**Cercadores de maig de 2022**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » ds. maig 28, 2022 1:01 pm

Hola noietes!

Farfalla Molts ànims amb la Sw!!!

Eria! Ànims guapa!
A mi els ànims em van depenent del mes o de com m'ho prengui en aquell moment... és difícil de dir. El més difícil és quan comences a notar que potser sí i al final és que no. També crec que vivim en la societat de "ho vull aquí i ara mateix" i el curs de la vida no funciona gaire així en general. I també ens autoexigim massa...

Jo ara estic en el punt: "de ja vindrà". En un modo zen que em va bé i m'hi trobo còmode. També crec que vosaltres ajudeu molt i tinc mesos que em torno boja... però bé es fa el que es pot...

Ah, i contar quants mesos duem de cerca... jo no ho vull ni saber XD. Només em serveix per deprimir-me... així que ni idea. jeje.

Martona!! Aii a veure si hi ha sort!!!! Ja ens explicaràs què tal ha anat la SW.

Ens veiem al juny noies!! Bon findeeeee i a disfrutar de la caloooor!!! :love:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Sayuri » dg. maig 29, 2022 8:13 am

Bon dia maques.

Ho sento que he estat sense ànims per escriure. A mi i també em va venir la w puntual.
Sembla que aquest mes no cantarem panxus... Sembla mentida com costa.

Encara no sé si m'apuntare al juny O farem una mica de paron... Estem bastant afectats. Ja us diré.

Benvingudes les noves cercadores!

Farfalla molts ànims amb la sw guapa!

Un petó molt gran a totes
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: nina23 » dl. maig 30, 2022 9:30 pm

Hola noies!

Perdoneu la meva absència... sóc una amfitriona una mica fluixa, però sempre em passa, quan em ve la regla és com que estic uns dies desconectada del tema 'maternitat', és un com una gerra d'aigua freda que em torna a la realitat. Però bé... els dies passen i arriba una nova SW i torna la il·lusió i les esperances. És ben bé que és cíclic! :miko:

Com esteu, boniques? Veig una mica de desànim general... però això no pot ser! Si aquest mes no cantem panxo vol dir que el vinent farem moltes dianes! És clar que sí! >.-<:

He fet repàs i he actualitzat el "marcador" del primer post i, si no m'equivoco, queden l'AidaC -que no ha dit res- i la Martona91, que és de juny. Així, què? Obrim un nou mes? Qui s'anima a fer de mànager? Hahahaha.

Aix, ja ho veieu, que estic una mica animada avui... deu ser perquè he fet deures aquesta tarda ..::··

Farfalla, coincidim un cop més! Estem sincronitzades, espero que amb el panxu també! La meva propera DNW és el 15 de juny, tinc cicles de 29-31 dies.

Sayuri, t'envio una abraçada forta. Entenc perfectament com et sents... i em sap molt greu. Es fa molt llarga l'espera. Cuida't molt, guapa. Si vols desfogar-te, aquí ens tens!

Eria i Caterinamore, com esteu? Espero que millor d'ànims!

VerdPoma, Terrallum... ens trobem al juny?

Ego: jo estic intentant vigilar l'alimentació i fer més esport... m'està costant però mica en mica. També estic mirant un lloc per fer acupuntura prop de casa, potser ho provaré el mes que ve si aquest no funciona. Almenys així sentiré que estic fent coses! Ah! I estic amb covid en plena SW (mala sort màxima) però em trobo força bé així que no ens està afectant gaire per seguir el calendari. No és ideal... però quin remei, jejeje. A algú més li ha passat?

Petons a totes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::