Discos de lactància ecològics??

pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Discos de lactància ecològics??

ds. jul. 31, 2010 10:34 am

Hola!

Vaig comprar roba de tovallola (verda :love: ) i roba d'aquella que és impermeable per un cantó i tovalloleta fineta per l'altre per fer uns pitets pel meu nen : lasito :

El resultat va ser aquest:
11062010.jpg
pitet!

I clar, la rodoneta del mig sobra:
11062010_001.jpg
les sobres...

Vosaltres creieu que si ho cuso amb un biaix igual que el pitet em podrien servir de discos de lactància??? Quin diàmetre tenen els discos de lactància?

Hi trobeu alguna altra aplicació??
Moltes gràcies!
Momo
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

Re: Discos de lactància ecològics??

ds. jul. 31, 2010 1:36 pm

Pesol, jo diria que necessitaras algo més per posar al mig. Pensa que han d'absovir més que tapar... Si hi poses tela de cotó al mig et podien servir.

També en podries fer posavasos...
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Ubicació: Lleida
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm

dg. ago. 01, 2010 8:25 am

Hola!
Com t'han dit, n'hi ha d'aquests que es renten: jo els vaig fer servir de la marca Medela, però no em van anar bé per dos motius: el principal és que amb la llet que sortia, se m'hi quedava el mugró enganxat i per treure'm el disc aquest havia de mullar-ho bastant perquè sinó feia molt mal! I el segon motiu és que no absorbia prou tota la llet que em sortia, amb la qual cosa no em servia de res, perquè em traspassava la roba.

Amb el que dius de posar-hi tela impermeable darrera ja seria una millora, però a mi els d'usar i tirar em van molt millor perquè deixen traspirar el pit (o això diuen), però representa que la llet no hi queda en contacte directe... és com si fossin uns bolquers o les compreses, que diuen que transpiren però no deixen passar la humitat, no sé si m'explico... :S Per anar bé, diuen que com més secs millor! El problema és l'ecològic i l'econòmic...

Clar que si tens un nen que ja utilitza pitets, potser tampoc et cal que absorbeixi tanta llet el disc... jo és que el meu fill ara té 1 mes i mig, i mentre li dono un pit em surt la llet per l'altre, i clar.... amb els de roba no faig res. De fet, mentre estic a casa, en comptes de disc el que m'hi poso és un recolector de llet (de silicona) de la mateixa marca, i així no en gasto tants de discos...

Potser més endavant el cos se'm regula una mica més i ja no en surt tanta (això espero!!!).
amaiam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

dg. ago. 01, 2010 8:41 am

Hola,

Jo he fet servir uns de cotó de la marca Natracare, de llençar, per això. D'aquesta marca faig servir els salvaslips i les compreses. Só prodcuets 100% orgànics sense blanquejants i a mi em van molt bé. Com he comentat de vegades, treballo en un distribuïdor d'aquest tipus de productes i si m'envieu un privi posant-me don sou, us puc dir quina herboristeria clienta nostra teniu més a la vora i all+a ho tindran o us ho podran demanar.

Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

dg. ago. 01, 2010 11:42 am

Moltes gràcies a totes per les respostes!! :love: :love:

Ja veig que no sé si servirà gaire... La veritat és que el meu nen encara no ha nascut i no he donat mai de mamar, no sabia que sortia tanta llet dels pits! Jo pensava que només sortien unes gotetes :-:) :-:)

Doncs res, si me n'en surto ja us ho explicaré! :-)

Gràcies!

Torna a “Costura”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: