<••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: sandretaa » dl. gen. 23, 2023 1:22 pm

Bona setmana més freda del l'any!!!

Ruragirl: moooltes felicitats per aquest positiu mooolts anims i poc a poc pero sempre positiva!!

Carme: Te pinta de ser un bioquímic pero si vas al gine segur que ells et dirán més que pot ser...

Engruna: com vas??

Moment Ego: el nom esta clar des d'abans del positiu jajajajaja AITANA

A intentar passar el fred com poguem!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. gen. 23, 2023 5:53 pm

Eiii!! Quin fred que pela!! x*x*x

CarmeBb, segurament si no estiguessis buscant pensaries que es la regla normal, es molt possible que sigui un bioquímic, però el gine et dirà millor el què.

Ego: he passat un cap de setmana horrorós!! Molta migranya, em trobava fatal, mal de ronyons, els pits… i em vaig eixugar després de fer pipi i vaig tacar el paper una mica. Ja pensava que havia de venir la W en un moment o altre, però avui estic súper bé, només cansada. Tot el dia amb un salvaslip per si de cas. Els TO surten relativament baixos i els TE blancs (tot i que un cop queden ben secs sembla que es veu una ratlla). No sé, de moment mentre no vingui la W no perdo l’esperança!! Creuem els dits!! :-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dl. gen. 23, 2023 8:13 pm

Engruna molts ànims! D’aquí res sortiràs de dubtes! De moment pinta bé!

Jo doncs al final he anat avui al gine, poca paciència tinc! I m’ha dit q sí q és/era embaràs, i que tan pot ser que el sangrat que tinc ara sigui un avortament bioquímic, com pot ser que no. Que és molt aviat per saber-ho i que em torni a repetir el test d’aquí a una setmana i a veure.. així que seguim en l’espera :-o00m tot i que preferiria no tenir el sangrat perquè això a mi no em pinta bé, a part he deixat de sentir els símptomes que tenia i relacionava amb l’embaràs (molt cansament, molt mal de pits)… Però m’ha dit que ha vist casos de tot, persones que sangren molt i tot acaba anant bé! :-o00m :-o00m
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. gen. 24, 2023 4:19 pm

Res, jo ja plego del gener… avui ha fet acte de presència la W… en fi, amb les que continuem la cerca, ens veiem al febrer!! Una abraçada, noies!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dt. gen. 24, 2023 4:37 pm

Engruna em sap molt de greu...

Segur que ens trobem al febrer tu i jo, perquè jo em noto ara ja com una W normal... i ja no noto res dels símptomes d'embaràs que he tingut. I interiorment sé que aquesta vegada no ha estat. A veure si a la pròxima tenim més sort! Tampoc sé com funciona això de l'avortament bioquímic, vull dir no sé si ara ja començo a comptar nou cicle a partir d'aquesta pèrdua de sang... suposo que sí.

Molts ànims!!
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. gen. 24, 2023 9:16 pm

Hola boniques!

CarmeBb i Engruna de mill sap greu.. i us envio molts i molts ànims! No defalliu que ho aconseguireu!! Una abraçada ben forta!

Les que esteu amb panxu com aneu? Jo estic sorpresa de no tenir gairebé molèsties. Solament pits sensibles però menys que quan m’ha de venir la W... osigui són perfectament suportables... També punxades intermitents als ovaris, inflor de panxa sobretot al vespre-nit i fred, molt fred!!! (Aquests dies ho estic passant fatal jeje, estic congelada amb aquestes temperatures tan baixes! I des del positiu estic gaudint més que mai de la dutxa amb aigua ben calentona!). M’ha donat per menjar mandarines a tothora també!! Però ni nàuseas, ni cansanci (de fet vaig cada dia al gym i bé), ni més gana... Em trobo molt millor que quan tinc el sindrome premenstrual, per mi això és gloria!!! La veritat que em ratllo de pensar si tot va bé... com que tothom té tants simptomes i jo no noto gaire cosa...
Dimecres que ve tenim primera visita amb la ginecòloga, a veure si està tot ok, ben implantat, si se sent el cor, etc. Ja us explicaré!

Bona nit!
Dahlia
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Monimoni26 » dc. gen. 25, 2023 7:00 am

Bon dia boniques!

Carme i Engruna, quin greu aquestes W… aixxx! Molts ànims per la pròxima que segur que ho aconseguireu! Comprenc aquests sentiments… us envio molt suport virtual… però ja veureu que arribarà quan ho hagui de fer i el més important és que arribi de la millor manera possible!

Dahlia, jo no noto gaires molèsties tampoc… els pits els noto inflats i amb dolor en alguns moments, l’altre dia alguna molèstia al baix ventre i poca cosa més… si que em sento més inflada tota jo i molt sensible… tot el dia plorant… però ni nàusees, ni cansament màxim…. També tinc la primera visita la setmana que ve. Aquesta vegada intentarem anar amb més calma. Quins exercis fas al gym??? Jo no m’atreveixo ni a aixecar les bosses de la compra gairebé :menjadonuts:
Ruralgirl com ho portes tu?

Molts petonets a totes!
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dc. gen. 25, 2023 7:38 am

Bon dia boniques!!

Em sap molt greu Engruna de mill i CarmeBb, de tot cor, però com diu la Monimoni26 que quan vingui sigui de la millor manera i que tot surti i estigui bé. Així que molts ànims i endavant!!! :-o00m

Ego: Ara per ara no tinc molts molts simptomes, el que he notat és de tan en tant punxades als ovaris com si fos la regla, molta molta molta gana, m'he de controlar perquè em passaria el dia menjant :miko: :content: , també estic més irritable, m'intento autocontrolar, però a vegades ja és massa tard i a demanar perdó... perquè no sóc jo qui parla sinó les hormones :()()::::

També noto molt molt fred com dius tu Dahlia, no em trec el fred de sobre, que sí que en fa molt però tampoc es normal, he d'anar pel món amb tèrmica..., però comparat amb l'anterior embaràs (el que va acabar malament) estic en la glòria!

Per altra banda ja vaig gestionar tot el tema visites, i el dia 14 tinc visita a la ginecologa + eco per la mútua i el dia 17 primera visita a la llevadora de la SS.
Vull fer el seguiment per les dos bandes després de l'anterior ja que per la mútua puc fer una eco més d'hora i altres, tot i que el part 100% a la Seguretat Social.

Endavant i que vagin passant les setmanes i ens trobem bé i tot estigui bé!, tinc moltes ganes d'escoltar-li el coret i saber que tot va bé.... perquè la ment no para.
:love:
dronycroin
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 23, 2024 4:44 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: dronycroin » dt. gen. 23, 2024 4:46 pm

Jo de moment no estic fent TO, sóc molt irregular i intentem fer els deures sovint i divertir-nos molt per ara. Suposo que la desesperació ja vindrà en uns mesos si encara no ens hi hem quedat…
Markomojo.com

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::