+++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Dahlia13 » dg. set. 04, 2022 9:24 pm

Bona nit noies!!!

Com ho porteu? Vaig llegint-vos, us entenc i empatitzo molt amb totes vosaltres!! Jo també comparteixo molts sentiments dels que parleu...

Moment EGO: Jo estic a una setmana de la DNW i no sé exactament si tinc simptomes de W o de :-())
Cosetes que noto... Fluxe blanc cremós, dolor pits (realment sempre me’n fa abans de la W), inflor de panxa, acidesa estomacal... Realment jo he sigut de molt SPM amb nauseas inclús... i sempre pensava que quan em quedés no sabria desxifrar-ho perquè serien exactament els mateixos simptomes.

Anem parlant boniques!!! Demà torno a la rutina!!!

Dahlia
Dahlia
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dl. set. 05, 2022 5:32 am

Bon dia de tornada a la rutina!!!

farfalla Com vas? Va acabar de fer acte de presència la W?

Sandreta M'uneixo al que diu la resta, aquest discurs de dubtes es quelcom mental però si penses amb el cor, que et diu?

monmachCom vas???? Diga'm que no ha baixat i et faràs TE vaaa volem cantar la primera panxuuuuu

Dahlia ai ai ai quina bona pinta. Tenim DNW similar!!! Ens farem companyia en el desespero!Per cert mencanta el teu nickname, la meva filla es diu Dàlia. Jajaja

Ego Noietes jo estic a 6 dies justos de la DNW de moment síntomes mooool mal de pits i algun doloret petit d ovaris. Aiii que llarg se'm farà. Els deures els hem fet molt ben fets aqjest mes a veure si tenim sort!!!! Avui tornem a la rutina també x aqui de feina i cole!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dl. set. 05, 2022 11:34 am

Bon dia....
Són sentiments molt complicats, el cor esta content les pors bueno tmb hi són... pero intentaré no pensar-hi gaire....
Jo estic a 2 dies de W i bueno doloret d'ovaris ja començo i del ovari dret hem va una mica el dolor als ronyons.... veure'm que pasa.... tinc moltes ganes se veure el positiu....
Bueno anims amb els desesperos
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. set. 05, 2022 3:10 pm

Hola noies, sisi el mateix dia ja em va venir la W, normal i sense dubtes. Ara ja estic pensant en quan marxi.
Vinga sw de setembre tan de bo siguis la bona.

Ànim pels darrers dies de desespero!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. set. 05, 2022 4:14 pm

Ei! He estat una mica out últimament… m’havia de venir la w a finals d’aquesta setmana i ahir ja vaig tacar… estic una mica depre i emprenyada al mateix temps…

Vosaltres què tal els ànims?? A punt de cantar algun panxuuu?? Desesperos a la vista???

A veure si tenim alguna alegria aquest mes!! :b-)))
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. set. 05, 2022 7:46 pm

Hola noies !!!

Feia dies que no passava per aquí,

monmach com vas ? finalment va venir la W o tenim panxu pendent de cantar ??

Caterinamore que tal vas ? segueixes amb temperatura alta ? a vegades va bé tenir un sol TE per contenir-se una mica més a l'hora de fer-lo heheheeh ( si més no a mi ) jo ara que tinc 10 TE a l'armari penso que no vé d'aquí si en "mal gasto" un !!

_farfalla_ aixx... ànims bonica...

Dahlia com vas ?? segueixes amb simptomes ? que tal la tornada a la rutina ? :)

Terrallum vaaaa volem panxuuu !!!! volem panxuuu !!!! :p-) jo no sé com podeu resisitir-vos a fer-vos TE tenint simptomes així ! hahaha :-o00m ÀNIMS AMB EL DESESPERO !!!!

EGO jo tinc bastant clar que dissabte matí faré TE... si surt positiu m'abstindré de beure, i sino, donc sigual faig una copeta i prou per si les mosques...
Tot i així, aquest mes penso que no hi haurà panxu... no sé... crec que ovulo mes tard del k penso... però bé, ja veurem ! :-o00m

Us vaig llegint ! Fins aviat noies !!! :-()-)
ÀNIMS AMB ELS DESESPEROS !!!!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dt. set. 06, 2022 5:47 am

Bon dia!

sandreta com vas? Vinga un dia i sortim de dubtesssss

engruna bonica ànims, ja saps que has de fer sushi i vinet!!!

atrapasomnis Estarem ben pendents dissabte.

ego Noies em moru de mal de tetes! Em desperto a la nit i tot quan em moc! No em vull ilusionar perquè algun altre cicle ja he tingut mal de pits també. La novetat és que tinc força fluxe per estar a 5 dies de la DNW.
Em moru de ganes de fer-me un TE però els que tinc son de 25mUl i crec que fins el dia de la falta no donen positiuuuu aiiii se m'està fent ultraeternnnnn
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dt. set. 06, 2022 8:38 am

[color=#FF00terrallum:00][/color]això te mooolt bona pinta, no tens TE dels ultrasensibles???
Moment EGOEstic a 1 dia de la NW i se m'esta fent etern.... pero no vull pensar-hi gaire.... pk com les altres app posaba el dia 9 (la que tinc porto amb ella 12 anys i mai m'ha fallat). Jo no tinc ni TE ultrasensibles ni dels no sensibles així que esperaré si es el cas que no vingui durant aquesta setmana
Algún desespero més? O les W han sigut puntuals?
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dt. set. 06, 2022 9:11 am

Bon dia noies :)

Entro en plan ràpidd.

Farfalla i Engruna, quin greu aquestes worries... A veure si el pròxim cicle va més bé.

Terrallum, aii quina bona pintaa!! A veure, creuem dits!!
Dahlia, a tu també et queda molt poquet.
Sandreta, va vinga!!! Que és qüestió d'unes horetes. A veure si passa el més ràpid possible.

Atrapasomnis, a veure si aquest dissabte ja ho pots celebrar conjuntament amb el casament dels teus amics!!

Ego:
A mi les temperatures m'han fet una mica de baixada i avui ha tornat a pujar,... el termometre que estava utilitzant es va esconyar i no sé si ha sigut el canvi de termòmetre o què.... però ara ja no ho tinc tant clar XD.
He llegit que poden baixar una mica els dies 6-10 DPO, però és el segon mes que m'ho miro i tampoc crec que sigui gaire important. També noto més fluxe de lo normal, però bueno... no ens estressarem ara per ara encara queden 8 dies..

Un petó molt gran!!!
A veure si cantem algun panxu aviat!! MOLTS ÀNIMS!!!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dt. set. 06, 2022 12:22 pm

caterinamore ha passat molt ràpid.... he vingut de buscar al joel i patapam.... ja la tenia aquí... això pasa de puntualitat anglesa i tot
Bueno a tornar a intentar-ho i agafar-ho amb forces.... a per octubre
No estic trista pero si amb una mica de baixon
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. set. 06, 2022 9:22 pm

Hola!!! :--/)
Aix sandreta quin greu... ànims i a pel següent cicle! S’acosten DNW quina emoció, a veure si cantem panxus!! Jo ara de sintomes me’n noto menys, realment igual que quan m’ha de venir... pits inflats però ara ja amb poc dolor o gairebé res... Ardors estomacals però suaus, realment perquè m’hi fixo... També tinc panxa inflada però a mi 10 dies abans de la W ja em començo a trobar així... no sé pas! Jo imagino que em vindrà dilluns que ve o durant els següents dies, seria molta casualitat que en el primer intent ja m’hi quedés... tot i que tothom que sento del meu entorn va ser així de “fàcil” i ràpid... He patit durant molts anys desajustos hormonals i tinc sensació que trigaré i no em resultatà tan fàcil com sembla. Però bueno és la meva sensació, ja veurem! No m’enrollo més!

Responc a qui m’ha preguntat com va la rutina: molt bé!!! Estic de tutora de P3 aquest curs així que estaré ben entretinguda jeje :p-)

Descanseu molt, bona nit!

Dahlia
Dahlia
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dt. set. 06, 2022 11:07 pm

Hola noies!

Perdoneu que no he contestat fins ara! La W em va venir la mateixa nit que us vaig escriure... :ufs: O sigui que res! A esperar si al següent hi ha més sort.

Ànims farfalla i Sandretaa, és un baixon però lo bo és que ja estem més a prop de la SW, hehe...

Molta sort a totes les que veniu els propers dies!

Terrallum! Fa molt bona pinta, no?

Una pregunta, les que us preneu la temperatura és per saber la data d'ovulació? Jo tinc mal d'ovaris a meitat del cicle i sempre he deduït que ovulo. Vosaltres no teniu cap molèstia?

Bona nit noies, i molta sort!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dc. set. 07, 2022 8:36 am

Bon dia noies!

Sandreta, quina caca. A gafar-ho amb ànims al setembre.
Monmach, Tu també!! Molts ànims i anar fent...
L'altre dia parlant amb el meu Caterinu vam comparar el procés de buscar baby amb pujar una muntanya, si a cada passet ens hem d'enfonsar o deprimir, quan arribem a dalt no ho disfrutarem tant... Aii a poc a poc... i com costa!!!

Dahlia, ànims!!!!

Monmach, doncs jo fa només dos mesets que em prenc la temperatura. És gratiiiiiiissssss. Ni TO, ni TE, però això que només demana constància sí ho puc fer xd. De fet els TO poden donar falsos positius. Poden dir que ovules sense fer-ho. La pujada de temperatura a l'ovulació és el que més confirma que n'hi ha hagut. Però jo tampoc sóc una experta que m'hi acabo de posar.
En el meu cas era per comprovar l'ovulació. Des de que ens hi hem posat, sortint de la lactància, que els ovaris no deien ni mu, res de res. Aquest cicle sí. Per això penso o que s'han activat, o ves a saber. Però la temperaturra em dóna certa tranquilitat i em té entretinguda fent una gràfica casolana per cert temps.

Acabeu de passar bona setmana!!
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dc. set. 07, 2022 9:52 am

Ostres, Caterinamore, això que dius m'interessa!

Jo tinc un nena de 3 anys i 3 mesos que encara mama. Aquest hivern vaig deixar el pit de nit perquè encara no m'havia vingut la regla i volia tornar a ser mare, i efectivament, a finals de març em va tornar. Dedueixo que el teu cas és semblant? Els primers cicles van ser estranys, irregulars, o molt llargs o molt curts, i ara penso que començo a agafar el ritme. Tinc l'esperança que l'edat no sigui l'únic factor...

No m'he fet mai cap TE! Com que confio tant amb els síntomes i sempre ha acabat arribant la W...
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dc. set. 07, 2022 11:00 am

Ostres monmach,
Crec que estem igual xd. A mi em va venir la primera regla post-teta al març just després de deixar la lactància. Els primers cicles van ser llarguíssims tipus 35,34 dies... després ja van tornar a la seva normalitat. Ara fa dos cicles que ja són de 28. I de moment amb la gràfica d'aquest més puc confirmar que he ovulat...
Aixx anar fent.
Un petó
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: nina23 » dc. set. 07, 2022 10:12 pm

Hola boniques!

Primer de tot, us demano disculpes per no haver dit res en tants dies… us he anat seguint i pensant però no trobava el moment.

A les que us ha arribat la W, una abraçada ben forta. És un camí que per cadascú és ben diferent i per algunes més complicat, però estic convençuda que arribarà! Potser aquesta és la vostra última regla, qui sap ;)

A la resta, us envio mooooolta sort per aquest setembre. I molta paciència pels desesperos. Veig que n’h ha que teniu símptomes forts… tan de bo siguin una senyal!

Ego: han sigut i són unes setmanes boniques però alhora moooolt lentes i amb por. Després de dues males experiències, esperem que a la tercera vagi la vençuda però no hi ha res que ens ho garanteixi. Va ser veure el positiu al test i començar a patir… potser quan arribi a la setmana 12 tot serà més fàcil, espero que sí. De moment me’n queden 4 per arribar-hi. A la 7 vaig anar a la gine privada i em va fer una eco i vam sentir el cor… em va tranquilitzar una mica, la veritat.

Us envio una abraçada forta a totes! Us vaig seguint i us envio molta llum!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dj. set. 08, 2022 3:19 pm

Cercadores entro en modo super ego pero necessito dir-vos que al migdia m'he fet un TE i superpositiuuuuuuuuuuu :-())

Estic que no m'ho crec!!!! Només tenia TE de 25mUl i abans d'ahir em va semblar veure una sombra però estava a 8dpo...impossible. ahir a 9dpo es podia veure una ratlleta ben tènue però no sabia si eren imaginacions així que vaig demanar x amazon els test de premom que son grans i de 10mUl, m arribaven avui. Avui 10dpo al matí m'he fet un TE dels de 25mUl i hi havia una ratlla obvia era positiu però al migdia m'han arribat els de premom i reconfirmadisim un superpositiu que ha sortit a l instant!!!!!

La DNW es el diumenge però de moment em vull permetre celebrar-ho perquè avui per avui tinc un superpositiu i a més ha anat augmentant amb els dies!
Imatge

Imatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dj. set. 08, 2022 4:55 pm

Entro modo soso mobil
UEEEEEE UEEEEEE UEEEEEE
FELICITATS TERRALLUM

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Tiaaa gaudeix del moment!! ja et tocavaaaa
Ueeee, vaig a la cuina a encetar el xampany xd

Jejejej un petó ben gran ❤
Felicitats bimami :-())
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dj. set. 08, 2022 11:36 pm

Ostres!!! Quina bona notícia!!!

Moltes feliciats Terrallum!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. set. 09, 2022 2:36 pm

Entro ràpid !!!!

TERRALLUM SUUUUPERR ENHORABOONAAA !!!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: !!!
Com et trobes ??

Com van els desesperos ??? vaaa a veure si cantem alguna altre panxu !!!

Jo crec que aquest mes res de res... tinc 0 simptomes... així que ja veurem... :-o00m

Fins aviat !!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::