és més curta. ;p

Nina23 Jo també penso que va bé tenir una mútua, ni que sigui per poder fer més seguiment o tenir una segona opinió per depèn quines coses. Jo tinc la MGC des de fa anys, i estic força contenta, però encara no m'he mirat en tema concepció i embaràs la veritat.

Farfalla Encara que no hageu aprofitat tots els dies bons, només cal un per fer diana! ;)

Cris1986 i AidaC Benvingudes i gaudiu força d'aquesta nova cerca!!

Ego: Doncs això... que amb els meus cicles super llargs ja marxo cap al juny! Així que nova DNW: 04/06. La veritat és que tenia molt poques esperances aquest més, he estat a tope de feina i molt d'estres, però sempre és una decepció..

Va que s'acosta el cap de setmana!! Gaudim de la primavera i la calor!!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Sayuri » ds. maig 07, 2022 7:35 pm

Hola cercadores!

Vinga que em torno a apuntar. Sempre penso que no m'apuntaré però al final ho faig.

Riuk: Molts ànims guapa. Tot arribarà, ja ho veuràs.


Deixo les meves dades, un altre mes... jejeje

Edat dels dos: 37 jo i 38 ell.
Cicle de cerca: 12è. Fa mal...
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 25/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs això, buscant germanet des de fa molt de temps, no arriba l'embaràs i quan va arribar ja fa més d'un any i mig va ser ectòpic. Més animada amb la primavera, i amb les estadístiques que esperem que comencin a fer el seu efecte. L'edat segur que no ajuda gens, i l'estrés tampoc.

Molts ànims a totes, mica en mica sembla que les panxus van arribant, i això dóna molts ànims.

Vinga som-hi maig!!!
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: cris1986 » dg. maig 08, 2022 11:06 am

;-))) Bon diumenge boniques!
Com ho porteu?
Sayuri noia val la pena continuar i tant. Quan arriba es una sensació indescriptible.

Riuk moltes felicitats bonica! Espero que hagis estat ben mimada en el teu dia. El millor regal arribarà quan menys s’esperi. La meva petita va arribar en un mes on la meva parella estaba de metge en metge i gairebé no havien estat per la feina. Ens vam endur tal sorpresa que quan va sortir la segona ratlleta al test ens pensàvem que com era fluixeta era negatiu… ;-)))

Farfalla qualsevol dia d’intent potser un encert

Modo ego: jo ja estic esperant la warri per dimarts… m’he fet dos tests i els dos han estat negatius. Però no pasa res. El temps pasa tan rapid… que penso que quan abans arribi abans passarà i Bueno espero amb moltes ganes i l·lusió Aquest positiu i l’experiència >.-<: >.-<:
I veure la reacció de la meva (de moment) petita

Molts petons a totes
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. maig 10, 2022 3:31 pm

Hola noies? Que tal esteu?
Sembla que per fi tenim aquí la calor! Uee, ni m'ho crec >.-<:

Cris1986 tens alguna novetat? Ja van arribant les dates i els nervis

Riuk ànims, t'entenc molt. Jo mateixa sé que aquest mes ho tenim dificilíssim i si ve la W serà un fiasco.

Sayuri, és dur veure com s'acumulen els mesos. Al final és fer balanç i si la il·lusió guanya al desespero endavant.

AidaC i Eria vosaltres esteu en SW?

Nina23 tu com jo,oi? començant desespero. Que tal ho portes?

Ego: doncs jo el que ja he anat explicant, vam fer una SW fluixa i apostem a 1 carta, així que ho veig un miracle. Serà molt llarga aquesta setmana. Però com ja no em queden TE no tindré tentacions i no em quedarà una altra que esperar. Avui començo amb primeres sensacions :-o00m
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Eria » dt. maig 10, 2022 7:45 pm

Hola noies!!! Com portem aquest inici de maig amb més solet? :***:

Cris 1986: Com estàs? Al final va baixar la warri o no?? Tens tanta raó.. el temps pasa molt i molt ràpid, jo porto ja 7 mesos i tot i que a vegades es fa llarg, d’altra banda, mires enrere i sembla mentida com ha passat volant! Genial que esperis aquest positiu amb il.lusió, segur que el moment de dir-li a la teva filla serà molt bonic! Esperem que arribi aviat!!

Sayuri: Me’n alegro que estiguis més animadeta amb el bo i la primavera! No pot faltar gaire, de debò! Jo també m’aferro a les estadístiques, segur que d’aquí res ja et toca a tu!! Mentrestant molts i molts ànims!

Farfalla: Aiiss molts ànims amb aquest desespero! Nena tant de bo hagueu fet diana i t’enduguis una alegria ben gran, que ja toca també! Hahha sort que ja no tens TE doncs.. així aniràs una mica a cegues i serà sorpresa. Ja ens aniràs explicant com estàs aquesta setmana! Molts ànims!

Riuk: Felcitats atrasades!!! Com va anar l’aniversari?? Epero que passésis molt bon dia!! Aiiss jo també t’entenc molt amb la sensació de quan baixa la regla és fa difícil i més quan passen els messos i s’hi posa molta il.lusió i el positiu no acaba d’arribar. Però hem de ser optimistes, la panxu acabarà venint!! La m** és no saber quan, heheh.

AidaC: Com estàs? Com portes la SW?!!?! Vinga, vinga a aprofitar!!!

Nina23: I tu, què tal? Ara ja en setmana de desespero? Com ha anat la SW?? Quines sensacions tens? Molts ànims per aquests dies i a veure si hi ha novetats!


Ego: Jo aquí estic en plena SW i costipada com una sopa… haha però ni això m’aturarà!! Així que anar fent i desitjant fer diana algun dia no gaire llunyà… Per sort, ara que portem alguns dies de solet i calor estic més animada i feliç, espero poder-me mantenir en aquest estat fins i tot si acaba baixant la W. Vinga estadística, aquí estic, que ja em comença a tocar!!! Hahaha


Una abraçada gegant per totes i molts ànims!!! :love: :love:
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: AidaC » dc. maig 11, 2022 12:43 pm

:love: Hola boniques! Com esteu?

Perdoneu pero sempre entro en modo soso i no puc personalitzar :ufs:

Estic molt pendent de la cris1986! Com estas guapa? Al final va baixar la warry? Has repetit TE?

Mode ego: per aqui acabada la SW, ha estar fluixeta per feines però bé, mai se sap!

Alegria per a les que esteu o esteu a punt d’entrar en SW! Va que volem cantar moltes panxus aquest maig! :love: :love:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dc. maig 11, 2022 2:01 pm

Hola noies,
Vaig una mica tard aquest mes jejej.

Caterinamore
Edat dels dos: 31 i 34
Núm. de fills: 1
DNW: 23/05 (?)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Amb ganes i il·lusió però amb un modo zen insuperable XD. Tot arriba...

Molts ànims a totes!
Que aquesta calor ens porti molt bones notícies.
Una abraçada!
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Liliana » dc. maig 11, 2022 5:50 pm

Hola noies,

Us he de comunicar que aquesta nit he tingut un avortament. M'ho he pres com quan em venia la regla, doncs aquest cop tampoc ha pogut ser. Després per animar-me penso que alguna cosa no aniria bé i el cos és intel•ligent i ha fet el que tocava.

Bé, fora drames, us informo una mica com ha anat per si mai us hi trobeu sapigueu com va la cosa.
Jo que sóc molt burra he pensat que no feia falta anar al metge, que total era com un endarreriment de 2 setmanes de la regla i que ja no podien fer res i no volia que em maregessin. Però he volgut trucar al metge urgències mútua, a la SS está el 061 que era de pagament, per confirmar si em podia quedar tranquila a casa o s'ha de fer seguiment d'una cosa tan incipient. Doncs la doctora m'ha dit que s'ha de mirar bé, que no hi hagi complicacions, que no quedi res... Total, que em planto a la gine d'urgències i es veu que sí que és important anar, perquè s'ha de comprovar si era ectopic (creix malament a la trompa), perquè podria haver perdut l'endometri però que el òvul continues malament a la trompa. Així que et fan analítica al moment per veure l'hormona embaràs i en 2 dies per confirmar que baixa, perquè si es manté vol dir que està a la trompa i s'ha de treure (divendres aniré). Ara, hi ha més, resulta que em pregunten pel grup sanguini que no recordava i era perquè si tu ets rh negativa i el bebè hagués sigut rh positiu (perquè el pare té almenys un positiu) m'haurien de vacunar per evitar que el meu cos creï anticossos d'aquesta sang extraña (això TMB t'ho fan quan dones a llum) i evitar complicacions en futurs embarassos. Total que en arribar a casa ho he mirat i jo sóc rh positiva, així que puc estar tranquila. També m'ha tranquilitzat que la doctora m'ha confirmat que és totalment normal i que no m'he de preocupar.

Noies, estic bé d'ànims no fan falta pésames, és com una regla forta, una mica molest. Ara hem de mirar endavant, estaré a la banqueta 1 mes fins quadrar la propera regla i tornem a fer feina!

Una abraçada molt forta a totes i molt d'ànims!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: nina23 » dc. maig 11, 2022 10:39 pm

Hola boniques,

Liliana, primer de tot volia dir-te que em sap molt de greu. Fa ràbia que aquest petit no s’hagi pogut quedar però com bé dius el cos és savi. A mi em va passar amb 10 setmanes i fa mal perquè ja t’has fet a la idea del positiu, però el cos torna a funcionar molt aviat. És increïble lo ràpid que es posa en marxa! A més, conec diverses persones que el mes anterior a quedar-se embarassades dels seus fills van tenir un avortament semblant al teu, uns dies després del positiu. Esperem que sigui el teu cas i aquest petit hagi deixat el camí fet pel proper! Una abraçada forta!

A la resta, molts ànims amb desesperos i regles. Avui se m’ha fet tard i no tinc temps de personalitzar, però volia dir-vos que confio molt que en els propers 2-3 mesos totes tindrem el nostre panxu! Amb la caloreta segur que arriben bones notícies, tinc un pressentiment!

Farfalla, aquest mes tornem a coincidir! Espero que surtin dos positius alhora, seria preciós!

Ego: aquest desespero l’estic portant millor que els anteriors… vam fer 4 dies de deures però just el dia de l’ovulació la meva parella tenia un viatge de feina i no vam coincidir ni aquell ni el dia anterior… així que potser com que ho veig difícil estic més relaxada… ja veurem com va!

Ah! He actualitzat el missatge inicial i ja sortim totes! Petoooons!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. maig 12, 2022 3:01 pm

Hola noies.
Primer de tot Liliana em sap molt greu. M'alegro que estiguis calmada. Crear vida és tan complicat en realitat.
Molts ànims i aquí estem per compartir.

Nina23 sí, tornem a coincidir. Jo no tinc massa espectatives. Des d'ahir tinc molts dolorets de regla, fa pinta que s'està preparant. Només espero que afluixi perque fins dilluns així serà un tostón! Així que et desitjo molta sort.
La part positiva és que si a mi en ve la W vosaltres teniu més estadística a favor. jijiji

abraçades

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::