_,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: sandretaa » ds. des. 24, 2022 6:16 pm

Bones festes cercadores!!!!!

Farfalla: moltes felicitats i a creuar els dits que s'enganxi ben fort!!!!
Engruna: a veure en la DPP si hi ha regal de Nadal.....
Ais si hauriem estat les 3 a l'altre banda... i estic més sola allà ningú escriu.....
I a aquestes warrys que han vingut, anims i a veure si a la propera hi ha sort!!!!
Mooolt bon Nadal boniques!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. des. 26, 2022 9:59 pm

Que tal la primera tanda d'àpats?
Per aquí molt bé, esquivant les copes de cava i vi sense que es noti massa, jeje
Doncs per ara seguim en positiu, la segona ratlleta del test ja surt super fosca i sortint als primers segona. Així que ens comencem a creure que sembla que sí. Tot i que seguim prudents, ara ja començarem a demanar primeres visites i ho explicarem a la família més propera, si tot es gira també els necessitaré així que, per ara, compartim l'alegria.

Engruna tens alguna novetat?
Que tal esteu la resta?

moltes abraçades cercdores
neukiss-)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. des. 27, 2022 12:27 pm

Que bé, _farfalla! Me n’alegro molt per tu!! Segur que aquest cop anirà bé! :-())

Doncs jo estic molt confosa… vaig fer-me un TE per Nadal i res, i ahir al matí vaig tacar una mica marró aigualit i vaig pensar: merda, aquest mes tampoc res. Però va passar tot el dia i la compresa blanca com la neu. Aquest matí un altre TE i tampoc cap doble ratlleta. No tinc símptomes de res… estic ben perduda! Per una banda penso que potser era implantació la taca d’ahir, per l’altre si surten tots els TEs negatius es que potser la W està al caure… ai, no se… això si que es un desespero!! :()()::::

La resta com esteu?? Totes bé?? Què tal aquestes festes??

Edito 19:25: he començat a tenir dolors forts i al anar al WC he tacat el paper amb color més vermell. Crec que aquest mes tampoc és el nostre… ja he encarregat l’Omifin a la farmacia…
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. des. 28, 2022 10:23 pm

Ooh Engruna, em sap greu. Espero que estiguis bé d'ànim.
A nosaltres ens ha anat bé fer servir concive+, és un lubricant que ajuda a que arribin els bitxets. No puc dir si ha estat això del cert, però des de que el fem servir hem encertat 2 cops, així que hi confio bastant.
Molts ànims i moltes abraçades
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. des. 29, 2022 7:05 pm

Si, avui ja estic millor. Dimarts a la tarda-vespre era un drama i un mar de llàgrimes. Però en el fons ja sabia que no hi havia cap cigronet… en fi, no passa res, ja ens n’anem a gener! :-o00m
Avui he començat amb l’Omifin i fins dilluns i la meva parella amb Andromas. Provarem això del concive+, a veure què tal! ..::··

Moltes gràcies, _farfalla, desitjo de tot cor que aquest cop el teu cigronet tiri endavant!

Una abraçada noies i que passeu una bona revetlla de cap d’any i una bona entrada al 2023! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: sandretaa » dv. des. 30, 2022 8:38 am

Bon día
Egruna em sap molt greu la warry, a veure si l'omifin t'ajuda i el mes de gener es el teu..... el regal de Reis.... un encert....

Jo ja estic de 12 setmanes.... ufff estem pasant el 1 trimestre pk en dos dies faig 13 ja.... hem fet la eco i tot estaba bé... vulguis o no aixo et dona una mica de tranquilitat i tmb ens han dit que era nena..... jajajajaja
Bona entrada d'any noies!!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Sayuri » ds. des. 31, 2022 2:00 pm

Hola cercadores!

Feliç entrada d'any a totes!

Engruna: em sap molt greu la w maca... Molts ànims. Tot arribarà, ja ho veuràs. Aneu provant cosetes i consulteu al metge si cal.

Farfalla: moltes felicitats! Quina bona alegria! Me n'alegro molt per tu! Aquesta vegada anirà bé. Segur!

Sandrea: que bé, 13 setmanes ja... Que ràpid. Ara ja començarà la millor part, i més si us han dit que tot està bé. I també et trobaràs millor. Ja t'has fet totes les analítiques i proves del 1r trim?

Ego: jo ja estic de 8 setmanes. Vam fer una primera eco a les 6 setmanes i vam sentir el batec. Estic preocupada perquè vaig passar covid però em van dir que 10 dies de punxar heparina i ja està. I així ho vaig fer. Tinc moltes nàusees i molt cansament. Ara ja propera eco a les 10 setmanes passat festes. I suposo que haurem de fer proves per veure que tot està bé. Tinc pànic perquè sóc gran ja... I pateixo que tot estigui bé.

Moltes abraçades a totes! I feliç 2023! Serà un gran any. Segur!
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Dahlia13 » ds. des. 31, 2022 3:13 pm

Noies! :--/)

Engruna de mill molts ànims!! És dur però no hem de defallir, acabarà arribant i cada cop queda menys, n’estic ben segura!

Les que teniu panxu que bé que vagi endavant, com passa el temps!! Sandreta ja de 13, i recordo quan vas dir-nos que t’havies fet el TE!

Jo ahir al matí TO positiu i deures abans d’ahir i ahir, res més en tota la sexy week... Ah per cert, aquesta setmana vaig anar a la ginecòloga i m’ha receptat Utrogestan (progesterona) perquè al comentar-li això dels tacats premenstruals ja em va dir que podia tenir dèficit d’aquesta hormona. Provarem a veure!

Molt bona entrada al 2023 boniques! Gaudiu de la nit! Una súper abraçada!!!
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. des. 31, 2022 4:41 pm

Moltes gràcies a totes, noies!! Va molt bé poder parlar amb vosaltres i que ens donem ànims mútuament, sabem pel que estem passant.

Me n’alegro que tots els panxus segueixin endavant, que totes estigueu bé!

Que tingueu totes una molt bona entrada al 2023!! :p-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::