..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Caterinamore » dv. oct. 07, 2022 6:59 pm

Hola noies, :--/)

Com aneu?
Us he anat llegint!!! Molts molts ànims i disfruteu molt dels pinxitos :love: sigui el moment que sigui.

Monmach, Has fet TE?????
Ens has deixat en suspense total!!

Molt bon cap de setmanaaa!!!!
Un petó gegant!!
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dv. oct. 07, 2022 9:23 pm

Hola noies!

Doncs sí, ahir em vaig fer el TE i va sortir positiu! ?-)
Encara no les tinc totes. Ho vaig comprovar 50 vegades "eren 2 ratlles?", "Volia dir positiu?" :miko: Hahaha!

Després vaig començar a buscar info sobre falsos positius :-:) ... Bé, estic amb una alegria continguda, perquè no m'ho acabo de veure. Segurament la setmana que ve em visitaré amb la meva gine per mirar si és veritat o no :-())

Com us dic, molt contenta però encara amb reserves.

I vosaltres, noies?! Caterinamore, com estàs?!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Caterinamore » ds. oct. 08, 2022 11:05 am

Bon diaaa!!!
SUPER FELICITAAATS Monmach!! >.-<: >.-<: >.-<:
:-())
Quina alegria!!! Ueeeee!!
Si, a vegades costa de creure una mica!! Però les dues ratlletes no surten així perquè si!!!

Jo de moment bé, però encara no he tingut visita amb el gine així que de moment tot és especulació XD.

Una abraçada ben gran a totes!!
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » ds. oct. 08, 2022 3:30 pm

De quant estàs, Caterinamore?
monmach l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 08, 2022 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » ds. oct. 08, 2022 6:01 pm

monmach ha escrit:Hola noies!

Doncs sí, ahir em vaig fer el TE i va sortir positiu! ?-)
Encara no les tinc totes. Ho vaig comprovar 50 vegades "eren 2 ratlles?", "Volia dir positiu?" :miko: Hahaha!

Després vaig començar a buscar info sobre falsos positius :-:) ... Bé, estic amb una alegria continguda, perquè no m'ho acabo de veure. Segurament la setmana que ve em visitaré amb la meva gine per mirar si és veritat o no :-())

Com us dic, molt contenta però encara amb reserves.

I vosaltres, noies?! Caterinamore, com estàs?!


Mooooltes felicitats monmach.... a vegades la por ens fa no creure....pero 5 dies de retard sent regular ja era un síntoma bastant clar....
Ara a disfrutar..... mooolts petons
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Caterinamore » ds. oct. 08, 2022 6:22 pm

Hola noies i Montse,

Estic de 7+3, dimecres faré les 8 setmanes i dijous gine... a veure si veiem el pesolet.
De moment els simptomes tots correctes, al principi res de res i ara lo normal: marejos, nausees i molta son.

Això si, tant cansada que no tenim gaire temps de fer pinxitos i per això deia a les cercadores que super aprofitin..
Jeje espero que a partir de la setmana 12 la son s'acabi i tornin una mica les piles per a fer coses!

Molta sort i ànims noies:*
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. oct. 08, 2022 7:09 pm

Ole ole!! Moltes felicitats monmach!!!! >.-<: >.-<: Me n’alegro molt per tu!! A veure què diu la gine :)

Caterinamore, ja aniràs explicant com et vas trobant… diuen que al principi es quan et sents pitjor, que després millora.

Jo estic al final de la W i dilluns amb el gine nou, a veure si canviant de professional va tot més encarrilat.

Va, bon cap de setmana noies!!! Gaudiu dels pinxitus!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Dahlia13 » ds. oct. 08, 2022 11:37 pm

Hola noies!!
Jo he estat desapareguda perquè vam tenir un accident de cotxe i no he estat gens pel tema panxu ni res, i just va ser en els dies dels deures... em va agafar molta ansietat i dolor de cervicals i res, cotxe sinistre total i ara a veure que faig perquè necessito un altre cotxe... Doncs amb tot això no he estat massa pendent del meu cicle. Jo no noto res especial aquest mes, estic a una setmana de la DNW, tampoc tinc gaires esperançes i veient com estic de dolorida... no sé, no crec que aquest mes hagi sigut el bo.

No recordo qui va preguntar pels tests d’ovulació, sandreta potser?? Doncs en el meu cas els vaig començar a fer a dia 14 però perquè no notava les típiques punxades ni pressió als ovaris i volia daber quan ovulava exactament (sóc irregular de tota la vida), doncs vaig ovular el dia 21 del cicle. En total me’n vaig fer 15 per veure bé la corba i vam fer deures 5 dies durant els previs, el mateix dia del positiu i el següent que en teoria és quan s’ovula.

Engruna de mill molts ànims!

Dahlia
Dahlia
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Dahlia13 » ds. oct. 08, 2022 11:42 pm

monmach ha escrit:Hola noies!

Doncs sí, ahir em vaig fer el TE i va sortir positiu! ?-)
Encara no les tinc totes. Ho vaig comprovar 50 vegades "eren 2 ratlles?", "Volia dir positiu?" :miko: Hahaha!

Després vaig començar a buscar info sobre falsos positius :-:) ... Bé, estic amb una alegria continguda, perquè no m'ho acabo de veure. Segurament la setmana que ve em visitaré amb la meva gine per mirar si és veritat o no :-())

Com us dic, molt contenta però encara amb reserves.

I vosaltres, noies?! Caterinamore, com estàs?!




Oleeee, ho acabo de llegir!! Moltes felicitats monmach!!!!! Has aguantat ee, amb 7 dies de retràs.. Doncs m’alegro, gaudeix i ja ens diràs que t’ha dit la gine ;)
Dahlia
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Terrallum » dl. oct. 10, 2022 1:34 pm

Noietes us vaig seguint des de l'ombra i he vist el superpositiu de la Monmach!!!! Felicitats bonicaaaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<:

Jajaja admiro la teva paciència i serenor d'aguantar 7 dies de retràs!!! aiiii que bé, una panxu com una casa!
Imatge

Imatge
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dl. oct. 10, 2022 8:23 pm

Bona nit maques!

Moltes gràcies a totes per les felicitacions! Ara ja començo a estar-ne més convençuda perquè finalment començo a notar algun símptoma, hehe, una mica de mareig, sensacions estranyes als ovaris... :-:)

Engruna de mill: com ha anat al gine nou? Bones vibracions?

Dahlia13, quina putada això de l'accident! Suposo que esteu tots bé, no?!?!

I les que ja esteu al grup del mes de maig, espero que estigueu molt bé i porteu bé aquestes primeres setmanes, que són les més pesades però també molt flipants o-o:)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. oct. 10, 2022 8:41 pm

Ostres Dalhia13!! Espero que estigueu tots bé, que això és el que compte ara mateix! Una abraçada :*

Sisi, la monmach té molta paciència! Hahaha jo no hauria aguantat tant sense fer TE!

Ego: el gine nou bones vibres, m’ha fet una eco i una mica de revisió. Ha vist un petit mioma, que en principi no hauria d’influir i m’ha recomanat tornar a intentar fer una histerosalpingografia. A veure què tal! :-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: oreneta86 » dt. oct. 11, 2022 1:29 pm

Hola noies! :--/)

Us acabo de trobar i em costa seguir-vos, tampoc sé si vaig tard però per si de cas omplo el "formulari"

Edat dels dos: jo 36 i ell 44
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 0
DW: aprox 15 d'octubre (sempre he tingut cicles molt irregulars, en els darrers anys he millorat però així i tot no sé mai amb precisió el dia)
Explica'ns una curiositat sobre tu: aquest curs reprenc el ball després d'uns quants anys d'aturada

Jo em vaig quedar embarassada als 20 anys, a la primera i sense buscar-ho, com que era un embaràs no desitjat vaig optar per una interrupció... Ha plogut tant des de llavors que estic una mica nerviosa, a veure com aniran els nostres intents :miko:

Ara per ara l'únic que estem fent és seguir els meus dies fèrtils segons la temperatura basal i també algun test d'ovulació. Però llegint-vos veig que l'àcid fòlic és el que es porta??? **--o-)

Encantada de conèixer-vos!
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. oct. 11, 2022 6:07 pm

Noies gràcies pels ànims i per preguntar! Estem bé si, però amb el trasbalç al cos i crec que començo a tacar ja... he vist una goteta marró clar/beige i normalment funciona així, dos o tres dies tacat i pam em baixa la warry. Ja us diré, perquè també sé que existeix el sagnat d’implantació però no tinc masses esperançes, amb l’accident porto negativa i desanimada dues setmanes... :ufs:

Oreneta86 benvinguda!!! Vas pel 2n cicle com jo! :) jo també sóc irregular, aquest mes he començat a provar test ovulació i m’han anat genial. Temperatura basal com ho fas? Al matí abans de llevar-te? I tema àcid fòlic siii, la meva ginecòloga m’ho va receptar, de fet jo em prenc el PreNatal de SuraVitasan que té moltes altres vitamines.
Dahlia
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dt. oct. 11, 2022 9:34 pm

Hola,

Benvinguda oreneta86! Sí per anar bé t'hauries de prendre àcid fòlic ja abans de començar a buscar, és per evitar defectes en la formació del tub neuronal. Sovint recepten Yodocefol, però tinc entès que és millor que et receptin folat actiu (i no àcid fòlic a seques) perquè es veu que un percentatge de dones no absorveixen bé l'àcid fòlic però sí que el poden absorvir bé en el format de folat actiu. Ho pots preguntar al teu metge de capçalera o gine.

Dahlia13, doncs a veure com acaba, ja ens explicaràs.
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: oreneta86 » dc. oct. 12, 2022 2:17 pm

Genial! Gràcies pels aclariments! Preguntaré això de les receptes... I com ja heu comentat, entenc que de l'accident estàs bé :--/)

La temperatura basal em va explicar una ginecòloga fa molts anys que la qüestió és prendre-la sense ni moure's ni com qui diu girar-se al llit. En obrir un ull palpo la tauleta de nit a buscar el termòmetre i ale, cap a dins. Encara no ho he fet tan bé com dieu, no he fet mai tota la corva ni he anotat massa... Només tinc una vaga idea: pel que sembla normalment estic a 36,1 i realment hi ha un parell de dies que vaig pujant i després un dia (que m'ho hagi mirat) que estic a 36,5.

Miraré de fer-ho millor aquest nou cicle, si no és que ja hi ha sort :()():::: la warri em vindria normalment entre el 15-18... A veure!

Seguim parlant, fins ara!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. oct. 12, 2022 9:33 pm

Benvinguda oreneta86!!! Ja t’he afegit a l’entrada principal… :--/)

A mi el gine em va receptar Ovusitol D, com a àcid fòlic i suplement de vitamina D. I testos d’ovulació en faig gairebé des que deixo de tenir la w fins després d’haver trobat el pic alt.

Divendres començo sexy week, a veure si fem bé els deures i tenim sort! :love: ..::··

Monmach ja aniràs explicant, a veure com avança això! >.-<: I Dahlia13 creuem els dits a veure si podem cantar panxu!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: GGSara » dj. oct. 13, 2022 9:49 am

Felicitats monmach! >.-<: >.-<: :p-) :p-) :love: :love:

Benvingda oreneta86! Molta sort en el camí! Jo en el primer embaràs vaig pendre Yodocefol, receptat per la llevadora del CAP, i no vaig tenir cap problema en tot l'embaràs :ok:

Engruna ànims amb la SW!

Jo segueixo igual, de moment cap símptoma d'ovular ni res. El nen dorm d'una tirada però durant el dia mama molt, a veure, de moment anem fem quan podem. Aquest dies hem estat fora i hem aprofitat una mica.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » ds. oct. 15, 2022 7:21 pm

Benvinguda Oreneta...
Doncs jo ahir vaig fer test ovulació del clear blue digital i va sortir careta somrient.... l'app que faig servir es bonissima perque hem marcaba ahir el dia de l'ovulació...
Dies abans vam fer dia si dia no ara ja ahir, avui, demà pero ja més perque m'encanta i perque hem ve de gust i si ja sona la flauta millor...
Que acabeu de pasar un bon finde
Petonets boniques
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. oct. 17, 2022 11:46 am

Bon dia noies, que tal esteu? Benvinguda oreneta!
Vam passar fa poquet DNW oi? per ara octubre se'ns resisteix o encara estem esperant sorpreses?
Dhalia, espero que ja estigueu bé de l'accident. Et quedes amb un mal cos encara que sigui poca cosa. Un neguit...

Monmach, que tal et vas sentint? Explica'ns coses

Per aquí seguim fent, ja van passar els sexy days, però com sempre no seguim el planning de deures. Ho portem fatal això de quedar per fer deures. Així que procuro pensar que hi ha persones que es queden embarassades sense tants miraments així que mantinc l'esperança.

Ara venen els dies difícils, comença el desespero. El mes passat vaig aguantar sense fer TE, a veure si aquest també aguanto. Pensaré en panellets i castanyes, a veure si així em distrec.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::