** Cercadores de JULIOL**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. jul. 23, 2022 12:37 pm

Entro rapidet perquè necessito pair la notícia jaja. Beta + de 550 :) no m'ho crec!!!!!

Una abraçada :)
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » ds. jul. 23, 2022 1:36 pm

Wooo :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) >.-<: >.-<:
3a panxu del mes !!!!

ENHORABONA PIRULETA!!!! :-())
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Terrallum » dg. jul. 24, 2022 9:46 am

Enhorabona Atrapasomnis i PIruleta Quina bona ratxa de panxus que portem aquest julioooooooool

Vinga queda una setmaneta de juliol, a veure si cantem una o dues panxulines més i arrassem!!!!

Ego Jo estic que no entenc res...a veure vosaltres que en penseu...El dia 23 de cicle em va sortir carita sonriente al TO del clearblue i en vaig fer un de tires i totalmemt marcat també i vam tenir relacions. No m'havia marcat TO positiu en tot el cicle...total, al cap de dos dies, a 25 de cicle m'ha baixat la W.

Que enteneu? Vaig ovular tardíssim? Que ha passat? No entenc re de re de re...
Imatge

Imatge
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dl. jul. 25, 2022 7:40 am

Bon dia noies!

Stekie Em sap greu el negatiu.... Ara intenteu gaudir de l'estiu i al setembre ho agafeu amb més força. Una abraçada molt forta!

Piruleta15 MOLTES FELICITATS!!! :b-))) :-()) Super panxu!!!! Quin juliol més productiu!!!!! Com et trobes??

Farfalla ànims amb la SW! Entenc el que dius que serà difícil compartint casa... però si us retireu a fer migdiades... aprofiteu :love: :love:

Sandretaa BEVINGUDA!!! I una abraçada molt forta, em sap greu la vostra pèrdua... a veure si ara els cicles es regulen i la cerca és curta!

Atrapasomnis Tu com et trobes? Doncs vam decidir que el següent seria part a casa per la mala experiència anb la primera... Ens costarà aprox. entre 2.200 i 2.500 €, i en realitat, amb tot el seguiment que et fan, hores de feina, etc., no està malament. Amb la llevadora que ens va veure ens faria visites cada mes de dues hores, a la 36 una visita de 3 hores, i a partir de llavors es posa de guàrdia 24h i visites a les 38, 40, 41 i 42. El dia del part es queda amb tu fins 3-4 hores després del part i t'ho recull tot, i et fa unes 4-5 visites fixes post part i si calen, te'n fa més. La DPP és el 19/03, ara el dia 4 d'agost tenim primera visita amb la llevadora del CAP, a veure què tal!

Engruna de mill Ànims amb la SW!!! Que sigui el màxim de profitosa :love: :love:

Terrallum Aiiix!!!! Aquest cicle fa tornar boja.... Si que és estrany.....

Ànims noies amb la última setmana de juliol!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. jul. 25, 2022 8:30 pm

Boniques ! Entro modo express amb el movil i acabant d’assimilar :(

El meu positiu ha acabat amb un abortament bioquímic… aixi que si no hi ha res de nou, seguiré al grup de cercadores el mes vinent.

Si tinc un moment demà, ja us explicaré.

Fins aviat!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. jul. 25, 2022 10:49 pm

Ostres atrapasomnis quin greu! De quan estaves? A mi em fa molta por, tot i que he llegit que el percentatge de menys de 35 és 1,5 de cada 10 i de més de 35, 2,5 de cada 10, veig que hi ha molts avorts i em costa d'entendre...

No sé quina edat tens en el teu cas i no recordo si has tingut varis o és el primer. Ho dic perquè una cosa que podeu mirar si us passa varies vegades és les trombofilies, però bé, pensa que una vegada no vol dir que s'hagi de repetir així que agafa molta força i ànims per la propera!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. jul. 26, 2022 3:17 pm

Atrapasomnis, ostres, quin greu… molts ànims i molta força!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. jul. 26, 2022 3:51 pm

Hola noies ! Com anem ?

Martona, que bé poder donar vida a casa ! pel què fa al preu no penso que sigui car; conec altres mares que també l'han tingut a casa i com bé dius, per les visites que entren, seguiment i més està bé pel preu que té.

Jo com us vaig dir, ahir vaig passar per urgències perquè el diumenge vaig començar a sagnar, al migdia va ser poca cosa, al vespre ja va ser més, i ahir anava perdent com una regla normal ( que normalment ja són força abundants ). Volia anar esperant però al pensar en un embaràs ectòpic vaig preferir que s'ho miréssin.
Em van fer TE allà a urgències i va sortir negatiu... i pel que es veia a eco tot apunta a un avortament bioquímic.
Tot aquest enrenou no m'hauria passat si no hagués fet TE ultrasensible una setmana abans de la regla... ( i a mes a mes el vaig repetir un parell de dies després i tmb era positiu, tot i k amb una ratlleta moolt fina ).

Així que això em servirà de lliçó per la propera, i esperar ben bé a la DNW. :-o00m

Piruleta15 Doncs en principi estava de suuper poquet; demà hauria fet les 4 setmanes. ( ja dic k em vaig fer el TE moolt aviat :()()::::
D'avortament és el primer que tinc ( que jo hagi sapigut ) però ja dic... ho sé xk vaig fer el test molt d'hora; sinó no me n'hauria ni enterat !
Pel factor edat ho dubto, perquè ara tinc els 32 ! i els altres dos embarassos van anar rodats !!

Així que res ! Seguirem endavant :-o00m !!!

Una abraçada a totes i feliç setmana ! :-()-)
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sandretaa » dj. jul. 28, 2022 1:16 pm

Atrapasomnis: sento la perdua, anims i en veiem el proper mes....
Bueno que estic desaprofitant la sw, amb la feina i els altres nens a vegades es fa difícil....
Sort que la ovulació ovulació es avui o demà i ja recuperarem el temps perdut :b-)))

Amb els altres 2 sw, cames amunt, que mil histories i vaig tardar com 1 any per cada un dells.... i en l'avortament sense mirar sw, sense postures i patapam.... ara hem fa por que la presió hem pugui una mica
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Terrallum » dv. jul. 29, 2022 8:33 pm

Atrapasomnis Qin greu la pèrdua bonica. T'envio molta llum.

Com esteu noies? Qui està de SW? I qui en desespero? Vaig una mica perduda.

Ego El meu tacat finalment va ser regla, al final un cicle de 25 dies...així que estic ara ja a nou cicle. Ahir vaig obtenir un TO megapositiu (ratlleta de test supermarcada molt més que la de control) i vam fer deures aprofitant que era l aniversari de novius! 18 anys de novius jeje. Se m'han escursat rls cicles perquè TO positiu a dia 8 de cicle vol dir que tornaré a tenir un cicle se 24-25 dies...en fi...a veure que passarà
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. jul. 31, 2022 4:59 pm

Hola Sandretaa, benvinguda. Vaja el vostre vaitge està sent ben mogut també. Me n’alegro que estigueu animats i ara estigueu buscant amb il·lusió

Engruna de mill ànim amb la SW, ara ja la debeu tenir practicament enllestida, oi?

Piruleta15 FELICITATS!!!! ue ue uee!!

Terrallum, ostres quin lio. Jo la veritat no sé massa, sóc molt poc experta en tot això. Cada vegada ho entenc menys tot. Si veus que els teus cicles comencen a fer moltes coses rares potser val la pena consultar amb la ginecòloga.

Atrapasomnis em sap molt molt greu. Us envio una forta abraçada. A la propera jo faria el test quan us vingui de gust, no t’ho prenguis com un càstig per haver estat impacient. Crear vida fa il·lusió i crec que està bé si ho viviu així i us emociona tant com per no poder esperar. Està bé.
Saber-ho també us dona èines per més endavant i per poder cuidar la teva salut.


Ego: nosaltres al final vam tornar i l’aplicació deia que era dia d’ovulació i vam aprofitar. Mirant la meva CW crec que ja no era dia bo, la veritat. La tinc molt marcada i ja casi no en tenia. Els dies fora va ser impossible, ni anar a fer la “migdiada” com em deia la Martona, era un espai massa petit.
Esperarem a la DNW viam si ens ha tocat la loteria i sinó anirem a l’agost, tot i que a la propera sw estem en casi les mateixes. Jajaja estic tranquil·la amb la situació.

Noies ens estem acabant juliol. Alguna s’animarà a obrir Agost?

Abraçades!!!

:--/) :***:
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. ago. 01, 2022 11:17 am

Boniques !!! m'he animat a obrir el post de cercadores d'agost !

SOM-HI VA !!! l'Agost serà un bon mes de panxus :-()-)

gràcies _farfalla_ ! m'he proposat esperar a la DNW per fer el test... espero aguantar :-o00m

Una abraçada a totes i ens veiem al cercadores d'agost !!!

Martona i Piruleta, espero que us trobeu bé !!! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::