*_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Isnel-32 » dc. abr. 19, 2023 8:19 pm

Ohh!! Enhorabona Meliana!! I a gaudir de l’embaràs!

Jo feia moltíssims dies que no entrava per aquí, i la veritat és que estic una mica desanimada amb tot.

Vaig començar el cicle passat a fer TO, resulta q el cicle em va durar 38 dies. El dia que m’havia de venir la regla va ser quan va començar a notar-se el pic del TO, i tot plegat se’m va fer molt llarg.

I aquest mes pensava que seria regular, i anem pel mateix camí… en teoria ovulava el dia 14 però de moment ni rastre del pic dels TO… total, que tinc la sensació que hem estat un any fent deures el dia que no toca…

En fi… no sé si això dels TO servirà per conèixer més el meu cos o per desesperar-me totalment. Hehe

A més, vam tenir visita amb la ginecòloga de la SS per comentar-li el nostre cas i ja ens va parlar de IA, FiV, etc. i em fa força mandra pensar en això, tot i que amb la nostra situació entenc que és el més raonable… també ens va dir que haviem de fer deures 3 cops per setmana cosa que moltes setmanes és inviable perquè anem mortes de cansament i tampoc mola que sigui una obligació! Hahah

Em sembla perfecte obrir directament el maig, a veure si tenim sort!

Una abraçada!!
Isnel-32 :--/)
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dc. abr. 19, 2023 8:57 pm

Isnel molts ànims, suposo que després de tan intentar-ho hi ha d’haver moments de tot, i amb la parella ha de ser difícil. Però no s’ha de perdre l’esperança! :-o00m Cada cop esteu més a prop de conseguir-ho!

Nosaltres hem dit de ficar-nos-hi cada dos dies a partir d’ara, i que si aquest mes intentant amb això no ens hi quedem, em compraria els TO pel mes vinent, perquè al final és el que tu dius que potser ho estem intentant les dates que no toca… També ens ha anat bé de descansar un parell de cicles, jo m’he relaxat molt i noto que ell també. I ara hi estem amb el doble de ganes que al gener.

A veure si tornem a animar el fòrum i ens donem suport les unes a les altres :()()::::
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. abr. 24, 2023 3:46 pm

Meliana! Felicitats, me n’alegro molt per tu!! Que bé!! Ara a gaudir-ho molt!! >.-<:

Jo a finals de març vaig tenir un bioquímic i aquest mes d’abril ja sospitava que alguna cosa tampoc anava bé i vaig fer-me una prova de progesterona que va sortir molt baixa. He tingut una regla molt llarga… alguna cosa s’ha desequilibrat. En fi, tinc hora amb el gine el 15 de maig, de moment ho anirem intentant! :()()::::

Si algú obre grup de maig jo també m’apunto! Una abraçada, noies!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dt. abr. 25, 2023 4:30 pm

Hola a totes,

Engruna em sap molt de greu això del bioquímic, si necessites parlar-ne ja saps que aquí ens tens. Lo de la progesterona com ho vas sospitar? Al tenir la regla llarga? Estàs fent alguna cosa ara per pujar els nivells o esperes directament a la visita amb el ginecoleg? Encara sóc nova amb tot això i no sé massa com identificar que alguna cosa no va bé.

A mi el que m’està passant cada cicle és que uns 3-4 dies abans de la W tinc pèrdues durant un parell de dies, després em para per complet, i després d’un dia o dos em ve la W ja com sempre. El mes passat la vaig tenir molt curta i poc abundant per això… no sé si es que aquest cop després d’haver deixat els anticonceptius estic ben desregulada o que…

Molts ànims a totes i espero que les embarassades estigueu molt bé! :-())
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. abr. 29, 2023 7:58 am

Bueno, vaig llegir que per anar bé has de tenir la progesterona alta el dia 21 del cicle i vaig fer-me la prova. Llavors al cap d’uns dies vaig començar a tacar marró durant 3 o 4 dies, em va venir la regla 3 dies i després vaig tacar marró un parell de dies més.
Ara prenc perles d’onagra des de la regla fins a l’ovulació, diuen que va bé per regular la regla. I he canviat l’Ovusitol D (que fa un any que en prenc) per Donnaplus que porta més vitamines i minerals (però no porta inositol).
En fi, a veure què diu el ginecòleg. Sinó també hem dit amb la meva parella que quan s’acabin les proves d’ovulació i no estigui embarassada, anirem a una clínica especialitzada…

Molts ànims a totes, molts pinxitus i molta sort!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::