Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tona » dj. oct. 06, 2016 6:37 pm

La maia enhorabona per les bessonetes. De les combinacions q has posat jo em kedo clatament amb sira i naia. De fet el meu tercer fill si era nena era una sira. Et dic un nom de 4 lletres per si el vols combinar juna.
Ja explicaras que heu decidit!!!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: VespresVerds » dj. oct. 06, 2016 6:49 pm

lamaia ha escrit:Bona tarda,

ostres que bé aquest post, he estat molt distreta una bona estona!! Nosaltres esperem dues nenes i ja estic de 26 setmanes i encara no tenim clars els noms!! No em pensava que ens costaria tant, però no sé, al ser bessones, per mi és molt important que combinin molt bé i que tinguin més o menys el mateix número de lletres. No m'imagino un nom molt llarg i un de ben curt. M'agraden que siguin poc sentits, per exemple, Arlet el trobo preciós, però és que ara és ja dels més posats... I també vull que comencin per lletres diferents, perquè primer m'agradava molt Berta i Bruna, però pensant-ho bé m'agrada més que cada una tingui la seva inicial.

En fi... portem un bon embolic però els vull posar nom ja!! Que les noto molt i vull dir-los pel su nom...aquí les quatre combinacions que més ens agraden:

Naira - Bruna
Àneu - Naia
Naia - Sira
Nia - Lua

Altres noms que ens agraden: Neret, Iona, Txell, Etna... Què us semblen? A veure si ens decidim del tot. El meu company té molt clar Naira i Bruna però és que la filla d'uns molt bons amics es diu Bruna i encara que sigui ja més grandeta, no sé, per mi sempre serà ella. Però a l'hora és una nena que m'estimo moltíssim, així que tampoc veig del tot malament repetir....

En resum....quin cacau!



Felicitats!!!!
Ostres, el que trobo estrany és q per una banda dius noms molt catalans (com Bruna, Àneu, Txell, ...) i per l'altra, noms que no ho són (almenys per mi)! Naia (o Naya) per exemple, a mi no m'ho sembla, potser perquè només l'he sentit en famílies castellanoparlants... Nia és Estefania i no m'acaba de fer el pes aquest nom, pel mateix motiu :content:
Berta i Bruna queden molt bé, però és cert això de les inicials... i Berta i Txell?
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tona » dj. oct. 06, 2016 7:15 pm

La maia q abans m ho he deixat. Deuen ser les hormones q m oblido de tot. Una combinacio q a mi m encanta es sira i gala/gal.la (depen de com ho vulguis escriure ) els trobo molt bonics i amb força tots dos!!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 06, 2016 9:10 pm

Lamaia, Etna comença a ser molt comú. Jo crec que en qüestió d'uns anys serà com Arlet. Ho dic perquè sóc professora, i aquest estiu n'he tingut dues, i una Elna!
lamaia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: lamaia » dv. oct. 07, 2016 11:39 am

Aish!! Gràcies noies! Li seguim donant voltes, a veure si acabem la setmana amb noms adjudicats!!

Gal·la i Juna també els trobo molt bonics, Tona! Gràcies!!

Pel que dius VespresVerds, per mi no m'és tan important que el nom sigui d'origen català com que la sonoritat m'agradi en català i no hagi de ser forçada. Tant Naia, com Naira, em sonen bé en català, altres noms els vaig descartar precisament per això.

Moltes gràcies a totes pels comentaris, espero que ens decidim aviat!! :)
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 07, 2016 12:48 pm

lamaia de les combinacions que has posat jo em quedaria amb Nia - Lua

ja et vaig dir que també m'encantava Vinyet i Txell jejejejeje

un altre per la llista Elba, el trobo molt maco també

petons ens veiem aviat
Imatge

Imatge
lamaia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: lamaia » dl. oct. 10, 2016 12:09 pm

Hola noies!!

finalment ja ens hem decidit!! si no hi ha canvis d'última hora, seran la Sira i la Naira :)

Ens agrada com combinen i els significats de tots dos, així que ara ja les puc anomenar quan em van donant patadetes <3 Moltes gràcies per tots els comentaris i opinions!!

Per cert, just avui han sortit les estadístiques de noms del 2015 http://www.idescat.cat/nadons/?lang=es és ben bé, que hi ha noms que ens semblen poc comuns i deu ni do les vegades que es posen!! Jo he mirat els nostres noms i de Sira n'hi ha 82 i de Naira 33

Petons a totes!
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tona » dl. oct. 10, 2016 1:31 pm

La maia.. Ja t ho vaig dir sira m encanta.!!!! Naira em costa més pr us ha d agradar a vosaltres!!
Que guai q siguin noms poc posats. Pr q no et passi com al de la meva filla q n hi havia molt pocs i ara s esta posant de moda...
Xantal
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 13, 2021 12:47 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Xantal » ds. feb. 13, 2021 12:50 pm

Hola, jo em dic Xantal!!
I de nena m’agrada molt el nom de Olma!
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Juno_ » dv. set. 01, 2023 9:55 am

Hola!

Algú que tingui o conegui una nena que es digui Cala? Estic valorant posar-li a la meva filla que ha de néixer al Febrer.

Gràcies!
Pilipili
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. jul. 08, 2023 12:58 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Pilipili » dv. set. 01, 2023 5:53 pm

Hola Juno,

Doncs Cala no en conec cap.
Però Gala o Gal•la sí.
Desconec la procedència.

Petons!
Pili
FlorsIVioles
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. oct. 27, 2023 4:20 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: FlorsIVioles » dt. feb. 13, 2024 5:25 am

Hola Juno, No en conec cap de Cala. És bonic i molt original. Sembla que es comença a posar pero nounat diu que només n'hi ha 34 a Catalunya! https://www.nounat.cat/noms/f/cala
ailynne
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 18, 2024 9:51 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ailynne » dj. abr. 18, 2024 10:00 am

Bringing positive impact in all industry, AI is a sure win. It is worth noting that artificial intelligence has been introduced to humans not to replace them but to help them in their daily lives. Tasks that need not be monitored by people and will consume a great deal of time may be accomplished by AI. The main idea of introducing AI in general is to achieve the maximum desired result with the minimum effort possible. Hone your skills by learning how to learn ai and machine learning.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::