••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. maig 10, 2023 6:26 am

Oohh, que bé Isnel!!! Moltes felicitats!!! >.-<: :-())

A veure si podem cantar algun panxu més… A mi encara em queden alguns dies, però no tinc gaire fe… hahaha

:-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Serpentina » dc. maig 10, 2023 1:03 pm

Enhorabona Isnel!!! Tan de bo tiri tot endavant!!

Carme, normal que no les tinguis totes, sempre hi ha l'ombra de la incertesa, però segur que tot anirà bé!

Engruna, ànims, que ja queda pooooc!

Helena, benvinguda!!!

Lidia, fins que no arriba la W no hi ha res perdut, però vaja...
Helena88
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 2:12 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Helena88 » dc. maig 10, 2023 5:29 pm

Enhorabona Carme i Isnel!!! Segur que anirà tot perfecte, hem de ser positives!

Lidia, de moment hi ha esperances doncs

Aviam si hi ha alguna altra sorpresa!

Per la meva part em vaig fer un test ahir i va ser negatiu, fins el dissabte no em tocaria però em van poder els nervis. De totes maneres, no tinc cap simptoma, aixi que no crec…
lidia2796
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: lidia2796 » dc. maig 10, 2023 8:07 pm

Enhorabona Isnel!! >.-<:
Desitjo que tot vagi molt bé :()()::::

Les que heu cantat panxu heu tingut algun símptoma? Expliqueu-nos!!
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: CarmeBb » dc. maig 10, 2023 9:52 pm

Gràcies a totes!!

Lídia tu com ho portes?

Jo de símptomes em passa que estic morta de son i cansament tot el dia… no sé com ficar-me amb la feina… i normalment sóc tot el contrari, súper activa, però ara no em puc aixecar del sofà. També tinc poca paciència… i una mica de mal geni. I a la nit em noto com si tingués febrícula. A vegades sento un mini dolor de W, però es passa ràpid. I potser que em ve gana molt de cop. I pits més grans i sensibles, molest sobretot per dormir. Res més diria.

Avui he trucat per demanar hora a la gine i m’ha dit que hi vagi a les 8 setmanes per fer eco.

Com esteu la resta?
lidia2796
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: lidia2796 » dj. maig 11, 2023 8:16 pm

Hola noies! Com ho porteu?

Carme, se't farà llarg fins a les 8 setmanes doncs, quines ganes deus tenir de veure'l.

Doncs jo segueixo igual, sense rastre de w i amb una setmana ja de retard, no sé si repetir test o demanar hora al gine, al no baixar-me la regla tampoc sé quan ovulo ni quan tornar-ho a intentar :S

Ànims a totes!
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Serpentina » dv. maig 12, 2023 7:51 am

Bon dia!

A veure com evoluciona la cosa lidia...igual tens un retard i prou...

Helena, si te'l vas fer gaires dies abans de la falta podria no ser molt fiable...a veure si ve la W o no!

Arriben noves dates de DNW, a veure com va...

Jo ahir notava rebombori d'ovaris i em vaig fer el TO i em va sortir un pic com una casa de pagès, així que probablement avui ovulo... Els altres dos mesos que m'havia fet TO ovulava a dia 19, i aquest cop serà a dia 17. Fa temps que tinc la teoria que tinc un ovari amb cicle més curt que l'altre, a veure si aquest ovari és el bo i aquest mes tenim sort :()():::: Ara ja començarà la fase de desespero...

Ànims a totes noies!!!
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Isnel-32 » ds. maig 13, 2023 8:54 pm

Hola noies!
Com esteu?

Lidia tens novetats, t’ha baixat ja la W? O encara hi ha esperança?

Serpentina, han anat bé els deures? Heheh :inthebed: Els TO van bé per això, a vegades no ovulem els dies que teòricament hauriem de fer-ho.

Helena88 alguna novetat?

Engruna de mill, com va el desespero?

CarmeBb, segueixes igual de bé?

Jo segueixo sense cap símptoma cosa que segueix preocupant-me una mica. Tema metges, a mi per la SS m’han dit que la llevadora a la setmana 9 i eco amb la ginecòloga a la 12. No sé si podré aguantar el neguit tants dies, potser aniré a la setmana 8 o així per privat a fer una eco…

Una abraçada!
Isnel-32 :--/)
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Ohana » dl. maig 15, 2023 1:03 pm

Quina il·lusió entrar i veure dos positius de dos companyes que vau estar amb mi al febrer! Enhorabona noies!!!! I ànims a les que encara cerqueu :)

Jo estic a punt de començar la s15 i trobant-me molt bé!
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: CarmeBb » dl. maig 15, 2023 7:13 pm

Hola a totes! :***:

Helena88 t'has fet un altre test al final? Espero que estiguis bé.

Engruna de mill avui era el teu dia de DNW, aviam si podem cantar un altre panxu :()()::::

Lidia2796 com estàs? Al final t'has repetit el TE? Espero que vagi tot bé.

Serpentina ja estàs en fase desespero??? Moltíssims ànims!! Si necessites parlar del que sigui ja ho saps!

Ohana que bé veure't aquí! Me n'alegro molt que tot estigui anant bé! Qualsevol recomanació serà benvinguda!

Isnel-32 potser encara és aviat per sentir molts símptomes, i millor si et trobes bé. Això de la Eco, jo la tinc a les 8 setmanes, però igualment si hi ha alguna cosa que no va bé no ho veuen fins les 12 o les 20 setmanes he llegit depèn del que... així que serà només per veure un cigronet i sentir el cor. I sobretot que està creixent al lloc correcte. Però bueno ja fa molta il·lusió.

Jo ara ja estic tranquil·la, i confio en que tot anirà bé. Ho estic començant a disfrutar diferent ja, sense tanta por. Em noto millor també, cansada sobretot als vespres, i mal de pits, però la resta estic molt bé.

Ànims a totes! :-o00m
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Serpentina » dt. maig 16, 2023 2:03 pm

Hola noies!!!

Com aneu?

Isnel, jo no em capficaria gaire per no tenir símptomes...al capdevall un embaràs no és una malaltia i pots trobar-te bé sense que això vulgui dir que alguna cosa va malament! De fet, fins i tot millor que et trobis bé que no pas tenir nàusees, fatiga...no? Estigues tranquil·la i confia, que el cos és savi!

Carme, que bé que ho comencis a gaudir!!!

Com esteu la resta que ja heu arribat a la DNW? Alguna novetat?

Jo ja fa 4 dies que vaig ovular i com que és molt aviat encara no em poso nerviosa perquè sé que encara no hi ha hagut temps de res... Això sí, aquest matí durant una estona he tingut molèstia als ovaris, així que inconscientment potser sí que he començat amb els psicosímptomes! Cada cop arriben més d'hora, haha! :-o00m
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. maig 16, 2023 3:09 pm

Ei, me n’alegro que us vagi bé a totes!! Segur que tot seguirà perfecte!! >.-<:

Jo ahir vaig anar al ginecòleg i em va fer una eco transvaginal. Va dir que la W està al caure… res, aquest mes tampoc. I ja no sap què més dir-me perquè hem provat gairebé tots els medicaments.

Encara no ha aparegut, però ja fa dies que em noto els pits inflats i alguna molèstia.

Total, sortint vam demanar cita gratuïta en una clínica de reproducció assistida. És frustrant que et diguint que tot està bé, però no t’hi quedis… En fi, provarem per aquesta via… estic una mica xof…

Les que esteu en desespero, molts ànims!! Segur que aviat ho aconseguireu!

I les panxulines que vagin creixent feliçment!!

Una abraçada a totes! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
lidia2796
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: lidia2796 » dc. maig 17, 2023 5:46 pm

Hola noies!!

Isnel, no passa res per no tenir símptomes. Jo amb el meu primer fill no vaig tenir ni unsímptoma en tot l'embaràs i tot va anar bé!! Diuen que si no hi ha símptomws i et trobes bé sol ser nen, mentre que nena dóna mes nausees, vomits, malestar.. però igual es un mite jajaj

Engruna, em sap greu. Molts ànims!

A mi fa dos dies em va venir la w, ha estat un retard de 8-9 dies. Ja sabia q m'havia de venir, aixi q contenta per q hagi vingut i puguem començar a buscar!!
Ànims a totes!!! : lasito :
Helena88
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 2:12 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Helena88 » dv. maig 19, 2023 8:46 pm

Hola noies!

Isnel i Carme espero que estigui anant tot bé. Ja teniu alguna eco programada?

Serpentina, algun psicosímptoma?

A mi em va venir la W un dia abans del que tocava. Lidia, Engruna com esteu? Jo amb ganes de tornar-ho a intentar.

Ànims!!!
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Serpentina » dv. maig 19, 2023 10:14 pm

Hooola noies!!

Engruna, quina angoixa i quina rallada saber que tot està bé però que el positiu no arribi... A veure si en aquesta clínica us va millor!

Lidia, Helena, endavant amb el proper mes i que la fase avorrida passi ràpid!

Jo de moment cap més psicosímptoma que no sigui rebombori d'ovaris (no m'atreveixo a dir-ne mal, senzillament noto que tinc ovaris), tot i que només fa una setmana de l'ovulació i seria molt aviat per notar res... Això sí, amb la intuïció que aquest cop tampoc, l'ombra del dubte sempre sobrevolant ("i si tenim algun problema?") i el bajón d'un anunci d'embaràs proper que fa il·lusió però que alhora penses "i jo quan?". En fi, paciència!

Les panxus com aneu?
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: CarmeBb » dl. maig 22, 2023 10:41 am

Hola a totes!

Molts ànims a les que us ha vingut la W! I Serpentina a veure si podem cantar un altre panxu!!

Doncs jo males notícies, he tingut un avort espontani… així que ara ens toca esperar un temps i després tornar-ho a intentar. Ja és el segon avort o sigui que bastant desanimada. Necessito uns dies per refer-me.

Isnel espero que t’estiguis trobant molt bé, em sap greu que aquest mes no et podré acompanyar. Però desitjo que tot et vagi bé.

Un petó ben fort a totes i ànims!
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Isnel-32 » dl. maig 22, 2023 8:22 pm

Hola noies!
CarmebB, quin greu, normal que necessitis uns dies per refer-te i buscar ànims de nou. Has parlat amb algun metge per veure si et sap dir alguna cosa dels aborts? Busca ajuda si creus que la necessites, que ha de ser un procés dur! Una abraçada molt gran!

Engruna, molts ànims, és una merda quan et diuen que està tot bé però l’embaràs no arriba… I ànims també amb el procés de RA, ja ens aniràs posant al dia i veuràs com ho aconseguiu! Hi ha un fòrum de FIV on pots passar a preguntar dubtes o a llegir opinions de companyes, és força actiu!

Lidia i Helena, a pel proper mes a tope!

Serpentina, seguim a l’espera de la teva no warry!

Jo de moment segueixo prou bé, molt cansada i a alguns moments una mica marejada, però res que no sigui soportable. Faig el seguiment per la SS i fins a final de juny no tinc cap eco programada, així que segueixo amb l’incertesa de si està tot bé o no, però bueno, dia a dia.

Una abraçada noies!
Isnel-32 :--/)
Avena
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 24, 2023 8:16 am

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Avena » dc. maig 24, 2023 10:49 am

Bon dia a totes!
Edat dels dos: 29 i 33
Cicle de cerca: He perdut el compte
Núm de fills: 2 en forma d'estrelletes al cel
DNW: 10/5
Explican’s alguna curiositat sobre tu: M'agrada pendrem la vida amb humor, però aquest tema em supera.

Espero que estigueu bé...no sé si ho faré això i no sé per on començar. Tot va començar quan ens vam endinsar en l'aventura de ser pares i pensavem que era molt fàcil i ens ho vam prendre amb molta calma, a la primera em vaig quedar embaraçada, però malauradament als 3 mesos el vaig perdre...desprès dels 3 mesos de recuperació ho vam tornar a intentar i no hi havia manera...així que ens vam començar a fer proves, en principi jo ho tenia tot bé i ell un varicocele que afecta en la forma dels espermes i ens van recomenar inseminació...2 vam fer i res, amb tot el que comporta...Desprès d'estar enfonsada uns mesos vaig decidir tornar aixecar-me i fer coses per mi i per aquest procès i el resultat va ser un altre abort...aquesta vegada bioquímic. M'havia il•lusionat molt i havia oblidat per totes les coses dolentes per les que vam passar. I ara l setmana que ve tenim cita INS Marques per fer una invitro, començar un altre cop amb aquesta cursa de fons...volia llegir-vos i escriure abans, però no m'atrevia pel fet de no voler-ne parlar, perquè tot el meu entorn ha fet com si res, com si no m'haguès passat res, de fer del segon abort no en saben res ningú...Per què dir-ho? Per escoltar un ets jove, tranquila! Ja arribaran... Pel que he vist amb vosaltres serà diferent...Crec que no vull preguntar res, de moment, nomes escriure i llegir-vos!
Sóc tota oída si alguna em vol fer alguna recomenació sobre com portar tot aquesta motxilla, molts ànims a totes, som fortes i molylt, ens en sortirem! Gràcies i disculpeu la xapa...
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Serpentina » dc. maig 24, 2023 2:10 pm

Hola a totes!!!

Carme, em sap molt de greu!!! No em vull imaginar el que representa un cop així després de l'esperat positiu... Preneu-vos el temps que necessiteu, feu-vos costat i deixeu-vos cuidar!

Isnel, me n'alegro que tot vagi bé!!

Avena, benvinguda! Estem aquí per fer-nos costat, que sovint tots aquests processos es passen en silenci i d'amagat i compartir-ho amb algú, encara que sigui virtualment, fa una mica de coixí. Em portes molta avantatge en tota aquesta experiència de buscar un embaràs, així que poques recomanacions et puc donar... Jo m'ho intento agafar amb paciència i intentant que això no em faci perdre de vista la meva vida, que el món continua girant i està ple de moments per seguir gaudint. No sempre és fàcil quan desitges tant una cosa, però crec que cal intentar-ho!

Ego: ja fa dies que no tinc aquella sensació als ovaris, però em fan mal els pits (com a cada preW) i avui tinc l'estómac una mica regirat però ho associo a un tema laboral que ens està donant algun problema. Ja us vaig dir que crec que aquest mes tampoc, i continuo amb la mateixa intuïció!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. maig 26, 2023 11:17 am

Hola noies!
Carme quin greu… a veure què et diu el ginecòleg, potser té a veure amb la progestarona i tindria fàcil solució… no et desanimis!! :-()-)

Benvinguda, Avena!! Estem aquí per llegir-nos i acompanyar-nos. Estem passant pel mateix i podem lluitar juntes, explicar-nos el que volguem que no jutjarem a ningú. Molts ànims amb la cerca!!

Ego: ja estic més animada. Dilluns cita amb la clínica, faré un cop d’ull a l’apartat de IA/FIV del fòrum… De totes maneres, ho anirem provant naturalment i estic a punt d’entrar a la sexy week… :love:

Una abraçada a totes!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::