\\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

\\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Dahlia13 » dg. nov. 06, 2022 12:15 am

Benvingudes al NOVEMBRE cercadores!!! :--/)

Després de les castanyes i els panallets... Entrem de ple en el penúltim mes de l’any! Esperem que sigui un mes de positius a tope!! :ok: Molts ànims a totes!

Si aneu deixant les vostres dades us aniré afegint a la llista:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Explica'ns una curiositat sobre tu:

-----------------------------------------------------------------------

Dahlia13
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: 0
DNW: Ni idea. Irregular... però si fos “puntual” seria el 15 de novembre.
Explica'ns una curiositat sobre tu: Porto més de 4 anys amb el desig de ser mare però m’he hagut d’esperar a que la meva parella estigués decidida a voler ser pare... I ara que s’ha decidit espero que no s’allargui massa la cosa :()()::::

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: molts, ja no ho compto
Núm. de fills: 0
DNW: 30/11
Explica'ns una curiositat sobre tu: fa temps que busquem i no l’encertem. Analítiques correctes, seminograma correcte… Canvi de ginecòleg i dissabte vaig a fer-me una histero a veure si tinc alguna cosa més, ja us explicaré!

oreneta86
Edat dels dos: 36 i 44
Cicle de cerca: 3r després de treure DIU (avortament a les 7 setmanes)
Núm. de fills: 0
DNW: Suposo que cap al 6/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: estic començant a estudiar història medieval de Catalunya

GGSara
Edat dels dos: 37
Cicle de cerca: 0
Núm. de fills: 1 de cinc mesos
DNW: encara no m'ha tornat la regla
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'agrada restaura mobles antics

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: +12
Núm. de fills: 0
DNW: 27/11
Curiositat: passada la castanyada ja tinc en ment els turrons. jeje

Monimoni26
Edat dels dos: 28 i 28
Cicle de cerca: primer des de l'avortament
Núm. de fills: 0
DNW: serà al desembre
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'encanta la natura.

Sayuri
Edat dels dos: 38 tots dos
Cicle de cerca: Més d'un any ... . 1r cicle amb IAC
Núm. de fills: 1 de 5 anys
DNW: 29/11
Explica'ns una curiositat sobre tu: Després de tirar la tovallola, hem començat primer cicle de RA. Estem molt il·lusionats.

marlibs
Edat dels dos: 28 i 42
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1, fa 2 anys al desembre
DNW: 12/11/22
Explica'ns una curiositat sobre tu: Soc catalana però visc a Edimburg, m'encantaria conèixer a més mares catalanes per compartir l'embaràs i temps de nounat.

Pròximes DNW:
Dahlia13 15/11
_farfalla_ 27/11
Sayuri 29/11
Engruna de mill 30/11
oreneta86 6/12
Monimoni26 Desembre
GGSara ??
Dahlia13 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 04, 2022 11:21 pm, en total s’ha editat 12 vegades.
Dahlia
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Dahlia13 » dg. nov. 06, 2022 12:17 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. nov. 06, 2022 8:21 am

Bon dia!! :--/)

Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: molts, ja no ho compto
Núm. de fills: 0
DNW: 30/11
Explica'ns una curiositat sobre tu: fa temps que busquem i no l’encertem. Analítiques correctes, seminograma correcte… Canvi de ginecòleg i dissabte vaig a fer-me una histero a veure si tinc alguna cosa més, ja us explicaré!

Quina sort tenir aquest grup!! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: oreneta86 » dl. nov. 07, 2022 3:04 pm

Hola noies!! Endavant les atxes!!

Edat dels dos: 36 i 44
Cicle de cerca: 3r després de treure DIU (avortament a les 7 setmanes)
Núm. de fills: 0
DNW: Suposo que cap al 6/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: estic començant a estudiar història medieval de Catalunya
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: GGSara » dl. nov. 07, 2022 6:58 pm

Molt bé Oreneta86, que forta! He vist a l'altre post la teva pèrdua , així m'agrada a seguir lluitant!


Edat dels dos: 37
Cicle de cerca: 0
Núm. de fills: 1 de cinc mesos
DNW: encara no m'ha tornat la regla
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'agrada restaura mobles antics
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: sandretaa » dc. nov. 09, 2022 7:55 am

Oreneta: moolts anims i molta força en aquest mes,
Engruna de mil: tu tmb i tot i el que he patit les dues anims
GGSara anims amb la cerca....

Jo anire pasant a veur'us una mica.... he estat amb una gastroenteritis brutal, brutal i ara tinc una mica de por que no hagi afectat pero bueno de moment no hi ha símptomes d'alarma

Molts petonets!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: oreneta86 » dc. nov. 09, 2022 9:44 am

Gràcies pels ànims, noies! :content:

De moment el ginecòleg ens recomana, com era d'esperar, deixar passar com a mínim un cicle sense embaràs, de manera que pròpiament no sóc cercadora de novembre, però aniré passant a veure com us va i de cara a desembre! :p-)

Una abraçada forta a totes i molts ànims amb la cerca ;)
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: sandretaa » dc. nov. 09, 2022 10:31 am

oreneta86 ha escrit:Gràcies pels ànims, noies! :content:

De moment el ginecòleg ens recomana, com era d'esperar, deixar passar com a mínim un cicle sense embaràs, de manera que pròpiament no sóc cercadora de novembre, però aniré passant a veure com us va i de cara a desembre! :p-)

Una abraçada forta a totes i molts ànims amb la cerca ;)


Va ser natural la perdua??? Vull dir si vas necesitar pastilles o quirofan??
Pq tenia entes que si es natural pots intentar-ho seguidament.
A mi hem van dir que esperes 1 cicle a tornar a buscar pero vaig pasar per quirofan finalment jo.
Que tmb hem van dir pero bueno que jo mateixa... i jo ho vaig intentar... pero no ha sigut fins ara...
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. nov. 10, 2022 9:09 am

Molt bé Dhalia obrint grup! >.-<:
Oreneta m'alegro que estiguis animada.
És molt comú fer esperar un mes, és només un cicle. També us dic que amb el sagnat que es te amb una pèrdua et menges el cicle molt ràpidament. En el meu cas pèrdua de 14s natural em van posar una revisió al mes, allà em van dir que l'úter estava llest per una altra regla i es veia tot funcionar correctament. També està bé per aquesta banda.

Bueno doncs m'apunto, aquí seguim mes a mes.

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: +12
Núm. de fills: 0
DNW: 27/11
Curiositat: passada la castanyada ja tinc en ment els turrons. jeje
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: oreneta86 » dj. nov. 10, 2022 1:04 pm

Hola noies!

Sí, la pèrdua ha estat natural, com que semblava que la cosa ja anava sola i tenia visita al ginecòleg al cap de pocs dies, vam valorar de deixar que tot anés sol i veure després a la visita que tot fos correcte. En principi a la visita em van dir que ja havia fet net, i el tema de l'espera entenc que és gairebé superstició, en el sentit que segur que podríem intentar-ho i podria anar bé, però sincerament ja ens està bé esperar encara que sigui un cicle :-o00m

Avui ens n'anem de concert! Amb l'embaràs no em venia gens de gust, però ara ja em fa més gràcia, la veritat ;)

Què tal Dahlia?? Com va el desespero???
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: sandretaa » dj. nov. 10, 2022 3:45 pm

_farfalla_ ha escrit:Molt bé Dhalia obrint grup! >.-<:
Oreneta m'alegro que estiguis animada.
És molt comú fer esperar un mes, és només un cicle. També us dic que amb el sagnat que es te amb una pèrdua et menges el cicle molt ràpidament. En el meu cas pèrdua de 14s natural em van posar una revisió al mes, allà em van dir que l'úter estava llest per una altra regla i es veia tot funcionar correctament. També està bé per aquesta banda.

Bueno doncs m'apunto, aquí seguim mes a mes.

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: +12
Núm. de fills: 0
DNW: 27/11
Curiositat: passada la castanyada ja tinc en ment els turrons. jeje


En el meu cas com que va ser un avortament retingut hem van posar medicació i a les 3 setmanes anar a quirofan perque no havia fet net doncs van ser moolts dies de sangnat..... pero si a mi si hem van dir un cicle d'espera
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Monimoni26 » dj. nov. 10, 2022 8:26 pm

Hola noies! Fa temps que us llegeixo i per fi m'he animat a escriure també! Jo vaig perdre el meu embaràs a les 7 setmanes el passat octubre... va ser molt dolorós, però ja estem bé i amb moltes forces per continuar endavant! Ens han dit que ens esperem mínim un cicle i en principi en uns 6 dies m'hauria de venir... així que suposo que passat aquest cicle ja ens hi posarem!! ☺️
Comparteixo també la meva informació! Encantada de formar part d'aquest grup! La veritat és que em sento molt bé podent compartir tot això amb algú...

Edat dels dos: 28 i 28
Cicle de cerca: primer des de l'avortament
Núm. de fills: 0
DNW: serà al desembre
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'encanta la natura.
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Dahlia13 » dj. nov. 10, 2022 9:08 pm

Hola boniques!!! Vinga que demà ja divendres i per fi cap de setmana! Aquesta setmana se m’ha fet llarga...

Benvinguda a la comunitat de cercadores Monimoni26 :--/) Ja veuràs com ens farem costat en tot aquest procés i serà especial anar aconseguint panxulines! A mi també m’encanta la natura per cert, sempre que puc m’escapo a passejar enmig del bosc o per camins ple de verd.
Em sap molt greu la teva pèrdua, moltíssims ànims!!

sandreta com estàs de la gastrointeritis? Espero que no hagi afectat i et trobis millor!

oreneta86 així doncs deixareu un cicle de descans? Bueno també va bé “descansar” i fer parón per tornar-hi amb forces! Ànims!

_farfalla_ siii, ja he agafat rodatge per aquí i poc a poc vaig coneixent com funciona tot.. fins i tot he afegit colors al apartat de les DNW jajaja I mira que tot ho faig des del mòvil que suposo que deu ser més complicat que des de tauleta o ordinador...

Ego: jo la fase desespero no està siguent de desespero del tot... estic entre tranquil·la i poc esperançada. Hem vaig fer TO fins que se’m van acabar i ni a dia 25 m’havia sortit positiu encara. I tampoc he notat punxades tipus ovulació així que jo ja no sé res jeje Hem anat tenint relacions però quan ens venia de gust... uns 2 cops x setmana aprox. i sobretot el cap de setmana, així que si hem fet diana haurà sigut de casualitat... Ja us diré. La última warry em va venir el 13 d’octubre, ja us informaré com evoluciona tot!

No sé si em deixo algo, aquestes hores del vespre estic KO i m’estic adormint!!!

Una abraçada a totes!
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. nov. 13, 2022 7:35 am

Noies, entro en mode ego: ahir vaig anar a fer-me la histerosalpingografia. A part que es una prova cara, no la fan a gaires llocs. El gine em va dir que em poses per via vaginal dues pastilles de cytotec (per dilatar una mica el coll de l’úter, perquè el tinc molt estret i el primer cop que vaig intentar fer la prova no van poder passar la sonda).
Al cap de poc de posar-me aquestes pastilles, uns dolors de regla més forts dels que estic acostumada, però suportables.
Tot i això al doctor que em va fer la prova també li va costar una mica passar la sonda, però ho va aconseguir. Va passar el contrast i va poder fer les plaques. La trompa esquerra estava obstruida i amb el contrast va poder desembossar el conducte.
Fins aquí tot bé, una mica dolorós, però bé.
El doctor també va dir que ara seria més fàcil, si la resta està bé, quedar embarassats, però que millor esperessim un cicle ja que entre el contrast que va posar a dins i la radiació que pot haver afectat l’ovul que està madurant, si em quedés embarassada podria tenir defectes o que anés endavant.
Però un dels efectes secundaris de les pastilles aquelles es la diarrea. Va ser acabar la prova i no parar d’anar al lavabo. Amb això si que ho vaig passar fatal i vaig acabar esgotada amb tot plegat.

En fi, ahir un dia horrorós, però ja està fet i ara veig les coses millor. Farem aquest cicle de descans i el mes que ve ens hi tornarem a posar.

Quin rotllo us he fotut!! Però necessitava explicar-ho. Gràcies!!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. nov. 13, 2022 7:40 am

Per cert! Benvinguda al grup Monimoni26!! :--/)

Ànims amb el desespero Dahlia13, a vegades els desesperos tranquils canten panxus!

Oreneta86, a vegades es millor descansar un mes i es veuen les coses diferents… una abraçada!

Ànims a totes!!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Dahlia13 » dl. nov. 14, 2022 1:35 pm

Bones!!

Engruna de mill espero que ja estiguis millor dels efectes de la prova... segur que ara tot anirà millor i facilitarà aconseguir panxu! La trompa la tenies obstruida i per això et van fer aquesta prova?

Ego: Tinc els pits com globus, inflats i amb dolor i molta però molta gana, exagerat. També l’estómac algo regirat, tinc gana a tothora però també alguna petita nàusea que va i ve i doloret al ventre... Total, que aquest matí he agafat la capsa dels TO i venien 4 TE dins, així que me n’he fet un i negatiu (tampoc sé realment quan és la DNW) però per provar i veient que els simptomes eren diferents i molt més intensos que altres mesos per això m’he animat. Penso que la Maca que m’he pres ha tingut a veure amb aquest SPM tan fort. En fi, fins que no vegi la warry no puc confirmar res segur, ja em passaré si hi ha alguna novetat.

La resta com ho porteu?
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. nov. 14, 2022 6:28 pm

No, no sabien si estava obstruida o no, però la prova es fa si les analítiques i el seminograma esta tot ok, però ja portes mes d’un any provant i encara no has cantat panxu… i amb el contrast es fa una mica de neteja de trompes i tot plegat. :-()-) Ara a descansar un mes o dos i ja vindrà.

Dahlia13!! Creuem els dits!! A veure si cantem panxu aviat!! :p-)
Hihihi, jo també sempre entro amb el mòbil… :()()::::
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: sandretaa » dt. nov. 15, 2022 7:32 am

Bon día!!!!
Ai Dahlia13 creuem els dits a veure si hi ha sort!!!!
Engruna a veure si amb la prova a la propera cantes panxu....

Moment EGO: Jo diumenge vaig anar a urgencies havia pasat una semana bastant malament i hem van fer ECO estava tot just de 6 setmanes i només es veia el saquet gestacional cosa que m'ha agobiat molt perque es el que hem va dir la gine que no hem podia dir res pq tan pot ser que encara que per data no warry estigui de 6 setmanes realment estigui de menys, que els 3 embarasos anteriors he estat d'1 setmana o en algun una setmana i mitja menys o l'altra opció es que no vagi bé..... Ara he de pasar la setmana com puc i el proper diumenge hem faran una altre ECO..... intento estar tranquila pero a vegades costa....
Ja me desfogat una mica...
Bona setmana
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Sayuri » dc. nov. 16, 2022 8:01 pm

Bona nit,

Si no us sap greu, tot i que hagi començat amb RA, m'afegeixo al grup de cercadores, ja que a l'altre costat només hi ha grup de FIV i de moment tampoc estem en aquest punt.

Us deixo les meves dades.

Edat dels dos: 38 tots dos
Cicle de cerca: Més d'un any ... . 1r cicle amb IAC
Núm. de fills: 1 de 5 anys
DNW: 29/11
Explica'ns una curiositat sobre tu: Després de tirar la tovallola, hem començat primer cicle de RA. Estem molt il·lusionats.
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Dahlia13 » dj. nov. 17, 2022 11:12 pm

Noies! Què tal?

Sayuri ets perfectament benvinguda al grup de cercadores!! Molta sort en aquesta nova etapa de RA!

Sandreta aix al principi es deu fer llarg esperant a veure l’embrió i que tot estigui bé... paciencia i molts ànims!

Ego: Doncs bé... aquest matí ja m’he llevat amb el típic dolor de regla, tenia pressió al baix ventre i al anar al lavabo ja ho he vist de ple... Així que, a per desembre!!! He estat una mica desanimada al llarg del dia però alhora em noto alleujada per veure que no tinc cicles taaan llargs com altres mesos, i així la cerca es fa menys feixuga, no sé si se m’entén... Suposo que qui sigui irregular sabrà què vull dir. Quan busques panxu és un rotllo esperar tant d’un cicle a un altre.

Abraçades!!!
Dahlia

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::