Intentant fer una bandolera! Poso foto del resultat!

marta_mum
:: girafa
Ubicació: Sant Boi
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm

Intentant fer una bandolera! Poso foto del resultat!

dc. març 25, 2009 6:45 pm

Hola noies!

avui he tingut un rampell i he comprat dues anelles a crianza natural i he anat a ikea a comprar tela per fer-li una bandolera a la meva nena <:-< , a veure què tal sortirà!

Necessitaria saber les mides que fa una bandolera, si algú en té una la pot medir, així a ull he vist que fan 200x60

I l'altre pregunta, he anat aikea perque no se m'ha acudit enlloc mes, però algú sap on es poden trobar teles adeqüades que siguin resistents i fresques? Quin material hauria de ser, perque el cotó serà prou resistent?

Per cert, li hauriem de demanar al Toni que faci una emoticona d'una mare portant el seu nadó en bandolera, no? :p-)

Salutacions, i bona costura! >.-<:
marta_mum l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 14, 2009 11:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
djiluga
:: zebra
Contacta:
Ubicació: El Maresme
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am

Re: Intentant fer una bandolera!

dc. març 25, 2009 10:29 pm

Ei, vosaltres dues no esteu al fòrum de redcanguro? Que ja us he clitxat... i sou unes cangures!!!
ImatgeImatgeImatge
marta_mum

dc. març 25, 2009 11:17 pm

djiluga ha escrit:Ei, vosaltres dues no esteu al fòrum de redcanguro? Que ja us he clitxat... i sou unes cangures!!!

Hola djiluga,

no sé de quin forum parles, que està bé? em pots dir l'adreça complerta?

Gràcies!
marta_mum

dc. març 25, 2009 11:20 pm

Anna_P ha escrit:Hola,
et deixo un parell d'enllaços, però segur que per internet en pots trobar uns quants més:
http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/sling.html
http://familialibre.com/recursos-para-padres/coser-un-porta-bebes/instrucciones-bandolera-de-anillas

Personalment la tela que m'agrada més és la de sarga creuada (la que solen usar per fer els fulars), sobretot per a nadons. Encara que pots utilitzar altres tips de tela i fer una bandolera ben còmoda. La tela d'ikea depèn quina va bé, i més quan la rentes i la fas anar.

És qüestió de provar i si amb una tela no et va bé sempre pots treure les anelles i posar-les en una altra. ;-)

A veure si ens ensenyes com queda...

Anna.

Moltes gràcies per la informació Anna :ok:

Els enllaços estan superbé! Ara casi que em quedarà professional i tot! :p-)

I tant que us posaré una foto, ja hi pots comptar! :ok:
djiluga
Contacta:

dv. març 27, 2009 11:05 pm

marta_mum ha escrit:
djiluga ha escrit:Ei, vosaltres dues no esteu al fòrum de redcanguro? Que ja us he clitxat... i sou unes cangures!!!

Hola djiluga,

no sé de quin forum parles, que està bé? em pots dir l'adreça complerta?

Gràcies!

http://redcanguro.org/foro/
És la web i fòrum de les mares (i pares) cangur a Espanya... jo el vaig descobrir fa uns mesos i m'encanta! Gent de: portabebès, collit, bolquers de roba, pit fins grans, etc.

Per cert, la bandolera jo la faria de 70cm d'ample i de llarg depèn d'on vulguis que t'arribi. N'hi ha moltes de 2,10m però pel meu gust la cua és massa llarga
ImatgeImatgeImatge
marta_mum

dg. març 29, 2009 10:42 am

Anna_P ha escrit:Hola,
et deixo un parell d'enllaços, però segur que per internet en pots trobar uns quants més:
http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/sling.html
http://familialibre.com/recursos-para-padres/coser-un-porta-bebes/instrucciones-bandolera-de-anillas

Personalment la tela que m'agrada més és la de sarga creuada (la que solen usar per fer els fulars), sobretot per a nadons. Encara que pots utilitzar altres tips de tela i fer una bandolera ben còmoda. La tela d'ikea depèn quina va bé, i més quan la rentes i la fas anar.

És qüestió de provar i si amb una tela no et va bé sempre pots treure les anelles i posar-les en una altra. ;-)

A veure si ens ensenyes com queda...

Anna.

Hola Anna,

una pregunta, saps a quina botiga puc trobar la sarga creuada? :pandi: És que ara que estic a mig fer, crec que he comprat una tela massa groixuda, i com que ara ve l'estiu :***: ...

i una altra... no creus que li hauriem de demanar al toni que fes un emoticó d'una mama congur amb el seu nen?
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

dl. març 30, 2009 11:02 am

a mitambé m'agradaria fer-ne una... aix, em falten hores... arrrggg.

Bé, marta_mum, pots mirar a buscar la sarga a Ribes i Casals.
marta_mum

dl. març 30, 2009 9:37 pm

Gloriadsn ha escrit:a mitambé m'agradaria fer-ne una... aix, em falten hores... arrrggg.

Bé, marta_mum, pots mirar a buscar la sarga a Ribes i Casals.

ok, bona idea dissabte hi passaré!
Una pregunta glòria tu que ets modista, aquesta tela de les pouch que és una mica elàstica com es diu? per demanar-la també? És que ja veus no he acabat la bandolera (m'han dit que demà segur arribaran les anelles) i ja vull fer una pouch, je je!
Gloriadsn

dt. març 31, 2009 2:00 pm

una pouch que es? (perdona l'ignorancia) :-:) , vols dir el foulard sense anelles?, com el moby wrap? jo es el que tinc, i es de cotò. Demana teles que siguin de punt una mica elastiques, n'hi han de molts tipus d'elesticitat i de tupits, no l'agafis que sigui gaire elastica, tu els expliques el que vols fer, i els dius que vols que sigui una mica elastica però no molt, i t'ensenyerant. No se si es això el que vols dir... es que no n'he vist mai cap de "pouch" en vivo i directo, jeje. un petonet guapa!
marta_mum

dc. abr. 01, 2009 12:03 pm

Gloriadsn ha escrit:una pouch que es? (perdona l'ignorancia) :-:) , vols dir el foulard sense anelles?, com el moby wrap? jo es el que tinc, i es de cotò. Demana teles que siguin de punt una mica elastiques, n'hi han de molts tipus d'elesticitat i de tupits, no l'agafis que sigui gaire elastica, tu els expliques el que vols fer, i els dius que vols que sigui una mica elastica però no molt, i t'ensenyerant. No se si es això el que vols dir... es que no n'he vist mai cap de "pouch" en vivo i directo, jeje. un petonet guapa!

Fes click i veuràs què és
http://www.hotslings.com/
que per cert t'ho recomano, és molt còmode

gràcies per la resposta! >.-<:
Gloriadsn

dv. abr. 03, 2009 11:37 am

ala, ja m'has fet investigar! mira que he trobat!, espero que t'ajudi a fer el pouch, jo en tinc ganes... pero no trobo temps, que tinc tres mainades que no m deixen fer casi res! :camio: :elefant:

clika http://familialibre.com/recursos-para-padres/coser-un-porta-bebes/instrucciones-pouch-o-bandolera-tipo-bolsa
marta_mum

ds. abr. 11, 2009 9:03 pm

Ja he acabat!

I no sols això sinó que he fot una bosseta superxula conjunt i he fet una altra bandolera per una amiga!

de moment poso la foto de la bossa, demà amb el llum de dia faré foto de la bandolera

Gràcies pel link, glòria!
Fitxers adjunts
bossa.JPG
bossa.JPG (72.43 KiB) Visualitzat 3352 cops
djiluga
Contacta:

ds. abr. 11, 2009 10:13 pm

Marta_mum! Que xula la bossa... a veure la bandolera!!! ;-)
ImatgeImatgeImatge
Gloriadsn

dg. abr. 12, 2009 8:24 am

Que guai!!!! molt xula! ei que avui ja soms "demà" :-) , volem veure la bandolera! ;-)
Puceta
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am

dl. abr. 13, 2009 9:04 am

Marta_mum !!!

Jo vull veure la bandolera, la bossa t'ha quedat genial !!!!
Quina tela vas fer servir al final ? La sarga creuada és fexible com et va recomanar l'Anna ?

Fins ara guapes !
Imatge
Imatge
marta_mum

dt. abr. 14, 2009 8:36 am

Hola Puceta! Sí sóc jo la del post, je je!

de veritat de veritat que avui poso la foto!

És que això de la sarga creuada m'ho van dir després d'haver comprat la tela. Jo les dues teles les vaig comprar a ikea, aquesta que veus a la bossa és pel meu gust una mica massa gruixuda, i sobretot per un nadó, per la meva nena encara que ja és grandeta, però costa una mica de cosir a la zona de les anelles.

La que em va quedar supermaca va ser la segona, que és també d'ikea, però en lloc de ser cotó 100% com l'anterior és un 2% elàstica i s'adapta super bé, és de color cotó natural sense tenyir i li vaig comprar les anelles vermelles i un biaix vermell a conjunt, però no color tomàquet sinó un vermell apagat, i també li vaig fer una bosseta a conjunt mes senzilla que la que has vist perque al ser la tela mes prima ocupa menys i no li cal tanta bossa.

En resumint, que li vaig ensenyar a una amiga jo tota orgullosa i tant li va agradar que li vaig regalar (em va pagar els materials) per anar d'excursió amb la seva nena aquesta setmana santa, ja li he dit que es faci unes fotos i mes les doni per posar-les, perque amb les preces jo no en vaig fer, i que em deu un sopar, és clar!. I crec que aquesta tela per un nadó de dies ha de ser la millor i mes suau i la que mes s'adapta, i pots fer-ho amb el color de biaix i anelles que mes t'agradi segons sigui nen o nena, rosa, blau, negre fins hi tot...

I a mes ja tinc un producte per fer décupage de tela o sigui que a la zona del final de la tela he pensat decorar-ho amb flors o animalets... però és clar me n'he d'anar a fer una altra, perque la meva m'ha volat, je je!
marta_mum

Re: Intentant fer una bandolera! Poso foto del resultat!

dt. abr. 14, 2009 11:13 pm

Aquesta és la primera que vaig fer, per la meva nena genial, però per un nadó mes petit millor la segona que la tela és mes prima i elàstica, ja posaré la foto quan me l'envii la meva amiga.

La meva amiga m'ha dit que l'han aturat pel carrer per dir-li d'on havia tret la bandolera, i que en volien una igual i que si jo els en voldria cosir una i ella els ha donat el meu telèfon, que fort! :p-)
Fitxers adjunts
1a bandolera.JPG
bossa.JPG
bossa.JPG (72.43 KiB) Visualitzat 3260 cops
Gloriadsn

dc. abr. 15, 2009 10:00 am

que xulu marta, neeena que foort, ja tens el teu mininegoci de bandoleres! :pandi: :pandi: :ok:
nueta
:: gosset
:: gosset
Contacta:
Ubicació: GRANOLLERS
Entrades: 431
Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm

dc. abr. 15, 2009 3:33 pm

QUE XULAAAAAAAAAAAAAAAA.

D'ON HAS TRET LA TELA, M'ENCANTA!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Duneta
:: dragona
:: dragona
Ubicació: Tarragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am

dj. abr. 16, 2009 9:16 am

ei... que guay!! ja te'n encarregaré una quan arribi el moment... jejejejeeeeee
Imatge

Torna a “Costura”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: