••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••
- Serpentina
- :: puça
- Entrades: 14
- Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm
Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••
Hola noies! Aquest matí m'ha vingut la W, un parell de dies abans del previst...tot i que ja m'imaginava que podia ser així perquè també vaig ovular abans del previst. En fi, que com la majoria vaig a juny!
Engruna, a veure què tal la visita i a esprémer la SW!
Engruna, a veure què tal la visita i a esprémer la SW!
Hola noies!
Carme, molts ànims! Desitjo que hagi sigut mala sort i a la pròxima vagi tot bé. No sé si ja ho has fet, però potser valdria la pena que et fessin una analítica per mirar que no hi ha cap problema.
Benvinguda avena!
Jo ja he passat la SW. Aquest mes noto el pits més inflats. Aviam si hi ha sort!
Com aneu la resta??
Carme, molts ànims! Desitjo que hagi sigut mala sort i a la pròxima vagi tot bé. No sé si ja ho has fet, però potser valdria la pena que et fessin una analítica per mirar que no hi ha cap problema.
Benvinguda avena!
Jo ja he passat la SW. Aquest mes noto el pits més inflats. Aviam si hi ha sort!
Com aneu la resta??
Hola a totes!
Gràcies pels ànims!
Isnel espero que t’estiguis trobant bé
Jo estic millor, però amb la inseguretat de que torni a passar. Ara ens han dit que millor que descansem uns cicles i més endavant ja ens hi tornarem a ficar. No buscar també em fa estar tranquil•la i sense pressió, i ara és el que necessito.
Molts ànims a les que aneu a pel juny
Gràcies pels ànims!
Isnel espero que t’estiguis trobant bé

Jo estic millor, però amb la inseguretat de que torni a passar. Ara ens han dit que millor que descansem uns cicles i més endavant ja ens hi tornarem a ficar. No buscar també em fa estar tranquil•la i sense pressió, i ara és el que necessito.
Molts ànims a les que aneu a pel juny

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |