<••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: sandretaa » dv. gen. 13, 2023 12:20 pm

Bon dia noies!!!
Dahlia: quan he llegit el primer misatge del TO positiu et volua escriure això es panxu perque jo amb el 2 tmb ho vaig probar, ho habia llegit pero anava tard perque el seguent ja era el positiu!!!!
Moooltes felicitats a gaudir moltissim
CarmeBb: Es normal aquests sentiments de voler anar amb calma pero a la vegada que es faci llarg. Jo vaig fer els TO del clearblue 2 caixes vaig comprar pk el aparell del 1 se'm va trencar i m'han quedat gairebé nous, pero jo tinc els cicles molt molt regulars i coincideixe 100% amb els de del la App
Ruragirl: si si després del que hem passat es tot amb sentiments contradictoris, tinc 2 nens amb embarasos normals doncs no, jo la por al últim.... i sort que tinc símptomes que si no....
L'altre dia vaig anar a la llevadora i amb el doppler es va sentir el cor a la primera, vaig estar a punt de comprar un angel sound pero la llevadora hem va dir que m'obsesionaria molt pero que jo mateixa....
Dimarts anem a vic a veure el sexe... us vaig dir que a les 12 setmanes el gine de la SS hem va dir que era una nena, la llevadora hem va dir que ho deuria veure molt molt clar per dir-ho pero clar era molt aviat a veure si amb 15 setmanes ja es pot confirmar....

Engruna: com vas??
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. gen. 13, 2023 7:23 pm

Oooohhh moltíssimes felicitats, Dahlia13!!!! Quin millor regal d’aniversari que el primer panxu de l’any!!! Ole ole ole!!! :-()) >.-<: Me n’alegro molt, guapa!! Ara a gaudir del moment, que segur que és màgic!!

CarmeBb, si, les dues setmanes de desespero són horribles!!! Hahaha jo també estic igual, però ja fa força que cerquem i encara és més insuportable l’espera… aixxxx, a veure si aquest mes hi ha sort!!

Riralgirl, a 6 dies de la DNW i com estàs?? Nervis?

Sandretaa, a veure què et diuen: si nen o nena! Teniu noms pensats?

I si, es un plaer poder parlar amb algú de tot això… :)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dl. gen. 16, 2023 9:03 am

Bon dia a totes!!

Dahlia: com estàs? Com et trobes? Espero que hagis pogut passar un bon cap de setmana de celebració!

Sandretaa: quina emoció de poder sentir el cor per primera vegada. D'això que dius, suposo que costa no obsessionar-se... i és inevitable patir. Lo que dius del TO doncs potser m'ho miro de cara al pròxim mes. El mes passat la regla se'm va avançar una setmana, això suposo que vol dir que vaig ovular abans de compte (tot i que llavors no estàvem encara buscant i ho vam fer amb protecció) a veure aquest cop què fa la W.

Engruna: a nosaltres encara ens falten dues setmanes gairebé jajajaj que llarg es farà.

Ruralgirl: com et trobes? tens simptomes? aviam si aviat podem cantar un altre positiu al grup!!

Ego: jo estic de psicosímptomes total jajaj. Segons la App vaig ovular entre dimecres i dijous passat, i dissabte em va venir un cansament que no és normal, però ho trobo ridícul perquè penso que encara que s'hagués fecundat l'òvul és igualment massa aviat per notar-ho! però estava tan cansada que em vaig ficar a dormir a els 7 de la tarda. Vaig dormir 12 hores.... i ahir em vaig despertar, vaig esmorzar i vaig estar dues hores tranquila per casa, i al llit una altra vegada a dormir 2 hores més, i al final vaig fer tot el dia de manta i netflix. Avui em noto amb més energia per sort de moment! Els pits els tinc una mica inflats però sempre em passa abans de que em vingui la regla. Tinc restrenyiment que això sí que no és massa normal en mi... i una mica de malestar de mal de regla a estones. Però també com que mai abans m'havia fixa't tant amb els símptomes que tenia, no sabria diferenciar si és normal o no. I em sento ridícula de pensar tot això jajaj perquè dec ser una exagerada i d'aquí res segur que ja la tindré aquí... en fi.. ja veurem què passa. Suposo que la il·lusió fa que ens emparanoiem més...

Ànims a totes i bona setmana!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. gen. 16, 2023 12:43 pm

Hola noies, he entrat a veure que tal ha començat l'any per les cercadores i em trobo notición de la Dahlia!!!
Super felicitaaats!!!! T'anava llegint que deies que no notaves síntomes, només cansament i punxades puntuals i anava pensant ha fet pleno, explica exactament el mateix que jo. I ja vec que siiiii!!! Quina alegria! T'envio moltes abarçades, després de mesos mano a mano a cercadores.

A la resta us envío moltíssims ànims, acaba arribant i també, per una banda que gaudiu del procés i la recerca amb calma perquè l'estrés pel positiu no ajuda i per l'altra banda, si alguna te un runrun constant de que algo no li quadra, demaneu visites i informació. Moltes cercadores han trobat camins facilitadors gràcies a fer el pas i descartar.

Sandreta, ànim i confia. Jo vinc d'una pèrdua i entenc el que és saber que tot es pot girar, però és que a la vida tot es pot girar en qualsevol moment i no per això vivim patint. Ves dia a dia, i gaudeix del ara. Segur que ja tens panxeta i ja l'has escoltat, uauu. Si necessites fer més ecos fes-ho! Segur que no aneu a la ruina per 1 eco o 2 extra.

Jo estic en la meva setmana 7 i a final de setmana que faré 8 tinc una eco que he demanat per privat. Espero també escoltar-lo. Segueixo amb una son espectacular, no tinc nàuseas fortes per sort, només moments com d'angustia que vaig controlant amb aigua i llimona, dono gràcies sincerament perque tinc amigues que ho han passat fatal.
I poc més, a les nits m'inflo una passada i al mati ja no tinc panxa. Així que paciència i vaig sumant dies.


moltes abraçades cercadores, us aniré seguint la pista
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dl. gen. 16, 2023 8:03 pm

Hola boniques!!
Bon inici de setmana!

sandretaa: Que vagi molt bé la eco demà, ja ens explicaràs que t'han dit !! :-)(-:

Engruna de mill: Doncs la veritat que nervis com a tal no, més que res estic una mica a l'expectativa, que sí no em ve la W i dona positiu doncs obviament estaré felicisisisima però amb calma. Tot i que la meva part racional diu que em vindrà la regla, però dins meu hi ha algo que diu que hem fet diana, ... ja ho veurem.

CarmeBb: De moment de simptomes que hagi notat res... dijous passat un cop a l'anar al lavabo i fregar-me va sortir una mica rosadet però només un cop i molt poc... i em noto els ovaris regirats, però que quan m'ha de venir la regla també em passa. Ja veurem. Sí que he notat acne quan normalment sóc una persona que no en té gens.

_farfalla_: quina il·lusió llegir-te i veure que va tot bé i endavant! Anims i força i a disfrutar-ho!!

Ego: Doncs com he dit simpotmes com a tal no en noto, però qui sap, alguna coseta però que també pot ser de la regla. Ja veurem, sense estrés.

Per altra banda com heu dit varies de vosaltres, quina sort tenir aquest forum per compartir aquest viatge, tenir personetes que estem passant el mateix i poder compatir-ho, ja que a vegades a l'entorn es fa difícil si no estan en la mateixa onda (que és el nostre cas).

Molts petonets i aviam si hi ha algun panxu més aquest mes!!! :p-)
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dl. gen. 16, 2023 11:18 pm

Bones noies!!!!

Moltes gràcies pels missatges d’enhorabona!!! He passat un finde on no he parat! Fins avui no he segut al sofà a prendre consciencia que estic amb una panxu! Em trobo bé, doloret baix ventre intermitent, pits inflats i un pèl sensibles, nàuseas al matí després d’esmorzar, cansament i son, més pipi sovint... Suposo que és el més comú jeje.

Sandreta espero que demà vagi super bé!! A veure si es confirma que és nena! Ja ens diràs!

CarmeBb pots provar això del TO perquè sembla ser que si que funciona! Jo no me l’anava a fer, va ser improvitzat el mateix dia 12 a la nit, i em pensava que no es marcaria positiu... vaig al·lucinar, per això us vaig escriure pel grup ràpidament!
Ànims amb els psicosimptomes, ja queda poc per sortir de dubtes!

farfalla doncs siiii, vaig fer pleno!!! gràcies!! Realment notava súper poca cosa, no era el típic sindrome premenstrual, de fet era molt suau i m’extranyava jeje però al haver-me pres per primer cop progesterona, imaginava que era d’això que influïa... Me’n alegro que dins el que cap et trobis bé!! Abraçades excompanya de cerca!

Ruralgirl jo et diria que “tenir pocs simptomes” és el millor símptoma que es pot tenir jaja Cada cos és un món... però intenta no capficarte.

A la resta donar-vos una súper abraçada i molts ànims!!! Desitjo que aquest mes canteu panxu i em feu companyia en aquesta aventura de 9 mesets! I si no es fa diana aquest mes, a pel següent amb força!!!
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. gen. 17, 2023 4:10 pm

Ei _farfalla!! Me n’alegro que tot estigui anant bé!! Dahlia13, em puc imaginar la teva alegria!! Hahaha que bé!! Me n’alegro molt!!

Ruralgirl, doncs keep calm i el que hagi de ser serà. A veure si cantem algun altre panxu…

CarmeBb, siii, queden dies però els psicosímptomes fan de les seves…

Ego: jo estic a 8dpo i estic atenta a tot el meu cos, i segur que no faig bé perquè després es una mica obsessiu… però bé, esperarem a veure què passa! :-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Monimoni26 » dt. gen. 17, 2023 8:17 pm

Hola a totes boniques!

Primer de tot, Dhalia, enhorabona!!!!! Quina alegria més gran!

Aquest mes no he escrit aquí... he tingut un inici de mes difícil pensant en la pèrdua que vaig tenir... la pena m'ha anat sortint i he tingut poques ganes de compartir el procés de cerca... Ara us escric perquè avui he aconseguit el meu TE positiu!! :ok: :cnen: Estic encara que no m'ho crec! Em feia il·lusió poder compartir-ho amb totes vosaltres! Aquest mes també faig anys i ha sigut també un regal d'aniversari! Quines casualitats Dhalia!

Per si us serveix d'informació, el primer símptoma que he tingut en els dos embarassos ha estat la congestió nasal! No ha fallat, tots dos han començat així...No tinc ni còlics, ni son, ni nàusees... només un encostipat del mil! Suposo que tot anirà arribant!

Noies, us desitjo moltíssima sort i espero de tot cor que pugueu cantar panxu molt molt aviat!
Us vaig llegint a totes! Una abraçada molt forta!

Molts petonets!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: sandretaa » dc. gen. 18, 2023 6:52 am

Monimoni: primer de tot moooltes felicitats i a gaudir del viatge, se que será difícil pero intenta no pensar en la perdua anterior i a gaudir. De fet no ho havia relacionat pero jo tmb sempre he tingut congestió nasal.
Engruna de mil: es difícil pero com dius quan estás molt atenta al cos llavors no deixa de ser obsesiu. Anims a veure aquest mes.
MOMENT EGO: es NENA, es movia moooolt i no es deixava veure, es va creuar de cames i tot, més cabronceta jajajajajaja pero amb paciencia es va aconseguir la foto de confirmació.
Bona setmana
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dc. gen. 18, 2023 7:56 am

Hola a totes! Em connecto ràpid des del mòbil..

Farfalla gràcies pels ànims i que vagi molt bé la eco! Ja ens explicaràs!

Sandretaa que bé que ja ho pugueu saber amb certesa! Ara a pensar noms ^^

Monimoni moltíssimes felicitats!! Quina alegria!! Aquest mes promet!

Engruna jo estic igual, intento no pensar-hi molt però el meu cal no para jajajaj

Dahlia com estàs?? El TO a partir de quin dia és millor fer-lo per detectar embaràs? Es que en teoria estic al dia 18 del cicle.. encara em queda per la W…

Riralgirl com ho portes??? Demà és la DNW!

Ego: jo segueixo cansada però és perquè aquests dies he treballat molt i dormo poc així que no té res a veure… però si que noto dolor de pit (només el dret) i pel lateral, com si hi tingués un blau, i em molesta fins i tot per dormir. I tinc pits inflats però com sempre abans de la W crec…
Avui tinc fluxe rosa.. però em passava abans algun cop també sense estar embarassada..

Ànims i que cantem molts positius més!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. gen. 18, 2023 5:31 pm

Moltes felicitats, Monimoni26!!!! Ara a gaudir del moment i si et trobes bé (tret del refredat), molt millor!! Hahaha

Sandretaa quina nena més entremaliada que et sortirà… hahaha que bé, me n’alegro també!

CarmeBb!! a veure si tenim sort aquest mes!! :) creuem els dits!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. gen. 18, 2023 10:52 pm

MoniMoni feelicitaaats!!! >.-<:

i Sandreta ja podeu començar a triar nom, jeje

ànims a tope a les que esteu en desespero!! Us comprenc tant, a mi el cap em deia calma i m'ho creia ehh. Però als 5min estava amb els TE de tires a la mà sense poder aguantar. Agafeu-ho amb humor
:love:
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dj. gen. 19, 2023 7:14 am

Bon dia noies!!

Abans que res faig moment ego :***: : de moment encara no ha aparegut la W, tot i que no em vull fer il·lusions encara ni emocionar-me, m'esperaré a diumenge a fer-me el TE si encara no ha aparegut. Simptomes cap, de tant en tant unes punxades als ovaris fortetes, que tampoc ho tinc això quan em ve la regla però... no sé. Ja veurem, paciència. En cas que em vingui abans de diumenge pos ja estarà. jajajaja :miko: que en passen de lents els dies així eh? Sort tinc d'aquest forum amb vosaltres.

Dahlia13: quina emoció el teu positiu, ja sé que t'ho vaig dir però :-)(-:

Engruna de mill: Al final es fàcil caure una mica en l'obsesió en aquest tema, per molt que no vulguem, és una il·lusió molt gran que ens neix des de dins i que comparteixes en parella... així que anims!! i a disfrutrar!!

Monimoni26: QUINA IL·LUSIÓ!!!!!! Superenhorabona!!! Que bé!!! :) Anims amb l'embaràs i molts molts molts petonets! >.-<:

sandretaa: Ai que bé, així ja podeu fer-vos més a la idea de la nena i disfrutar més del viatge que és això! :p-) : lasito :

CarmeBb: Jo lo del fluxe rosa ho vaig tenir dijous passat però només un cop al fer pipi i fregar-me i res més. No m'havia passat mai... així que o era per avisar que en una setmana venia la regla o bebé, ja veurem. A esperar sense gaire desespero!

_farfalla_: Gràcies pels ànims. jajajaja Perquè per molt que vulguis apartar els pensaments, almenys a mi, no puc deixar de pensar-hi...

Perdoneu perquè sempre acabo fent uns posts molt llargs.... :-o00m
Gràcies a totes per poder compartir-ho! i seguim!!!!
:love:
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dj. gen. 19, 2023 9:09 pm

NOIES!!!
No he aguantat més i m’acabo de fer un TE, i als 5 segons positivissim! Tot i aixi dissabte al matí me’n faré un altre :()()::::
Això és punteria….. ara a esperar que tot vagi bé perquè com a la sandretaa, després de l’experiència de l’avort, passen moltes coses pel cap… però intentaré projectar pensaments positius.

A tot això simptomes el que deia, punxades als ovaris, i fa una setmana vaig tacar una mica roseta… i també ara comentant amb la meva parella portava uns dies amb molt mala osti que segur que ve d’aqui… :miko:

Enfi, seguim!!!
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dv. gen. 20, 2023 7:42 am

Rural girl Felicitats!!!!! Pel que anaves dient ja m’ho pensava que estaves embarassada!!!!! Me n’alegro molt! Ara a disfrutar!! :-)(-:

Doncs jo ahir vaig tacar amb sang, però només una vegada, després ni resta de sang. I al vespre em vaig notar unes punxades a la panxa que mai abans he notat! Em fan un maaal els pits que em costa de dormir i me’ls noto infladíssims però diferent de quan em ve la regla. Total que em vaig anar a comprar un TE d’aquests early i me’l faré el dimarts (4 dies abans DNW).

I aquest cap de setmana anar observant els símptomes

Ànims a totes!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. gen. 20, 2023 11:18 am

Ruralgirl!!! Moltes felicitats!!!! Me n’alegro molt!!! Ale, ja tenim un altre panxu!! :-()) Ara a gaudir del moment…

CarmeBb, jo també estic impacient, la veritat… ja queda menys. A veure si aquest mes fem pleno de panxus!! Hahaha

Ego: dimarts i dimecres vaig tenir punxadetes, i ahir vaig voler fer un TE d’aquests de tires per provar i va sortir blanc nuclear. No he tingut cap més símptoma, només estic refredada, un pèl més irritable i els pits una mica sensibles. En fi, estic com en una calma expectant… hahaha
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Monimoni26 » dv. gen. 20, 2023 12:07 pm

Ruralgirl moltes felicitats!!!! Aii noies que aquest mes està anant molt bé!! Vinga que segueixi així i les que quedeu ens dongueu també una molt bona notícia!!!

Engruna i Carme, ànims amb el desespero ja queda poquet!

Moltes gràcies a totes per les felicitacions. Ara toca ser positiva i gaudir-ho molt!
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dv. gen. 20, 2023 1:42 pm

Hola!!

Moltes felicitaaaats Monimoni i Ruralgirl!!!! Em fa molta ilu que ho hagueu aconseguit el mateix mes que jo >.-<: Ara a gaudir i pensar en positiu!! Tot anirà bé :-())

CarmeBb et responc a la pregunta dels TO, jo crec que 3-4 dies abans ja surt positiu si és panxu.

Ànims amb el desespero a la resta!!!! A veure si com diuen per aquí, fem pleno! Un petonet!
Dahlia
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dl. gen. 23, 2023 7:30 am

Bon dia de dilluns congelat! neukiss-) x*x*x

Moltes gràcies a totes per les felicitacions, :miko: estic que encara no m'ho crec, poc a poc i bona lletra i que vagin passant les setmanes.

CarmeBb i Engruna de mill, com aneu? La pròxima DNW sou volsatres, a veure si podem fer totes pleno :-)(-: Anims amb l'espera!!!

Petonets a totes! :love:
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dl. gen. 23, 2023 7:59 am

Hola a totes!

Doncs jo una cosa molt estranya, tot el cap de setmana que estic súper cansada i amb mal de pits, però he estat tacant com amb sang marró tant dissabte com diumenge, però molt poquet i molt diferent de regla. I ahir nit em vaig fer el TE d’aquests early detection i em va sortir una ratlla súper fina. Però aquest matí tinc molta sang ja com si fos la regla normal i em trobo fatal. Així que crec que no hi ha embaràs… però tampoc entenc què és el que ha passat. Dimecres tinc hora al gine a veure…

Espero que estigueu totes bé!

Engruna què tal ho portes tu?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::